- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2012. november 24. szombat, 21:13
BarG írta:negativ0001 írta:b_imi írta:BarG írta:
A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.
Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...
Igy van, -60ban repulnek vele, de szigetelt tartalyokkal es ha a kerozin lehul -28 fokra, akkor alabb kell sulyedjenek, hogy ne huljon tovabb, mert akkor gond....
na de itt van a jo hideget biro olaj...
http://xado.hu/pdf/0W40SLCFARCTIC54.pdf
elvegre orosz....
Ja, fain 10 évvel ezelőtti teljesítmény mutatókkal - SL - meg mindenféle BMW minősítés hiányával ....
NA ja, de extremitasrol volt szo es a -54 az elegge extrem, na de ha kell BMW minosites es SM, akkor:
http://xado.hu/pdf/5W30SMCF.pdf
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 24. szombat, 21:13