autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 19:52


peetie írta: Engem most az kezd idegesíteni, hogy melegen nagyon nehezen indul a gép. Hidegen minden jó, forgat 1-2t max és indul. De melegen már kínosan sokáig teker az önindító mire beindul. Ha ilyenkor viszont indítózás közben adok neki egy kis gázt (sokda 105-ös idõk, yeah ), akkor indul rögtön. Szóval nem értem. Ebben a nagy melegben kezdte ezt csinálni, eddig nem volt ilyen gondom. Ez minek lehet az elõjele? Mert nem normális viselkedés azt sejtem...Nem szeretnék egyszer ottmaradni valahol mert nem röffen be

Porlasztó csúcs csinált ilyet több e39-es kollégánál

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2008. július 01. kedd, 19:31


Engem most az kezd idegesíteni, hogy melegen nagyon nehezen indul a gép. Hidegen minden jó, forgat 1-2t max és indul. De melegen már kínosan sokáig teker az önindító mire beindul. Ha ilyenkor viszont indítózás közben adok neki egy kis gázt (sokda 105-ös idõk, yeah ), akkor indul rögtön. Szóval nem értem. Ebben a nagy melegben kezdte ezt csinálni, eddig nem volt ilyen gondom. Ez minek lehet az elõjele? Mert nem normális viselkedés azt sejtem...Nem szeretnék egyszer ottmaradni valahol mert nem röffen be

státusz E21M20B27

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2008. június 20. péntek, 10:58


oldbiker írta:
oldbiker írta: Most hívott a szerelõ, valószínûleg a fõtengely jeladó lesz a bûnös.


Kicserélték a fõtengely jeladót, sajnos az újjal is produkálja a hibát . Átvitték a Bosch szervizbe, megpróbálták ott kiolvasni hátha van valamilyen hibakód, de ott sem jelzett semmit a mûszer. A szerelõ kezdi feladni lassan elfogynak az ötletei, azt javasolja, hogy vigyem be egy BMW márkaszervízbe ott komolyabb mûszerek vannak. Van valakinek valami javaslata, hogy hová vihetném a vasat.


Hali!

Van azóta fejlemény? Nekem ugyan ez a gondom most egy M40B16-al. Ez is motronic, de mi egyenlõre a vízhõfok jeladóra tippelünk. Ma cserélem elvileg és derül ki jól tippeltünk-e.

státusz oldbiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2008. március 20. csütörtök, 08:16


oldbiker írta: Most hívott a szerelõ, valószínûleg a fõtengely jeladó lesz a bûnös.


Kicserélték a fõtengely jeladót, sajnos az újjal is produkálja a hibát . Átvitték a Bosch szervizbe, megpróbálták ott kiolvasni hátha van valamilyen hibakód, de ott sem jelzett semmit a mûszer. A szerelõ kezdi feladni lassan elfogynak az ötletei, azt javasolja, hogy vigyem be egy BMW márkaszervízbe ott komolyabb mûszerek vannak. Van valakinek valami javaslata, hogy hová vihetném a vasat.

státusz legamaster

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 21:41


Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem, kezdem az elején:

Két éve van egy 316i-m 2001-es évjáratú. Többször elõfordult már ez idõ alatt (kb. ötször) de mostanában már sürûbben, hogy gondolt egyet az autó és nem indult be, forgatta de semmi. Vártam vele néhány órát aztán beindult mintha semmi se történt volna. Az elsõ alkalom után elvittem kiolvastatni de semmilyen hibát nem tárolt el.
Az volt érdekes hogy ha egyszer nem indult be, viszont másnap beültem és pöccre indult.
Most megint ez történt, reggel beindítottam semmi gond, délben beindult
kb ötszázig ment fel a fordulat aztán rögtön le is állt és utána már hiába forgatta (ha gázadás ha nem) nem indult be. Az AC-re gyanakodtam mert semmi hangja nincs hogy mûködne.
Kivettük a hátsó ülést, stekkerét levettük. Négy kábel megy az AC-re két vékonyabb és két vastagabb. Megmértük mûszerrel, kettõn folyamatosan ott van a 12 Volt, a másik kettõnél gyujtásráadásra egy pillanatra kap kb. 3 Voltot, de semmi hangja hogy mûködne, pedig gondolom annak zúgnia kellene.

A barátmnak e39-e van, kiváncsiságból kivettük a hátsó ülést rámértünk ott is aaz AC stekkerére, viszont ott gyujtásadásra nem 3 Volt jelenik meg hanem 12 Volt. Itt tartunk most.

Valakinek van valami ötlete, tapasztalata?

Bocs, egy kicsit hosszúra sikeredett.

Rudus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Rudus

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 1% (6 pont) | Hozzászólások: 347

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 17:11


okozhat ilyen problémát. Off autóban hasonló helyzett volt és néha leállt magától vagy éppen nem indult be mikor leállítottad. Kicseréltük és jó lett. Ja és eltárolta a hibát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2008. március 16. vasárnap, 06:44


oldbiker írta: Most hívott a szerelõ, valószínûleg a fõtengely jeladó lesz a bûnös.


