YELLOW írta:
Laza írta:
Szia!
Ezt egy fórum keretein belül nem lehet megoldani, ráadásul ez egy olyan probléma, amiből gyorsan lehet -akár- egy motor felújításos móka, és akkor már az lesz drága, és nem egy szakszervíz aki megmondja mi a baja, és/vagy meg is javítja az autódat. Találgatni a legkönnyebb, de garanciát senki nem ad Neked a "tippjére".
Másik fórumon nekem is adtak ilyen-olyan tippeket, miféle moduljaim mentek tönkre (régi, szent, ezáltal sérthetetlen fórumtagoktól), majd Nyíregyen Miklós ezeken csak mosolygott, mert a "szakértők" által jelzett modulok nincsenek is az autómban. Viszont 5 perc alatt megoldott egy típushibát, ami senkiben fel sem merült. Remélem érted...
Jó dolog a fórum, sok tapasztalat gyűlik össze, és sokmindenre születik ez által hamar válasz, és lehetséges megoldás is - de nem mindenható ez a fórum sem, és ha komoly a hiba, nem érdemes kockáztatni, mert a kockázat a legdrágább dolog
(halkan még hozzáteszem, ez az egyik leg segítőkészebb tagokból álló fórum. Élen Yellow furumtárssal, csak azt bánom, Neki nem E6X-ja van )
azért azt hozzátenném, hogy én is sok mindent nem tudok. előfordul, hogy hülyeséget szólok hozzá. de ez egy fórum, rajongóknak, nem szakmai oldal. akik már kicsit jobban értenek hozzá, azok már úgysem írnak ide, hisz saját maguk ellen nem játszanak. akinek gondja van, majd menjen el hozzájuk.
azt szoktam mondani, ami így is van, hogy én hangosan gondolkozom. néha fáradtan is, na azt lehet nem kellene de próbálok valami logika mentén támpontot adni. senki sem orákulum. lehet hiba, ami 10 emberből 9-nek ugyanaz a megoldás, 1-nek pont nem. és le vagy sz@rozva, ha nem jött be a tipp. és lehet pont leszel az, akinek más a baja, mint a szokásos. nem tudunk táv gyógyítani.
annyi előnye van talán, hogy valaki rákérdez valami, és azokról tudunk, akkor esetleg a szerelőnél nem verik át olyan könnyen. vagy amit meg tudsz csinálni magadnak abban tudjunk segíteni.
nyilván az ember egy régebbi autón jobban kísérletezik, de mindig szem előtt kell tartani, hogy reklamációval csak ott élhetsz, ahol fizettél a szolgáltatásért és elvileg szakember volt segítségedre.
a másik az olyan hiba, amit több minden okozhat. szintén csak támpont és lehet sok esetben valakinek az összes lehetőség hirtelen eszébe sem jut.
a fórumot pedig azzal lehet előre vinni, ha a kérdező a hiba megoldása után, ahogy tud beszámol róla.
kb 1 hete volt itt valaki, akinek sokat segítettünk, segítettem, azóta sem lépett be. valószínű megoldódott a baja, csak épp nem jelzett vissza. egy fórum nem ilyen.
kölcsönös segítségen alapszik, beszámolunk egymásnak a gondokról, megoldásokról.
addig jó az oldal mindenkinek amíg kérdése van, aztán eltűnik
szerencsére sokan regisztrálnak, és nincs kérdés. gyanítom ők az értelmesebbek közül valóak és előbb olvasnak, kiismerik a fórumot, nem vagtába berontanak. sok esetben valószínű a kérdéseikre is megtalálják a választ. igazából jó lenne, ha legalább a pozitív dolgaikról beszámolnának. hogy mi az ami be jött nekik a hibára. így lehet jó egy fórum. szerintem.
Teljesen egyet értek Veled. Én ugyanakkor sokat köszönhetek ennek a fórumnak is, mert ma már nem venném meg azt az E61-et, amit megvettem típus ismeret nélkül. Ugyanakkor ennek köszönheően már ismerem (sátáni kacaj) a típusra jellemző hibák 90%-át, egy újbóli vásárlásnál már nem nyúlnék úgy mellé... Viszont lesz/lett egy teljesen megbízható, jó autóm. Típushibák a teljesség igénye nélkül: sencom kábelkötegek (4 van belőle + 2 antenna kábel). Ha hátul valami nem világít, nem nyílik min 80k a javítás. Kettőstömegű+kuplung: jellegzetes hangja van, nekem belefért 200k-ba, de simán elkérhetik a dupláját is. Hidegen van turbó, meleg motornál nincs: actuator hiba, angliaban "eletfogytig" garral 99font a javítás. Tetőablakos típusoknál szépen lefolyik a víz az elektronikához, sok 100k is lehet a javítás. MM állandóan ujraindul - CCC csere, szűk 300k, ráz a fék - féktárcsák és/vagy szilentek (elöl). Ha nem müxik a kulcs távadója, az is sencom kábel, és/vagy a hátsó spoilrben levő modul hibája, vagy javítható, vagy nem. Kicserélni nem ördöngősség, új 100k, bontottan a fele (gari nélkül). És mivel a kulcsban őrzi a beállításokat a rádió, enélkül minden újbóli indulásnál visszaáll minden alapra. Belső világítás hol világít, hol nem, hol csak 1mp-re: szoftver hiba, nem a kapcsolóknál van gond stb,stb..
Tényleg, miért nincs 5-ös széria fórum?
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 02. csütörtök, 17:00