Ez egy archivált weboldal! bővebben

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 15:45


Sziasztok!
Egy 18i tempomatosítás miatt egy cikkszámra lenne szükségem.m43-as motor,2001-es autó,a folytószelepen van egy fémalkatrész,amibe a tempomat nélkülin egy bowden megy a tempomatosba pedig 2.Tud valaki segíteni ennek a cikkszámában?Köszönöm!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 19:16


zsolte36 írta: sziasztok!a tanácsotokat szeretném kérni,e36 320i 24v-es autóm van és a gázt beleszeretném rakatni és mennyire érné meg és hogy mennyit kajálna belőle 100km-en? havonta 800-900km megyek. köszi a válaszokat elöre is!


Szerintem jobb ha ott nézel utána ahol szerelik, mert azokon az oldalakon van megtérülési kalkulátor is. Több fajta rendszer van, többfajta teljesítménnyel, és árral. Így ezt megmondani nem lehet. Nem soknak van itt gázos autója, minden más meg csak találgatás. Amit tudok róla azért mert én is gondolkodtam rajta még régen, de már 2 évvel ezelőtt 350 ezer lett volna egy profi rendszer, ami csak 5,10% teljesítménycsökkenést hozott volna.
Ugye és már vannak sport reduktorok is, ami komolyabb teljesítményre képes, sokkal több fogyasztásért. Ha a kocsid 10 L eszik, gázból nyugiba rászámolhatsz, 15 litert. de 3 liter az minimum.

Csak mutatóba
http://www.autogaz-szerviz.hu/...lesi-arak/

az meg ugye nem tisztázott, ha szerelni kell a kocsit, akkor mi van, mert ha más nyúl a rendszerhez bukik a garancia,akkor hol fogod szervizelni a kocsit? gondolom csak oda hordhatod ahol beszerelték,és ha bontani kell a motort, ők meg nem értenek a BMW hez, na nem tudom, de nem egyszerű. Ha más szervizbe kotorásznak bele, akkor a gáz szerelők tárják szét a kezüket, ha gond van vele. Ezért mondtam le róla.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 03. szerda, 19:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1994

státusz zsolte36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 18:53


sziasztok!a tanácsotokat szeretném kérni,e36 320i 24v-es autóm van és a gázt beleszeretném rakatni és mennyire érné meg és hogy mennyit kajálna belőle 100km-en? havonta 800-900km megyek. köszi a válaszokat elöre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 14:15


Sziasztok nem tudja valaki véletlenül , hogy a féltengelyt felfogó csavarok fejére mekkora torx bitfej való? 320d 150 lovas a donor!


andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 11:13


Milan írta: Szopatósra vette a figurát, ma reggel kb. 15 másodpercnyi töltés nélküli ketyegés után egyszer csak ingott egyet az alapjárat, és megjött a töltés 14,06-ra... megérezte a vesztét


Nem szivárog a szervó olajad véletlenül? Mert ha jól tudom az hajlamos a generátorra folyni.

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 02. kedd, 09:15


Szopatósra vette a figurát, ma reggel kb. 15 másodpercnyi töltés nélküli ketyegés után egyszer csak ingott egyet az alapjárat, és megjött a töltés 14,06-ra... megérezte a vesztét

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 19:41


szerintem próbaképpen nézz meg egy akksit.[/quote]

Nem sokat mentem vele, csak itt helyben, kb 2 km.
Sajnos nincs rá lehetőségem másik akkut megnézni, de most egész éjszakára fent lesz
töltőn, reggel kiszedem az akkut és elviszem terheléses mérésre, az kiadja.


Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 19:39


valter320d írta:
Milan írta: Kisegítő fűtés:


Nos a kisegítőfűtésed akkor is megy mikor nem kapcsolod a fűtést



Ááá értem. Okos megoldás.
Max 10 perc, most hogy +8 fok volt kb. 5 perc múltán az első csíknál volt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 19:14


Milan írta: Hát... 10 éves az autó, és még gyári akku van benne, így én ennek a feszkónak is örülök ami van Van c-tek töltőm, 2 hetente rá szoktam rakni, így kihúzta még ezt a telet de szerintem hamarosan cserés lesz az is. Minden jel a generátorra utal.


gyári akksi? akkor dobd ki. tutkó zárlatos már, ezért annyi a töltés... szerintem feleslegesen ne cserélj generátort. ha rossz lenne, akkor sokáig nem mennél az autóval.... inkább az akksi nem veszi.
szerintem próbaképpen nézz meg egy akksit.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 19:05


Milan írta: Kisegítő fűtés:
Ezt passzolom, mert szinte soha nem kapcsolom be a fűtést amíg be nem melegszik
a motor, inkább lehúzom egy kicsit az ablakot még hidegben is hogy ne párásodjon
be annyira.
A nap végi leállítás előtt is mindig először lekapcsolom a levegő keringetést
és úgy állítom le a motort, hogy ha másnap vagy később indítok, ne az legyen
az első hogy fújja a hideget és terheli az akkumulátort.
Viszont szerintem van benne.

