Ez egy archivált weboldal! bővebben

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 21:13


BarG írta:
negativ0001 írta:
b_imi írta:
BarG írta:

A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.



Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...

Igy van, -60ban repulnek vele, de szigetelt tartalyokkal es ha a kerozin lehul -28 fokra, akkor alabb kell sulyedjenek, hogy ne huljon tovabb, mert akkor gond....
na de itt van a jo hideget biro olaj...
http://xado.hu/pdf/0W40SLCFARCTIC54.pdf
elvegre orosz....


Ja, fain 10 évvel ezelőtti teljesítmény mutatókkal - SL - meg mindenféle BMW minősítés hiányával ....

NA ja, de extremitasrol volt szo es a -54 az elegge extrem, na de ha kell BMW minosites es SM, akkor:
http://xado.hu/pdf/5W30SMCF.pdf




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 24. szombat, 21:13

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 15:48


jons írta:
BarG írta:
Ja, fain 10 évvel ezelőtti teljesítmény mutatókkal - SL - meg mindenféle BMW minősítés hiányával ....


Az autóink is 10 évvel ezelőttiek...


Már akié ...
De a tízévesekhez is kell a bmw minősítés, LL98, meg specialoel vagy mi a fene.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 12:36


BarG írta:
Ja, fain 10 évvel ezelőtti teljesítmény mutatókkal - SL - meg mindenféle BMW minősítés hiányával ....


Az autóink is 10 évvel ezelőttiek...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 24. szombat, 12:21


negativ0001 írta:
b_imi írta:
BarG írta:

A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.



Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...

Igy van, -60ban repulnek vele, de szigetelt tartalyokkal es ha a kerozin lehul -28 fokra, akkor alabb kell sulyedjenek, hogy ne huljon tovabb, mert akkor gond....
na de itt van a jo hideget biro olaj...
http://xado.hu/pdf/0W40SLCFARCTIC54.pdf
elvegre orosz....


Ja, fain 10 évvel ezelőtti teljesítmény mutatókkal - SL - meg mindenféle BMW minősítés hiányával ....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 22:26


b_imi írta:
BarG írta:

A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.



Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...

Igy van, -60ban repulnek vele, de szigetelt tartalyokkal es ha a kerozin lehul -28 fokra, akkor alabb kell sulyedjenek, hogy ne huljon tovabb, mert akkor gond....
na de itt van a jo hideget biro olaj...
http://xado.hu/pdf/0W40SLCFARCTIC54.pdf
elvegre orosz....


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 20:10


BarG írta:

A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.



Az a helyzet, hogy itt már egyesek részéről "nagyon komoly" elemzések mennek. Aki meg tényleg ért hozzá, az csak mosolyog. De legalább telnek az oldalak...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 19:17


jah bocs a BMW-s videó miatt, nem azt akartam linkelni, most vettem észre


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 19:05


[quote="valter320d"]
YELLOW írta: 0w-20, 0w-30 -50 fokban, erről beszéltem. viszont a hideg oldali egyforma mégis más. illetve -30 fokon is így folynak a 0w-sek szóval fura


YouTube videó
Ez a videó nagyon komoly.


A -50°C a 0W-40 olaj hivatalosan deklarált szivattyúzhatósági hőmérséklete alatt van. Ez az összehasonlítás így csal. Ha kerozint öntenél ki, akkor az meg úgy folyna, mint a víz. (a repülők -60°C-ban repülnek vele) A 0W-20-at meg a délisarkon nem tudnád kiönteni a flakonból. De ez nem jelenti azt, hogy rossz, csak azt, hogy azokon a klimatikus viszonyokon nem alkalmazható.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 19:01


[quote="BarG"]
valter320d írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:

Ott azert hidegebb van, na de kivancsi vagyok, hogy a jo oreg orosz diesel gepek, hogy indulnak, mert itt a dieselek meghaltak, amelyik pedig beindult az kb 1km utan halott volt.
Szerintem az oroszoknal osszel beinditjak es tavasszal kikapcsoljak....




YouTube videó

Itt sem a kocsival van a baj...inkább az üzemanyag.


Azért ez egy picit csúsztatás - mert ez a gép szerintem a gázolaj minősége miatt nem indul, nem a motorolaj miatt.



igen igen jó minőségü prémium gázolaj van benne!

