YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 25. péntek, 17:25


Bitu79 írta: A link neve

Akkor itt folytatva a dolgot,kérlek John nézd meg az én autómat:
http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=9117
Szerintem elég nagy a különbség a tiéd és például az én autóm állapota között(a küszöb állapotától függetlenül persze)Engem zavar,ha valakinek ízlésficama van.De lehet,hogy nekem magasak csak az elvárásaim,ha egy autó esztétikai állapotáról van szó.


vártam, hogy írd ezt!!!
direkt kihagytam az előzőből ezt a gondolatot.
de te 1,8-2 milláért kínálod az autót, ő meg 700-ért vette. lehet a 700ezres kategóriában az szép.
te bántod az autója állapotát, de neked is rosszul esik, ha azt mondják drágán árulod, vagy épp a jobb első ajtót említi fel valaki.
ezért mondom, hogy kár baxtatni egymást, mert mindenkinek más a szint, az elvárás, az igény.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 25. péntek, 17:21


A link neve

Akkor itt folytatva a dolgot,kérlek John nézd meg az én autómat:
http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=9117
Szerintem elég nagy a különbség a tiéd és például az én autóm állapota között(a küszöb állapotától függetlenül persze)Engem zavar,ha valakinek ízlésficama van.De lehet,hogy nekem magasak csak az elvárásaim,ha egy autó esztétikai állapotáról van szó.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 24. csütörtök, 09:58


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok,
én már kicsit megcsömörlöttem ettől az oldaltól, bár minden nap benézek, de valahogy bután érzem/éreztem magam, hogy ha egy hozzászóláshoz, kérdéshez írtam (szerintem hasznos választ), azt rendre figyelmen kívül hagyták, pl. a pramisból az én írásom rendre hiányzott. Ezért inkább nem is írogatok semmit. Más: ami az FB-n van csoport, na ott igazán fura emberek vannak, valaki kérdez valamit, válaszként hatalmas f...ságokat írnak.
bye:hil


sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.


mondjuk itt nem a Bitu matt írtál bele, de nem is azért őt írtam, csak általában akkor volt jellemző.
remélem így érted, miért nem láttad a saját kommented és miért tűnt olyannak, mintha törölte volna bárki is az idézetből.



Igen, lehet, hogy hibáztam, de mi a fenének nyomnak a végén annyi entert? Pedig felnőtt emberek.....


neked is volt most 3 ENTER benne. itt ahol írom a kommentet mindig a legaljára kell gördíteni. aztán lehet látni, hogy az idézet lezáró és a valós szöveg között mennyi üres sor van. Bitu-nak azért volt sok ENTER, mert ahányszor szerkeszted, annyiszor rak bele ENTER-t. de ezt vele lebeszéltem már. most nincs kedvem elmagyarázni miért csinálja ezt a fórum motor, mert ha nem tudok mutogatni nehéz megérteni. ugyan infót tanultam (bár az elég gyér volt), de ezeket a dolgokat magam vettem észre. pedig ilyen rendszerű fórumon máshol nem is vagyok.
épp ezért jeleztem már, mert vártam, de maguk nem jöttek rá. addig bírtam javítgatni. nem kötekedésből jeleztem nekik, csak, hogy a fórum ne hulljon szét, ne legyen egymásba írások.


pedig nem nyomtam 1 entert sem


oks! 2-t nyomhattál. mert 1-et azért rakott be, hogy én a válaszra nyomtam.
a lényeg, hogy mindig le kell tekerni, ha válaszolsz.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 24. csütörtök, 08:53


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok,
én már kicsit megcsömörlöttem ettől az oldaltól, bár minden nap benézek, de valahogy bután érzem/éreztem magam, hogy ha egy hozzászóláshoz, kérdéshez írtam (szerintem hasznos választ), azt rendre figyelmen kívül hagyták, pl. a pramisból az én írásom rendre hiányzott. Ezért inkább nem is írogatok semmit. Más: ami az FB-n van csoport, na ott igazán fura emberek vannak, valaki kérdez valamit, válaszként hatalmas f...ságokat írnak.
bye:hil


sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.


mondjuk itt nem a Bitu matt írtál bele, de nem is azért őt írtam, csak általában akkor volt jellemző.
remélem így érted, miért nem láttad a saját kommented és miért tűnt olyannak, mintha törölte volna bárki is az idézetből.