Lényeg a lényegben, hogy ma sem kapcsoltam be, mert 100ágra süt a nap végre, így napfénytető elhúz és fűt a nap tehát még ma használva sem volt a fűtés/levegőkeringetés... és nem is lesz


Nos a kisegítőfűtésed akkor is megy mikor nem kapcsolod a fűtést mivel az a motornak is melegíti avizet minél hamarabb elérd az üzemit!
Rakd diagra és nézd ir e hibát!
A kisegítőd felnyitod a motorteret és jobb oldalt van alul fényes aluszínű a teteje!
Üzemin mennyi idő alatt van?
5 max 10 perc?

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 19:00


Hát... 10 éves az autó, és még gyári akku van benne, így én ennek a feszkónak is örülök ami van Van c-tek töltőm, 2 hetente rá szoktam rakni, így kihúzta még ezt a telet de szerintem hamarosan cserés lesz az is. Minden jel a generátorra utal.

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 16:32


Milan írta: 12,3 voltot mutat.
Ha beindítom, 11,44

De ha zárlatos lenne az akkum, akkor be sem indítaná az autót nem?


Szerintem a generator lesz a ludas. AZ akkuban 13.4-13.7 korul kellene lenni, ha van akku toltod toltsd fel rakd vissza egy ejszakara es ha reggelre leesik a feszko akkor valami terhel. Be kellene meretni a generatort mert alacsony akku fesznel 13.5 es teljes toltottsegnel Kb.14.4 a jo ertek.
Udv

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 16:20


Kisegítő fűtés:
Ezt passzolom, mert szinte soha nem kapcsolom be a fűtést amíg be nem melegszik
a motor, inkább lehúzom egy kicsit az ablakot még hidegben is hogy ne párásodjon
be annyira.
A nap végi leállítás előtt is mindig először lekapcsolom a levegő keringetést
és úgy állítom le a motort, hogy ha másnap vagy később indítok, ne az legyen
az első hogy fújja a hideget és terheli az akkumulátort.
Viszont szerintem van benne.

Lényeg a lényegben, hogy ma sem kapcsoltam be, mert 100ágra süt a nap végre, így napfénytető elhúz és fűt a nap tehát még ma használva sem volt a fűtés/levegőkeringetés... és nem is lesz

Milan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Milan

Törzsvendég

Elismertség: 10% (18 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 16:09


12,3 voltot mutat.
Ha beindítom, 11,44

De ha zárlatos lenne az akkum, akkor be sem indítaná az autót nem?

andree
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz andree

Fórumlakó

Elismertség: 8% (24 pont) | Hozzászólások: 284

Elküldve: 2013. április 01. hétfő, 14:20


valter320d írta:
Milan írta: Hello.
Segítséget szeretnék kérni, tippet...
Ma délután indítottam az autót, és nem aludt el a töltésjelző (piros akku jel).

Van ilyen szivargyújtóba dugható feszültségmérőm, és bizony járó
motornál 11,44 körül mutat.

Még soha nem újíttattam generátort mert nem halt meg 1 autómnál sem, így létezik
ilyen hogy 1-ik percről a másikra elszáll?
Vagy biztosíték mehetett ki? Na de az is miért ment volna... nem tudom.

Valakinek van tanácsa, tippje, szivesen fogadom.
2003 Facelift E46 20D


Szia Milan!
Van egy olyan eshetőség hogy kisegítőfűtésed ha elektromos?
Működik?
Mivel ha a kisegítőfűtésed beáll nincs biztosítéka,a motorvezérlő kapcsolja kinyírhatja a generátort!
Ezt olyan ember mondta aki vágja a témát nem kicsit!
Legyen diag előtte én azt mondom és ha van kisegítő fűtés hiba akkor már valószínű az van amit én mondtam!
De ez csak 1 dolog még a sok közűl! csak egy tipp!
Természetesen ha van kisegítőd!
Remélem valamit tudtam segíteni.
U.I.:ha szar a kisegítőd akkor húzd le róla a kábelét!


Szia,
Mérd meg az akku üresjárati feszültségét és a töltést akku nélkül. Zárlatos akku esetén a nagy áramfelvétel miatt is lehet alacsony a töltőfeszültség.
Sok sikert!
Üdv