« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ninja636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. november 03. szombat, 22:32


Szia
Nekem ugynaez a problémám miota megvettem ezt produkálja a kocsi.
Én a ferryker turbonál ujitata m fel a turbot arrra gyanakodtam énis az ujjal is ugyanugy 2300 nál indul meg de ott ugrásszerüen a tied is ugrásszerüen indul meg 2600 nál ?
Már raktam bele uj légtömegméröt azzal is ezt csinálta.
Nekem kivan irva az Egr szelepem a tied müködik mert akkro lehet hogy eked csak z a baja huzd le rola a kis vákumcsövet ha ugy jolesz akkor bevan ragadva.
nemtudom már mit kezdjek vele idegesitö nagyon.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Jaxxxy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. október 28. vasárnap, 21:50


Sziasztok! Egy kérdéssel fordulok hozzátok hátha valaki tudna segíteni?!
Adott egy e46 320D 2004/11 ho. Euro4 es autó, az lenne a bajom vele, hogy 2600 nál kezd el húzni ahogy kellene! Turbó ujitva volt tökéletesen működött egyszer csak ezt kezdte csinalni! A turboja elektromos vezérlésű így nem lehet állítani a turbó töltésen! Vissza is küldtem a turbót ahol újítottak ott újra állítottak az elektronikát de szinten csak 2600 nál kezd el húzni rendesen ! Légtömegmérő új azt ki cseréltem. Valakinek valami ötlet mit lehetne csinalni esetleg ? Várom válaszotokat köszönöm szépen !

státusz BrianHUN

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2018. január 12. péntek, 09:46


Sziasztok.

Nem rég vettem egy 116i-t, e87-et.

Olyan problémám lenne vele, hogy amikor 2000 alatt van a fordulatszám, az autó akadozva gyorsulgat csak. Amint elérem a 2000-et megjavul, kisimul és mintha semmi baja nem lenne. Nem padlózni akarom, csak mondjuk kanyarodok ki egy kereszteződésből, vagy parkolóba szeretnék menni és ugrálva gyorsul alacsony fordulaton.

Egy hete a helyzet fokozódott, mert az első indítást követően 2-3 km után, menet közben egyszer csak erőtlen lett a kocsi. Baromira elkezdett füstölni hátul, borzasztó lett a hangja, és villogni kezdett a motor lámpa. Félrehúzódtam leállítottam, majd az újraindítást követően, eltűnt a hiba lámpa és nem pöfög nem füstöl, megy szépen, leszámítva a 2000-es fordulat alatti problémát, mert az ugyanúgy megvan.

Akárhányszor mennék reggel melóba, ugyanott kell kiállnom minden második nap. Olvastam neten, hogy rengetegen találkoztak már ezzel a hibával ezeknél a típusoknál még új korában is, de a megoldást senki sem írta már le egyik fórumon sem. Van esetleg valakinek ezzel tapasztalata, hallott már erről?

A szerviz nagyon sokára adott időpontot. Már - már nevetséges.

Köszönök előre is minden információt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz gergo187

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 06. szerda, 00:09


Sziasztok!
Nem régóta van nálam egy e90 320d , es az autó azt produkálja, hogy elindítom kicsit kékes-fehéren füstöl hidegen, de hamar elhagyja, nem is ez a legnagyobb gondom, hanem az, hogy bemelegedik, onnantól kb 20percig megy normálisan, utána olyan lesz 1500-3000es tartományban, mint egy szívódizel, 3000 felett meg ugyanúgy megy.. Hibát nem ír semmit, ma megpróbálkoztam egy légtömegmérő tisztítással, azóta annyit javult eddig a helyzet, hogyha leállítom, és utána egyböl vagy pár percen belül elindítom, akkor megint jól megy, mert elötte hiába állítottam le, nem változott semmi, csak miután kicsit kihült. Csak nem akarok most feleslegesen venni egy légtömegmérőt, hogyha nem is ez a gond.. Nyilván látatlanban ezt nehez... Illetve azt csinálja, hogy neha alapjáraton, nagyritkán, mintha leakarna fulladni, de csak egy pillanatra, meg menetközbe kb 1500-2000 kozott ha tartom a fordulatot, elkezd berángatni. De hátha van itt valami nagy szaki, akinek lenne ötlete, hogy mi lehet! Elvileg úgy olvastam, hogy a legtomegmero miatt is füstölhet, de kitudja... Köszi előre is !

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 19:23


YELLOW írta:
szotakdavid írta:

Lefoglalt a celeb világ



bent melóhelyen olvastam a Balázs kommentjét, szóról szóra ezt mondtam magamban



Jól van!

Mondanám, hogy mik vagytok!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 07:40


szotakdavid írta:
ute107 írta:

Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után....



Lefoglalt a celeb világ



bent melóhelyen olvastam a Balázs kommentjét, szóról szóra ezt mondtam magamban



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 02. szerda, 07:41

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 02. szerda, 07:00


ute107 írta:

Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után....



Lefoglalt a celeb világ



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 02. szerda, 07:01


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2016. március 01. kedd, 19:58


YELLOW írta:
ute107 írta:
Robinson írta:
Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.



Robinson.

Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.


ettől régebbit nem találtál, amire válaszolhattál volna?


Jaja. Ez volt a legrégebbi. Most keltem fel 3 év álom után....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. február 20. szombat, 18:51


ute107 írta:
Robinson írta:
Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.



Robinson.

Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.


ettől régebbit nem találtál, amire válaszolhattál volna?

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2016. február 20. szombat, 18:45


Robinson írta:
Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.



Robinson.

