YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 14:14


sankrisz írta:
elgeri írta:
sankrisz írta:
YELLOW írta:
sankrisz írta: Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


VIN kód alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) meg lehet nézni, mi volt benne a gyári motor.


És hol kell azt megnézni?


Most nem próbáltam végig őket, de elvileg mindegyiknek működnie kellene:
http://bimmer.work/
http://www.bmwvin.com/
http://www.vindecoderz.com/EN/BMW



Nagyon szépen köszönöm, igazán hasznos volt!
Úgy tűnik, hogy 1.8-as a picikém motorja, de kértek bele valamiféle teljesítmény szabályozást és így lett a 66kw-ból 55kw. Igaz, hogy a forgalmiban 1573 ccm-et ír, valószínűleg elírhatták.


vagy tényleg motort cseréltek benne.
motoszám van a blokkon, az még lehetne gyanús.
vagy konkrétan a progi mutatta, hogy teljesítmény csökkentést kértek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 316
Évjárat: 1984

státusz sankrisz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 13:52


elgeri írta:
sankrisz írta:
YELLOW írta:
sankrisz írta: Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


VIN kód alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) meg lehet nézni, mi volt benne a gyári motor.


És hol kell azt megnézni?


Most nem próbáltam végig őket, de elvileg mindegyiknek működnie kellene:
http://bimmer.work/
http://www.bmwvin.com/
http://www.vindecoderz.com/EN/BMW



Nagyon szépen köszönöm, igazán hasznos volt!
Úgy tűnik, hogy 1.8-as a picikém motorja, de kértek bele valamiféle teljesítmény szabályozást és így lett a 66kw-ból 55kw. Igaz, hogy a forgalmiban 1573 ccm-et ír, valószínűleg elírhatták.

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 13:24


sankrisz írta:
YELLOW írta:
sankrisz írta: Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


VIN kód alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) meg lehet nézni, mi volt benne a gyári motor.


És hol kell azt megnézni?


Most nem próbáltam végig őket, de elvileg mindegyiknek működnie kellene:
http://bimmer.work/
http://www.bmwvin.com/
http://www.vindecoderz.com/EN/BMW



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 01. szerda, 13:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 316
Évjárat: 1984

státusz sankrisz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 12:43


YELLOW írta:
sankrisz írta: Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


VIN kód alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) meg lehet nézni, mi volt benne a gyári motor.


És hol kell azt megnézni?


elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 12:23


YELLOW írta:
sankrisz írta: Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


VIN kód alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) meg lehet nézni, mi volt benne a gyári motor.


Ha olyan régi a kocsi, akkor lehet hogy még a VIN kód se segít (nem gondolom, hogy teljesen visszamenőleg meg van benne minden).

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 12:15


sankrisz írta: Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


VIN kód alapján (alvázszám utolsó 7 karaktere) meg lehet nézni, mi volt benne a gyári motor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Coupe
Modell: 316
Évjárat: 1984

státusz sankrisz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. június 01. szerda, 11:54


Sziasztok! Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy vajon létezik-e az, hogy az 1984-es e30-as 316-os kupém gyárilag 55kw-os(75 le) motorral lett szerelve? Az előéletéről annyit tudok, hogy nem bántak vele kesztyűs kézzel, nem kapta meg a kellő törődést. A kérdés azért vetődik fel, mert az autó restaurálásán gondolkodom, de csak akkor van értelme belekezdeni, ha mindene gyári. Az összes használtautós oldalt amit tudtam átnéztem és összesen 2 darab 316-ost találtam ezzel a motorral, és azok is 4 ajtósak voltak. Az a gyanúm, hogy a drága autóm motortranszplantáción esett át és abban az esetben el sem kezdem a felújítását.
Mellesleg a 316-osokat 1.8-as motorral szerelték, az e21-es széria 315-ösében volt ilyen paraméterű motor. Ja és egy ritka példányról van szó, ami még nem rendelkezik jobb tükörrel.

Mi a véleményetek, van egy nagyon ritka szériás autóm, vagy csak egy másik szépség szive doboghat benne? Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv!


notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 11:40


gcrc írta: Sziasztok!

A szervó szivattyúm elhalt, csere kapcsán kérném a véleményeteket hogy érdemes-e ebből felújított darabot venni vagy inkább LUK márkájú, újat? Nagyjából 20e ft a különbség. Ha volt valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, érdekelne, köszi!


Szia, nekem bő 2 éve van bent egy Angliából rendelt felújított, egyelőre még bírja.

gcrc
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz gcrc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 11:37


Sziasztok!

A szervó szivattyúm elhalt, csere kapcsán kérném a véleményeteket hogy érdemes-e ebből felújított darabot venni vagy inkább LUK márkájú, újat? Nagyjából 20e ft a különbség. Ha volt valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, érdekelne, köszi!

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 09:59


YELLOW írta:
dbtibi írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
rég írtam már ide, de tanácsot szeretnék kérni, mint annyirahozzánemértő személy :
Voltam ma a kocsival olajcserén és javasolta a szerelő hogy cseréljek hosszbordásszíjakat és görgőket kompletten :
a kérdésem a következő lenne :
Elég ha ezt megveszem ?
MAGNETI MARELLI - Ékszíj feszítő csapágy

vagy kompletten kell megvennem ezt ?
Hosszbordásszíj feszítőkar INA


és így tovább másik feszítőgörgőnél is ?!


elvileg ezek kellenek nekem ?
Belt Drive Water Pump/Alternator
Belt Drive Climate Compressor

Szíjból Contit érdemes venni, mitől függ hogy milyen hosszú kell hozzá ??
A gyári adata elvileg 1733 és 950mm de a Bárdis oldalon jóval több méret található meg ...



