Ez egy archivált weboldal! bővebben

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 12:15


m_attila írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:

30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')


jó lenne tudni milyen olaj volt benne...


Nutellás Tescóóós!


Szép
de nem azért lett ilyen mert 30e ként cseréltek olajat


Nem hát, de sok ember elhiszi

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 11:38


De az is nagy állat,aki megvárja a 30e periódust.
10e és csere. Ennyi.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 11:22


zoliika írta:
YELLOW írta:
vivaladiesel írta:

30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')


jó lenne tudni milyen olaj volt benne...


Nutellás Tescóóós!


Szép
de nem azért lett ilyen mert 30e ként cseréltek olajat

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 11:14


YELLOW írta:
vivaladiesel írta:

30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')


jó lenne tudni milyen olaj volt benne...


Nutellás Tescóóós!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 11:10


vivaladiesel írta:

30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')


jó lenne tudni milyen olaj volt benne...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 18. szerda, 10:55




30 000km olajcsere nélkül! (Dízel e60) Most töltöttem le a képet egy másik bmw-s fórumról. Szerelő srác töltötte fel ('Steef')

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 13:53


vivaladiesel írta:
Danibattya írta: Sziasztok,
Januárba kaptam egy 2000 évj 320-d .
Az a kérdésem lenne hogy mit cseréljek rajta mivel az előző gazdái nem nagyon foglalkozhattak az autóval és azt beszéltük hogy lehet hogy gázolajszűrőt is kéne cserélni ki tudja milyen régi.
Ezen kívül még az érdekelne hogy milyen motorolajat tegyek bele, és ez hol a legolcsóbb?
Továbbá a szűrőkkel ugyanez?
szerintetek kell még mást is cserélni?
Vélemény?
Köszi
Dani


Szia! Ismeretlen előéletű autó esetében mindenképpen cserélném a következőket:

Motorolaj. (Én a Mobil 1-re esküszöm, mások pedig az eredeti bmw motorolajra. Ha gyárit szeretnél azt meg tudod rendelni innen az oldalról M_Attilától vagy pl a www.ap-trade.eu/www.bimmer.hu oldalról is. )
+ olajszűrő Pl: gyári esetleg Mannfilter, Knecht, Bosch.

Gázolajszűrő (minden 2. olajcsere alkalmával cserélned kell!) Szintén gyári vagy Mannfilter, Bosch vagy Knecht gyártmány. (ez utóbbiakat unix vagy a bárdi autósboltban is be tudod szerezni)

Kartergáz szűrő (ez nagyon fontos, a turbód élettartama miatt!!!)


én a mások vagyok, de nem esküszök a BMW "gyári" olajra.
- JÓFAJTA Castrol (no magnatec szar)
- ARAL
- BP
- Mobil 1
- JÓFAJTA OMV
- Valvoline
- .............

nálam ez a sorrend. az első 3 közül én legközelebb ARAL-t fogok választani. persze a listába nem írtam bele a drágább olajokat, Motul, Fuchs.... stb


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 13:34


Danibattya írta: Sziasztok,
Januárba kaptam egy 2000 évj 320-d .
Az a kérdésem lenne hogy mit cseréljek rajta mivel az előző gazdái nem nagyon foglalkozhattak az autóval és azt beszéltük hogy lehet hogy gázolajszűrőt is kéne cserélni ki tudja milyen régi.
Ezen kívül még az érdekelne hogy milyen motorolajat tegyek bele, és ez hol a legolcsóbb?
Továbbá a szűrőkkel ugyanez?
szerintetek kell még mást is cserélni?
Vélemény?
Köszi
Dani


Szia! Ismeretlen előéletű autó esetében mindenképpen cserélném a következőket:

Motorolaj. (Én a Mobil 1-re esküszöm, mások pedig az eredeti bmw motorolajra. Ha gyárit szeretnél azt meg tudod rendelni innen az oldalról M_Attilától vagy pl a www.ap-trade.eu/www.bimmer.hu oldalról is. )
+ olajszűrő Pl: gyári esetleg Mannfilter, Knecht, Bosch.

Gázolajszűrő (minden 2. olajcsere alkalmával cserélned kell!) Szintén gyári vagy Mannfilter, Bosch vagy Knecht gyártmány. (ez utóbbiakat unix vagy a bárdi autósboltban is be tudod szerezni)

Kartergáz szűrő (ez nagyon fontos, a turbód élettartama miatt!!!)