Nekem zsír új porlasztók behelyezése után, ugyanezt csinálta. 1 hónap múlva nem indult, adagoló csere segített. 360.000 km-nél jött elő.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz tothgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. február 20. szombat, 15:30


Sziasztok!

BMW E91 320d 2007-es évjárat. Az autó alapvetően rendben van (pl. új turbó), de nem gyorsul úgy, ahogy kéne (nem sportcélból használom, teljesen normál üzemben), és ehhez viszonylag magas fogyasztás párosul. Alkatrész terén mit érdemes megnézni, illetve az elektronikai beállításokon mit lehetne változtatni?

Előre is köszönöm a válaszokat.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 31. szombat, 07:32


valter320d írta:

Nálam ugyanez a jelenség van volt,nekem azt mondták hogy a geometria van letapadva nemtom mennyire igaz,hajtsam meg!!!Fél tankot kikocsikáztam majdnem padlón és ja és az sem mindegy mit tankolsz én shellnél tankolok ezt a fuel shavet,érdekes megszünt a torpanás egyenletesen húz!
Ha nem változik le kell vennni és ki kell takaritani a geot!Ezt a tanácsot kaptam



csak mellékesen a Shell-nél minden Fuel Save... ez az új neve, ami annyit tesz kb a benyánál, hogy több benne az Etanol. gázolajnál passz, de az semmit nem jelent, alap üzemanyag. az meg minden autónál jó, ha meg van hajtva egy picit. ha sokat járnak vele alacsony fordulati tartományban akkor ellustul. illetve állítólag ezek az autók tanulnak, és a vezető vezetési stílusát felveszik.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. március 30. péntek, 22:55


Jackson írta:
szalaigabor írta: Megvan a HIBA!

SZerencsére nagyon jó a szerelõ, és szerencsére semmimbe nem került!

Egy kis vákumcsõ elrepedt!




bmw320d4 írta:
szalaigabor írta:
Span írta: Nekem 3 éve megvan már a verda es nagyon szeretem,nagyon fasza allapotban van mind motorikusan,mind mindenhogy.Eddig nagyon korrekten huzott,gyonyoru a hangja,egeszsegesen jar es kormol,minden rendben latszik,egyszeruen csak nehany hete visszaesett a teljesitmeny es uresben valo felporgetesnel is egyertelmuen hallatszik es erezheto a motor megtorpanasa 1000-2000es kozotti fordulaton.ami meg erdekes,hogy ha lepadlozom mondjuk negyes fokozatban,a pillanatnyi fogysztasmero nem ugrik meg,mint eddig egy padlonal,hanem max 10l-ig megy fel,tehat ebbol arra kovetkeztetek,hogy talan nem kap rendesen uzemanyagot.Van valakinek esetleg diagnosztikai merofelszerelese es ezzel kapcsolatos tapasztalata?Az Ebay-en nagyon olcson lehet talani kinai utangyartott cuccot.. Ebben gondolkozom.Koszi a hozzaszolasokat!Span



Nekem is hasonló a problémám, bár a pillanatnyi fogyasztás mérõt nem néztem!


Mi lehet a baj???


Ha 136 lovas motor, akkor szinte biztos, hogy 4-es henger porlasztóhiba.


Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Nálam ugyanez a jelenség van volt,nekem azt mondták hogy a geometria van letapadva nemtom mennyire igaz,hajtsam meg!!!Fél tankot kikocsikáztam majdnem padlón és ja és az sem mindegy mit tankolsz én shellnél tankolok ezt a fuel shavet,érdekes megszünt a torpanás egyenletesen húz!
Ha nem változik le kell vennni és ki kell takaritani a geot!Ezt a tanácsot kaptam



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 30. péntek, 22:56

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 01:42


Jackson írta:

Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S


Mikor nekem meghalt az adagolóm, olyannyira nem húzott, hogy be sem indult
Úgy tudom, hogy adagoló okán ez történik, olyan nincs, hogy szar az adagoló, és "csak" nem húz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Jackson

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2011. július 02. szombat, 01:39


szalaigabor írta: Megvan a HIBA!

SZerencsére nagyon jó a szerelõ, és szerencsére semmimbe nem került!

Egy kis vákumcsõ elrepedt!




bmw320d4 írta:
szalaigabor írta:
Span írta: Nekem 3 éve megvan már a verda es nagyon szeretem,nagyon fasza allapotban van mind motorikusan,mind mindenhogy.Eddig nagyon korrekten huzott,gyonyoru a hangja,egeszsegesen jar es kormol,minden rendben latszik,egyszeruen csak nehany hete visszaesett a teljesitmeny es uresben valo felporgetesnel is egyertelmuen hallatszik es erezheto a motor megtorpanasa 1000-2000es kozotti fordulaton.ami meg erdekes,hogy ha lepadlozom mondjuk negyes fokozatban,a pillanatnyi fogysztasmero nem ugrik meg,mint eddig egy padlonal,hanem max 10l-ig megy fel,tehat ebbol arra kovetkeztetek,hogy talan nem kap rendesen uzemanyagot.Van valakinek esetleg diagnosztikai merofelszerelese es ezzel kapcsolatos tapasztalata?Az Ebay-en nagyon olcson lehet talani kinai utangyartott cuccot.. Ebben gondolkozom.Koszi a hozzaszolasokat!Span



Nekem is hasonló a problémám, bár a pillanatnyi fogyasztás mérõt nem néztem!


Mi lehet a baj???


Ha 136 lovas motor, akkor szinte biztos, hogy 4-es henger porlasztóhiba.


Nekem még porlasztócsúcs sor csere után is maradt a hibajelenség, adagoló gyanús :S

« előző123következő »