ecr33rb25dett fórum hozzászólásai
« előző12következő »

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-06-01 09:34 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

rossitibi írta:



Először ki kell kaparni belülről a tömítőanyagot, aztán a ponthegesztésnél elvágni és a maradékot visszahajtani.
Ilyenből:

ilyen lesz:


De mint láthatod, a fényezést nem lehet megúszni...[/quote]

Ne már ez nem ér bele?? Nekem ennyire azért nem volt kint a kerék
Ez az autó Ültetve is van?
[/quote]

Itt egy külföldi módszer a peremezésre:
YouTube videó

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-05-26 13:11 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta: csak érdekelne a vélemény, én vacilálok.

van egy cég (lehet több is), amit ajánlottak, gátlókat újít fel. full szétszedik, kicserélnek belül alkatrészeket. több keménységi fokozatra tudnak csinálni, attól függ mire szeretnéd használni. akár rövidíteni is tudnak rajta.
nekem az a gondom, hogy a gyári gátlóm gázos, és ők olajosra alakítják. az olajostól félek mint a tűztől, lehet nem kellene. nem tudom. viszont árban a négy gátló felújítása anniyba lenne, mint 1db első gátló. amúgy ha nem gondolkoznék ezen, akkor Sachs gázos menne bele, lehet 6 hengeresé, bár az lehet rövidebb és akkor kutyacsont is kell. én őszintén szólva nem veszem észre, hogy rossz lenne, nem himbálózik, viszont már műszakin jelzett a jobb első visszaútra. a hátsók 48%-osak, ami 20-ig jó, az elsők-ből a balos is olyan 44% körül van, viszont itt 40% a határ. igaz nem is gyári kerékkel megyek műszakira sose, na meg lehet az ültetőrugó is közre játszik.
a felújítás mindenképp gazdaságos, többen ódákat zengenek róla, viszont félek kifossa majd az olajat, mint a TA gátlók
szóval ha valaki halottál már ilyen módszerekről, tapasztalatokról, azt szívesen veszem.


Hali!
Ha jól megcsinálják, akkor nem fossa ki az olajat. Amúgy a gyári gázos is olaj-gázos, tehát ha szar, akkor abból is kifolyhat az olaj.
A gáznak csupán annyi szerepe van, hogy már lefele is csillapít egy kicsit (az olaj meg ugye felfele) De ha jól tudom, akkor van olyan, aki fel tudja újítani úgy, hogy megmarad olaj-gázosnak (ennek utána kell kérdeznem). De ha csak olajos sem gond.
Viszont ha már a lehetőségeket említetted, akkor én a helyedben megfontolnám, hogy megcsinálom az elsőket állítható magasságúra. Ha már úgyis felújíttatod, akkor az csinálsz vele, amit akarsz. Állítható magasság:
1. levágathatod róla a rugótányért meg a kutyacsont tartókonzolját
2. csináltatsz egy menetes hüvelyt, amit rá tudsz húzni a teleszkópra és ráül a tetejére, illetve hozzá két anyát (egy tartó, egy kontra)
3. megcsinálod, hogy a gyári rugótányér illeszkedjen (ráüljön) az előbb említett anyára, így maradhat a gyári vagy ültető rugó
4. megtudod, hogy a rövidebb stabpálca mennyivel rövidebb és áthegeszteted a tartóját annyival lejjebb (itt el is oszlatnám a rövidebb stabilizátor-pálcával kapcsolatos félreértéseket. az oka annak, hogy valamelyikben rövidebb van, az annyi, hogy a rugótányért gyárilag lejjebb rakták, tehát nem fért el ott a tartó, ahol a hosszú stab-os verzióban van. így nem maradt más lehetőségük, lejjebb hegesztették a tartót, tehát rövidebb rúd kell)
5. veszel egy rövid kutyacsontot és azzal rakod össze
És már tekergetheted is oda, ahol tetszik


köszi a választ. hát akkor lehet maradok emellett, bár állítós verzió nem érdekel. állítólag ezt is oda-vissza csillapítósra tudják megcsinálni.
mondjuk amit nem értek, hogy oké tudnak keményíteni, meg akármilyenre, de ahhoz tudni kéne gyárilag milyen keménységű. és sok autónak tudni kéne. érted, hogy milyen értékhez képest kell keményebb mondjuk.