Tehát kell a feszítő is hozzá, az INA az megfelelő lehet szerintetek ?
Vagy magamban beszélgetek ?!


az INA jó, nyugodtan megveheted.
(és taps nekem, mert megmentettelek a skizofréniától)


Köszi-köszi, már kezdtem megzakkanni ...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 09:51


dbtibi írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
rég írtam már ide, de tanácsot szeretnék kérni, mint annyirahozzánemértő személy :
Voltam ma a kocsival olajcserén és javasolta a szerelő hogy cseréljek hosszbordásszíjakat és görgőket kompletten :
a kérdésem a következő lenne :
Elég ha ezt megveszem ?
MAGNETI MARELLI - Ékszíj feszítő csapágy

vagy kompletten kell megvennem ezt ?
Hosszbordásszíj feszítőkar INA


és így tovább másik feszítőgörgőnél is ?!


elvileg ezek kellenek nekem ?
Belt Drive Water Pump/Alternator
Belt Drive Climate Compressor

Szíjból Contit érdemes venni, mitől függ hogy milyen hosszú kell hozzá ??
A gyári adata elvileg 1733 és 950mm de a Bárdis oldalon jóval több méret található meg ...



Tehát kell a feszítő is hozzá, az INA az megfelelő lehet szerintetek ?
Vagy magamban beszélgetek ?!


az INA jó, nyugodtan megveheted.
(és taps nekem, mert megmentettelek a skizofréniától)

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2016. május 26. csütörtök, 09:44


dbtibi írta: Sziasztok,
rég írtam már ide, de tanácsot szeretnék kérni, mint annyirahozzánemértő személy :
Voltam ma a kocsival olajcserén és javasolta a szerelő hogy cseréljek hosszbordásszíjakat és görgőket kompletten :
a kérdésem a következő lenne :
Elég ha ezt megveszem ?
MAGNETI MARELLI - Ékszíj feszítő csapágy

vagy kompletten kell megvennem ezt ?
Hosszbordásszíj feszítőkar INA


és így tovább másik feszítőgörgőnél is ?!


elvileg ezek kellenek nekem ?
Belt Drive Water Pump/Alternator
Belt Drive Climate Compressor

Szíjból Contit érdemes venni, mitől függ hogy milyen hosszú kell hozzá ??
A gyári adata elvileg 1733 és 950mm de a Bárdis oldalon jóval több méret található meg ...



Tehát kell a feszítő is hozzá, az INA az megfelelő lehet szerintetek ?
Vagy magamban beszélgetek ?!

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2016. május 25. szerda, 21:32


Sziasztok,
rég írtam már ide, de tanácsot szeretnék kérni, mint annyirahozzánemértő személy :
Voltam ma a kocsival olajcserén és javasolta a szerelő hogy cseréljek hosszbordásszíjakat és görgőket kompletten :
a kérdésem a következő lenne :
Elég ha ezt megveszem ?
MAGNETI MARELLI - Ékszíj feszítő csapágy

vagy kompletten kell megvennem ezt ?
Hosszbordásszíj feszítőkar INA


és így tovább másik feszítőgörgőnél is ?!


elvileg ezek kellenek nekem ?
Belt Drive Water Pump/Alternator
Belt Drive Climate Compressor

Szíjból Contit érdemes venni, mitől függ hogy milyen hosszú kell hozzá ??
A gyári adata elvileg 1733 és 950mm de a Bárdis oldalon jóval több méret található meg ...



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. május 25. szerda, 21:35

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. december 24. szerda, 05:08


szalontai01 írta: sziasztok!mèg uj vagyok itt de sajnos nagy gondom van es ezert szeretnek segitsseget kerni .Nekem egy e34 van 5.25i ès a futesem egyik naprol a masikra elkezdet zörögni mintha a fuvo motorba beleerne vmi.abban tudnatok segiteni hogy ilyenkor az egesz muszerfalat lekell bontni?vagy van lehetoseg vhogy hozza jutni teljes bontas nelkul?valakinek nem lenne bontasi rajza vagy tudnatok cimet mondani ahonnan letudom tolteni!!!köszönöm


Tűzfalnàl kell bontani,motortér felé jön ki.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 11:43


szalontai01 írta: sziasztok!mèg uj vagyok itt de sajnos nagy gondom van es ezert szeretnek segitsseget kerni .Nekem egy e34 van 5.25i ès a futesem egyik naprol a masikra elkezdet zörögni mintha a fuvo motorba beleerne vmi.abban tudnatok segiteni hogy ilyenkor az egesz muszerfalat lekell bontni?vagy van lehetoseg vhogy hozza jutni teljes bontas nelkul?valakinek nem lenne bontasi rajza vagy tudnatok cimet mondani ahonnan letudom tolteni!!!köszönöm


Szia talán segít..
E34 manual