Ez egy archivált weboldal! bővebben

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 11:23


Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Norbert
autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz Norbert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. február 08. vasárnap, 08:55


Üdv!Segitsègre lenne szüksègem!Run Flat-os gumi van a kocsimon ès kaptam egy defektet amit megcsináltattam de kb 1hèt múlva le eresztett teljesen. Hogy lehet ez?Vissza vittem be bemèretni amikor csak bejelzet de akkor nem volt ilyen mèrtèkbe nyomás csökkenès.A hibát ki ütötte a szerelö,aszt mondta hogy ez nen defekt.1hèt múlva teljesen le eresztet jelzès nèlkül.Mi lehet az oka ès amugy lehet javitattni ilyen gumikat??

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 14:09

adee9
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz adee9

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 120

Elküldve: 2012. november 15. csütörtök, 13:38


Sziasztok!
Azt tudja valaki, h mekkora nyomás kell a runflat gumikba? Mehet ugyanannyi, mint a hagyományos abroncsokba?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 21:17


YELLOW írta:
lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?


a nyomásérzékelőket, pont a "defektmentes" gumik miatt találták ki. hogy látsd, hogy defekted van, mert nincs benne nyomás, de attól az autóval el tudsz gurulni, mert kívülről nem látszik a gumin, hogy gáz van, és azért nem célszerű úgy közlekedni. az ilyen guminak csak anyni értelme van, hogy eltudsz menni vele x km-t, aztán csere, nem kell útközben szakadó időben megállni, csak a tempón visszavenni. szerintem sima gumihoz nem célszerű a szenzort bent hagyni, mert ha ott defekt, akkor le is veri szerintem a szenzort.


Nem veri le a szenzort, mert az a szelepszárral együtt fekszik a felni pereme mögött PDC esetében (2003-ig) Az utána következő RPA-nál pedig már nincs mit leverni, mert nincs ott semmi.
De fő a biztonság és a lényeg, hogy nem szállsz le az útról ilyen gumival...



csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 20:52


YELLOW írta:
lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?


a nyomásérzékelőket, pont a "defektmentes" gumik miatt találták ki. hogy látsd, hogy defekted van, mert nincs benne nyomás, de attól az autóval el tudsz gurulni, mert kívülről nem látszik a gumin, hogy gáz van, és azért nem célszerű úgy közlekedni. az ilyen guminak csak anyni értelme van, hogy eltudsz menni vele x km-t, aztán csere, nem kell útközben szakadó időben megállni, csak a tempón visszavenni. szerintem sima gumihoz nem célszerű a szenzort bent hagyni, mert ha ott defekt, akkor le is veri szerintem a szenzort.


A defektmentes guminak elsősorban a BALESETMEGELŐZÉS és a BIZTONSÁG a célja nem pedig az hogy te kényelmesen furikázzál tovább. Az is de az a 20% a másik 80% biztonság mellett!
Komoly tempóval közlekednek azért a BMW-vel. 160nál egy első deffekt eléggé komoly felyreállást tud csinálni, vagy karambolt, ezért találták ki a defektmentes gumit, hogy megtartsd az autó irányíthatóságát.
Ha van pénzed vegyél defektmentest, mert a saját biztonságod többet ér minden konfortnál, meg 20.000Ft-nál.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 18:40


lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?


a nyomásérzékelőket, pont a "defektmentes" gumik miatt találták ki. hogy látsd, hogy defekted van, mert nincs benne nyomás, de attól az autóval el tudsz gurulni, mert kívülről nem látszik a gumin, hogy gáz van, és azért nem célszerű úgy közlekedni. az ilyen guminak csak anyni értelme van, hogy eltudsz menni vele x km-t, aztán csere, nem kell útközben szakadó időben megállni, csak a tempón visszavenni. szerintem sima gumihoz nem célszerű a szenzort bent hagyni, mert ha ott defekt, akkor le is veri szerintem a szenzort.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 15:27


lestat83 írta: Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?


A nevében is benne van: nyomásérzékelő, ami a nyomást és nem a gumi fajtáját érzékeli.
Defektet télen is lehet kapni, csak akkor nagyobb szívás a kerékcsere.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 116i
Évjárat: 2005

státusz lestat83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. augusztus 30. csütörtök, 14:00


Azt szeretnem kerdezni,hogy ha esetleg nem defekturo gumikat teszek fel,,akkor is mukodik a nyomasezekeles a kocsiban.?
en foleg angliaban hasznalom majd, s evente 2 szer 2400 km uatat teszek meg,,igy meg gondolokodom melyik legyen,,bar otthon csak telen fogom hasznalni,,de akkor sokat,,bar szerintem telen kevesbe lehet defektet kapni..illetve kevesbe all fennt a veszelye.Szerintetek.?

