- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 520d
- Évjárat: 2008
Elküldve: 2014. október 08. szerda, 20:41
off-
vasarlas elott vagyok, az alabbi jarmuvet neztem ki - erdekelne nehany okos gondolat/velemeny.... koszonom
A link neve
Elküldve: 2014. október 08. szerda, 20:41
Elküldve: 2013. május 05. vasárnap, 13:48
BalaBMW írta:Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.
Nem akarok beleugatni csak a helyesség kedvéért a PDF az Adobe egy szoftvere ez pedig DPF (Diesel Partikel Filter).
Elküldve: 2013. május 04. szombat, 20:02
BalaBMW írta:Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.
Nem akarok beleugatni csak a helyesség kedvéért a PDF az Adobe egy szoftvere ez pedig DPF (Diesel Partikel Filter).
Elküldve: 2013. május 04. szombat, 19:30
Sziszi81 írta:
Igen ismerem a PDF-et meg a csereköltségeket is...esetleg lehet tisztítani és azt mondják 98%-os lesz utána is,de még nem beszéltem olyannal aki tisztított PDF-el hasít,meg hogy meddig bírja aztán.
Elküldve: 2013. május 04. szombat, 16:14
jrtom írta:Sziszi81 írta: Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.
Azok a motorok nagyon jók, nincsenek kihegyezve, örökélet meg még egy év. Simán veheted akár 200 ezerrel is abban is találsz megkíméltet. Mondgyuk egy negatívum van már akkor az a partikel filter.
Elküldve: 2013. május 04. szombat, 16:09
YELLOW írta:Sziszi81 írta: Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.
hát kintről nem biztos, hogy valós 100ezer alatt fogsz találni... az már lehet kint is tekert. kint is hazsnálják az autót. esetleg egy papától aki néha elutazott egy két helyre, országokba.
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:22
YELLOW írta:valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá
veled többet nem beszélünk
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:19
YELLOW írta:valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá
veled többet nem beszélünk
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:10
valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 22:00
ecr33rb25dett írta:valter320d írta:ecr33rb25dett írta:jlaci74 írta:BarG írta:jlaci74 írta:BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!
Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...
Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........
Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.
Korrekt !
Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.
Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???
3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:56
ecr33rb25dett írta:
3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:50
valter320d írta:ecr33rb25dett írta:jlaci74 írta:BarG írta:jlaci74 írta:BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!
Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...
Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........
Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.
Korrekt !
Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.
Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:44
valter320d írta:
Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:36
ecr33rb25dett írta:jlaci74 írta:BarG írta:jlaci74 írta:BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!
Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...
Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........
Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.
Korrekt !
Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.
Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:31
jlaci74 írta:BarG írta:jlaci74 írta:BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!
Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...
Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........
Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.
Korrekt !