Ez egy archivált weboldal! bővebben

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 18:41


hil írta:
anubisz írta: Nyers fordittása.

Változó Előzetes figyelmeztetés zóna
A sárga előzetes figyelmeztető zóna kijelzők
jelenleg megengedett motorfordulatszám,
attól függően, hogy a motor hőmérséklete.
Mivel a motor hőmérséklet kúszik,
Egyes ágazatok e Előzetes figyelmeztetés
zónák megy ki az egyik a másik után.
Kerülje a fordulatszámon a korai figyelmeztetést,
ING zóna, ha lehetséges.
Ne engedje, hogy a motor működik
a tűt a piros sebességtúllépést zóna
A mérőeszköz.
Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön ezt a
szektor

ez meg a olaj hőfok ledeké.
Az általános működési hőmérséklet rejlik
között 175F/80c és 250F /
120C. A magas teljesítményű meghajtott -
zés, nem haladja meg a maximális értéket
300C/150C.


Köszi, tehát tulajdonképpen semmi haszna, csupán jól néz ki.



Hát nálunk nem,csak a olaj hőfokot mérné,M3 ba le is szabályoz,ott írja, ha túl nyomod.
( Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön túllépi ezt a
szektor ) én örülnék ha látnám az olaj hőfokát.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 18:36


anubisz írta: Nyers fordittása.

Változó Előzetes figyelmeztetés zóna
A sárga előzetes figyelmeztető zóna kijelzők
jelenleg megengedett motorfordulatszám,
attól függően, hogy a motor hőmérséklete.
Mivel a motor hőmérséklet kúszik,
Egyes ágazatok e Előzetes figyelmeztetés
zónák megy ki az egyik a másik után.
Kerülje a fordulatszámon a korai figyelmeztetést,
ING zóna, ha lehetséges.
Ne engedje, hogy a motor működik
a tűt a piros sebességtúllépést zóna
A mérőeszköz.
Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön ezt a
szektor

ez meg a olaj hőfok ledeké.
Az általános működési hőmérséklet rejlik
között 175F/80c és 250F /
120C. A magas teljesítményű meghajtott -
zés, nem haladja meg a maximális értéket
300C/150C.


Köszi, tehát tulajdonképpen semmi haszna, csupán jól néz ki.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 18:15


Nyers fordittása.

Változó Előzetes figyelmeztetés zóna
A sárga előzetes figyelmeztető zóna kijelzők
jelenleg megengedett motorfordulatszám,
attól függően, hogy a motor hőmérséklete.
Mivel a motor hőmérséklet kúszik,
Egyes ágazatok e Előzetes figyelmeztetés
zónák megy ki az egyik a másik után.
Kerülje a fordulatszámon a korai figyelmeztetést,
ING zóna, ha lehetséges.
Ne engedje, hogy a motor működik
a tűt a piros sebességtúllépést zóna
A mérőeszköz.
Védelme érdekében a motor, az üzemanyag- ellátás
megszakad, ha Ön ezt a
szektor

ez meg a olaj hőfok ledeké.
Az általános működési hőmérséklet rejlik
között 175F/80c és 250F /
120C. A magas teljesítményű meghajtott -
zés, nem haladja meg a maximális értéket
300C/150C.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 17:57


hil írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"


akkor már nem azt mutatja,olyan mint az F1 ben a kormányon a ledek,hogy mikor kel váltani. Jó,annak már értelme nincs,inkább parasztvakittás,de jól mutat.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 17:53


anubisz írta:
Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik


Ezt észre vettem, csak az eredeti kérdésre nem kaptam választ: kihúzatás és váltás során hogyan változhat ilyen gyorsan és főleg ennyit a motorolaj hőmérséklete???
Valóban, nem szoktam "yutubozni"

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 17:42


Robinson írta:
hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


No comment.. hil ritkán szokott youtubozni az már látszik

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 17:36


hil írta:
Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



0:23-nál és 0:40-nél ki van vágva a vidóból. Nyilván azért, hogy ne azt kelljen bámulni 10 percig, hogy nem történik semmi


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 17:29


Robinson írta:
hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!


???????



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 17:12


hil írta:
Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Hali,

Össze van vágva a video!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 16:50


anubisz írta:
YELLOW írta: jajj várjáá csak! dereng valami.
úgy van, amikor hideg a motor, akkor ég az összes, azt mutatva, hogy addig célszerű pörgetni a motort. ahogymelegszik a motor/olaj, úgy tünnek el a narancs LED-ek, mutatván, hogy egyre feljebb lehet pörgetni a gépet.
aztán amikor már bemelegedett, amikor a mutató és a szembe futó LED találkozik, akkor célszerű elváltani.

jól gondolom?


igen. végül is 2 funkciója van.


