Ez egy archivált weboldal! bővebben

compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 21:39


Üdv!

Találkozott már valaki 150le-s 320D-nél olyannal, hogy az átlagfogyasztást pontatlanul mutatja, esetleg mi okozhatja a problémát?
Számításaim szerint kb 1 literrel kevesebbet mutat a valósnál és a megtehető km-ek száma is fél tank után vészesen csökken az autó szerint.


csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 12:10


Pocses írta:
Neo78 írta: Azért ez sem rossz:


De nem ám basszus!


Főleg nem 525d-vel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 11:31


Neo78 írta: Azért ez sem rossz:


De nem ám basszus!

Neo78
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2007

státusz Neo78

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 178

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 11:29


Azért ez sem rossz:


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. augusztus 05. hétfő, 07:53


Hy!

Megmértem a fogyasztását a vasamnak, Bodonhely - Mogyoród Hungaroring 4 nap oda vissza összesen 1422 km a táv, országút, autópálya, araszolás át a "nagy falun", folyamatos klíma használat, pályatempó 130-180 között volt, így lett a fogyasztásom 8,6 L / 100km.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 05. hétfő, 07:59

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. augusztus 04. vasárnap, 17:33


2X760km, 105km/h átlagsebesség, 36°C, 5.9l/100km átlag

Umberto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Umberto

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 13:28



Sziasztok!
utóbbi időben 2 utat mértem le:

1. Budapest-->Mór térségébe, 2 személy fullra rakva cuccokkal. Régi 1-es úton, ~100 km, odafele 1 órás araszolás mire kiértünk a Bp-ről, utána pedig ami belefért..
+ Fejér-Veszprém megyében kis autókázás ~130 km, dinamikusan de nem eszeveszetten, klímával
+ visszafele Mór-->Budapest egyedül, üresen, rámenve minél kisebb fogyasztásra
összesen 8.7 l/100

2. Budapest-Gárdony M7-esen GPS szerint a büntetési határ alatt (óra szerint majdnem 160), 2 személy, klíma, idióták miatt persze ez folyamatos gyorsítgatás-fékezés 100-148 között...
oda-vissza 135 km, 10.3 l/100
autó: 1995 E36 320i M52B20, 205/60 R15

üdv


m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 10:05


zoliika írta: Nosztalgiáztam itt egy kicsit ebben a fórum témában és eldöntöttem ,hogy leírom két nappal ezelőtti élményemet.Ehhez hasonló "tesztet" még nem csinált itt senki,nem azért ,mert nem szeretett volna hanem ,mert M.O-on ez már gyakorlatilag bűncselekmény
Helyszín :Németország,azon belűl Erfurt- Passau útvonal.Ezen táv 496km jelent.Munkahelyem elhagytam kb:4km-re volt egy töltőállomás megtankoltam tele term.(nem első kattanásra meg másodikra és egyéb varázs hangokra nem izgulok teljesen tele) ellenőriztem az olajszinetet nem mintha problémám lett volna eddig az olajfogyival,mivel 15e km-t cserélem Én a több mint 3 év alatt mérhető olajfogyasztásom nem volt eddig,a lényeg megnéztem.Tötyögés Erfurtban 5-6km,30-40km(bau-stauzone)autópálya építés-javítás,torlódások,és még kb:60-70km 120-130km/h korlátozások.A többi ami a csövön kifér.....Ezt az jelenti,hogy 200km/h felett pontosabban 200-215km/h-val mentem gyakorlatilag 400km-t,lehet sokan megszólnak ezért,hogy egy diesel motorral ez teszem,ráadásul 2 lityissel,Én úgy gondolom ennyit ki kell bírnia.Ki is bírtaCsak Én fáradtam le agyilag úgy,hogy az nem igaz.....jobban lefáradtam mint általában az 1200km alatt,nem is csinálok ilyet többet.
Szóval a lényeg,a határátkelőnél Passau-nál ismét tankoltam és olajat is megnéztem ,mert gondoltam most először lesz olajfogyim.....és lett is kb:1,5dl.A gázolaj fogyasztásom pedig egész pontosan:13,78liter/100kmHa valaki ilyesfajta száguldozásra adja a fejét akkor,ilyen és ehhez hasonló fogyasztásra számoljon a 150le-s olajkályhályával



