Megosztanám mindenkivel, hátha valakinek még segítek ezzel.
Alapjáratom hideg motornál kb 20-30 mp-ig (míg nem melegedett minimálisat a motor és környéke) be beingott. Igazán nem is beingott, hanem kb 3-4-5mp enként egy picit lentebb esett majd vissza.
Illetve ebben az időtartományban ha érintettem a gázpedált lefelé indult a mutató.
Nyilvánvaló nem kell sokat agyalni, valami alapjárat és levegő közti összefüggés lehet, illetve a tömítésekre és azok pici repedéseire szűkül a kör, mivel pici melegedésre is elmulik.
A hiba okát a DISA szelep kiszerelésekor konstatáltam is, a nagy O gyűrű repedése okozta.
FotóBMWfans PN beszerzése után első utam a helyi autós nagykerbe vezetett, nincs ilyen gyűrűjök, se helyettesítő. Ok, márkaszerviz, van, de rendelni kell németországból szal várjak ha kell (plusz nettó 5500 az ára)... inkább nem pláne, hogy mivel már kiszedtem gondolom egy visszarakástól szét is szakadna. TÖmítéstechnika bolt, olaj sav vegyszer és hőálló tömítőgyrű, passzos méretben 250FT, plusz kicseréltem a két sz r torx csavart imbuszra, mert az egyik beesett a kasztniba és most csörög.A hibajelenség megszűnt. Bocs, hogy hosszú lett csak tetszik a laptopom billentyűzetén az írás
Szerk.: most látom nem csak ez a tömítés megy 5000- környékén
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. október 12. csütörtök, 15:00