Danibattya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Danibattya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 13:16


Sziasztok,
Januárba kaptam egy 2000 évj 320-d .
Az a kérdésem lenne hogy mit cseréljek rajta mivel az előző gazdái nem nagyon foglalkozhattak az autóval és azt beszéltük hogy lehet hogy gázolajszűrőt is kéne cserélni ki tudja milyen régi.
Ezen kívül még az érdekelne hogy milyen motorolajat tegyek bele, és ez hol a legolcsóbb?
Továbbá a szűrőkkel ugyanez?
szerintetek kell még mást is cserélni?
Vélemény?
Köszi
Dani

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 13:13


Inkább rendelt meg M_Attilától vagy a http://www.ap-trade.eu/bmw-mot...fe-04.html oldalról. (7-8 euró/liter) Szerintem még a csomagküldés díjával együtt is sokkal jobban jársz. És ez biztosan nem hamis!


jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 12:30


Már tisztára össze vagyok zavarodva.
Nálunk (Dunaszerdahely) a márkakereskedésben 1 flakon 5w30-as longlife 04 olyan 22€.
Ugyan ez a tipus egy autóalkatrész kereskedésben 12€. Igaz,a dobozon a matrica kicsit más.
Akkor az most hamis,vagy mivan :




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 16. hétfő, 12:31

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 12:26


YELLOW írta: de az olajhamasítást ne így képzeld el. a cégtől aki gyártja mondjuk a műanyag flaskákat, szinte bárki vehet, ha neki megfelel a dizájn. cimkét gyértani megint nagy dolog, és hozzá vonalkódot sem. DE! itt maga az anyag nem az. hígítják, mert valahol mondjuk lefejtenek a tartálykocsiból (mert ugye el kell szállítani, mert lehet máshol palackozzák) és azt a mennyiséget pótolni kell. lehet a 1000 liter esetén 50 liter diffi van, de van. vagy amikor, egy adott palackozó hely, máshonnan vett olajat a megmaradt dobozokba önti, ami nem ahhoz az olajhoz tartozik.
festékgyár példának, ugynaaz az anyag ment a teszkós falfestékbe, mint egy másik olcsóbb ám drágábban árult más márkájú dobozába. de sok iylen példa van. és itt még csak nem si hozott anyag, hanem itt gyártották az egészet.
le lehet egyszerűsíteni, de nem az.
mint említettem vonalkódot nem nagyon fognak hamasítani, a sajátjukat teszik rá. de az ilyen helyek, mint olaszország, orosz, lengyel, horvát, stb helyekre utaló vonalkódoknál gyanúsabb a hamisítás esélye én azt mondom. és mint írtam, magánál a gyártó cégnél is hibázhatnak, ha valakinek épp rossz napja van. lehet rá is jönnek, hogy nem jó az anyag, de 15ezer vagy akármennyi olajat nem fognak kiönteni. vagy megy tovább, vagy visszadolgozzák és lesz belőle más.


Az Olaszországban vagy máshol létesített üzem is az anyacégé (vagy legalább szigorú ellenőrzése alatt tartja). Igaz más nemzetiségű emberek dolgoznak benne. Ott is van ellenőrzés, és ha nem felel meg a termék akkor nem állíthat elő többet. Minden nagy gyártó vigyázz a cég jó hírnevére és küzd a hamisítások ellen. Nem hiszem, hogy megengedné a saját üzemében a "pancsolást" lejáratva saját magát. Szerintem ezt te sem gondolod komolyan. Ha beszállítás van, akkor ott mintavétel/ellenőrzés is. Ha nem megfelelő a minőség, nincs beszállítás. (ezért küld vissza sok terméket Magyaroszági beszállítójának a BMW, Audi, stb.)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 11:32


hancurozo írta:
YELLOW írta: a vonalkódnak a gyártási országnak megfelelőnek kell lennie, különben az országból elvileg nem vihető ki, vagyis van valami ilyesmi.
hidd el dolgoztam, már gyárban, tudom mik mennek. amikor audit van, akkor miindneki a ISO, meg egyéb xarok szerint dolgozik, aztán minden a régi. ugyanúgy a festékgyárban is beleszartak a festékbe, beleköptek, hugyoztak, jött is vissza persze belőle, hogy fekália szaga van. azt hiszed máshol nem így megy? nekem már van anyni tapasztalatom, hogy nem hiszek semmiben, csak amit magamnak csinálok.
a festékgyárban megvették a csupasz dobozt és azt cimkézték. ami festett doboz volt, azt direkt úgy gyárották, olyan vonalkóddal. voltak oylan dobozok, amiken lengyel festés volt, és át kellett őket cimkézni magyar vonalkódosra. és emelett olyan volt amilyen. ha ideges volt valaki, aki keverte a festéket simán belepisált. nah kb ugyanez van az olajnál is. valószínű palackoznak olyan olajat is, amiben egy kis tartály mosó anyag is... általában az első termékek közül vesznek ki mintát, ha vesznek...
nem dolgoztam még olajcsomagoló cégnél, de el tudom képzelni, főleg olyan helyeken, ahol szarért-hugyért dolgoztatják az embert. pont le fogja szarni.


