YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 19:21


kzste írta: Sziasztok! E46-nál hol tüntették fel az autóhoz tartozó alvázszámot? Úgy értem, hol szerepel még a kasznin a jobb első tornyot leszámítva?


szélvédő bal alja. lehet csak UV fény alatt látod. illetve a titkos menüben, a műszeregységből is kiolvasható. a bal tornyon is szerepel a cimkén.
valahol még biztos van, de most nem jut eszembe...

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 24. szerda, 19:06


Sziasztok! E46-nál hol tüntették fel az autóhoz tartozó alvázszámot? Úgy értem, hol szerepel még a kasznin a jobb első tornyot leszámítva?

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 23. kedd, 13:22


Udv,
egy kerdesem lenne:
N42B18. ket injektorom haldoklik, felujitani nem akarom, marad az orig vagy van bellole VDO. Szoval a kerdes az lenne, hogy a VDO lehet gyari beszallito?
Koszonom...

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 14:59


lantika írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!


Hi!

1. Másik kategóriában megtalálod, 17-es elem. Én olajleeresztő fedélnek hívnám.
2. Mire gondolsz? A motorháztetőben kialakított fülekbe pattannak be a vesék, nincs ott más külön tartó.



A bekarikäzott fülek amik a kepen le vannak törve azok tartjäk a motorhäztetöben a veseket. Azt a fekete müanyag keretet külön nem lehet kapni. Szerezz valami rossz,lemattult veset,es csereld ki a kromozott reszt a tieddel. Vagy ebay-en 1-40 €+ posta pärban.


Köszi!
Hát az jó ha nem kapható külön!
Majd akkor ja, keresek valami bontottat ami egyben van!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 14:58


Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!


Hi!

1. Másik kategóriában megtalálod, 17-es elem. Én olajleeresztő fedélnek hívnám.
2. Mire gondolsz? A motorháztetőben kialakított fülekbe pattannak be a vesék, nincs ott más külön tartó.


Köszi!
Arra a műanyagra amiről tettek be képet, azt hittem az a motorháztetőhöz tartozik...
De így már megvagyok...

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 13:52


Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!


Hi!

1. Másik kategóriában megtalálod, 17-es elem. Én olajleeresztő fedélnek hívnám.
2. Mire gondolsz? A motorháztetőben kialakított fülekbe pattannak be a vesék, nincs ott más külön tartó.




A bekarikäzott fülek amik a kepen le vannak törve azok tartjäk a motorhäztetöben a veseket. Azt a fekete müanyag keretet külön nem lehet kapni. Szerezz valami rossz,lemattult veset,es csereld ki a kromozott reszt a tieddel. Vagy ebay-en 1-40 €+ posta pärban.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 18:13


Pitykoo írta: Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!


Hi!

1. Másik kategóriában megtalálod, 17-es elem. Én olajleeresztő fedélnek hívnám.
2. Mire gondolsz? A motorháztetőben kialakított fülekbe pattannak be a vesék, nincs ott más külön tartó.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2016. február 13. szombat, 15:29


Hali!
2 kérdésem lenne!
1. Mi a neve a 3-as elemnek, vagy hogy tudok olyat szerezni?!

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=51_4456

2. A motorháztető elején ahova a vesék bepattannak és ottmaradnak azt a tartórészt hogy lehet megtalálni mi a neve vagy típusszáma?!
Előre is köszönöm!

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. február 09. kedd, 16:28


Pulsar_ írta: Sziasztok,

Új fórumozó vaqgyok, és a segítségeteket szeretném kérni, hallottam, hogy itt tényleg igazán hozzáértő emberek vannak, akiknek a véleményére lehet adni.
Nos, szeretnék venni egy cabrio E46-os M3-as BMW-t, valószínű külföldről, de még az is lehet, h hazai beszerzés lesz.
Kérdésem, hogy mit ennek a típusnak a "gyerekbetegségei", mire kell nagyon odafigyelni a vásárlásnál, mi az ami teljesen kizáró ok, és mi az ami, ha rendben van akkor azonnal meg szabad venni a gépet.

Köszönöm előre is a tanácsokat.
Üdv,
Pulsar_


minél későbbit vegyél.. lehetőleg 2003 utánit!

státusz Pulsar_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. február 09. kedd, 12:46


Sziasztok,

Új fórumozó vaqgyok, és a segítségeteket szeretném kérni, hallottam, hogy itt tényleg igazán hozzáértő emberek vannak, akiknek a véleményére lehet adni.
Nos, szeretnék venni egy cabrio E46-os M3-as BMW-t, valószínű külföldről, de még az is lehet, h hazai beszerzés lesz.
Kérdésem, hogy mit ennek a típusnak a "gyerekbetegségei", mire kell nagyon odafigyelni a vásárlásnál, mi az ami teljesen kizáró ok, és mi az ami, ha rendben van akkor azonnal meg szabad venni a gépet.