Igen, lehet, hogy hibáztam, de mi a fenének nyomnak a végén annyi entert? Pedig felnőtt emberek.....


neked is volt most 3 ENTER benne. itt ahol írom a kommentet mindig a legaljára kell gördíteni. aztán lehet látni, hogy az idézet lezáró és a valós szöveg között mennyi üres sor van. Bitu-nak azért volt sok ENTER, mert ahányszor szerkeszted, annyiszor rak bele ENTER-t. de ezt vele lebeszéltem már. most nincs kedvem elmagyarázni miért csinálja ezt a fórum motor, mert ha nem tudok mutogatni nehéz megérteni. ugyan infót tanultam (bár az elég gyér volt), de ezeket a dolgokat magam vettem észre. pedig ilyen rendszerű fórumon máshol nem is vagyok.
épp ezért jeleztem már, mert vártam, de maguk nem jöttek rá. addig bírtam javítgatni. nem kötekedésből jeleztem nekik, csak, hogy a fórum ne hulljon szét, ne legyen egymásba írások.

pedig nem nyomtam 1 entert sem


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 24. csütörtök, 07:36


hil írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok,
én már kicsit megcsömörlöttem ettől az oldaltól, bár minden nap benézek, de valahogy bután érzem/éreztem magam, hogy ha egy hozzászóláshoz, kérdéshez írtam (szerintem hasznos választ), azt rendre figyelmen kívül hagyták, pl. a pramisból az én írásom rendre hiányzott. Ezért inkább nem is írogatok semmit. Más: ami az FB-n van csoport, na ott igazán fura emberek vannak, valaki kérdez valamit, válaszként hatalmas f...ságokat írnak.
bye:hil


sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.


mondjuk itt nem a Bitu matt írtál bele, de nem is azért őt írtam, csak általában akkor volt jellemző.
remélem így érted, miért nem láttad a saját kommented és miért tűnt olyannak, mintha törölte volna bárki is az idézetből.



Igen, lehet, hogy hibáztam, de mi a fenének nyomnak a végén annyi entert? Pedig felnőtt emberek.....


neked is volt most 3 ENTER benne. itt ahol írom a kommentet mindig a legaljára kell gördíteni. aztán lehet látni, hogy az idézet lezáró és a valós szöveg között mennyi üres sor van. Bitu-nak azért volt sok ENTER, mert ahányszor szerkeszted, annyiszor rak bele ENTER-t. de ezt vele lebeszéltem már. most nincs kedvem elmagyarázni miért csinálja ezt a fórum motor, mert ha nem tudok mutogatni nehéz megérteni. ugyan infót tanultam (bár az elég gyér volt), de ezeket a dolgokat magam vettem észre. pedig ilyen rendszerű fórumon máshol nem is vagyok.
épp ezért jeleztem már, mert vártam, de maguk nem jöttek rá. addig bírtam javítgatni. nem kötekedésből jeleztem nekik, csak, hogy a fórum ne hulljon szét, ne legyen egymásba írások.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. augusztus 24. csütörtök, 06:05


YELLOW írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok,
én már kicsit megcsömörlöttem ettől az oldaltól, bár minden nap benézek, de valahogy bután érzem/éreztem magam, hogy ha egy hozzászóláshoz, kérdéshez írtam (szerintem hasznos választ), azt rendre figyelmen kívül hagyták, pl. a pramisból az én írásom rendre hiányzott. Ezért inkább nem is írogatok semmit. Más: ami az FB-n van csoport, na ott igazán fura emberek vannak, valaki kérdez valamit, válaszként hatalmas f...ságokat írnak.
bye:hil


sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.


mondjuk itt nem a Bitu matt írtál bele, de nem is azért őt írtam, csak általában akkor volt jellemző.
remélem így érted, miért nem láttad a saját kommented és miért tűnt olyannak, mintha törölte volna bárki is az idézetből.


Igen, lehet, hogy hibáztam, de mi a fenének nyomnak a végén annyi entert? Pedig felnőtt emberek.....