ezzel a keménység kérdéssel én is mindig ugyanígy voltam, kinek mi a kemény. de elvileg a gyári keménységgel tisztában vannak, meg ha nem totál szart viszel nekik, akkor szerintem azt is alapul tudják venni.
Ez úgy működik (kicsit leegyszerűsítve persze), hogy lefele mozgásnál átömlik az olaj egy nagy szelepen egy kamrába és onnan pedig egy kisebb áteresztő képességű szelepen keresztül lassabban jut vissza, így csillapít. a keménységet szerintem a szeleppel (milyen áteresztő képességű) illetve az olajjal (mennyire sűrü) tudja állítani. azt tudja, hogy milyen szelep, ill. milyen olaj volt benne eredetileg és ahhoz tud menni.


mivel montizok... ez nem pont így van.
a keménység a benne lévő olaj nyomásától fog függni, magyarán menniy olajat tesznek bele. amit te mondasz szelepet, azzal, azt lehet állítani, hogy milyen legyen a reakció, direktebb (gyorsabb) vagy lomhább, hogy pl a csillapítás végére mennyire keményedjen be, lassuljon be. ezzel tisztában vagyok, csak hogy ők, honnan tudnak és mivel mérik egy teló keménységét azt nem tudom.


nem tudom a montinál hogyan van, de autónál úgy, ahogy írtam. a viták elkerülése végett itt egy link is http://totalcar.hu/tesztek/lengescsilla/


akkor olvasd el, amúgy előtte javítottam a kommentem. a keménységét egy autós teleszkóp esetén a benne lévő olaj viszkozitása és annak menniysége tudja meghatározni. a cikban ahogy beleolvasgattam kicsit rosszul van megfogalmazva. az oké, hogy különböző szelepen keresztül megy át az olaj, vagy éppen gáz, de az a csillapító anyag sebességét változtatja meg. az egy dolog, hogy bekeményedik, inkább lelassul, mert az olaj nyomása feltorlódik. de ha az az olaj sűrűbb, akkor hamarabb bekeményedik, mivel hamarabb előáll az a nyomás, ugye a kisebb szelepen nehezebben tud áramolni.
én dolgoztam szelepekkel.
vegyünk egy levegős munkahengert. aminek ki és bemenetén is van egy folytószelep, ami ugyanaz, mint a telókban, csak kívül van és állítható. ha ráraksz mondjuk 6bar nyomást, az mindig 6bar lesz, attól függetlenül, hogy ezek a szelepek hogy vannak betekerve. a szelepekkel csak a munkahenger sebességét változtatod meg, betekerve csökken a levegő beáramlási, vagy kiáramlási útja, a nyomás ugyanannyi.
telónál tulajdonképpen, ha sűrűbb olajat raksz, és a szelepeket nem változtatod, akkor a munkapont eltolódik, hamarabb keményedik fel. ha azt akarod, hogy ugyanoylan legyen megoldható, de akkor a szelepek likán kell növelni. viszont a sűrűbb olaj hátránya, hogy hidegen besűrűsödik jobban, akár a motorolaj.


Itt mi olajos teleszkópról és autóról beszélünk. A cikkben tökéletesen leírják, hogy a szelepekkel meg a viszkozitással lehet a keménységet állítani (ahogy én is mondtam). De valójából tök ugyan ezt mondod te is! Ha az olaj áramlását gátolod (lassítod) akkor nagyobb erő kell ahhoz, hogy visszatérjen alaphelyzetbe, tehát keményebb. Az autónál a teleszkóp FELFELE (tehát az említett visszafele úton) csillapít!! Az a lényege, hogy a rugó ellen dolgozik, hogy az ne tudjon hirtelen visszamenni alaphelyzetbe (csillapít)!
A levegős futómű az más!!!! A montin meg nincs rugó, csak a teló. Az végzi el a rugó dolgát is ezért másképp működik.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-05-26 11:39 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta: csak érdekelne a vélemény, én vacilálok.

