autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kanyar20

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:54


jons írta: Akik izélnek, azoknak milyen autójuk van?



Akik "izélnek" azoknak francia, olasz stb..(renault,opel,skoda) Szóval én nem ilyedek meg.. Szépen karban kell tartani az autót, nemkell tőle sajnálni a pénzt, gondolok én ilyenre, hogy olajak, szűrők stb.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:47


kanyar20 írta:
Amugy azt elfelejtettem kérdezni, hogy 200.000km körül van már az autó és benzines, nos ettől nemkell megilyednem? : Mert mindenki "izél", hogy sok km.


Nem sok. Az enyémben szerintem van vagy 350-370 és tökéletesen megy. Van itt olyan akinek 600k van a dízeljében, még akkor is ha nem tud róla, és megy az is szépen.

Akik izélnek, azoknak milyen autójuk van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kanyar20

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. december 31. hétfő, 14:43


Köszönöm! Majd akkor megmondom, meg fénykép, meg minden lesz, ha sikerül megvennem az autót!

Amugy azt elfelejtettem kérdezni, hogy 200.000km körül van már az autó és benzines, nos ettől nemkell megilyednem? : Mert mindenki "izél", hogy sok km. Mondom hiába "sok", ha BMW meg hogyan volt használva. Földes, kavicsos uton tuti nemvolt használva, mert szerintem ültetett az autó, meg városi a tulaj.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:38


YELLOW írta:
ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...


Meg szokták kérdezni, hogy mennyit fogyaszt az autóm, mivel egyesek sokallják a 1,9-et. Erre szoktam mondani, hogy nem nulláztam a számlálót 8k km óta és az 6,5-öt mutat kb 20% 30% várossal. Rátankolással is ennyi jön ki.
Aztán ez a 6,5 lehetne 10 is. Lábfüggő. Szóval kissé értelmetlen azt taglalni, hogy mennyi a fogyasztása egy kocsinak... bármilyennek.
Barátnőm autója egy 0,7l Spark. Nálam 6 litert eszik, mert ki kell nyomni a szemét, hogy menjen. Nála 4,5-et.

A másik meg hogy változó hosszúságú szívócsőben igazatok van, de az nem csak a csúcs teljesítményt növeli, hanem alulról is nyomatékosabb.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:15


negativ0001 írta:
YELLOW írta:
kanyar20 írta:
YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot? vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.



Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét.. 14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.

És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között? A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.



ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...
a 316i, 318i totál egyforma, nincs különbség semmiben csak a teljesítményben. M43TUB19 a kódja mindkettőnek, az egyik 105 lovas a másik 118, ugyanúgy 8 szelepes.

M44-es motor az ami 140 lovas, de az csak E36 IS-be került, az 16 szelepes. de az is csak ennyivel bonyolultabb.


Ja ja igy van pontosabban, de ha nagyon erdekelnek a motorok es, hogy milyent szeretnel venni, akkor itt vannak
http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
gorgesd lejjebb es ott van a lista, az N42 stb motrok vannak azzal a hidraulikus szelepvezerlessel ellatva, amit a BMW Vanos-nak hiv 16 szeleppel.En nem vennek olyant, de ez csak az en velemenyem, mert nem szeretem a kopmlikalt megoldasokat, mert tobb a hibaforras valoszinusege.
Na de van sima 318i 8 szeleppel, ahogy Yellow kolega mondja, annal annyi a kulonbseg a 316oshoz kepest, hogy valtakozo hosszusagu szivocsove van es ezzel elernek meg 10 lovat kb. es picivel mas szoft az ecu-ban.
Na, de kivancsi vagyok, hogy mit veszel....sok sikert jo dontest. Es elore is gratula.





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 21:14


YELLOW írta:
kanyar20 írta:
YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot? vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.



Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét.. 14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.

És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között? A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.



ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...
a 316i, 318i totál egyforma, nincs különbség semmiben csak a teljesítményben. M43TUB19 a kódja mindkettőnek, az egyik 105 lovas a másik 118, ugyanúgy 8 szelepes.

M44-es motor az ami 140 lovas, de az csak E36 IS-be került, az 16 szelepes. de az is csak ennyivel bonyolultabb.