Csináltunk ilyet mi is többször is

De tény hogy elfáradsz, mert a 200 feletti tempo már nem az igazi a német pályán sem, mert már ott is mindenki tötymörög fékezés kerülgetés lesz a vége ami a fogyasztást az egekbe emeli

Amúgy a 20d maximális fogyasztása méréseim szerint 17-18l

Üdv mindenkinek..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 07:15


BarG írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


nem itt van a problem. vagyis inkább összetettebb.
vagyok én, aki megy tempomat 130-cal. alig tudok a külső sávban menni, mert az autósok nagyrésze 110-120-szal megy, a kamionosok, meg 100 környékén, vagy lassabban. ugye mindenki tanulta azt az egyszerű dolgot, ami nem teljesen igaz, de ugye ahhoiz, hogy megelőzzünk valakit a megfelelő táv alatt, ahhoz 20km/h-s sebességtöbblet kell. én ahhoz, hogy egy 120-szal haladó autót megelőzzek, ahhoz kb 140-nel kell mennem, másképp sokáig tart. én nem akarom kockáztatni a dolgot (eltekintve attól, hogy általában 149-től fotóznak), ezért a szép 130-as tempómban behúzódok belülre. ugye egy mögöttem valahol 200-zal közlekedő autót nem fogok látni, vagy ha látom, akkor mire felfogom, már el is ment mellettem. nos ha az a valaki sem 200-zal jön, akkor le tud lassítani, és egyik pillanatról a másikra nem lesz a seggemben, miközben én szabályosan közlekedem. szóval ne vegye senki magára, de húzza bele az a facát, aki 130-tól eltérő sebességgel utazik, legalábbis ne neki álljon feljebb.
arról nem is ebszélve, hogy sokan azt hiszik, az autópálya az autópálya télen is, oszt ugyanúgy 130-cal mennek vagy gyorsabban.

Na meg jó magyar kúltúr szokás:ha kimegy az útra autóval,senki elé ne kerüljön,mert akkor le akar dudálni,integet,hogy kinyír,stb...Ilyenkor inteni szoktam,hogy álljunk csak félre öreg,aztán megvitatjuk,de kevés az aki olyankor is igazi férfi lenne,nemcsak mikor kurvaanyázni kell.Illedelmesebbnek,kulturáltabbnak kellene lenni.Vannak ilyenek is,de a többség nem.


Nem az a lényeg, hogy ki mennyivel megy. AZ A LÉNYEG, HOGY SZÉTNÉZ-E, AMIKOR SÁVOT VÁLT, VAGY LESZARJA, HOGY JÖN-E VALAKI, ESETLEG GYORSABBAN. Az ilyeneket nevezem én birkának, pedig valójában öngyilkosjelöltek. És bármilyen meglepő, de be lehet állni egy kamion mögé 10 !!! másodpercre, amíg a gyorsabb elmegy. De a birkák nehogy már beáldozzák a zavartalan közlekedésért azt a 10 másodpercet. Mert NEKI joga van másokat feltartani. Ha nem sietek, akkor én ügyelek arra, hogy ne tartsam fel a forgalmat, mégha az egy 1,0 literes Suzuki is.