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 21:21


YELLOW írta:
hil írta:
Sziasztok,
én már kicsit megcsömörlöttem ettől az oldaltól, bár minden nap benézek, de valahogy bután érzem/éreztem magam, hogy ha egy hozzászóláshoz, kérdéshez írtam (szerintem hasznos választ), azt rendre figyelmen kívül hagyták, pl. a pramisból az én írásom rendre hiányzott. Ezért inkább nem is írogatok semmit. Más: ami az FB-n van csoport, na ott igazán fura emberek vannak, valaki kérdez valamit, válaszként hatalmas f...ságokat írnak.
bye:hil


sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.


mondjuk itt nem a Bitu matt írtál bele, de nem is azért őt írtam, csak általában akkor volt jellemző.
remélem így érted, miért nem láttad a saját kommented és miért tűnt olyannak, mintha törölte volna bárki is az idézetből.




John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 21:16


YELLOW írta:
John írta: Üdv Hil. Milyen a 4-es széria,meg vagy vele elégedve? Milyen széria lesz a következő ez után?


4-es? neki E46 kombiné van.
BarG-nak sem 4-ese van szerintem. jah, de már 4-ese van. de korábban 318d volt F30, legalábbis az rémlik, de lehet keverem valakivel.

Igazad van, BarG-től szerettem volna megkérdezni



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 20:59


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.

Én amióta szóltál,direkt visszatörlöm már az entereket.Sőt,már a választ is ki igazítom,hogy ne legyen olyan lóba*zó.


nem is mostanra írtam. csak amire hil utal. mindig beleírt. amiatt kértem, hogy töröld vissza. csak ő meg azt hiszi, hogy ki lett hagyva a kommentje. közbe ő írta be vagy 6 idézet közé valahova.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 20:58


John írta: Üdv Hil. Milyen a 4-es széria,meg vagy vele elégedve? Milyen széria lesz a következő ez után?


4-es? neki E46 kombiné van.
BarG-nak sem 4-ese van szerintem. jah, de már 4-ese van. de korábban 318d volt F30, legalábbis az rémlik, de lehet keverem valakivel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 20:58


YELLOW írta:
sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.

Én amióta szóltál,direkt visszatörlöm már az entereket.Sőt,már a választ is ki igazítom,hogy ne legyen olyan lóba*zó.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 23. szerda, 20:58

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 20:52


Üdv Hil. Milyen a 4-es széria,meg vagy vele elégedve? Milyen széria lesz a következő ez után?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 17:36


hil írta:
Sziasztok,
én már kicsit megcsömörlöttem ettől az oldaltól, bár minden nap benézek, de valahogy bután érzem/éreztem magam, hogy ha egy hozzászóláshoz, kérdéshez írtam (szerintem hasznos választ), azt rendre figyelmen kívül hagyták, pl. a pramisból az én írásom rendre hiányzott. Ezért inkább nem is írogatok semmit. Más: ami az FB-n van csoport, na ott igazán fura emberek vannak, valaki kérdez valamit, válaszként hatalmas f...ságokat írnak.
bye:hil


sajnos te vagy a hunyó, azt kell mondjam.
ugyanis több esetben, ha többszörös idézet van, te beleírsz. nem gördítesz le a legaljára. ez jellemző volt akkor főleg, ha Bitu is ott volt. ugye a sok szerkesztéseivel bele került ENTER, emiatt könnyen, többen beleírtak. (valahol vázoltam ezt, talán pont a kasznis topic-ban).
ha én hozzászóltam, akkor mindig kijavítottalak, kibogarásztam mit írtál te és beraktam legalulra. az tény, hogy a sok flood-tól sok hasznos infó felett elsiklik az ember.
FB csoport. sajnos csak hirdetők vannak ott. a legtöbben azért használják. van más csoport amiben több 10ezer tag van.
én nem tartom jó ötletnek a FB csoportos műszaki segítség kéréseket. nem visszakereshető. az említett nagy csoportban, napi szinten kérdezik, meg a hűtővizes ikon-t, vagy az ABS jelzést. qrva unalmas. én nem is javaslom. keressenek fórumot.
sajnos több autós fórumon is kihaltság van, mert sokan FB csoportokba verődtek, és ott kommunikálnak. itt is azért a pangás. meg sokan típust, márkát váltottak, olyankor már nem fórumoznak. csak addig amíg baj van. de a csoport is ez. holott egy rajongói fórumnak, vagy csoportnak az is a lényege, hogy egy jó társaság kialakuljon. én így gondolom.