Sziasztok!
Lehet, hogy gyönge az agyam, vagy kevés a képzelő erőm, de a magyarázat ellenére sem értem a működését, mert nem gondolnám, hogy a motorolaj hőmérséklete ilyen gyorsan változna. Amúgy tetszik a dolog, csak jó lenne megértenem...
Köszönném, ha Valaki segítene ebben.

Tuti, hogy az olaj hőmérsékletét méri?





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 10. csütörtök, 16:52

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 15:06


YELLOW írta: jajj várjáá csak! dereng valami.
úgy van, amikor hideg a motor, akkor ég az összes, azt mutatva, hogy addig célszerű pörgetni a motort. ahogymelegszik a motor/olaj, úgy tünnek el a narancs LED-ek, mutatván, hogy egyre feljebb lehet pörgetni a gépet.
aztán amikor már bemelegedett, amikor a mutató és a szembe futó LED találkozik, akkor célszerű elváltani.

jól gondolom?


igen. végül is 2 funkciója van.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 14:53


jajj várjáá csak! dereng valami.
úgy van, amikor hideg a motor, akkor ég az összes, azt mutatva, hogy addig célszerű pörgetni a motort. ahogymelegszik a motor/olaj, úgy tünnek el a narancs LED-ek, mutatván, hogy egyre feljebb lehet pörgetni a gépet.
aztán amikor már bemelegedett, amikor a mutató és a szembe futó LED találkozik, akkor célszerű elváltani.

jól gondolom?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 14:46


Az a hang az M3 nak,jobb mint egy orgazmus

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 14:44


YELLOW írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
Yellow írta:
anubisz írta:
Nem látod? a víz már meleg a mutató szerint,de az olaj még nem. A víz látszik a mutató jelzi,az olajat viszont semmi,csak az M3 ba. Kis M3 as filing.
Írtam E-mailt nekik,kíváncsi vagyok kapok e választ.


lehet én vagyok vak, de hol mutatja az olajhőfokot?
az egyik linken úgy volt, hogy a vízhőfok helyén olajoskanna piktogram volt...



A kis színes kockák ahogy tűnnek el,úgy melegszik az olaj. amikor már csak a 2 marad akkor van üzemi hőfokon.


Továbbá ami téged idegesít, hogy visszafelé világít, az a váltást jelzi, hogy ideje lenne mán' fordulatszám alapján. Biztos láttál már ilyet. Ha élőben nem is, akkor pc-s játékokban vagy valami. Nekem nagyon begyere a cucc, régóta vadászok ilyet Főleg azért tetszik, mert gyári fíling megmarad, nem valami csillivilli cumó. Mondjuk m3-szürke hátlappal mégjobb lenne.



igen azt gondoltam, hogy váltás, de nekem úgy rémlik mintha M3-nál a mutató irányában menne ez a jelzés, nem vele szemben. mingyá meg is lesem.



Itt a videó,de hogy visszafelé tudjon menni,hogy? mikor alul világit 2. az csak úgy lehetne,ha mind égne,és úgy fogynának,annak meg mi értelme.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. november 10. csütörtök, 14:41


Robinson írta:
anubisz írta:
Yellow írta:
anubisz írta:
Nem látod? a víz már meleg a mutató szerint,de az olaj még nem. A víz látszik a mutató jelzi,az olajat viszont semmi,csak az M3 ba. Kis M3 as filing.
Írtam E-mailt nekik,kíváncsi vagyok kapok e választ.


lehet én vagyok vak, de hol mutatja az olajhőfokot?
az egyik linken úgy volt, hogy a vízhőfok helyén olajoskanna piktogram volt...



A kis színes kockák ahogy tűnnek el,úgy melegszik az olaj. amikor már csak a 2 marad akkor van üzemi hőfokon.


Továbbá ami téged idegesít, hogy visszafelé világít, az a váltást jelzi, hogy ideje lenne mán' fordulatszám alapján. Biztos láttál már ilyet. Ha élőben nem is, akkor pc-s játékokban vagy valami. Nekem nagyon begyere a cucc, régóta vadászok ilyet Főleg azért tetszik, mert gyári fíling megmarad, nem valami csillivilli cumó. Mondjuk m3-szürke hátlappal mégjobb lenne.



igen azt gondoltam, hogy váltás, de nekem úgy rémlik mintha M3-nál a mutató irányában menne ez a jelzés, nem vele szemben. mingyá meg is lesem.


szerk.: meg sem kell lesni van link.

(amúgy csak tapasztalom úgy, hogy amikor üzenetírásra megyek és töltődik ez afelület, akkor belassul és szaggat?)


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 10. csütörtök, 14:43