autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 21:22


Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Drfonix

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 28. csütörtök, 07:28


Sziasztok.
Még új vagyok a fórumon,pár hónapja lettem egy 320D ,E46 ,2002 150 LE boldog tulajdonosa, egy idelye az autó nem húz úgy ahogy kellene, nem állandó a hiba, mert közbe közbe visszajön az a "hátbaváglak" érzés,de ez is valtozó, van amikor csak 3500 fordulat körül, és van amikor lentrőlk is húz, de ez ritka.

Nem EGR,nem kartergázszürő, hibakód semmi nincs, a turbo csövem húztam le, és a turbom nem épp a legszebb állapotban van, ahogy néztem. De ez okozhatja a problémám???





szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. december 18. csütörtök, 20:48


Atttila írta: Sziasztok!

Vásároltam egy 2001-es 320d-t, 136 lovast. A turbójával van valami gond szerintem, ugyanis random módon rendszeresen letilt. Egr szelepet,turbónyomás vezérlőt cseréltettem. A hibát nem ezek okozták. Elkezdtek kísérletezgetni a szerelőim de össze-vissza beszélnek,hogy most már vezérlést vagy turbót is cserélnem kell. Ha nem tilt le nagyon jól húz. Nem zörög a lánc se hidegen se melegen. Jaaa és ha letiltott akkor is elindul ha felpörgetem úgy 5000-re és utána fölváltok egy sebességet.(most a légtömegmérőn gondolkoznak) Nagyon hálás lennék ha valakinek lenne ötlete.
Előre is KÖSZÖNÖM!!!

Attila


Elsőnek normàlis diag,vàkum mérés stb..



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Atttila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. december 18. csütörtök, 20:16


Sziasztok!

Vásároltam egy 2001-es 320d-t, 136 lovast. A turbójával van valami gond szerintem, ugyanis random módon rendszeresen letilt. Egr szelepet,turbónyomás vezérlőt cseréltettem. A hibát nem ezek okozták. Elkezdtek kísérletezgetni a szerelőim de össze-vissza beszélnek,hogy most már vezérlést vagy turbót is cserélnem kell. Ha nem tilt le nagyon jól húz. Nem zörög a lánc se hidegen se melegen. Jaaa és ha letiltott akkor is elindul ha felpörgetem úgy 5000-re és utána fölváltok egy sebességet.(most a légtömegmérőn gondolkoznak) Nagyon hálás lennék ha valakinek lenne ötlete.
Előre is KÖSZÖNÖM!!!

Attila


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 26. szerda, 17:39


rcs írta: Üdv!
Pár napja észrevettem, hogy valami fütyül gyorsításkor. Kipufogóra gondoltam, de a szerelő azt mondta, hogy ez turbo. Nem tudom higgyek-e neki, ugyanis akár 1500-as fordulat alatt is hallom. Bekapcsolhat olyan alacsony fordulaton is, ha hirtelen gázt adok?
Köszi előre is!


A turbó nem úgy működik, hogy ki- meg bekapcsol, ez mindig forog már alapjáraton is. Alacsony fordulaton a töltőnyomás még kicsi, csak 1500-tól épül fel annyira, hogy érezhető a hatása, ezért tűnik úgy, hogy "bekapcsol". Ebből adódóan természetesen kisebb fordulaton is van hangja.

rcs
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz rcs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. november 26. szerda, 17:06


Üdv!
Pár napja észrevettem, hogy valami fütyül gyorsításkor. Kipufogóra gondoltam, de a szerelő azt mondta, hogy ez turbo. Nem tudom higgyek-e neki, ugyanis akár 1500-as fordulat alatt is hallom. Bekapcsolhat olyan alacsony fordulaton is, ha hirtelen gázt adok?
Köszi előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1995

státusz nemeth

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. június 10. hétfő, 00:09


Sziasztok kedves BMW fanatikusok!

Adott '95-ös 318TDS... Ős szériás örvénykamrás turbó-diesel.
Probléma a következő, melyben a tudatosabb szakik véleményét várnám: 3;4;5. sebességfokozatban nem kapcsol a turbó. Ha "gyorsulásost" játszok, keményebb váltásokkal és kipörgetésekkel 3asban még észbekap, lecsavarja a fordulatszámmérőt (érezhetően kapcsol a turbó), de 4.be és 5.be mármár csak néha néha kapja el... Amúgy alapjába véve a blokkal nincs különösebb baj, nincs széthajtva, tudja a 90paci körüli teljesítményt, eléggé nyomatékos is ahoz képest. Gyújtással és adagolóval valószínüleg minden rendben, dadogást és más hörgést nem vettem észre. Egyszóval: ha rájön az a pillanat (2000 től) elkezd tolni, de csak az esetek felében. Múhelyeket még egyenlőre kihagynám, mert 90%ban találgatnak és nincs kedvem költekezni feleslegesen.

Kérdezem: Szerintetek mi lehet a probléma forrása?? Válaszaitokat előre is köszönöm ) Üdv.: Gábor


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2005

státusz Benyo86

Újonc

Elismertség: 33% (1 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. június 09. vasárnap, 22:36



