Hosszú vívódás és utánjárás után megléptem a futómû átalakítást. Ez a rugó került bele: "
H&R" to those that are more enthusiastic about their driving. VA 35mm (VA 29485), HA 20 mm (HA 29485).
Tapasztalatok: Ültetés után a kerékkivágás magassága (cm): eleje 68 -> 65, hátulja 65 -> 65. Ültetés után a gumi futófelülete és a kerékkivágás közötti távolság (cm), elöl: 2,5, hátul 3,5. Az ok, hogy ennyit ült az autó, összetett: elöl a legkeményebb gyári (3 piros csík), hátul a legpuhább gyári (1 kék csík) rugók voltak benne (fura egy összeállítás - de én így vettem). Szóval az optika számomra tökéletes, használhatóság (hasmagasság) lényegében nem szenvedett csorbát, a futómû jellege persze kicsit feszesebb lett, de nem tûnt el a komfort. Érzésre olyan, mintha 4 piros csíkos, talán M-es rugók lennének benne. Számomra ideális rugózási karakterisztika. Nagyon szerethetõ, még a rosszabb magyar utakon is, bár a nagyobb kátyúk azért kerülendõk.
Megjegyzés: A gyári gátlók -bemérve is tökéletesek- maradtak. Ez elsõ fokú ültetésnek számít, ilyenkor nem kell gátlót cserélni.