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 18:58


[quote="valter320d"]
YELLOW írta:
negativ0001 írta:

Ott azert hidegebb van, na de kivancsi vagyok, hogy a jo oreg orosz diesel gepek, hogy indulnak, mert itt a dieselek meghaltak, amelyik pedig beindult az kb 1km utan halott volt.
Szerintem az oroszoknal osszel beinditjak es tavasszal kikapcsoljak....




YouTube videó

Itt sem a kocsival van a baj...inkább az üzemanyag.


Azért ez egy picit csúsztatás - mert ez a gép szerintem a gázolaj minősége miatt nem indul, nem a motorolaj miatt.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 18:20


[quote="YELLOW"]0w-20, 0w-30 -50 fokban, erről beszéltem. viszont a hideg oldali egyforma mégis más. illetve -30 fokon is így folynak a 0w-sek szóval fura


YouTube videó
Ez a videó nagyon komoly.


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 18:13


[quote="YELLOW"]
negativ0001 írta:

Ott azert hidegebb van, na de kivancsi vagyok, hogy a jo oreg orosz diesel gepek, hogy indulnak, mert itt a dieselek meghaltak, amelyik pedig beindult az kb 1km utan halott volt.
Szerintem az oroszoknal osszel beinditjak es tavasszal kikapcsoljak....




YouTube videó

Itt sem a kocsival van a baj...inkább az üzemanyag.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 17:56


ute107 írta: Én most cseréltem olajat.
6 évig Castrol Edge Turbo Diesel 5w40-et tettem a 20d-be.
Egyszer kipróbáltam a Castrol 10w60-at. Na ezt megette mint a....

Most pedig hosszú töprengés, olvasgatás után pedig MOBIL Super 3000 XE 5W30 került bele. Vivaladiesellel privátban tárgyaltuk, hogy melyik olaj is a jó.

Na most 1000 km után tudom azt mondani, hogy indításkor sokkal jobb mint a Castrol. Hamarabb megjön az olajnyomásom. Gondolkodtam, hogy beszerelek egy olajhőfokmérőt, de már nincs kedvem bűvészkedni. Ja és 300.000 km-t elhagytam, 15.000 km-ként cserélem az olajat és eddig a 10w60-at leszámítva 0,5 liter "tűnik" el csereperiódusonként.



Szia gratulálok hozzá ez nagyon jó....ha mégis bűvészkedni támadna kedved hőfokmérő helyett olajnyomásmérőt...hidd el a legfontosabb akarok én is.

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2012. november 23. péntek, 11:58


Én most cseréltem olajat.
6 évig Castrol Edge Turbo Diesel 5w40-et tettem a 20d-be.
Egyszer kipróbáltam a Castrol 10w60-at. Na ezt megette mint a....

Most pedig hosszú töprengés, olvasgatás után pedig MOBIL Super 3000 XE 5W30 került bele. Vivaladiesellel privátban tárgyaltuk, hogy melyik olaj is a jó.

Na most 1000 km után tudom azt mondani, hogy indításkor sokkal jobb mint a Castrol. Hamarabb megjön az olajnyomásom. Gondolkodtam, hogy beszerelek egy olajhőfokmérőt, de már nincs kedvem bűvészkedni. Ja és 300.000 km-t elhagytam, 15.000 km-ként cserélem az olajat és eddig a 10w60-at leszámítva 0,5 liter "tűnik" el csereperiódusonként.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 22. csütörtök, 17:56


YELLOW írta: tudom-tudom, német autóba német olajat. de mint írtam egyik munkatársam csupa jókat mondott róla, és ők drift autóba V10-es moci is hazsnálják.

de a pár nap alatt sokat kutakodtam és elkezdtem szimpatizálni ezzel az olajjal, némely helyen a 4 literes kiszerelést 5w-40-ből megkapni 7600-ért. egy bajom van, hogy 0w-s olajat nem találtam belőlük, igaz a 5w-30, 5w-40 is BMW LL-04 ajánlásos.

http://www.eneos-olaj.hu/


Biztos jo olaj. En most fanatikus Xado olaj hasznalo lettem az utobbi 1-2 evben.Bizonyitottan birja a 30.000 km benzinesben es 50.000 dieselben.5w-40SM/CF 4L 13-14.000Huf. Az E46ban meg nemeteknel lecserelt Castrol van. Majd tavasszal csere.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 22. csütörtök, 18:00