anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 17:10


Még annyi, hogy pont egy hirtelen padlógázas előzés után lépett fel a hiba,akkor szált el. Lehet akkor szállt el a szabályozó, a magas fordulat miatt, mert utána 1 percre már nem volt töltésem.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 17:04


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.


A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.


Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.


A feszültség szabályzó, vagy a feszültség szabályzó keféi?


Szerintem a szabályozó, csak telefonon beszéltem vele, mert eljöttem, holnap majd meglátom. Szerintem nem kefe, egy pillanat alatt szált el.meg azt ő is meg tudná oldani, nem kéne az egész feszt cserélni, mert ezzel foglalkozik,vagy 25 éve. Ismerem is. Szét szedték, tesztelték, mondta ezeknek a Bosch generátoroknak ez a gondja csak,csapágy,minden renden van.
Mondta, hogy sok új autónál már nincs is úgy kötve, hogy jelzi a fény, ha beszart a generátor.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 09. csütörtök, 17:06

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 16:52


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.


A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.


Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.


A feszültség szabályzó, vagy a feszültség szabályzó keféi?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 16:31


hancurozo írta:
anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.


A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.


Fesz szabályozó volt, holnap hozhatom el, mert pont olyan nem volt neki. Mondta,más semmi gond nincs vele.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 18:16


anubisz írta: Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.


A keféket tudod cserélni. (ha csak az a hibája) Az csak néhány száz forint.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:35


Fesz szabályozóba vannak komponensek amiket lehet cserélni, vagy csak egybe megy a csere, mert ahogy nézem nem olcsó. 40 ropi körül van. azt hittem van vagy 20 ezer max.

18 ezer, rosszat néztem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 08. szerda, 17:37

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:21


hancurozo írta:
anubisz írta: Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.


A szaki többet fog látni. (sem a feszültségszabályzó hibája, sem a dióda hiba nem látható)

Tudom, azért nem is méregetem,meg nem szedtem le a fesz szabályozót. Ezt ismerem, ezzel foglalkozik vagy 20 éve, alkatrész tuti van, megmondom neki azért takarítsa ki,meg cserélje amit kell, ha már le van szedve,kicsi súrlódó hangja van, de az gondolom a kefe, ez csak nem fut hangtalanul,lehet a csapágyakat is kicseréltetem, ha esetleg az szól egy kicsit. Nem akarom majd azért leszedni egyszer újra. Bosch generátor, 120 amperes



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:07


anubisz írta: Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.


A szaki többet fog látni. (sem a feszültségszabályzó hibája, sem a dióda hiba nem látható)


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 17:04


Nem látok rajta semmit, szaga sincs, semmi égés,szépen fut, kifújkáltam sűrített levegővel,aztán majd holnap a villamosságis megcsinálja. Azt mondta, ha leszedem és odaviszem pikk,pakk megvan, mert most kocsival nem tudok odaállni, mert van munka, max holnap délután. Remélem holnap du-ra már kész is lesz.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 15:44


anubisz írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.


Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..

Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...

Üdv.:Neo


Már le is kaptam,nem rossz idő,hogy még sosem csináltam.


Ügyes vagy!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 15:14


Neo954 írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.


Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..

Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...

Üdv.:Neo


Már le is kaptam,nem rossz idő,hogy még sosem csináltam.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:30


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.


Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..

Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...

Üdv.:Neo


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:29


Neo954 írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem olyan veszélyes!

Minden vezetéket amit le kötsz jelöld meg szigszalaggal vagy gyorskötözővel, hogy tudd hol volt, és ugyanoda tedd majd vissza. Ha kell írd fel egy füzetbe.
A bontási sorrendet is jegyezd fel, hogy építkezésnél meglegyen az is nehogy megcumiztasd magad.

Ennyi!

Sok sikert hozzá!

Üdv.:Neo


Szerencse, hogy csak egy csatlakozót kell lehúzni,azt már csak nem írom fel inkább az ékszíj aggaszt, remélem vissza tudom rakni normálisan, nem a leszedés a gond, a visszarakás. Remélem meg tudom feszíteni úgy ahogy kell, lesz elég hely.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:16


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 13:11


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem olyan veszélyes!

Minden vezetéket amit le kötsz jelöld meg szigszalaggal vagy gyorskötözővel, hogy tudd hol volt, és ugyanoda tedd majd vissza. Ha kell írd fel egy füzetbe.
A bontási sorrendet is jegyezd fel, hogy építkezésnél meglegyen az is nehogy megcumiztasd magad.

Ennyi!

Sok sikert hozzá!

Üdv.:Neo