???? Most akkor milyennek kell lennie a vonalkódnak?
Én viszont dolgoztam olajjal foglalkozó cégnél (igaz rövid ideig és csak a MOL-nál), ahol csomagolnak stb.
Ha valaki olajat és flakont hamisít (tehát nem legálisan állít elő) az cimkét is hamisíthat és nem fogja érdekelni, hogy hova viheti és hová nem (főleg európán bellül)


de az olajhamasítást ne így képzeld el. a cégtől aki gyártja mondjuk a műanyag flaskákat, szinte bárki vehet, ha neki megfelel a dizájn. cimkét gyértani megint nagy dolog, és hozzá vonalkódot sem. DE! itt maga az anyag nem az. hígítják, mert valahol mondjuk lefejtenek a tartálykocsiból (mert ugye el kell szállítani, mert lehet máshol palackozzák) és azt a mennyiséget pótolni kell. lehet a 1000 liter esetén 50 liter diffi van, de van. vagy amikor, egy adott palackozó hely, máshonnan vett olajat a megmaradt dobozokba önti, ami nem ahhoz az olajhoz tartozik.
festékgyár példának, ugynaaz az anyag ment a teszkós falfestékbe, mint egy másik olcsóbb ám drágábban árult más márkájú dobozába. de sok iylen példa van. és itt még csak nem si hozott anyag, hanem itt gyártották az egészet.
le lehet egyszerűsíteni, de nem az.
mint említettem vonalkódot nem nagyon fognak hamasítani, a sajátjukat teszik rá. de az ilyen helyek, mint olaszország, orosz, lengyel, horvát, stb helyekre utaló vonalkódoknál gyanúsabb a hamisítás esélye én azt mondom. és mint írtam, magánál a gyártó cégnél is hibázhatnak, ha valakinek épp rossz napja van. lehet rá is jönnek, hogy nem jó az anyag, de 15ezer vagy akármennyi olajat nem fognak kiönteni. vagy megy tovább, vagy visszadolgozzák és lesz belőle más.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 11:10


YELLOW írta: a vonalkódnak a gyártási országnak megfelelőnek kell lennie, különben az országból elvileg nem vihető ki, vagyis van valami ilyesmi.
hidd el dolgoztam, már gyárban, tudom mik mennek. amikor audit van, akkor miindneki a ISO, meg egyéb xarok szerint dolgozik, aztán minden a régi. ugyanúgy a festékgyárban is beleszartak a festékbe, beleköptek, hugyoztak, jött is vissza persze belőle, hogy fekália szaga van. azt hiszed máshol nem így megy? nekem már van anyni tapasztalatom, hogy nem hiszek semmiben, csak amit magamnak csinálok.
a festékgyárban megvették a csupasz dobozt és azt cimkézték. ami festett doboz volt, azt direkt úgy gyárották, olyan vonalkóddal. voltak oylan dobozok, amiken lengyel festés volt, és át kellett őket cimkézni magyar vonalkódosra. és emelett olyan volt amilyen. ha ideges volt valaki, aki keverte a festéket simán belepisált. nah kb ugyanez van az olajnál is. valószínű palackoznak olyan olajat is, amiben egy kis tartály mosó anyag is... általában az első termékek közül vesznek ki mintát, ha vesznek...
nem dolgoztam még olajcsomagoló cégnél, de el tudom képzelni, főleg olyan helyeken, ahol szarért-hugyért dolgoztatják az embert. pont le fogja szarni.


???? Most akkor milyennek kell lennie a vonalkódnak?
Én viszont dolgoztam olajjal foglalkozó cégnél (igaz rövid ideig és csak a MOL-nál), ahol csomagolnak stb.
Ha valaki olajat és flakont hamisít (tehát nem legálisan állít elő) az cimkét is hamisíthat és nem fogja érdekelni, hogy hova viheti és hová nem (főleg európán bellül)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. július 16. hétfő, 10:05