katonaza írta:
Medvedisznoman írta:
katonaza írta:
Medvedisznoman írta:
Sziasztok!
Carly appal szerettem volna kódolni az autót, de azt mondja a program, hogy nem talál kódolható eszközt, pedig a hibakód olvasás és törlés, valamint a valós idejű paraméter kiolvasás megy. Ugyanezzel a telefon-kábel-app kombóval gond nélkül kódoltam e91-et.
Lehet, hogy a kábel protokollja nem stimmel?
Autó: e46 318ci (N42B20) 2003/06
Kábel: K+D Can (INPA kompatibilis)
Telefon: Samsung S3 Neo
Nem vagyok jártas ebben a témában, szóval minden hozzászólást örömmel vennék.
Előre is köszi!
Szia,
nekem kettő vezérlőt enged: GM és LCM.
Ezekből is tudsz olvasni hibakódot / paramétert?
Carlyban a kommunikációs beállítások alapon, ill. automatán vannak?
Nekem a másodlagos levegőrendszerre dobott hibát (kivettem a biztosítékját), ami ha jól gondolom nem a GM, vagy LCM modulhoz tartozik. Szóval engedi a többit is.
Kódolni tudtál?
Kódolni azokat tudtam, amiket írtam (GM, LCM).
Ezeket az INPA neked látja? Tehát le tudod kérdezni a paramétereiket?
A Carly le tudja futtatni a minden vezérlőt tesztelő diagnosztikát? A Carly diag során milyen vezérlőket talál?
Amikor programozni akarsz, akkor jár a motor, akksi feltöltve és minden felbukkanó kérdésre helyes választ adsz?
Én biztos visszaraknék minden biztosítékot, csatlakozót, mert inkább dobjon hibát és akkor legalább orientál hová kell nyúlni, mintsem teljes tévútra vezessen.
A válaszokat illetően sok lehetőségem nincs, megkérdezi a típust, meg a motornál be lehet klikkelni, hogy mind, vagy aut. felismerés.
INPA-val nem próbálkoztam, nem is szeretnék.
Járó motornál ugyanez a helyzet.
Ha visszarakom a biztit nem dob hibát, de amióta kitöröltem azóta nem is dobja be újra.
Nem tudom pontosan megmondani, hogy a Carly miket lát, de ennél a kettőnél biztos többet, mert kiírja vizsgálat közben hogy x/y (hol tart), ahol y több mint 2.
Nem erre koncentráltam, nem tudom, hogy mennyit.