Köszönöm előre is a tanácsokat.
Üdv,
Pulsar_

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 12:25


kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!


esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.


Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.


hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.


Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.


garázsban áll is ki van szívódva?
hát ügyesen kell fújni. célszerű hosszábban csíkokban fújni. rétegenként várni vele. és célszerű azonos távolságból fújni.
én azt tudom javasolni, (amit ugye a belső díszléceiddel is akartam) hogy szerzel bontóból egyet. aztán kísérletezel azon. ha jól sikerül, akkor cseréled, vagy megcsinálod a sajátod, aztán a másikat eladod. ha meg nem sikerült jól, akkor más módszert is lehet próbálni a bontós darabon.
nekem nincs tapasztalatom, így nem tudok biztosat mondani neked, de én így csinálnám szerintem.


Még az előző tulajnál járt így. Gyanítom hogy ő nem garázsban tartotta. :/ Igen, egy próbát megérhet, max ha nem sikerült akkor marad az áthúzás. Javasoltak fekete bőrt is oda.


annak is kell az ápolás. mert csúnya tud lenni... bár ha garázsban áll, akkor nem igazán.
hát neked kell eldönteni, vagy hátha kapsz még ötleteket.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 12:23


YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!


esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.


Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.


hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.


Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.


garázsban áll is ki van szívódva?
hát ügyesen kell fújni. célszerű hosszábban csíkokban fújni. rétegenként várni vele. és célszerű azonos távolságból fújni.
én azt tudom javasolni, (amit ugye a belső díszléceiddel is akartam) hogy szerzel bontóból egyet. aztán kísérletezel azon. ha jól sikerül, akkor cseréled, vagy megcsinálod a sajátod, aztán a másikat eladod. ha meg nem sikerült jól, akkor más módszert is lehet próbálni a bontós darabon.
nekem nincs tapasztalatom, így nem tudok biztosat mondani neked, de én így csinálnám szerintem.


Még az előző tulajnál járt így. Gyanítom hogy ő nem garázsban tartotta. :/ Igen, egy próbát megérhet, max ha nem sikerült akkor marad az áthúzás. Javasoltak fekete bőrt is oda.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 11:47


kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!


esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.


Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.


hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.


Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.


garázsban áll is ki van szívódva?
hát ügyesen kell fújni. célszerű hosszábban csíkokban fújni. rétegenként várni vele. és célszerű azonos távolságból fújni.
én azt tudom javasolni, (amit ugye a belső díszléceiddel is akartam) hogy szerzel bontóból egyet. aztán kísérletezel azon. ha jól sikerül, akkor cseréled, vagy megcsinálod a sajátod, aztán a másikat eladod. ha meg nem sikerült jól, akkor más módszert is lehet próbálni a bontós darabon.
nekem nincs tapasztalatom, így nem tudok biztosat mondani neked, de én így csinálnám szerintem.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 11:39


YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!


esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.


Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.


hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.


Szerencsére garázsban áll többnyire. A másik aggodalmam a festékkel inkább az lenne, hogy foltosan fogja be. Valahol olvastam, hogy valaki csinált szövetfestést és foltosan fogta be neki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 11:35


kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Nem találtam megfelelőbb fórumtémakört, így itt tenném fel a kérdésem. A kalaptartómat meglehetősen kifakította a nap, így szeretnék vele kezdeni valamit, mert így nagyon ronda. Elsődleges tervem az lenne, hogy bevonom valamilyen szövettel, ami bírja a napsütést is (nem szeretném egy év múlva megismételni). Ha esetleg valaki csinált már ilyet, szeretnék tőle tanácsot, segítséget kérni ezügyben. Ha van aki máshogy oldotta meg ezt a problémát, kérem az is írjon. Köszönöm!


esetleg flokkoltatni? olyan 8-10 éve nagy divat volt. az összes tyunying őrült ezt csináltatta. mondjuk ahhoz sima felület lenne jó. nem tudom csinálnak-e még ilyet valahol.
a másik ötletem ami volna, az nem más mint sima festék, fújós. esetleg ruhafesték. ezeket nem próbáltam. de hallottam már olyanról, hogy valaki a világos tetőkárpitból is így csinált feketét. messziről permetezve.
de ruhafestékben is van spray: pl.: Marabu Fashion - Spray. talán ezt próbálnám ki.


Wheeler Dealer-ben is valami festékkel csinálták, tényleg. Ez sem tűnik rossz ötletnek, kérdés hogy mennyire időtálló.


hát az jó kérdés. ha folyamatosan napon áll akkor nem sok bírja sokáig szerintem.
én ha tehetem, akkor inkább a farát süttetem az autónak, ha nincs lehetőség árnyékra. inkább a műszerfalat védem. vagy érdemes hátra valamit betenni. vagy olyan fóliát tetetni hátra. can ami sima átlátszó, de a napfény káros sugarait UV-A, UV-B-t nem engedik be. nyáron jó pár fokot is lehet vele nyerni.