anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:44


hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. január 08. szerda, 12:52

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:38


anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:35


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
Ezt nyomtattam ki én is, a 19 nél kel kezdenem? nem akartam szétnyomkodni, nem szoktam ott nézni semmit.


Igen ott. (Addig ki fog dobni a "menüből"). Ha bekapcsoltad (19.-nél) utána menj a 9.-re.


sikerült, én az on nál nyomtam meg, franc tudta ,hogy pont fordítva kell,az off nál. 12,2 járó motornál, gáznyomásra sem mozdul. De tudtam ezt mert műszer is ezt írta. Azért vicces, hogy bizonyos hibánál nem világit a töltés lámpa, jó meglepetés annak aki külföldön van valahol, és elszáll a töltés,mire észreveszi már cumi.


Az nem jó (kevés). Ha az összes csatlakozód, biztosítékod jó, akkor nem fogod megúszni a generátor leszedését.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:35


Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:32


hancurozo írta:
anubisz írta:
Ezt nyomtattam ki én is, a 19 nél kel kezdenem? nem akartam szétnyomkodni, nem szoktam ott nézni semmit.


Igen ott. (Addig ki fog dobni a "menüből"). Ha bekapcsoltad (19.-nél) utána menj a 9.-re.


sikerült, én az on nál nyomtam meg, franc tudta ,hogy pont fordítva kell,az off nál. 12,2 járó motornál, gáznyomásra sem mozdul. De tudtam ezt mert műszer is ezt írta. Azért vicces, hogy bizonyos hibánál nem világit a töltés lámpa, jó meglepetés annak aki külföldön van valahol, és elszáll a töltés,mire észreveszi már cumi.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:27


anubisz írta:
Ezt nyomtattam ki én is, a 19 nél kel kezdenem? nem akartam szétnyomkodni, nem szoktam ott nézni semmit.


Igen ott. (Addig ki fog dobni a "menüből"). Ha bekapcsoltad (19.-nél) utána menj a 9.-re.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:22


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.


Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.


Ha a dióda ment el. Ha viszont csak elment a töltésed, és utána túláramot kapott, akkor az kiütheti a visszajelzőt. (nagyon nehéz így távolról megállapítani egy hibát, de ha kizársz hibalehetőségeket, akkor kisebb az esélye, hogy le tud húzni egy szerelő/alkatrészcserélgető)


Műszerfal teszten világit, csak indítás előtt gyújtáson nem, meg amúgy se. Nem tudom megnézni a töltést a teszten, nekem nem sikerül, hiába lépek be a menübe, nekem 9 menü nem mutat semmit, vagy hogy kel megnézni a töltést a teszten, mert ott sosem néztem, de műszerrel néztem, és nincs töltés az aksinál.


Ha gyújtásnál sem világít, akkor valószínű a feszültségszabályzó hibája. A menü használatához a 19. pontban kell aktiválnod. http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm

Ezt nyomtattam ki én is, a 19 nél kel kezdenem? nem akartam szétnyomkodni, nem szoktam ott nézni semmit.



hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:19


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.


Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.


Ha a dióda ment el. Ha viszont csak elment a töltésed, és utána túláramot kapott, akkor az kiütheti a visszajelzőt. (nagyon nehéz így távolról megállapítani egy hibát, de ha kizársz hibalehetőségeket, akkor kisebb az esélye, hogy le tud húzni egy szerelő/alkatrészcserélgető)


Műszerfal teszten világit, csak indítás előtt gyújtáson nem, meg amúgy se. Nem tudom megnézni a töltést a teszten, nekem nem sikerül, hiába lépek be a menübe, nekem 9 menü nem mutat semmit, vagy hogy kel megnézni a töltést a teszten, mert ott sosem néztem, de műszerrel néztem, és nincs töltés az aksinál.


Ha gyújtásnál sem világít, akkor valószínű a feszültségszabályzó hibája. A menü használatához a 19. pontban kell aktiválnod. http://bmw.e39.hu/titkosmenu.htm


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 12:10


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.


Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.


Ha a dióda ment el. Ha viszont csak elment a töltésed, és utána túláramot kapott, akkor az kiütheti a visszajelzőt. (nagyon nehéz így távolról megállapítani egy hibát, de ha kizársz hibalehetőségeket, akkor kisebb az esélye, hogy le tud húzni egy szerelő/alkatrészcserélgető)


Műszerfal teszten világit, csak indítás előtt gyújtáson nem, meg amúgy se. Nem tudom megnézni a töltést a teszten, nekem nem sikerül, hiába lépek be a menübe, nekem 9 menü nem mutat semmit, vagy hogy kel megnézni a töltést a teszten, mert ott sosem néztem, de műszerrel néztem, és nincs töltés az aksinál.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 11:39


anubisz írta:
hancurozo írta:
A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.


Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.


