
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 09:05
A diffibe milyen és mennyi olaj kell? Milyen árban van per liter? És mennyire körülményes művelet?
Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 09:05
Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 08:03
vivaladiesel írta:Sansz írta:
de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...
Első körben cseréld le benne az olajat! (difiben)
Tudom tudom, hogy 'örökolaj' van benne... (az is egy idióta volt aki ezt a fogalmat kitalálta...)
Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 08:02
vivaladiesel írta:Sansz írta:
de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...
Első körben cseréld le benne az olajat! (difiben)
Tudom tudom, hogy 'örökolaj' van benne... (az is egy idióta volt aki ezt a fogalmat kitalálta...)
Elküldve: 2012. augusztus 02. csütörtök, 08:00
Sansz írta:
de mivel hátul jobban hallható maradt a difi, már csak az a kérdés, hogy mi a kínja...
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 22:29
BalaBMW írta:Morzsi87 írta:BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
Ugye Automataról beszélünk ("Visszaváltana a váltó")
Szóval nálam az van hogy így kezdődött ahogy te is írtad. Haladok 100-al, akarok gyorsítani és amikor 2000-2500 között van a ford. sz. mérő akkor középen alul üt, rúg az Autó. Viszont ha nagyobb gázt adtam (majd próbáld ki, 3000-es fordulat) akkor nem jött elő.
kb 3-4 ezer km után megadta magát. 100 meter-t tudok menni, aztán leállít, kulcs kiszed, vár 1 perc, utána megint 100 meter. Ja! Németországban élek, voltam szervízben, elirányítottak egy váltó specialistához. Elkezdtem mondani hogy milyen autóm van. A hibáig el sem jutottam mire ő! Mennyi km van az Autóban? 180000? Mondom 173000! Erre ő! Gyere velem! Típushiba. Drehmomentwandler elkopik. Nem tudom mi a magyar neve. De ilyen kerek kb.15 cm átmérőjű vékony fémlapok, amiknek a külső peremén fogaskerékszerű barázdák vannak. (EZ NEM FOGASKERÉK!!!) Talán Lamelláknak nevezném. Azt mondta 2300 Euró Cakk-Pakk. Szóval neked mennyi km van a vasban?
Remélem NEM tudtam segíteni.
183.000 km...Nagyon bízom benne, hogy nem ez lesz a probléma. Kb 2 hét múlva megyek váltóolaj cserére, hátha megoldja... Meg motorolaj csere is lesz, és akkor alánézünk egy kicsit hátha a kardánnál találunk valamit. Ha viszont ez lesz a gond amit írtál, akkor veszek a bontóban egy másik váltót aztán jólvan... Azért 2300 € ....
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 22:23
BalaBMW írta:harmas írta:BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
A fordulatszámmérőn nem látsz 300-400f/min kilengést a búgás-nem bugással párhuzamosan?
Nem. Semmi kilengés, csak ez a morgás.
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:59
harmas írta:BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
A fordulatszámmérőn nem látsz 300-400f/min kilengést a búgás-nem bugással párhuzamosan?
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:43
BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 21:22
Morzsi87 írta:BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
Ugye Automataról beszélünk ("Visszaváltana a váltó")
Szóval nálam az van hogy így kezdődött ahogy te is írtad. Haladok 100-al, akarok gyorsítani és amikor 2000-2500 között van a ford. sz. mérő akkor középen alul üt, rúg az Autó. Viszont ha nagyobb gázt adtam (majd próbáld ki, 3000-es fordulat) akkor nem jött elő.
kb 3-4 ezer km után megadta magát. 100 meter-t tudok menni, aztán leállít, kulcs kiszed, vár 1 perc, utána megint 100 meter. Ja! Németországban élek, voltam szervízben, elirányítottak egy váltó specialistához. Elkezdtem mondani hogy milyen autóm van. A hibáig el sem jutottam mire ő! Mennyi km van az Autóban? 180000? Mondom 173000! Erre ő! Gyere velem! Típushiba. Drehmomentwandler elkopik. Nem tudom mi a magyar neve. De ilyen kerek kb.15 cm átmérőjű vékony fémlapok, amiknek a külső peremén fogaskerékszerű barázdák vannak. (EZ NEM FOGASKERÉK!!!) Talán Lamelláknak nevezném. Azt mondta 2300 Euró Cakk-Pakk. Szóval neked mennyi km van a vasban?
Remélem NEM tudtam segíteni.
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:57
InsectKiller írta: Volt már amúgy kiolvasva géppel? Mert fölöslegesen ne vásárolj semmit!
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:57
BalaBMW írta: A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:50
InsectKiller írta:Zolee írta:InsectKiller írta:Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!
Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!
Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?
Nekem Xenonos van. A sima és a xenon közt az a különbség, h a xenonnál nincs lámpamagasság állító, hiszen az automata, a halogénnál meg van.
Ha belerakod, akkor kell vele hekkelni, ugyanis át kell írni az alvázszámot és a km-t benne. Én az oldalon 10ért hirdetem.
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:48
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:40
Zolee írta: Szerinted a világításkapcsoló a probléma forrása? Melyik fajta sima v xenon (amúgy mi a különbség a kettő között?)? Fel kell programozni ha kicserélem? Mennyiért adod?
Elküldve: 2012. augusztus 01. szerda, 19:35
InsectKiller írta:Zolee írta: Igen minden más rendesen működik. Viszont van változás az eddigiekhez képest. Ma reggel minden rendben volt, aztán kb. 10 perc elteltével jött a jelenség, hazafele ugyanez megismétlődött.jrtom írta: Lehet, hogy a világítás modulban van a bajság. Minden más világítás működik rendesen?Zolee írta: Sziasztok,
Hibajelenség: a féklámpáim időszakosan nekiállnak non-stop világítani, a műszerfal jelzi a féklámpa hibát, ami viszont furcsa, hogy ezzel egy időben a multikormány gombjai nem világítanak és nem működnek. A hiba magától jön, 1-2 napig ilyen, majd magától megjavul és hónapokig minden OK. Féklámpa kapcsolót 1.5 éve cseréltem, beázás nincs. Köszi!
Van eladó világításkapcsolóm ha gondolod. Tökéletes állapotnak örvend!