gulyi írta:
Pocses írta:
gulyi írta:
lalada írta:
gulyi írta:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy e46-nál hogy működik az első szélvédő fűtés, mert nekem csak hideg levegőt fúj az ablakra,ha pedig meleg a víz, akkor meg minek a gomb?
Köszi
csak akkor fog meleget fújni ha a meleg a víz, így van. Viszont a gomb benyomásával minden levegő a szélvédőre fog menni, próbáld ki, tedd a kezedet a középső nyílásokhoz miután benyomtad a "szélvédő fűtés" gombot.
Szia
Köszönöm a gyors választ, de hát akkor ez csak párátlanító, nem fűtő.Ezzel nem talált fel nagy dolgot a BMW!
Ez igaz. De ha megfigyelted avagy még nem, amíg a hőfokmérő mutatója nem mozdul ki a kék mezőből addig szinte nem is fűt, hanem próbálja minél hamarabb magát a motort melegíteni, majd ezután én is hallom mikor a szellőzőket szabályozza és kezd fűteni, nekem valami nagyon jó a fűtésem mint anno a tajgajáró Zsigulikban.
Viszont ha benyomod az első ablakfűtés gombját, akkor kikapcsolásodig max tolja egyből azt az elérhető legmelegebb levegőt amit csak tud "torkaszakadtából".
Ok,de reggel néztem a titkos menübe,a víz majdnem 50 fok,mikor elhagyja a kék mezőt a mutató.Na most -6 volt,akkor kellene járatni a motort elindulás előtt sokáig,hogy leolvassza a jeget a szélvédőről.Vagy lekapargatom 2 perc alatt és már indulhatok is
ezen én is agyaltam... nem tudom amúgy.
számomra úgy lenne logikus, ha benyomom a gombot, akkor kapcsolna egy kiegészítő fűtés, ami segít a víz melegítésében. lehet pont így is működik...
én azt észrevettem, hogy a motor hamarabb melegszik, ha nem megy befúvás. ugye kevesebb a víz mennyisége. illetve ha csak simán megy a levegő, mindenhova, vagy csak a szélvédőre, akkor lassabban kezd el olvadni, mintha a gombbal be lenne kapcsolva és fullon nyomná a levegőt rá. sőt ha a hátsó szélvédő fűtés is be van nyomva, akkor mintha még jobban olvadna elől is.
egyébként pedig le kell takarni, vagy fél liter langyos vízzel le lehet olvasztani, majd törölni egyet a törlővel. és sokat csináltam ezt, most már takarom, ha van rá lehetőség.