Ja ja igy van pontosabban, de ha nagyon erdekelnek a motorok es, hogy milyent szeretnel venni, akkor itt vannak
http://en.wikipedia.org/wiki/B..._%28E46%29
gorgesd lejjebb es ott van a lista, az N42 stb motrok vannak azzal a hidraulikus szelepvezerlessel ellatva, amit a BMW Vanos-nak hiv 16 szeleppel.En nem vennek olyant, de ez csak az en velemenyem, mert nem szeretem a kopmlikat megoldasokat, mert tobb a hibaforras valoszinusege.
Na de van sima 318i 8 szeleppel, ahogy Yellow kolega mondja, annal annyi a kulonbseg a 316oshoz kepest, hogy valtakozo hosszusagu szivocsove van es ezzel elernek meg 10 lovat kb. es picivel mas szoft az ecu-ban.
Na, de kivancsi vagyok, hogy mit veszel....sok sikert jo dontest. Es elore is gratula.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 19:16


kanyar20 írta:
YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot? vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.



Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét.. 14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.

És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között? A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.



ha a BMW-vel is úgy alkarsz menni, akkor többet fog enni. akkor vegyél valami dízelt...
a 316i, 318i totál egyforma, nincs különbség semmiben csak a teljesítményben. M43TUB19 a kódja mindkettőnek, az egyik 105 lovas a másik 118, ugyanúgy 8 szelepes.

M44-es motor az ami 140 lovas, de az csak E36 IS-be került, az 16 szelepes. de az is csak ennyivel bonyolultabb.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kanyar20

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 14:42


negativ0001 írta:



Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét.. 14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.

És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között? A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.

[/quote]
A ccm-em az egyforma. A 316 is 1.9es es a 318 is. A 316 az egy "tompitott" vagy butitott motor es csak 105 LE, de birja a strapat, viszont 2500rpm-en eleri mar a max nyomatekot. A 318 az ugyan az a motor, de a hengerfej mas , azt hiszem 16 szelepes es valami komplikalt szelepvezertlesi rendszere van, en pont ezert nem vettem ilyent, mert egy szerelo haverom mondta, hogy ez is hibaforras es ha javitani kell elegge huzos.
A fogyasztasa a 316nak elegge jo. Nyaron nekem 5.9-6.7 kozott volt es most , hogy kemeny minuszok vannak es sok rovidet megyek 7.7-8.9. Na itt nincsenek autopalyak, hogy azon is probaljam, de ott szerintem meg 0.5L-el eszik tobbet.
Arrol ne almodj, hogy 400m-es versenyekre messz majd vele, mert nem arra valo, hanem csak A pontbol B-be kenyelmesen elvisz es kesz. Ha akarsz valami komolyabb feelinget, akkor 320-323.
De 1.5 millaert sok. En 200.000ben vettem es 730ezerert, igaz 9es es Sedan.
Futomunel az elso villa hatso perselye szokott kimenni, de vannak olcso megoldasok es ha valami ujat kellene vegyel akkor csak MEYLEt vegyel, mert azon aztan cserelheted kulon a gombcsuklokat es nem kell ujbol egy egesz villat venned, na de madj belejossz. Sok sikert! es BUEK

[/quote]


Értem. Köszönöm a kielégítő válaszodat! Nagyon sokat segítettél!
Nemis a 400m-es versenyekre koncentrálok, hanem A-ból B-be.
Majd, ha elakadok, akkor majd még jelenkezem!

Buék Kellemes ünnepeket!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 08:42


[/quote]


Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét.. 14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.

És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között? A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.

[/quote]
A ccm-em az egyforma. A 316 is 1.9es es a 318 is. A 316 az egy "tompitott" vagy butitott motor es csak 105 LE, de birja a strapat, viszont 2500rpm-en eleri mar a max nyomatekot. A 318 az ugyan az a motor, de a hengerfej mas , azt hiszem 16 szelepes es valami komplikalt szelepvezertlesi rendszere van, en pont ezert nem vettem ilyent, mert egy szerelo haverom mondta, hogy ez is hibaforras es ha javitani kell elegge huzos.
A fogyasztasa a 316nak elegge jo. Nyaron nekem 5.9-6.7 kozott volt es most , hogy kemeny minuszok vannak es sok rovidet megyek 7.7-8.9. Na itt nincsenek autopalyak, hogy azon is probaljam, de ott szerintem meg 0.5L-el eszik tobbet.
Arrol ne almodj, hogy 400m-es versenyekre messz majd vele, mert nem arra valo, hanem csak A pontbol B-be kenyelmesen elvisz es kesz. Ha akarsz valami komolyabb feelinget, akkor 320-323.
De 1.5 millaert sok. En 200.000ben vettem es 730ezerert, igaz 9es es Sedan.
Futomunel az elso villa hatso perselye szokott kimenni, de vannak olcso megoldasok es ha valami ujat kellene vegyel akkor csak MEYLEt vegyel, mert azon aztan cserelheted kulon a gombcsuklokat es nem kell ujbol egy egesz villat venned, na de madj belejossz. Sok sikert! es BUEK



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kanyar20

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. december 29. szombat, 08:16


YELLOW írta:
annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot? vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.



