státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 26. hétfő, 16:08


Végülis mázlim volt,hogy most jártam így,nem pl az osztrák hegyek között...


munson

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. március 26. hétfő, 13:58


munson írta: Szevasztok

A problémám megoldódott,ugyanis van egy AC blokkoló rejtett kapcsoló amirõl az eladó nem tájékoztatott,és amit én véletlenül lekapcsoltam egy tárggyal.Fasza mi?



....ezt a szopást , a f..szért nem szól az ilyenrõl????

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 26. hétfő, 13:42


Szevasztok

A problémám megoldódott,ugyanis van egy AC blokkoló rejtett kapcsoló amirõl az eladó nem tájékoztatott,és amit én véletlenül lekapcsoltam egy tárggyal.Fasza mi?

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. március 24. szombat, 15:11


Hello!

Nekem is 318i-m van, 2002-es évjáratú 2000 ccm-es...
A hiba ismerõs, nekem sem indult, aztán az elsõ inspekció után, amikor hazaértem a szervízbõl, nem ment csak három henger...kiderült, hogy az egyik gyújtótrafó a rossz, ezt kicserélték. Azóta már megint elromlott az egyik, úgyhogy kicserélem az összeset, mert bármikor megállhat az autó miatta...

A 318i-knél, már ami 2002 utáni N42-es motorszámú, gyárilag hibás ez az alkatrész. Ez elõidézheti, hogy egyáltalán nem indul be.

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 24. szombat, 11:19


Na csá

Nem tûntem el,csak hétfõn tudják kiolvasni a hibát.
Remélem nem fogok nagyot szivni.

munson

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Ferko

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. március 24. szombat, 07:33


Munson !
Eltüntél.
Érdekelne mi volt végülis a probléma a géppel.

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 21:26


Kösz a tippet a titkosmenühöz,legalább megtudtam,hogy az akkuban11,7 volt van.
A hibakódnál a 14.1-be nem tudtam belemenni.
De végülis okosabb lettem,bár a kocsi még mindig nem mûködik,úgyhogy asszem marad a hibakódkiolvasás.

kösz mégegyszer


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 19:02


A BC menüjében meg tudod nézni az akkufeszt is!

http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

És ez alapján a 9-es menüpontban.

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 17:22


Esetleg próbálkozzak az akkumulátor feltöltésével?
Ha ez is sovány,irány a számitógépre dugás?4

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 16:30


Nézzem meg,hogy a gyertyán van-e anyag?

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 16:27


Nézd meg, hogy kap-e benzint! Ha igen, 3,5 BAR nyomást kell biztositson az AC, már akkor is, amikor csak a gyújtást adod rá. Ha mindez megvan, akkor jönnek a gondok..Nekem is ugyanez volt. Azt mondták, fõtengely jeladó (esetleg vezérmütengely jeladó). De nem ezek voltak. Az akku feszültség 11,5 volt alá esett, így a fedkomp. automatikusan letiltotta a vezérlést és nem indult!!!
Lehet, hogy ennek a most beszerelt trükkös indításnak van némi ellenállása, és leszívta az akkut. Én ezzel kezdeném..

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 16:14


Aznap még használtam az autót délután,este adta fel.
A trükk kb 2hete van benne,de ma megnézték és szerintük minden ok.
A verdát kb1 hónapja vettem.
Megnéztem gyújtásnál agyertyáknál,és volt szikra.
Eddig semmi gondom nem volt vele..

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 15:46


munson írta: Nos uraim..
A trükknek sajnos semmi baja..
Az öninditó is teker mint az állat,a szikra pedig bazinagy.
Akkor talán nincs anyag,AC pumpa lehet?


mit csináltál elõtte? mióta van meg? most szereltek bele riasztót? elõzõ nap használtad és másnap eygszer csak nem indult be? Mibõl gondolod, hogy a "szikra bazi nagy"?

státusz munson

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 14:49


Nos uraim..
A trükknek sajnos semmi baja..
Az öninditó is teker mint az állat,a szikra pedig bazinagy.
Akkor talán nincs anyag,AC pumpa lehet?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. március 22. csütörtök, 12:56


Ha teker az indító, akkor nincs benzin. A trükkösök általában a benzinszivattyút szokták blokkolni, vagy azt és még más dolgokat.