« előző12345következő »
norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 09:15


anubisz írta:
norbeee írta: Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.


én úgy olvastam, hogy az csak gányolás, tökéletesen nem lehet megcsinálni, persze van aki neki áll így de oszt akkor ki tudja meddig bírja. Persze nem értek hozzá, csak egy gondolat.

Persze értem az aggodalmat egy bontás az tuti még pluszba vagy 150 ezer, mert akkor jönnek a hibák. törik ez, reped az, szelepvezetőket is illene akkor már kicserélni, biztos szólnak már, stb. az a 250 csak teljes gond nélküli szerelésre szól, olyan meg szinte nincs is 12 éves kocsinál.

azt monja a szerelő, ha el akarod adni, gányold össze, ha meg akarod tartani csináld meg rendesen.


Csak se én se tesóm nem híve a gányolásnak. Az a gond hogy olyan szar autót fogott ki, köszönhetően egy hivatalos bmw márkakereskedésnek (beszámított autó) hogy az ész megáll. Az első olajcserénél spaklival kellett a szelepdekliből az olajsarat kikotorni!!! Az általuk apró sérüléseknek mondott javításokról utólag derült ki hogy le volt zúzva az autót szinte körbe, aminek köszönhetően most a kasztnira rá kell költeni 150-200 at. Már így is rádobott 3-400 at, a futómű teljesen felújítva, meg egy rahedli más is. Kezd jó lenni a kocsi de rohadt égő hogy füstöl, trabant szagú.
Így eladni már nem akarja, még legalább 4-5 évig használná legalább. Sokat nem megy vele, évente 5-6 ezret. Most ezért újítsa fel a motort ami a szelepszárszimeringeket leszámítva kifogástalan? ezért kellene egy olyan szerelő aki bevállal egy ilyen műveletet ha egyáltalán lehetséges. Sokat kell még költeni az autóra de a kasztni mellé még egy ilyen többszázezres kiadás nem fér bele lassan így is annyi rá fog menni mint amenyi a piaci ára jelenleg...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 22:12


norbeee írta: Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.


én úgy olvastam, hogy az csak gányolás, tökéletesen nem lehet megcsinálni, persze van aki neki áll így de oszt akkor ki tudja meddig bírja. Persze nem értek hozzá, csak egy gondolat.

Persze értem az aggodalmat egy bontás az tuti még pluszba vagy 150 ezer, mert akkor jönnek a hibák. törik ez, reped az, szelepvezetőket is illene akkor már kicserélni, biztos szólnak már, stb. az a 250 csak teljes gond nélküli szerelésre szól, olyan meg szinte nincs is 12 éves kocsinál.

azt monja a szerelő, ha el akarod adni, gányold össze, ha meg akarod tartani csináld meg rendesen.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. augusztus 11. vasárnap, 22:29

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. augusztus 11. vasárnap, 21:59


Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.

« előző12345következő »