- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E92
- Kivitel: Coupe
- Modell: 325i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 13:12
YELLOW írta:Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.
merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.
Nem volt se eső se pára viszont kint állt a -5 ben egész este. Már azt sem tartom kizártnak hogy megpróbálták elvinni az éjszaka folyamán és tényleg a védelem tiltott le mindent.Holnap már okosabb leszek..köszönöm azért hogy időd szántál rá(M)