Ha a dióda ment el. Ha viszont csak elment a töltésed, és utána túláramot kapott, akkor az kiütheti a visszajelzőt. (nagyon nehéz így távolról megállapítani egy hibát, de ha kizársz hibalehetőségeket, akkor kisebb az esélye, hogy le tud húzni egy szerelő/alkatrészcserélgető)

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 11:34


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Azóta nem villan be,azóta semmikor nem világit, csak akkor villant fel mikor a hiba előjött, meg a fék és az abs lámpa,azóta semmi, csak töltés nincs.


Akkor szerintem ott más probléma lesz (dióda, forgórész, feszültség szabályzó)

Mármint a töltésjelző nem világit azóta se, csak simán gyújtást adok rá akkor se,ahogy mondtad. Más minden megy,csak töltés nincs, de nem látni semmiből. Csak van ez a cuccom ami menet közben adatokat jelenit meg,azon láttam hogy nincs töltés.


Ha álló motornál sem világít a töltéslámpa (gyújtáson), akkor az a visszajelző sem biztos, hogy működik. Csinálj egy műszerfaltesztet. A töltést próbáld meg az akkun kimérni (multiméter stb.) A műszerfal menüjében is meg tudod nézni a töltést.

Már kimértem, nincs töltésem,járó motornál csak 12,5 menet közben 11,5 volt, indításkor meg lemegy a pi..ba, de indul mert jó az aksi. Csak a tölt.lámpa nem világit.Most meg azt is elfelejtettem hogy kell tesztet csinálni.


A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.


Igen,tudom, de azt mondtad,ha a dióda ment el, akkor nem világit a töltés lámpa ha szar a töltés akkor sem.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 11:30


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Azóta nem villan be,azóta semmikor nem világit, csak akkor villant fel mikor a hiba előjött, meg a fék és az abs lámpa,azóta semmi, csak töltés nincs.


Akkor szerintem ott más probléma lesz (dióda, forgórész, feszültség szabályzó)

Mármint a töltésjelző nem világit azóta se, csak simán gyújtást adok rá akkor se,ahogy mondtad. Más minden megy,csak töltés nincs, de nem látni semmiből. Csak van ez a cuccom ami menet közben adatokat jelenit meg,azon láttam hogy nincs töltés.


Ha álló motornál sem világít a töltéslámpa (gyújtáson), akkor az a visszajelző sem biztos, hogy működik. Csinálj egy műszerfaltesztet. A töltést próbáld meg az akkun kimérni (multiméter stb.) A műszerfal menüjében is meg tudod nézni a töltést.

Már kimértem, nincs töltésem,járó motornál csak 12,5 menet közben 11,5 volt, indításkor meg lemegy a pi..ba, de indul mert jó az aksi. Csak a tölt.lámpa nem világit.Most meg azt is elfelejtettem hogy kell tesztet csinálni.


A "menüben" a 2. pontnál tudsz tesztet csinálni. (ha már a "menüben vagy, akkor ott is nézd meg a töltésed) A "cuccon" kívül azért mérd meg egy másik műszerrel is.
Leállított motornál gyújtáson is világítania kellene a töltéslámpának.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 11:28


Megtaláltam a leírást, mindjárt csinálok egy tesztet is.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 11:24


hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Azóta nem villan be,azóta semmikor nem világit, csak akkor villant fel mikor a hiba előjött, meg a fék és az abs lámpa,azóta semmi, csak töltés nincs.


Akkor szerintem ott más probléma lesz (dióda, forgórész, feszültség szabályzó)

Mármint a töltésjelző nem világit azóta se, csak simán gyújtást adok rá akkor se,ahogy mondtad. Más minden megy,csak töltés nincs, de nem látni semmiből. Csak van ez a cuccom ami menet közben adatokat jelenit meg,azon láttam hogy nincs töltés.


Ha álló motornál sem világít a töltéslámpa (gyújtáson), akkor az a visszajelző sem biztos, hogy működik. Csinálj egy műszerfaltesztet. A töltést próbáld meg az akkun kimérni (multiméter stb.) A műszerfal menüjében is meg tudod nézni a töltést.

Már kimértem, nincs töltésem,járó motornál csak 12,5 menet közben 11,5 volt, indításkor meg lemegy a pi..ba, de indul mert jó az aksi. Csak a tölt.lámpa nem világit.Most meg azt is elfelejtettem hogy kell tesztet csinálni.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 11:18


anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:

Azóta nem villan be,azóta semmikor nem világit, csak akkor villant fel mikor a hiba előjött, meg a fék és az abs lámpa,azóta semmi, csak töltés nincs.


Akkor szerintem ott más probléma lesz (dióda, forgórész, feszültség szabályzó)

Mármint a töltésjelző nem világit azóta se, csak simán gyújtást adok rá akkor se,ahogy mondtad. Más minden megy,csak töltés nincs, de nem látni semmiből. Csak van ez a cuccom ami menet közben adatokat jelenit meg,azon láttam hogy nincs töltés.


Ha álló motornál sem világít a töltéslámpa (gyújtáson), akkor az a visszajelző sem biztos, hogy működik. Csinálj egy műszerfaltesztet. A töltést próbáld meg az akkun kimérni (multiméter stb.) A műszerfal menüjében is meg tudod nézni a töltést.