én mindenzt úgy írtam, amit én tapasztaltam. én marha előzékeny vagyok, nem egyszer ragadtam be kamion miatt, de ki tudtam várni.
a gond pont az, hogy tükörbe nézek, full egyenes az út, még csal lámpát sem látok, beteszem belsőbe, előzöm, erre már kb félig megelőztem, és ott a seggemben a nagy merga, bmw, vagy audi, mikor marhára nem volt ott korábban, de látóközelben sem, pedig a szemem jó. és akkor villog le engem, aki szabályosan közlekedem. ha nem 200.zal jön, hanem 150-160, akkor valószínű neki sincs erre szüksége, én meg végre tudom hajtani az előzést szabályosan.
az is tény nekem is volt élményem többször is, hogy valóban nem nézett a tükörbe, majdnem kirakott a korlátra. én megyek 130-cal alőzöm őket, hamarabb jelzem, már a belsőben vagyok, amikor a 120-szal haladó opelosnak eszébe jut, mikor mellette vagyok szinte, hogy ő most az előtte menő kamiont, most akarja megelőzni. látom nem néz sehova, csak előre mered. szerencsére voltam elég gyors, és le tudtam lassítani, és elengedtem. persze mikor mellé értem, mutogathattam én neki, hogy haver a szemed mire való, meg mutatok a tükörre. majd pár km után, aze ddig éppen 120-szal menő, eltép mellette, mert mégis, hogy képzelem.

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. augusztus 03. szombat, 07:15


BarG írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


nem itt van a problem. vagyis inkább összetettebb.
vagyok én, aki megy tempomat 130-cal. alig tudok a külső sávban menni, mert az autósok nagyrésze 110-120-szal megy, a kamionosok, meg 100 környékén, vagy lassabban. ugye mindenki tanulta azt az egyszerű dolgot, ami nem teljesen igaz, de ugye ahhoiz, hogy megelőzzünk valakit a megfelelő táv alatt, ahhoz 20km/h-s sebességtöbblet kell. én ahhoz, hogy egy 120-szal haladó autót megelőzzek, ahhoz kb 140-nel kell mennem, másképp sokáig tart. én nem akarom kockáztatni a dolgot (eltekintve attól, hogy általában 149-től fotóznak), ezért a szép 130-as tempómban behúzódok belülre. ugye egy mögöttem valahol 200-zal közlekedő autót nem fogok látni, vagy ha látom, akkor mire felfogom, már el is ment mellettem. nos ha az a valaki sem 200-zal jön, akkor le tud lassítani, és egyik pillanatról a másikra nem lesz a seggemben, miközben én szabályosan közlekedem. szóval ne vegye senki magára, de húzza bele az a facát, aki 130-tól eltérő sebességgel utazik, legalábbis ne neki álljon feljebb.
arról nem is ebszélve, hogy sokan azt hiszik, az autópálya az autópálya télen is, oszt ugyanúgy 130-cal mennek vagy gyorsabban.

Na meg jó magyar kúltúr szokás:ha kimegy az útra autóval,senki elé ne kerüljön,mert akkor le akar dudálni,integet,hogy kinyír,stb...Ilyenkor inteni szoktam,hogy álljunk csak félre öreg,aztán megvitatjuk,de kevés az aki olyankor is igazi férfi lenne,nemcsak mikor kurvaanyázni kell.Illedelmesebbnek,kulturáltabbnak kellene lenni.Vannak ilyenek is,de a többség nem.


Nem az a lényeg, hogy ki mennyivel megy. AZ A LÉNYEG, HOGY SZÉTNÉZ-E, AMIKOR SÁVOT VÁLT, VAGY LESZARJA, HOGY JÖN-E VALAKI, ESETLEG GYORSABBAN. Az ilyeneket nevezem én birkának, pedig valójában öngyilkosjelöltek. És bármilyen meglepő, de be lehet állni egy kamion mögé 10 !!! másodpercre, amíg a gyorsabb elmegy. De a birkák nehogy már beáldozzák a zavartalan közlekedésért azt a 10 másodpercet. Mert NEKI joga van másokat feltartani. Ha nem sietek, akkor én ügyelek arra, hogy ne tartsam fel a forgalmat, mégha az egy 1,0 literes Suzuki is.
BarG teljesen igazad van! Mondjuk én nem szoktam dudálni integetni de jobb ha nem készül hangfelvétel az autóban!Pld. balatonról haza jövet volt egy kemény szitum(sárga suzuki) és ha ott hagyom a fogam ugy is csak én mint BMW-s lettem volna az oka!!