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 20:57


Coyote írta:
mutyuru írta: Hello!

Nekem is a teli gumivasarlas lenne ay aktualis temam. Csak nem tudom erdemes gyari BMW gumikat hasznalni vagy sem. Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Egyebkent kineztem egyet: Semperit speed-grip S2 205/55 R16.
Valakinek van szemelyes tapasztalata vele? 2009es 320as bombire kellene.

Kosz,
M



"Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Hát ha defekttűrő abroncsom van, akkor max 2 percig, amíg ránézek, és megyek tovább... Miért állnál félre, ez a lényege a ROF gumiknak


EZ A LÉNYEGE A DEKETMENTES GUMIKNAK 1:20-tól nézzétek.
Itt a balesetmegelőzésnek és nem a további közlekedésnek van jelentősége.

YouTube videó

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 16:43


mutyuru írta: Hello!

Nekem is a teli gumivasarlas lenne ay aktualis temam. Csak nem tudom erdemes gyari BMW gumikat hasznalni vagy sem. Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Egyebkent kineztem egyet: Semperit speed-grip S2 205/55 R16.
Valakinek van szemelyes tapasztalata vele? 2009es 320as bombire kellene.

Kosz,
M



"Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Hát ha defekttűrő abroncsom van, akkor max 2 percig, amíg ránézek, és megyek tovább... Miért állnál félre, ez a lényege a ROF gumiknak

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz mutyuru

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. augusztus 24. péntek, 14:10


Hello!

Nekem is a teli gumivasarlas lenne ay aktualis temam. Csak nem tudom erdemes gyari BMW gumikat hasznalni vagy sem. Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Egyebkent kineztem egyet: Semperit speed-grip S2 205/55 R16.
Valakinek van szemelyes tapasztalata vele? 2009es 320as bombire kellene.

Kosz,
M



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 24. péntek, 14:11

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:12


Zolee írta:
aphaedra írta: sziasztok, én is azon gondolkozom hogy defektűrő gumit vegyek, mert 2400 km-es utakat teszek meg egyszerre többször évente, szóval szerintetek??? jó ötlet?

Sztem rossz ötlet! Felejtsd el, inkább legyen nálad egy teljes értékű pótkerék. 16-os rft volt fenn tavaly (Bri Turanza) utáltam. Mintha fémkeréken gurultam volna, szétrázza az autót, zajos, drága stb.


így van, ezt írtam korábban, másik topic-ban. inkább cipelem a pótkereket.



Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:08


aphaedra írta: sziasztok, én is azon gondolkozom hogy defektűrő gumit vegyek, mert 2400 km-es utakat teszek meg egyszerre többször évente, szóval szerintetek??? jó ötlet?

Sztem rossz ötlet! Felejtsd el, inkább legyen nálad egy teljes értékű pótkerék. 16-os rft volt fenn tavaly (Bri Turanza) utáltam. Mintha fémkeréken gurultam volna, szétrázza az autót, zajos, drága stb.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. március 09. szerda, 19:05


aphaedra írta: sziasztok, én is azon gondolkozom hogy defektűrő gumit vegyek, mert 2400 km-es utakat teszek meg egyszerre többször évente, szóval szerintetek??? jó ötlet?


ara készülj hogy nagyon kemény lesz a kocsi,úgy fogod érezni mintha 3 bár lenne a gumikba.
Olyanokat fog ütni az úthibákon,hogy minden Magyar módra épített csatorna fedél egy könnyet fog kicsalni a szemedből. Én évek óta használom, de már nyáron nem fogom. Bele fáradtam,szét veri az autót. Nem ilyen utakra tervezték. Szét veri a futóművet.Persze egy új autó jobban bírja vele, de nálunk ahol néha már 200 ezer van a kocsiba,nem tesz neki jót hogy szaggatja az elejét, percenként. Városba 5 perc autózásból 3 percet a levegőbe vagyok,úgy pattog,olyan kemény.
Főleg ha úthibákon fékezel egy nagyobbat,úgy el pattog,úgy fogod érezni hogy mindjárt szét tépi a kocsit.

Főleg ha Győri vagy,akkor ismered az utakat ott



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. március 09. szerda, 19:09