autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Sinyesz

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 17:00


Tudnátok ajánlani valakit XV. vagy XI kerület körzetében aki segítene nekem beállítani a kocsin olyanokat hogy villanjanak fel az indexek mikor kinyitom a kocsit meg ilyen apróságokat?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 12:51


norbeee írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
si3rrabravo írta:
minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!


Inkább azt, hogy kész a leves és be kellene fejezni a bütykölést...


nem tudom mit pojénkodtok... ez egyértelműen friss meleg, édesz szavanyú cíkecíkok, illatos cíkehuszi, rizkörettel ELVITELRE...


Vigyázz: a kipufogódob meleg!


nekem a Faraday-kalitka jutott még eszembe

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 09:56


YELLOW írta:
csatis1 írta:
si3rrabravo írta:
minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!


Inkább azt, hogy kész a leves és be kellene fejezni a bütykölést...


nem tudom mit pojénkodtok... ez egyértelműen friss meleg, édesz szavanyú cíkecíkok, illatos cíkehuszi, rizkörettel ELVITELRE...


Vigyázz: a kipufogódob meleg!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 07. szerda, 06:39


csatis1 írta:
si3rrabravo írta:
minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!


Inkább azt, hogy kész a leves és be kellene fejezni a bütykölést...


nem tudom mit pojénkodtok... ez egyértelműen friss meleg, édesz szavanyú cíkecíkok, illatos cíkehuszi, rizkörettel ELVITELRE...

csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 23:11


si3rrabravo írta:
minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!


Inkább azt, hogy kész a leves és be kellene fejezni a bütykölést...

Helioport
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Helioport

Fórumlakó

Elismertség: 6% (14 pont) | Hozzászólások: 225

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 23:04


si3rrabravo írta:
minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!



Talán katalizátor?


si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 14:25


minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Lehet csak annyit jelez, hogy ideje egy kávét inni!


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 14:12


Coyote írta:
minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Katalizátor-túlmelegedést jelez.

A lehetséges problémára guglizz rá, de a megoldás gondolom hibaolvasás, mert lehet, hogy csak egy szenzor szarakodik, de az is lehet hogy ki kell szerelned a katalizátort. Mert ahogy én olvasgatom, nem kell az oda Persze a hibajelet ki kell valahogy iktatni.


köszi. nincs baj vele csak évek óta látom már ezt a jelet de sosem világított és most gondoltam rákérdezek mert a könyvben nem találltam.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 14:06


minimal írta: Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet


Katalizátor-túlmelegedést jelez.

A lehetséges problémára guglizz rá, de a megoldás gondolom hibaolvasás, mert lehet, hogy csak egy szenzor szarakodik, de az is lehet hogy ki kell szerelned a katalizátort. Mert ahogy én olvasgatom, nem kell az oda Persze a hibajelet ki kell valahogy iktatni.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 13:51


Találtam egy ilyet a műszerfalon...nem világít , de a könyve sem írja hogy miez.

miez?



megpróbáltam illusztrálni mert sehol nem találltam ilyet

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 13:34


minimal írta:
vivaladiesel írta:
Coyote írta:

nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.


Akkor minden OK.
Amúgy az én bömösömnek az órájában volt 225 000KM, valójában lehetett benne vagy 340 000km minimum. Ennek ellenére az eredeti vezérműlánccal jártam vele. Nem csörgött, nem zörgött. Megnéztük ugyan a biztonság kedvéért de minden rendben volt.


5-600.000km után szoktak panaszkodni hogy csörög, 200.000nél még szalon állapotú


"szoktak"

ebből is látszik hogy a BMW-k megérik az 5-600.000 km-t.

Az enyém jobb állapotban van, mint a Toyotám volt fele ennyi km után - tény, hogy nem kéne olyan fostalicskához hasonlítgatnom




minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 11:56


vivaladiesel írta:
Coyote írta:

nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.


Akkor minden OK.
Amúgy az én bömösömnek az órájában volt 225 000KM, valójában lehetett benne vagy 340 000km minimum. Ennek ellenére az eredeti vezérműlánccal jártam vele. Nem csörgött, nem zörgött. Megnéztük ugyan a biztonság kedvéért de minden rendben volt.


5-600.000km után szoktak panaszkodni hogy csörög, 200.000nél még szalon állapotú

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 11:54


Coyote írta:

nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.


Akkor minden OK.
Amúgy az én bömösömnek az órájában volt 225 000KM, valójában lehetett benne vagy 340 000km minimum. Ennek ellenére az eredeti vezérműlánccal jártam vele. Nem csörgött, nem zörgött. Megnéztük ugyan a biztonság kedvéért de minden rendben volt.


minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 11:48


carobi írta:

Ha te lennék: visszavinném a kereskedőhöz - előtte meg odatelefonálnék, hogy ne feleslegesen cipeld az autót.
ha a kereskedő lenne: elküldenélek a p-ba, ahogy Jons is írja.

De ettől még nem kell feladni elsőre.


Látod, ha te és Jons is akik szeretik a BMW-t is ezt tennétek, akkor mit várjak egy kereskedőtől aki abból él, hogy átveri a hozzám hasonlókat ? Ennyit erről. Amit teszek, holnap rátetetem a kompjutert az kiirja mi baja a motornak, futó padra és fék padra a kocsit, kalkulálok és döntök. Köszönöm szépen a sok segítséget, jó hogy van ez a fórum és ti akik segítetek egymáson !!![/quote]

A leállás hibáját én 90%-ban a fordulatszám jeladóban keresném, a másik hiba meg az ABS jeladó lesz, a kerék mögött van egy kis ablak, nyisd ki és nézd meg milyen állapotban van a jeladó. kb 7000ft/db.

Ja...amikor éppen nem indúl akkor inditgasd és figyeld a fordulatszámot, ha nem mozdul akkor a fent leírt jeladó a hibás kb.15000ft.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 06. kedd, 11:50

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. november 06. kedd, 11:27


vivaladiesel írta:
Coyote írta: Nagyszervízbe viszem a gépet holnapután, átlépve a 200.000 kilométert.

Mi a helyzet a vezérműlánccal? Érdemes ezt ennyi (valós) km után cserélni? Ha igen, mennyibe fájna?

Én abban a tudatban élek, hogy a vezérműlánc és a láncvezetők kvázi örökké tartanak, de a láncnyúlás következtében történő elugrásról már hallottam Toyotánál...



A vezérműlánc egy "ránézést" megér de szinte kizártnak tartom, hogy VALÓS 200 000km-nél cserére szoruljon.
Feltételezem, hogy sem alapjáraton sem pedig a fordulatszámot növelve nem hallasz ütemes csörgő hangot?!


nem, semmi baj vagy tünet nincs, pusztán a kerek km állás miatt jutott eszembe.