DEU36 írta:
Sziasztok, szeretnék tapasztalt segítő válszt kérni.
Vettem egy ilyen kocsit, a következő hibái vannak:
-indítás után kb 10mp sárgán felvillan az olajlámba, aztán 10mp.-ig világít, majd elalszik, várhat ennek a sensornak a cseréje a köv. olajcseréig, éppen frissen cseréltettem.
-pirosnál állva, egyszer csak leesett az ajapjárat 500-ra, ott dadogott, majd kicsit felment, gázadásra minden ok volt, de percekig alig volt alapjárat.
-hidegindításkor alapjárat teljesen leesett, motor csak második indítózásra indult el, akkor már volt alapjárat.
hibakódokat kiolvaststtam:
vezérműtengely jeladó sensor
termosztát.
Egy hosszú út előtt állok, kell-e ettől parázni, vagy legalább a vezérmű jeladót minél előbb érdemes cseréltetni? drága dolog ez? mit okozhat még?
azt mondta a srác, lehet ez a sárga olajlámpa is elmúlik, ha kicseréltetem a vezérmű jeladót. érdekes.
1 hete van nálam az autó, direkt azért vettem német autót, mert a francia elektronikákat mindenki szídja, na remélem nem csalódok tovább, mert eddig már 3 hibába futottam.
köszi, ha valaki hozzászól, vagy elmeséli mit okozott nála a jeladó hibája.
Szia!
Nekem egy cimboramnak volt hasonlo esete. Neha hebe-hoba nehezen indult az auto, illetve hideginditasnal neha problema volt alapjarattal. Bosszantotta a dolog, mert teljesen kiszamithatatlan volt, mikor nem akar pöcenetre indulni. Eppen Siofokon nyaralt, amikor ismet elöjött a problema, az ottani Bosch szerviz cserelte neki ki a vezermütengely jeladojat ha jol emlkeszem olyan 25.000 forintos nagysagrendert (az arban nem vagyok biztos). Ezutan meggyogyultnak tünt a gep, nem volt gond az inditassal sem egy jo darabig, mig nem egy szep napon mikor indult volna dolgozni se kep, se hang. Fel oran keresztül matekolt az autoval, hogy vajon most mi a baja, mert az inditomotor meg se probalta megforgatni a rendszert. Aztan egyszer csak eletre kelt az inditomotor. Duisburgi BMW specialista szerelö megallapitotta, hogy az inditomotor haldoklik. Ki is csereltek neki olyan 250 euros összegert, az auto gyönyörüen indult egy pöcre (persze egy vadonat uj erzekelövel es inditomotorral könnyü).
2 honapig mint az alom, ugy indult az auto, nyoma nem volt a fent emlitett hibanak. 2 hettel ezelött telefonon hivott, hogy a soros 6 hengeres paripa megint csak nem indul, az inditomor meg se nyikkan. Mivel az autot sehogy nem lehetett beinditani, automentö vitte a paripat a duisburgi BMW specialista szerelöhöz vissza. Mericskeltek, tanakodtak, majd a konkluzio: most a gyujtaskapcsolo adta meg magat. Ezt is kicsereltek neki, ha jol tudom olyan 100-150 euros tetel volt. Az elmult 2-3 heten mintha uj lenne az auto, ugy indult. Persze lassan az inditasi resze az autonak vadonat uj is lesz.
Egyebkent egy 1999-es 328Ci autorol van szo, amiben 180.000 km van.
Ennyit tudtam a temahoz hozzaszolni, remelem van benne valami hasznos info szamodra.
Szemy