Hát igen, ezen gondolkoztam, hogy a bmw is kijönne rajt, sőt!
Amugy inkább taposom a szemét.. 14-es, 75 Le.. nekem ez nagyon kevés.

És mi a különbség egy 316i 1.9-es és egy 318i között? A ccm-en kívül? Nekem jobb a nyomatékosabb benzines is.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 21:34


kanyar20 írta: Sziasztok!

Új vagyok és érdeklődni szeretnék egy tipus iránt.

Most szeretnék venni 1 autót és kinéztem magamnak egy
"BMW 316i 1.9"-es benzinest. Ferdehátú. 2000-es évjárat. 1,5 milla. 200.000km.

Az érdekellne, hogy fogyasztásilag mit pridukál? Illetve milyen gondok vannak vele főképp?
Meg drágák az alkatrészek hozzá? Amugy városon kívül kell leginkább. Most van egy 1.4-es golf4-em, ami 1300kg. 9-10literes a fogyasztásom.

Válaszotokat előre is köszi!


annyiból a BMW is köjön, neked túl sokat fogyaszt az a góf... vagy nem találtad meg az 5. fokozatot? vagy taposod a szemét?
jobban jársz egy 318i-vel, az legalább erősebb is. motorikusan nem sok kínjuk van. a futómű a kényesebb. de ez típuson belül motortól függetlenül jellemző.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz kanyar20

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. december 28. péntek, 21:25


Sziasztok!

Új vagyok és érdeklődni szeretnék egy tipus iránt.

Most szeretnék venni 1 autót és kinéztem magamnak egy
"BMW 316i 1.9"-es benzinest. Ferdehátú. 2000-es évjárat. 1,5 milla. 200.000km.

Az érdekellne, hogy fogyasztásilag mit pridukál? Illetve milyen gondok vannak vele főképp?
Meg drágák az alkatrészek hozzá? Amugy városon kívül kell leginkább. Most van egy 1.4-es golf4-em, ami 1300kg. 9-10literes a fogyasztásom.

Válaszotokat előre is köszi!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 25. kedd, 23:30


YELLOW írta:
jrtom írta: Én raktam az enyémbe vízmelegítőset és bevált. 3 óra alatt 60 fokosra melegíti a vizet.
Calix vagy Defa amit nézegess.


(ha lehet, akkor lécci az idézet után írj már. már lassan mindenki elszokik róla, eddig mintha Te is utána írtál volna, most meg elé...)

azé 3 óra alatt 60 fokra, az elég sovány.... keringeti is a vizet? vagy ez is olyan blokkra tapasztós?



HAt akkor inkabb tapasztost az olajtekenore es futopatron a 4 fagydugo helyere, ezzel, gondolom -15rol (ez a leggyakoribb hom) +60ra 30-40 perc alatt feltekeri. Kb 0.8-1Kw lenne.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17561

Elküldve: 2012. december 25. kedd, 23:04


jrtom írta: Az egyáltalán nem sovány, nézz körül egy kicsit!!!
Nem, ez egy vízkör alsó pontjába bekötött melegítőpatron, tehát a gravitáció alapján fordul meg bennea a víz. Konkrétan a kipufogócsonk is meleg 3 óra múlva. Azt figyelembe véve, hogy ez egy 6 hengeres blokk. Ez egy 20d-nél valszeg kevesebb idő alatt is felfűt.

Tudod mit, inkább írok mondig új ablakba, jó?


inkább
csak ha nagy piramis beszélgetésbe keveredsz, akkor oszt végképp nem lehet majd tudni. engem anno talán le is tiltottak ezé hogy felülre írtam. most mér nekem is zavaró, szóval értem mi volt a baj.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 25. kedd, 22:58


Az egyáltalán nem sovány, nézz körül egy kicsit!!!
Nem, ez egy vízkör alsó pontjába bekötött melegítőpatron, tehát a gravitáció alapján fordul meg bennea a víz. Konkrétan a kipufogócsonk is meleg 3 óra múlva. Azt figyelembe véve, hogy ez egy 6 hengeres blokk. Ez egy 20d-nél valszeg kevesebb idő alatt is felfűt.

Tudod mit, inkább írok mondig új ablakba, jó?