van egy cég (lehet több is), amit ajánlottak, gátlókat újít fel. full szétszedik, kicserélnek belül alkatrészeket. több keménységi fokozatra tudnak csinálni, attól függ mire szeretnéd használni. akár rövidíteni is tudnak rajta.
nekem az a gondom, hogy a gyári gátlóm gázos, és ők olajosra alakítják. az olajostól félek mint a tűztől, lehet nem kellene. nem tudom. viszont árban a négy gátló felújítása anniyba lenne, mint 1db első gátló. amúgy ha nem gondolkoznék ezen, akkor Sachs gázos menne bele, lehet 6 hengeresé, bár az lehet rövidebb és akkor kutyacsont is kell. én őszintén szólva nem veszem észre, hogy rossz lenne, nem himbálózik, viszont már műszakin jelzett a jobb első visszaútra. a hátsók 48%-osak, ami 20-ig jó, az elsők-ből a balos is olyan 44% körül van, viszont itt 40% a határ. igaz nem is gyári kerékkel megyek műszakira sose, na meg lehet az ültetőrugó is közre játszik.
a felújítás mindenképp gazdaságos, többen ódákat zengenek róla, viszont félek kifossa majd az olajat, mint a TA gátlók
szóval ha valaki halottál már ilyen módszerekről, tapasztalatokról, azt szívesen veszem.


Hali!
Ha jól megcsinálják, akkor nem fossa ki az olajat. Amúgy a gyári gázos is olaj-gázos, tehát ha szar, akkor abból is kifolyhat az olaj.
A gáznak csupán annyi szerepe van, hogy már lefele is csillapít egy kicsit (az olaj meg ugye felfele) De ha jól tudom, akkor van olyan, aki fel tudja újítani úgy, hogy megmarad olaj-gázosnak (ennek utána kell kérdeznem). De ha csak olajos sem gond.
Viszont ha már a lehetőségeket említetted, akkor én a helyedben megfontolnám, hogy megcsinálom az elsőket állítható magasságúra. Ha már úgyis felújíttatod, akkor az csinálsz vele, amit akarsz. Állítható magasság:
1. levágathatod róla a rugótányért meg a kutyacsont tartókonzolját
2. csináltatsz egy menetes hüvelyt, amit rá tudsz húzni a teleszkópra és ráül a tetejére, illetve hozzá két anyát (egy tartó, egy kontra)
3. megcsinálod, hogy a gyári rugótányér illeszkedjen (ráüljön) az előbb említett anyára, így maradhat a gyári vagy ültető rugó
4. megtudod, hogy a rövidebb stabpálca mennyivel rövidebb és áthegeszteted a tartóját annyival lejjebb (itt el is oszlatnám a rövidebb stabilizátor-pálcával kapcsolatos félreértéseket. az oka annak, hogy valamelyikben rövidebb van, az annyi, hogy a rugótányért gyárilag lejjebb rakták, tehát nem fért el ott a tartó, ahol a hosszú stab-os verzióban van. így nem maradt más lehetőségük, lejjebb hegesztették a tartót, tehát rövidebb rúd kell)
5. veszel egy rövid kutyacsontot és azzal rakod össze
És már tekergetheted is oda, ahol tetszik


köszi a választ. hát akkor lehet maradok emellett, bár állítós verzió nem érdekel. állítólag ezt is oda-vissza csillapítósra tudják megcsinálni.
mondjuk amit nem értek, hogy oké tudnak keményíteni, meg akármilyenre, de ahhoz tudni kéne gyárilag milyen keménységű. és sok autónak tudni kéne. érted, hogy milyen értékhez képest kell keményebb mondjuk.