Sziasztok, Ha valaki találkozott a problémával leírhatná a tapasztalatait.
Bmw szervizben turbó cserét javasoltak de hát fél millióért nem szeretnék új turbót venni.
Szóval a probléma : e46 320cd 2004-es bmw-m van már az elektromos turbós. Diagnosztikán a turbó feltöltő elektronikájára jelez be a komputer. Azt csinálja az autó hogy néha néha kb 10 ből egyszer kétszer háromszor ,teljesen változó és véletlen szerűen ,nem jön meg a turbó nyomás ,2-es 3as fokozatban.Pl elindulok valahol, padló - kigyorsítás 1,2,3 nincs erő az autóban nem jön meg a turbó nyomás 2000 fordulat után nem jön meg az erő, aztán váltok egy 4est és érezhetően megindul az autó. Máskor úgy megy ahogy kell nincs probléma. Nagyon idegesítő hogy néha egy buszt is nehéz megelőzni. Előre is köszi a választ. Használt turbótól mennyire kell félni? valaki tett már be a kocsijába?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. május 20. hétfő, 21:24


squierbandi írta: szeva


javítás miatt le kellett szednem a kipufogót és így volt lehetőségem ujjal megbabrálni a turbó tengelyét.
jól gondolom hogy nem volna szabad kotyognia?

vagy legalábbis nem kézzel érezhetően


Nem gondolod jól. Egy minimálisat kell oldalirányba mozognia, de hosszirányban nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz squierbandi

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2013. május 20. hétfő, 21:11


szeva


javítás miatt le kellett szednem a kipufogót és így volt lehetőségem ujjal megbabrálni a turbó tengelyét.
jól gondolom hogy nem volna szabad kotyognia?

vagy legalábbis nem kézzel érezhetően

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2006

státusz eszti2002

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 09:29


Teljesítéscsökkenés volt. a fekete füstöt nem tapasztaltam. de ha csak a turbócső lyukadt ki akkor miért riasztott be és miért nem villogott az index mikor bezártam az autót? nem lehet hogy valamilyen kábeleket rágott szét egy nyest? az autón mindig vannak lábnyomok. Talán a kettő nem függ össze és két különböző probléma lépett fel egyszerre? Győr környéke

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 08:40


eszti2002 írta: Sziasztok! Van egy problémám. Egyik reggel mikor elindultam az autómmal a turbó nem rendes hangot adott ki hanem egy másik fütyülős talán egy kicsit mélyebb hangot. rendesen húzott az autó csak fura hangja volt. aztán kb 180 km után megálltam fél órára és mikor újból elindultam nem húzott az autó. a fütyülős hang eltűnt. aztán kb 50 km után hazaértem és mikor leállítottam az autót fura búgó hang jött ki a motortérből. és nem hagyta abba. levettem a sarut az aksiról és mikor újra visszaraktam hangosabban búgott az a hang. az autó semmilyen hibaüzenetet nem ír ki.azt írja hogy minden rendben van. pedig előtte mindig szólt hogy ha bármi baja is volt. amikor lezártam az autót(még aksin volt) nem villogott az index. sőt mikor aznap reggel elindultam megálltam 3 km után. kb 20 perc múlva csak úgy bekapcsolt a riasztó. Lehet hogy nem csak a turbóval van gond hanem valami elektronikai problémája van? Lehet hogy valamilyen állat elrághatott valami vezetéket vagy csövet attól vannak ilyen problémai a kocsimnak? Légyszi segítsetek!!! Mennyi km-t vezethetek még vele? Vagy egyáltalán nem indulhatok el a kocsival? Előre is köszi!


Szia!

Elképzelhető, hogy kilyukadt valamelyik turbócső. Ha így van akkor közlekedhetsz vele bár jó lenne mielőbb egy szerelőhöz elvinni.
Teljesítménycsökkenést / feketén füstölést nem tapasztaltál?
Honnan írsz?

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2006

státusz eszti2002

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. november 12. hétfő, 08:33


Sziasztok! Van egy problémám. Egyik reggel mikor elindultam az autómmal a turbó nem rendes hangot adott ki hanem egy másik fütyülős talán egy kicsit mélyebb hangot. rendesen húzott az autó csak fura hangja volt. aztán kb 180 km után megálltam fél órára és mikor újból elindultam nem húzott az autó. a fütyülős hang eltűnt. aztán kb 50 km után hazaértem és mikor leállítottam az autót fura búgó hang jött ki a motortérből. és nem hagyta abba. levettem a sarut az aksiról és mikor újra visszaraktam hangosabban búgott az a hang. az autó semmilyen hibaüzenetet nem ír ki.azt írja hogy minden rendben van. pedig előtte mindig szólt hogy ha bármi baja is volt. amikor lezártam az autót(még aksin volt) nem villogott az index. sőt mikor aznap reggel elindultam megálltam 3 km után. kb 20 perc múlva csak úgy bekapcsolt a riasztó. Lehet hogy nem csak a turbóval van gond hanem valami elektronikai problémája van? Lehet hogy valamilyen állat elrághatott valami vezetéket vagy csövet attól vannak ilyen problémai a kocsimnak? Légyszi segítsetek!!! Mennyi km-t vezethetek még vele? Vagy egyáltalán nem indulhatok el a kocsival? Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. június 23. szombat, 14:04


jrtom írta: Egyből a turbócsere óta ilyen a hangja?
Lehetséges, hogy cooler csöveknél van valami gond, kifúj valahol.
Megy rendesen?

tucsok írta: sziasztok azt szeretném megkerdezni hogy mi okozhatja azt a hibat hogy mikor veszi fel a turbo a fordulatut olyan a hangot ad ki mint egy porszivo. Vadonat uj garett turbo van rajta 3hete lett cserélve. AZ autom tipusa E60 530d. aturbo vakumos vezerlesu nem elektromos.Köszi


igen huz rendesen es nem is füsöl. a csere ota csinalja.






jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2012. június 22. péntek, 21:46


Azt egy hozzáértö szerelö biztos meg tudja állapitani.
De a leirtak alapján elég taccson lehet a turbó. Van pár turbókkal foglalkozó cég akik szépen rendbe tudják rakni.
http://www.dtkturbo.hu/
Az már csak rajtad múlik,hogy megcsináltatod,vagy cséréled vadi újra.
De addig semmi képp ne járd a verdát,amig nem lesz megcsinálva!