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 15. kedd, 16:41


John írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Nem jó a kuplung fórum azért írok ide...Yellow anno ott írtad,hogy neked is nyekereg kicsit a kuplungpedál.Pár másik emberke is írta.Kis műanyag perselyek miatt szokott ez lenni ugye.35211158290 a cikkszáma ezeknek a műanyag perselyeknek.(2 db kell,ha ki akarom cserélni)Te már kicserélted ezeket?Kicsit nekem is van hangja.Mondjuk a rugó még adhat ilyesmi hangot szerintem.

https://www.youtube.com/watch?v=9LczZm7aoTU

Az enyém még ennyire nem hangos.Csak picit hallom a nyekergést,főleg este...Szerinted érdemes kicserélni,ha egy picit már van hangja?Nem sok pénz,csak nincs kedvem szerelni.Menet közbe mondjuk nem hallom soha...Ez okozhat valami nagyobb bajt?A másik meg az,hogy félek kicsit,hogy az újnak is lesz valamennyi hangja.Teljesen hangtalan azért nem lehet mégsem gondolom.Ha ezek a kis műanyag perselyek tönkremennek,akkor gondolom azt érezném a pedálon.Érdemes kicserélni,vagy nem? Ha nem muszály,nem akarok szerelgetni.


de nálam nem innen jön a hang, hanem hallani az autó alól. azóta is olyan, semmi egyebet nem tapasztalok. anno egy BMW szaki azt mondta, az ő akkori autója is olyan, nem érdekli de valami kinyomócsapágy hang lenne. bár annak a hangja változik ahogy nyomod, nem nyekereg. van amikor nem csinálja, de elég ritka. és mindig akkor a leghangosabb, amikor van a közelben valaki áhh csak az elektromos kézifék az

"amikor van a közelben valaki"Ez jó! Nekem anno a Tds csinálta hogy olyankor nem indult meleg motornál. (Adagolóhiba,tipikus Tds típúshiba..)


Apropó,ez mi lehet? Üllés alatt találtam ma,ki dobjam vagy jó még valamire?



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 15. kedd, 15:25


YELLOW írta:
Bitu79 írta: Nem jó a kuplung fórum azért írok ide...Yellow anno ott írtad,hogy neked is nyekereg kicsit a kuplungpedál.Pár másik emberke is írta.Kis műanyag perselyek miatt szokott ez lenni ugye.35211158290 a cikkszáma ezeknek a műanyag perselyeknek.(2 db kell,ha ki akarom cserélni)Te már kicserélted ezeket?Kicsit nekem is van hangja.Mondjuk a rugó még adhat ilyesmi hangot szerintem.

https://www.youtube.com/watch?v=9LczZm7aoTU

Az enyém még ennyire nem hangos.Csak picit hallom a nyekergést,főleg este...Szerinted érdemes kicserélni,ha egy picit már van hangja?Nem sok pénz,csak nincs kedvem szerelni.Menet közbe mondjuk nem hallom soha...Ez okozhat valami nagyobb bajt?A másik meg az,hogy félek kicsit,hogy az újnak is lesz valamennyi hangja.Teljesen hangtalan azért nem lehet mégsem gondolom.Ha ezek a kis műanyag perselyek tönkremennek,akkor gondolom azt érezném a pedálon.Érdemes kicserélni,vagy nem? Ha nem muszály,nem akarok szerelgetni.


de nálam nem innen jön a hang, hanem hallani az autó alól. azóta is olyan, semmi egyebet nem tapasztalok. anno egy BMW szaki azt mondta, az ő akkori autója is olyan, nem érdekli de valami kinyomócsapágy hang lenne. bár annak a hangja változik ahogy nyomod, nem nyekereg. van amikor nem csinálja, de elég ritka. és mindig akkor a leghangosabb, amikor van a közelben valaki áhh csak az elektromos kézifék az

"amikor van a közelben valaki"Ez jó! Nekem anno a Tds csinálta hogy olyankor nem indult meleg motornál. (Adagolóhiba,tipikus Tds típúshiba..)