ezzel a keménység kérdéssel én is mindig ugyanígy voltam, kinek mi a kemény. de elvileg a gyári keménységgel tisztában vannak, meg ha nem totál szart viszel nekik, akkor szerintem azt is alapul tudják venni.
Ez úgy működik (kicsit leegyszerűsítve persze), hogy lefele mozgásnál átömlik az olaj egy nagy szelepen egy kamrába és onnan pedig egy kisebb áteresztő képességű szelepen keresztül lassabban jut vissza, így csillapít. a keménységet szerintem a szeleppel (milyen áteresztő képességű) illetve az olajjal (mennyire sűrü) tudja állítani. azt tudja, hogy milyen szelep, ill. milyen olaj volt benne eredetileg és ahhoz tud menni.


mivel montizok... ez nem pont így van.
a keménység a benne lévő olaj nyomásától fog függni, magyarán menniy olajat tesznek bele. amit te mondasz szelepet, azzal, azt lehet állítani, hogy milyen legyen a reakció, direktebb (gyorsabb) vagy lomhább, hogy pl a csillapítás végére mennyire keményedjen be, lassuljon be. ezzel tisztában vagyok, csak hogy ők, honnan tudnak és mivel mérik egy teló keménységét azt nem tudom.


nem tudom a montinál hogyan van, de autónál úgy, ahogy írtam. a viták elkerülése végett itt egy link is http://totalcar.hu/tesztek/lengescsilla/

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-05-26 11:22 E46 futómű állítás

YELLOW írta:
ecr33rb25dett írta:
YELLOW írta: csak érdekelne a vélemény, én vacilálok.

van egy cég (lehet több is), amit ajánlottak, gátlókat újít fel. full szétszedik, kicserélnek belül alkatrészeket. több keménységi fokozatra tudnak csinálni, attól függ mire szeretnéd használni. akár rövidíteni is tudnak rajta.
nekem az a gondom, hogy a gyári gátlóm gázos, és ők olajosra alakítják. az olajostól félek mint a tűztől, lehet nem kellene. nem tudom. viszont árban a négy gátló felújítása anniyba lenne, mint 1db első gátló. amúgy ha nem gondolkoznék ezen, akkor Sachs gázos menne bele, lehet 6 hengeresé, bár az lehet rövidebb és akkor kutyacsont is kell. én őszintén szólva nem veszem észre, hogy rossz lenne, nem himbálózik, viszont már műszakin jelzett a jobb első visszaútra. a hátsók 48%-osak, ami 20-ig jó, az elsők-ből a balos is olyan 44% körül van, viszont itt 40% a határ. igaz nem is gyári kerékkel megyek műszakira sose, na meg lehet az ültetőrugó is közre játszik.
a felújítás mindenképp gazdaságos, többen ódákat zengenek róla, viszont félek kifossa majd az olajat, mint a TA gátlók
szóval ha valaki halottál már ilyen módszerekről, tapasztalatokról, azt szívesen veszem.


Hali!
Ha jól megcsinálják, akkor nem fossa ki az olajat. Amúgy a gyári gázos is olaj-gázos, tehát ha szar, akkor abból is kifolyhat az olaj.
A gáznak csupán annyi szerepe van, hogy már lefele is csillapít egy kicsit (az olaj meg ugye felfele) De ha jól tudom, akkor van olyan, aki fel tudja újítani úgy, hogy megmarad olaj-gázosnak (ennek utána kell kérdeznem). De ha csak olajos sem gond.
Viszont ha már a lehetőségeket említetted, akkor én a helyedben megfontolnám, hogy megcsinálom az elsőket állítható magasságúra. Ha már úgyis felújíttatod, akkor az csinálsz vele, amit akarsz. Állítható magasság:
1. levágathatod róla a rugótányért meg a kutyacsont tartókonzolját
2. csináltatsz egy menetes hüvelyt, amit rá tudsz húzni a teleszkópra és ráül a tetejére, illetve hozzá két anyát (egy tartó, egy kontra)
3. megcsinálod, hogy a gyári rugótányér illeszkedjen (ráüljön) az előbb említett anyára, így maradhat a gyári vagy ültető rugó
4. megtudod, hogy a rövidebb stabpálca mennyivel rövidebb és áthegeszteted a tartóját annyival lejjebb (itt el is oszlatnám a rövidebb stabilizátor-pálcával kapcsolatos félreértéseket. az oka annak, hogy valamelyikben rövidebb van, az annyi, hogy a rugótányért gyárilag lejjebb rakták, tehát nem fért el ott a tartó, ahol a hosszú stab-os verzióban van. így nem maradt más lehetőségük, lejjebb hegesztették a tartót, tehát rövidebb rúd kell)
5. veszel egy rövid kutyacsontot és azzal rakod össze
És már tekergetheted is oda, ahol tetszik


