YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. június 14. vasárnap, 19:15


e36oregasszony írta:
YELLOW írta:
e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.


az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.


Blokk és a szűrőház közötti tömítés, de azt a csavarok központosítják, nem lehet csak maximum fordítva belerakni, de arra figyeltem.
Szűrő és az olaj is ugyan az mint amit eddig használtam. Lehet valami olajsár miatti dugulás? A szűrőház mögött volt belőle nem kevés, amit ki is takarítottam, de lehet esett a blokkba belőle.
Mivel lehet a blokkot átmosatni?


akár az is lehet.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz e36oregasszony

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. június 14. vasárnap, 18:57


YELLOW írta:
e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.


az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.


Blokk és a szűrőház közötti tömítés, de azt a csavarok központosítják, nem lehet csak maximum fordítva belerakni, de arra figyeltem.
Szűrő és az olaj is ugyan az mint amit eddig használtam. Lehet valami olajsár miatti dugulás? A szűrőház mögött volt belőle nem kevés, amit ki is takarítottam, de lehet esett a blokkba belőle.
Mivel lehet a blokkot átmosatni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. június 14. vasárnap, 18:48


e36oregasszony írta: Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.


az nem tud levegős lenni, kinyomja magából. a tömítés a helyén van? vagy a kupak alatti tömítésre gondolsz? Ha a blokk és a szűrőház között, akkor lehet elmozdult a tömítés és elzárja a furat egy részét, azért nincs meg a nyomás. vagy sz*r az olaj, vagy sz*r a szűrő.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 316i
Évjárat: 1996

státusz e36oregasszony

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2020. június 14. vasárnap, 18:41


Sziasztok.
Olajcsere (szűrő és szűrőház tömítés) után nincs olajnyomás. Első indításnál kialudt szépen a lámpa, de utána halványan lassan felvillant, azóta világít, nincs olajnyomás. Olyan mintha le lenne levegősödve a szivattyú. Valkinek valami ötlete? M43b16 az alany.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. március 03. vasárnap, 12:03


YELLOW írta:
dorcii72 írta: sziasztok.

1 hete kimutatta az autom, hogy keves az olajnyomas. Levettuk a kupakot es letoroltuk az olajat a kupakrol, majd visszaraktuk. Egy hetig semmi baja nem volt, de ma ujra kiirta. Van valakinek otlete, hogy mi lehet a baja?


rosszalkodik a szintjeladó.

Gondolom akkor olaj van benne. Az olajnyomást szerintem nem méri semmi, akkor nem világít tudtommal semmi ha nincs olajnyomás (pl. elakad az olaj egy belekerült törmelék miatt). Ha világít a kijelző akkor az olajszint lesz, így ha jó a szinted akkor jeladóra gondolnék én is.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2019. február 25. hétfő, 20:21


dorcii72 írta: sziasztok.

1 hete kimutatta az autom, hogy keves az olajnyomas. Levettuk a kupakot es letoroltuk az olajat a kupakrol, majd visszaraktuk. Egy hetig semmi baja nem volt, de ma ujra kiirta. Van valakinek otlete, hogy mi lehet a baja?


rosszalkodik a szintjeladó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E93
Kivitel: Cabrio
Modell: 320i
Évjárat: 2008

státusz dorcii72

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. február 25. hétfő, 17:05


sziasztok.

1 hete kimutatta az autom, hogy keves az olajnyomas. Levettuk a kupakot es letoroltuk az olajat a kupakrol, majd visszaraktuk. Egy hetig semmi baja nem volt, de ma ujra kiirta. Van valakinek otlete, hogy mi lehet a baja?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2018. augusztus 07. kedd, 20:14


Danesz írta: sziasztok,

van megoldás az indítás után piros lámpa égve marad 5mp-ig hibára?
végigolvasgattam itt, de nem találtam konkrétumot. Esetleg Győr környékén nem tud valaki olyan szerelőt, aki ért a BMW-hez?

köszi


olajszűrőház lesz szerintem a ludas, elengedi az olajat, lecsorog belőle. így lassabban épül fel az olajnyomás.

bmwsanya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1999

státusz bmwsanya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. augusztus 07. kedd, 18:14


Chickano írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen) a fordulatszám alapjárat alá megy és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben is alapjáraton anélkül hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!


