autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2016. október 19. szerda, 18:39


lacos76 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az N46B20 és N42B20 motorok közt valamint, hogy beépíthetők e egy más helyére, ha igen mit kell cserélni, módosítani.


Az ecu más-más ezekben.Az N46-nál az ecu-ba van építve a valvetronic vezérlője is pl.A másikban külön van,ha jól olvastam a neten.Programozni kéne a különböző modulokat is.A kuplung,és a váltó is más lehet bennük.


http://www.bmwfanatics.co.za/s...?tid=18341

http://www.e46zone.com/forum/t...-possible/

Ezeknek a motoroknak a valvetronic a gyenge pontja.

Többek között más a féltengely,a kiegyensulyozó tengely, a hengerfej fedél,a szívócső,és a vezérműlánc feszítő is.Az n46 motor Bosch ME 9.2 vezérlőegységet használ.2007-ben modernizálták.Megváltozott benne:
A szívó- és kipufogó vezérműtengely,az előző motorvezérlő rendszert váltotta a Bosch MV17.4.6. jelű. Az ilyen motorok különböznek motorkódjuk nevében is.Például:N46N.

http://mywikimotors.com/n46b20/






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. október 19. szerda, 19:00

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2016. október 19. szerda, 15:53


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az N46B20 és N42B20 motorok közt valamint, hogy beépíthetők e egy más helyére, ha igen mit kell cserélni, módosítani.