Nem igazán értem. Ha fõtengely jeladó ( gondolom helyzet érzékelõ )
akkor az mindíg produkálná a hibát hidegen is melegen is.
Azt még el tudom képzelni, hogy a hõtágulás miatt ha van benne egy szakadás akkor csak melegen csinálja a mûsort, de hogy csak kizárólag miután már állt egy ideje, érdekes.
Miért pont fél melegen teszi ezt ?
Mindenesetre írd le majd a csere után mit tapasztalsz, mert innentõl kezdve nagyon érdekel.


státusz oldbiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2008. március 15. szombat, 10:05


Most hívott a szerelõ, valószínûleg a fõtengely jeladó lesz a bûnös.

státusz oldbiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2008. március 11. kedd, 19:58


Ferko írta: Oldbiker !
Nekem is ilyen gépem van és ugyanígy nehezen indul fél melegen.
Én ilyenkor indítózás közben padló gázt nyomok és szépen beindul.
Nekem ez nem furcsa mert az elõzõ BMW-m is ilyen volt.
Hidegen vagy teljesen melegen pöccre, viszont fél melegen egy kicsit nehézkesen.
A nevedbõl ítélve Te is motorozol. A motoroknál is ilyen, félmelegen elég nehezen kapja el.
Én inkább lambda szondára tippelek, hogy túl szegény keverék parancsot ad az elektronikának.
Szerintem próbáld ki amit írtam és ha nálad is így van ne menj vele szerelõhöz.


Szia!
Próbáltam már ezt is. Ha gázt adok indítózás közben akkor nem is kapja el még egy fél fordulatra sem. Ha gáz nélkül indítozók és véletlenül beindul akkor a fordulatszám nem megy fel csak kb 500-ig és 3-4 másodperc múlva magától leáll, ha közban gázt adok, hogy felpörögjön a motor akkor azonnal lefullad. Igen régebben én is motoroztam de sajnos idõ hiányában abba kellet hagynom (szétesett a baráti társaság mindenkinek feleség, gyerek, meló...) , de nem adtam fel egyszer még motorra pattanok

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2008. március 11. kedd, 18:56


Oldbiker !
Nekem is ilyen gépem van és ugyanígy nehezen indul fél melegen.
Én ilyenkor indítózás közben padló gázt nyomok és szépen beindul.
Nekem ez nem furcsa mert az elõzõ BMW-m is ilyen volt.
Hidegen vagy teljesen melegen pöccre, viszont fél melegen egy kicsit nehézkesen.
A nevedbõl ítélve Te is motorozol. A motoroknál is ilyen, félmelegen elég nehezen kapja el.
Én inkább lambda szondára tippelek, hogy túl szegény keverék parancsot ad az elektronikának.
Szerintem próbáld ki amit írtam és ha nálad is így van ne menj vele szerelõhöz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. március 11. kedd, 13:40


oldbiker írta: Sziasztok!
Egy érdekes hiba megoldására keresek ötleteket. Volna egy 99-es 316i, hidegen teljesen normálisan indul. Üzemmeleg állapotban leállítás után közvetlenül még beindul, de kb 10 perc múlva már nem. A jelenség a következõ: indítózás, a motor beindul de egy-két fordulat után leáll, lefullad (olyan mintha nem kapna benzint, vagy túl sokat kapna). Ha közben gázt adok, akkor a motor be sem indul. Mûszer rákapcsoltuk de hibakódot nem írt ki. Kivettünk egy gyertyát, száraz volt, AC pumpa mûködik. Csütörtökön viszem vissza a szerelõhöz. Esetleg van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?



...gyujto trafo vagy fotengely jelado lehet.

petike

státusz oldbiker

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2008. március 11. kedd, 11:11


Sziasztok!
Egy érdekes hiba megoldására keresek ötleteket. Volna egy 99-es 316i, hidegen teljesen normálisan indul. Üzemmeleg állapotban leállítás után közvetlenül még beindul, de kb 10 perc múlva már nem. A jelenség a következõ: indítózás, a motor beindul de egy-két fordulat után leáll, lefullad (olyan mintha nem kapna benzint, vagy túl sokat kapna). Ha közben gázt adok, akkor a motor be sem indul. Mûszer rákapcsoltuk de hibakódot nem írt ki. Kivettünk egy gyertyát, száraz volt, AC pumpa mûködik. Csütörtökön viszem vissza a szerelõhöz. Esetleg van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baj?

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. december 27. csütörtök, 20:46


csu2 írta: bocika kalocsai vagy?


Nem vámosszabadi. A feleségem fajszi

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 27. csütörtök, 16:43


bocika kalocsai vagy?

státusz bocika

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2007. december 27. csütörtök, 15:42


Karácsony elsõ napja, Kalocsáról vissza Gyõrbe -5fok. Fehérvár után rángatás, leáll. A lovak megszöktek a bajor csodából

1 óra várakozás, fagyoskodás, 65km vontatás...

Valószínüleg az AC pumpa megadta magát...