Szia,nekem is csinált ilyet,lecseréltem az olajat mobil 10w 40 azóta tökéletes.

borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2018. augusztus 02. csütörtök, 07:22


Danesz írta: sziasztok,

van megoldás az indítás után piros lámpa égve marad 5mp-ig hibára?
végigolvasgattam itt, de nem találtam konkrétumot. Esetleg Győr környékén nem tud valaki olyan szerelőt, aki ért a BMW-hez?

köszi


Sopronban tudok! Jagosits Krisztofer - 06709485116

Danesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Danesz

Újonc

Elismertség: 10% (4 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2018. augusztus 02. csütörtök, 06:55


sziasztok,

van megoldás az indítás után piros lámpa égve marad 5mp-ig hibára?
végigolvasgattam itt, de nem találtam konkrétumot. Esetleg Győr környékén nem tud valaki olyan szerelőt, aki ért a BMW-hez?

köszi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Chickano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. április 17. kedd, 16:30


Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen) a fordulatszám alapjárat alá megy és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben is alapjáraton anélkül hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 20:22


hil írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta: Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.


- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?


Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.


biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.


Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.


Szia,
én is cseréltem a tüzelőanyag szivattyút, mert 2 éve megállt az autóm a Hegyalja úton ez miatt. (hibakód nem volt, de trélerezés igen), sem a régivel, sem az újjal nem hallok semmiféle szivattyú hangot bárhogy fülelek is. Viszont lehet mérni nyomást a befecskendező soron. Van ott egy olyan szelep, mint a gumikon, ahol sima keréknyomás mérővel lehet mérni.
Lehetséges, hogy vez. tengely jeladó, azt hiszem a diag azt nem mutatja, bár lehet, hogy a főtengely jeladó hibát nem mutatja, ezt nem tudom biztosan, csak az a tuti, hogy valamelyiket nem mutatja.


mindkettőt mutatja, de a főtengelyt nem mindig. nem tudom mi miatt, vagy mitől.
ha már meg van a nyomás a rendszerben, akkor valóban nincs hangja, amúgy van.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 20:03


czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta: Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.


- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?


Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.


biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.


Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.


Szia,
én is cseréltem a tüzelőanyag szivattyút, mert 2 éve megállt az autóm a Hegyalja úton ez miatt. (hibakód nem volt, de trélerezés igen), sem a régivel, sem az újjal nem hallok semmiféle szivattyú hangot bárhogy fülelek is. Viszont lehet mérni nyomást a befecskendező soron. Van ott egy olyan szelep, mint a gumikon, ahol sima keréknyomás mérővel lehet mérni.
Lehetséges, hogy vez. tengely jeladó, azt hiszem a diag azt nem mutatja, bár lehet, hogy a főtengely jeladó hibát nem mutatja, ezt nem tudom biztosan, csak az a tuti, hogy valamelyiket nem mutatja.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. december 16. szombat, 20:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. december 16. szombat, 13:59


czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta:
YELLOW írta:
czuthy írta: Sziasztok. A problémám a következő: Egy E36 316i-ről van lenne szó. Mai nap mentem vele pár kilómétert megálltam, kb 15 perc múlva indulnék tovább vele de nem indul. A fék felkeményedett és világít az olajnyomás visszajelző. Az olajszintek jók, de a motorolaj elég fekete pedig kb fél éve lett cserélve és max 1000 km-t mentem vele azóta. Okozhatja a rossz olaj ezt a jelenséget? Valakinek volt már hasonló? Köszi a segítséget.


- a fék felkeményedése jó, ha nem jár a motor.
- ha nem jár a motor, jó hogy világít az olajnyomás lámpa
nincs köze ahhoz, hogy nem indul.
egyéb jelenség? vízhőfok nem ugrik ki pirosba és marad ott? esetleg valami főtenegly, vagy vez.tenegly jeladó is lehet. vagy az üzemanyag ellátás.
a nem indul mit jelent? önindító teker?


Igen teker az önindító de nem indul be. A vízhőfok nem ugrik ki.
Problémám volt a légtömegmérővel, most megjött egy másik hozzá kicseréltem hátha az miatt nem indul de ugyanazt produkálja.


biztos nem légtömegmérő, az tutti.
üzemanyag pumpának van hangja? lehet a reléje ment tönkre, vagy maga a pumpa.


Nem hallok hangot az üzemanyag pumpától. Most lett kicserélve pár hónapja újra.



az egy dolog. ha gagyi lett belerakva, simán tönkre megy. illetve sokszor cserélnek feleslegesen pumpát is, mert csak a reléje szar.
de ha a pumpa kezd rossz lenni, akkor a relé is egyre rosszabb lesz.
általában célszerű együtt cserélni, pumpa+relé.
de próba képpen talán a dudának vagy ködlámpának pont olyan reléje van, mint a pumpának, szóval meg lehet cserélni.