köszi a választ. hát akkor lehet maradok emellett, bár állítós verzió nem érdekel. állítólag ezt is oda-vissza csillapítósra tudják megcsinálni.
mondjuk amit nem értek, hogy oké tudnak keményíteni, meg akármilyenre, de ahhoz tudni kéne gyárilag milyen keménységű. és sok autónak tudni kéne. érted, hogy milyen értékhez képest kell keményebb mondjuk.


ezzel a keménység kérdéssel én is mindig ugyanígy voltam, kinek mi a kemény. de elvileg a gyári keménységgel tisztában vannak, meg ha nem totál szart viszel nekik, akkor szerintem azt is alapul tudják venni.
Ez úgy működik (kicsit leegyszerűsítve persze), hogy lefele mozgásnál átömlik az olaj egy nagy szelepen egy kamrába és onnan pedig egy kisebb áteresztő képességű szelepen keresztül lassabban jut vissza, így csillapít. a keménységet szerintem a szeleppel (milyen áteresztő képességű) illetve az olajjal (mennyire sűrü) tudja állítani. azt tudja, hogy milyen szelep, ill. milyen olaj volt benne eredetileg és ahhoz tud menni.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-05-26 10:42 E46 futómű állítás

YELLOW írta: csak érdekelne a vélemény, én vacilálok.

van egy cég (lehet több is), amit ajánlottak, gátlókat újít fel. full szétszedik, kicserélnek belül alkatrészeket. több keménységi fokozatra tudnak csinálni, attól függ mire szeretnéd használni. akár rövidíteni is tudnak rajta.
nekem az a gondom, hogy a gyári gátlóm gázos, és ők olajosra alakítják. az olajostól félek mint a tűztől, lehet nem kellene. nem tudom. viszont árban a négy gátló felújítása anniyba lenne, mint 1db első gátló. amúgy ha nem gondolkoznék ezen, akkor Sachs gázos menne bele, lehet 6 hengeresé, bár az lehet rövidebb és akkor kutyacsont is kell. én őszintén szólva nem veszem észre, hogy rossz lenne, nem himbálózik, viszont már műszakin jelzett a jobb első visszaútra. a hátsók 48%-osak, ami 20-ig jó, az elsők-ből a balos is olyan 44% körül van, viszont itt 40% a határ. igaz nem is gyári kerékkel megyek műszakira sose, na meg lehet az ültetőrugó is közre játszik.
a felújítás mindenképp gazdaságos, többen ódákat zengenek róla, viszont félek kifossa majd az olajat, mint a TA gátlók
szóval ha valaki halottál már ilyen módszerekről, tapasztalatokról, azt szívesen veszem.


