Ez egy archivált weboldal! bővebben

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. augusztus 25. szerda, 20:15


sziasztok !
kérdésem
sárga kör közepében háromszög benne fel kiáltó jel mit jelent?
menet közben ki gyúlladt és éget! majd férre álltam kocsi le áll vártam fél percet be indít és azóta nem jelent meg de érdekelne hogy mi lehet ez minek köszönhető!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 11:51


ute107 írta: Valaki segítsen, hogy a gyári rádió csatlakozónál melyik az antenna kábele?!

BM24-em, van...
Valamikor találtam egy képet valaki galériájában, amiben le voltak szépen rajzolva a bekötések...

THX




bal alsó:






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 21. szombat, 11:54

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 11:15


Valaki segítsen, hogy a gyári rádió csatlakozónál melyik az antenna kábele?!

BM24-em, van...
Valamikor találtam egy képet valaki galériájában, amiben le voltak szépen rajzolva a bekötések...

THX

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 20:47


Sziasztok,

Megoldódott a hiba, leírom mi volt, mert nagyon tanulságos.
(hiba leírás pár kommenttel korábban)

Elmentem egy diagnosztikáshoz, és míg vártam rá lenyitottam a biztosíték táblát,
meg visszacsuktam.

Kijött a pacák, hogy álljak be.
De ekkor már nem világított se az EML se az ASC.
Gondoltam is milyen ciki, 50km.-et jövök rángatva, most meg nem világít.

Felrakta a gépre, és 3 lampdaszonda hibát írt ki.
Kód: 228, 227, 211.

Mondja betojt a lampdaszonda azt kell cserélni.
Ki is cserélte volna, de már zártak késő volt. (mázli)

Azóta mentem a kocsivak, sztrádán-városban ca. 150km.-t, és semmi gondja.
Konklúzió:

Nem a lampdaszonda szart be, az csak azért írt hibát mivel rángatott a kocsi,
és nem megfelelő volta benzin-levegő arány és hibát érzékelt.

Ha törölte volna a hibát, amikor beálltam, és újra indítottuk volna, nem jött volna vissza, mert már nem állt fent a hiba.

Valszeg valami kontakt hiba volt az AC-vel vagy a VANOS vezérléssel a bizti táblánál, és amikor VÉLETLEN megmozgattam jó lett.

Durva , de mindent kicseréltek volna.
Majd befújom az összeset WD40-el



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 19:40


Szia!

A 170 vagy a 150 lovas 320I ?
Ha a 170 akkor lehet a folytószelep mivel azon elektromos, de mindenképpen hibatároló lekérdezés vezetne a megoldáshoz.
üdv!


[quote="TheMan"][quote="YELLOW"]
TheMan írta: Sziasztok!


Szia,

Gyári méret van rajta, az is volt mindig most sem volt cserélve.
Valami másra gyaunuzok, valami elektromos okosság.

-Man-




TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 11:49


[quote="YELLOW"][quote="TheMan"]Sziasztok!


Szia,

Gyári méret van rajta, az is volt mindig most sem volt cserélve.
Valami másra gyaunuzok, valami elektromos okosság.

-Man-

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 11:20


TheMan írta: Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával.

Egyik pillanatról a másikra elkezdett világítani a EML (elektrische motor leistung)
és az ASC sárga háromszöge is.

Az autó rángat, 30km/h-val megy, nagyon ritkán rendesen is megy,
újraindítás után rövid ideig néha jó.

(E46, 320i) Gyertyák lettek cserélve ca 15.000km.-el ezelőtt. (NGK platunum, BMW)

Köszi előre is:
-Man-


gumiméret egyforma elől és hátul? ha nem, milyen méret van fent? Audistól már láttam ilyet, a kipörgésgátló az eltérő kerékátmérő miatt (gumitól ered) folyamatosan eltért az első és hátsó tengely forgása ezé dolgozott... hogy ez EML miért világít? talán lehet emiatt... ha egyforma a gumiméret ezáltal a teljes kerékátmérő, akkor lehet az ASC szenzor/jeladó... én erre tippelek, bár lehet más a helyzet




TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 11:09


Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával.

Egyik pillanatról a másikra elkezdett világítani a EML (elektrische motor leistung)
és az ASC sárga háromszöge is.

Az autó rángat, 30km/h-val megy, nagyon ritkán rendesen is megy,
újraindítás után rövid ideig néha jó.

(E46, 320i) Gyertyák lettek cserélve ca 15.000km.-el ezelőtt. (NGK platunum, BMW)

Köszi előre is:
-Man-


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. március 23. kedd, 07:21


Tano írta:
galrobika írta: Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.


Olvass bele az alábbi topikba, és minden kérdésedre válszt nyersz.



Köszönöm, a segítséget!Nem találtam meg az előzőekben ezt a topicot, de így már egyszerűbb!
Köszi!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 21:50


galrobika írta: Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.


Olvass bele az alábbi topikba, és minden kérdésedre válszt nyersz.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 20:39


Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 14:15


sikerült, de nekem nem a króm izén van fül, azon a pöcök van, de kifelé kijött az egész, utána már szét tudtam szedni, de úgysem volt egyszerű. most rajta van egy réteg fekete, hamarosan sötét nózi lesz.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 13:29


YELLOW írta: közben találtam egy videót, megyek kipróbálom aszerint

YELLOW írta: BMW VESE kiszerelés

kellene egy kis help. egyszerűen nem tudom kivenni a veséket. azt láttam, hogy magába le kellene jönni a króm keretnek is a rácstól, de az sem megy. próbáltam úgy is, hogy az egészet kifelé nyomni, de egyszerűen nem jön, hiába nyomom a füleket. erről valakinek van valami infója?





Kinyitott motorháztetőnél belülről a krómkereten vanna fülek, azokat pattintsd ki és kifelé kijön a króm a többi befelé megy.
Én múltkor egy galambot ütöttem el, az kivette szépen

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 12:48


közben találtam egy videót, megyek kipróbálom aszerint

YELLOW írta: BMW VESE kiszerelés

kellene egy kis help. egyszerűen nem tudom kivenni a veséket. azt láttam, hogy magába le kellene jönni a króm keretnek is a rácstól, de az sem megy. próbáltam úgy is, hogy az egészet kifelé nyomni, de egyszerűen nem jön, hiába nyomom a füleket. erről valakinek van valami infója?





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 12:24


BMW VESE kiszerelés

kellene egy kis help. egyszerűen nem tudom kivenni a veséket. azt láttam, hogy magába le kellene jönni a króm keretnek is a rácstól, de az sem megy. próbáltam úgy is, hogy az egészet kifelé nyomni, de egyszerűen nem jön, hiába nyomom a füleket. erről valakinek van valami infója?