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 21:54


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


nem itt van a problem. vagyis inkább összetettebb.
vagyok én, aki megy tempomat 130-cal. alig tudok a külső sávban menni, mert az autósok nagyrésze 110-120-szal megy, a kamionosok, meg 100 környékén, vagy lassabban. ugye mindenki tanulta azt az egyszerű dolgot, ami nem teljesen igaz, de ugye ahhoiz, hogy megelőzzünk valakit a megfelelő táv alatt, ahhoz 20km/h-s sebességtöbblet kell. én ahhoz, hogy egy 120-szal haladó autót megelőzzek, ahhoz kb 140-nel kell mennem, másképp sokáig tart. én nem akarom kockáztatni a dolgot (eltekintve attól, hogy általában 149-től fotóznak), ezért a szép 130-as tempómban behúzódok belülre. ugye egy mögöttem valahol 200-zal közlekedő autót nem fogok látni, vagy ha látom, akkor mire felfogom, már el is ment mellettem. nos ha az a valaki sem 200-zal jön, akkor le tud lassítani, és egyik pillanatról a másikra nem lesz a seggemben, miközben én szabályosan közlekedem. szóval ne vegye senki magára, de húzza bele az a facát, aki 130-tól eltérő sebességgel utazik, legalábbis ne neki álljon feljebb.
arról nem is ebszélve, hogy sokan azt hiszik, az autópálya az autópálya télen is, oszt ugyanúgy 130-cal mennek vagy gyorsabban.

Na meg jó magyar kúltúr szokás:ha kimegy az útra autóval,senki elé ne kerüljön,mert akkor le akar dudálni,integet,hogy kinyír,stb...Ilyenkor inteni szoktam,hogy álljunk csak félre öreg,aztán megvitatjuk,de kevés az aki olyankor is igazi férfi lenne,nemcsak mikor kurvaanyázni kell.Illedelmesebbnek,kulturáltabbnak kellene lenni.Vannak ilyenek is,de a többség nem.


Nem az a lényeg, hogy ki mennyivel megy. AZ A LÉNYEG, HOGY SZÉTNÉZ-E, AMIKOR SÁVOT VÁLT, VAGY LESZARJA, HOGY JÖN-E VALAKI, ESETLEG GYORSABBAN. Az ilyeneket nevezem én birkának, pedig valójában öngyilkosjelöltek. És bármilyen meglepő, de be lehet állni egy kamion mögé 10 !!! másodpercre, amíg a gyorsabb elmegy. De a birkák nehogy már beáldozzák a zavartalan közlekedésért azt a 10 másodpercet. Mert NEKI joga van másokat feltartani. Ha nem sietek, akkor én ügyelek arra, hogy ne tartsam fel a forgalmat, mégha az egy 1,0 literes Suzuki is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 16:36


YELLOW írta:
ember84 írta:
BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


nem itt van a problem. vagyis inkább összetettebb.
vagyok én, aki megy tempomat 130-cal. alig tudok a külső sávban menni, mert az autósok nagyrésze 110-120-szal megy, a kamionosok, meg 100 környékén, vagy lassabban. ugye mindenki tanulta azt az egyszerű dolgot, ami nem teljesen igaz, de ugye ahhoiz, hogy megelőzzünk valakit a megfelelő táv alatt, ahhoz 20km/h-s sebességtöbblet kell. én ahhoz, hogy egy 120-szal haladó autót megelőzzek, ahhoz kb 140-nel kell mennem, másképp sokáig tart. én nem akarom kockáztatni a dolgot (eltekintve attól, hogy általában 149-től fotóznak), ezért a szép 130-as tempómban behúzódok belülre. ugye egy mögöttem valahol 200-zal közlekedő autót nem fogok látni, vagy ha látom, akkor mire felfogom, már el is ment mellettem. nos ha az a valaki sem 200-zal jön, akkor le tud lassítani, és egyik pillanatról a másikra nem lesz a seggemben, miközben én szabályosan közlekedem. szóval ne vegye senki magára, de húzza bele az a facát, aki 130-tól eltérő sebességgel utazik, legalábbis ne neki álljon feljebb.
arról nem is ebszélve, hogy sokan azt hiszik, az autópálya az autópálya télen is, oszt ugyanúgy 130-cal mennek vagy gyorsabban.