Hali!
Ha jól megcsinálják, akkor nem fossa ki az olajat. Amúgy a gyári gázos is olaj-gázos, tehát ha szar, akkor abból is kifolyhat az olaj.
A gáznak csupán annyi szerepe van, hogy már lefele is csillapít egy kicsit (az olaj meg ugye felfele) De ha jól tudom, akkor van olyan, aki fel tudja újítani úgy, hogy megmarad olaj-gázosnak (ennek utána kell kérdeznem). De ha csak olajos sem gond.
Viszont ha már a lehetőségeket említetted, akkor én a helyedben megfontolnám, hogy megcsinálom az elsőket állítható magasságúra. Ha már úgyis felújíttatod, akkor az csinálsz vele, amit akarsz. Állítható magasság:
1. levágathatod róla a rugótányért meg a kutyacsont tartókonzolját
2. csináltatsz egy menetes hüvelyt, amit rá tudsz húzni a teleszkópra és ráül a tetejére, illetve hozzá két anyát (egy tartó, egy kontra)
3. megcsinálod, hogy a gyári rugótányér illeszkedjen (ráüljön) az előbb említett anyára, így maradhat a gyári vagy ültető rugó
4. megtudod, hogy a rövidebb stabpálca mennyivel rövidebb és áthegeszteted a tartóját annyival lejjebb (itt el is oszlatnám a rövidebb stabilizátor-pálcával kapcsolatos félreértéseket. az oka annak, hogy valamelyikben rövidebb van, az annyi, hogy a rugótányért gyárilag lejjebb rakták, tehát nem fért el ott a tartó, ahol a hosszú stab-os verzióban van. így nem maradt más lehetőségük, lejjebb hegesztették a tartót, tehát rövidebb rúd kell)
5. veszel egy rövid kutyacsontot és azzal rakod össze
És már tekergetheted is oda, ahol tetszik

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-05-14 22:52 M3-as elsõ lökhárító 3-as bmw-re

Üdv!
Két kérdésem lenne.
Mi a gyári száma a fékhűtés csőnek (2000-es évjáratú coupe-nál), ami a lökhárítót köti össze a következő szakasszal?
A másik kérdés ehhez a témához kicsit off, de így egyszerűbb: mekkora az m3 kipufogó végeinek átmérője gyárilag? Ha lehet mm-ben, külső átmérő.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-28 14:09 Gyári ültetés

Az előző piramishoz kapcsolódóan a tisztánlátás kedvéért: Csak rugócseréhez nincs szükség a stabilizátor pálca (ha úgy tetszik kutyacsont) cseréjére. És az egység sem szűnik meg... A felső rugótányérnak, toronycsapágynak, rugónak nincsen köze a stabilizátorhoz, mivel az a teleszkópra van rögzítve, az pedig a rugó milyenségétől függetlenül ugyan ott marad.
Valóban létezik rövidebb verzió, de az teleszkóp függő. Tehát a teleszkóp cseréjénél elképzelhető, hogy szükség van a stab.pálca rövidebb verziójára is.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-27 18:40 Futómû és hibái

YELLOW írta:
Pales320Ci írta: Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és a segitségeteket kérném. E46 320Ci-m van 2.2 125Kw 2001, múlt héten fura ropogásra lettem figyelmes és nem igazán tudom betájolni honnan jön a hang. Mikor tekerem a kormányt főleg parkoláskor és kis tempónál valami enyhén ropog. Egy hónapja tettem fel az új nyári felniket ami 205/50 R17 a gyári téli pedig 205/55 R16. Lehet hogy emiatt történt valami?
Nagyon köszönöm a segitséget előre is mindenkinek!


hát ezt a ropogást jó lenne konkretizálni pedig. amúgy nekem mikor anno a télit tették fel, akkor a nyárit szépen picit ráejtette a kerékagyra elől, na én azóta hallok ropogást. a szilentblokk a lengőkar végén nekem tutti cserés. volt akinek itt stabilizátor recsegett, vagy a kutyacsont miatt. amúgy nem hiszem, hogy a gumiméret változás miatt lenne. el kell menni valami értelmes szakihoz és átmozgatni (bár nekem műszakin nem jelezték 2 éve, pedig akkor is csinálta már, én meg belenyugodtam, mert elég jól átdolgozták az autót, pedig valami ropogott.) na persze kormányösszekötő islehet. bármi.