Na meg jó magyar kúltúr szokás:ha kimegy az útra autóval,senki elé ne kerüljön,mert akkor le akar dudálni,integet,hogy kinyír,stb...Ilyenkor inteni szoktam,hogy álljunk csak félre öreg,aztán megvitatjuk,de kevés az aki olyankor is igazi férfi lenne,nemcsak mikor kurvaanyázni kell.Illedelmesebbnek,kulturáltabbnak kellene lenni.Vannak ilyenek is,de a többség nem.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 16:30


ember84 írta:
BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


nem itt van a problem. vagyis inkább összetettebb.
vagyok én, aki megy tempomat 130-cal. alig tudok a külső sávban menni, mert az autósok nagyrésze 110-120-szal megy, a kamionosok, meg 100 környékén, vagy lassabban. ugye mindenki tanulta azt az egyszerű dolgot, ami nem teljesen igaz, de ugye ahhoiz, hogy megelőzzünk valakit a megfelelő táv alatt, ahhoz 20km/h-s sebességtöbblet kell. én ahhoz, hogy egy 120-szal haladó autót megelőzzek, ahhoz kb 140-nel kell mennem, másképp sokáig tart. én nem akarom kockáztatni a dolgot (eltekintve attól, hogy általában 149-től fotóznak), ezért a szép 130-as tempómban behúzódok belülre. ugye egy mögöttem valahol 200-zal közlekedő autót nem fogok látni, vagy ha látom, akkor mire felfogom, már el is ment mellettem. nos ha az a valaki sem 200-zal jön, akkor le tud lassítani, és egyik pillanatról a másikra nem lesz a seggemben, miközben én szabályosan közlekedem. szóval ne vegye senki magára, de húzza bele az a facát, aki 130-tól eltérő sebességgel utazik, legalábbis ne neki álljon feljebb.
arról nem is ebszélve, hogy sokan azt hiszik, az autópálya az autópálya télen is, oszt ugyanúgy 130-cal mennek vagy gyorsabban.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 15:42


BarG írta: És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.

Akkor a normál tempóban közlekedő ne is merjen soha előzni,vagy irányt váltani,mert mi lessz ha egy autó hátulról belerohan250-el,vagy egy motor 300-al.Aki tudja a gázt nyomni,az tudjon fékezni is.Egyébként,ha valaki tud vezetni,az nem egyenlő azzal,hogy tudja nyomni a gázt.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. augusztus 02. péntek, 00:40


És még egy dolog.
Volt már nem egy húzósabb utam, általában M3, Pest-Miskolc. Volt, hogy addig nyomtam, amíg gyorsult, vagy akadály nem keletkezett előttem. Ez azt jelenti, hogy jelentékenyen 200 fölött mentem. Nem 10-20-szal. Garantáltan volt egy-két életveszélyes szituáció út közben, mert senki nem számít arra, hogy hiperűrsebességgel jön valaki. Mo-on nem divat se a szétnézés, se az, hogy hagyunk másokat menni. Kijön az idióta 110-zel megelőzni a 90-nem menő kamiont akkor is, ha belehal, legfeljebb az lesz az utolsó gondolata, hogy bezzeg ő volt a szabályos.
Tehát Mo-on ma nem lehet sietni, mert elég nagy az esélye, hogy meghalsz. Mióta meg van ez az objektív felelősségnek nevezett baromság, azóta a birkák vannak még jobban bátorítva, megtámogatva, hogy nekik van igazuk, ők az etalon. Azelőtt jobban odafigyeltek a sofőrök. Talán 150-160 km/h az a sebesség, amivel még értelme van közlekedni, ott könnyebb a szituációkat kivédeni, ott is le fognak szarni, de nem kerülsz át egy másik dimenzióba, könnyebben visszafékezel, ha az öngyilkosjelöltek próbálkoznak. 200-nál állandó a gáz-fék módszer, az le tudja szívni az embert rendesen.