Én a toronycsapágyra tippelnék. Próbaképpen meg tudod tenni, hogy a torony tetején leveszed a műanyag kupakot és juttatsz be a csapágyhoz egy kis zsírt. Ha amiatt volt, akkor nagy valószínűséggel legalább csillapodni fog vagy meg is szűnik. De ez nem azt jelenti, hogy megszerelted, cseréld ki mindenképp ha ez volt a gond.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-25 20:33 E46 Coupe ablakemelo vezerles

K_Gergo írta: a kupé hátsó (oldal )ablaka csak kifelé automata?


igen

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-20 00:59 Felni csere

jlaci74 írta:
bbubbuka írta: Megszívtam a felnivel..

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/130419/...es.hu_.jpg

Valaki valami ötlet?
Győr-Moson-Sopron megyébe hol tudnék találni olyan spéci szervizt ami ezt megoldja?
Lehet kuka?


Semmiképpen sem kuka, ez simán javítható...
Az más kérdés, hogy átbasztak vagy sem és hogy ki meri / merné felrakni itt a fórumon...
Nekem egy versenybalesetnél ( kiszedtem vagy 20m szalagkorlátot ) kitört egy kb. 2cm széles és 15 cm hosszú darab a felni belső pereméből. Kivágtak egy másik felniből egy ekkora darabot, behegesztették, újramunkálták és kész volt ...


Ménfőcsanakon a Sáho megoldja. Nem olcsón, de nagyon jól dolgozik...

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-11 22:26 Motor-váltó

valter320d írta:
H2OPOK írta:
H2OPOK írta:
valter320d írta:
H2OPOK írta: Sziasztok.

Az elmúlt napokban a kocsi jelezte a hütöfolyadák alacsony szintjét. Rátöltöttem kb. 1 dl. Ezt követően meg is szűnt a hibajelzés. A garázsba kartonpapírt tettem a kocsi alá és azt tapasztaltam, hogy az elfolyt hütöfolyadék olajos. A napokban ismét jelzett a számítógép de ezután az égszíj elszakadt.
De hogy ne legyen ennyire egyszerű! A kuplung is nagyon zavar. Ha kinyomom akkor hangosan ciripel valamint az első harmadban dadogó (daráló) hangot ad ki.

A kérdésem lehet hengerfejes a gép és ha igen akkor annak cseréje mibe fáj?

Köszönettel!

H2OPOK


Szia
A hengerfejezés márha a kocsid hengerfejes,általában mindig sokba van!
Ez attól is függ kinek mi a sok!
A ráfordított munkaidő az anyag ára ja és persze a felbukkanó hibák tömkelege,már ha van!
Lehet tulzok de olyan 100-200 között!
De előbb győződjetek meg róla hogy hengerfejes,forralja a vizet?
A hűtővíz alapjaiban olajos jellegű(olajos tapintású)!




Szia.

A vizet nem forralja, csak szökik belöle. A hütővizben - ami kijött - fekete olaj volt (mitől?). Ha 100 -200 akkor én többre gondoltam. Jó lenne ha annyiból megusznám!

H2OPOK


E60 szerintem ott megáll! 200 de akkor koccra felújjítva a hengerfej!


Ahogy látom mindenki csak a hengerfej dologra reagált... A kuplungnál a ciripelő hang - a leírásod alapján - a kinyomó-csapágy lesz. Úgyhogy számolj azzal is, hogy a váltót le kell venni.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-11 22:22 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

YELLOW írta:
valter320d írta:
Már elnézést kérek hogy ide írom de a kis köbcenti királya feltöltés nékül a legbikább a HONDA!!!!!És egyben a legmegbízhatóbb is ! hááá


veled többet nem beszélünk


Igen, feltöltés nélkül és még benzines is. Akkor itt már teljesen másról beszélünk. Abban azért mindannyian egy véleményen vagyunk szerintem, hogy benzinest dieselhez hasonlítani nem lehet, legalábbis felesleges. Tehát ez a példa a 3,5bar-ra és a megbízhatóságra az én szemléletemben elvérzett. Amúgy nem csak a Honda van ott a megbízható erős szívómotor terén... Ott van pl. az sr20vvl neo 20v nissan motor 204 lóval ill. feltöltős verzióban 280-nal.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-11 21:50 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

valter320d írta:
ecr33rb25dett írta:
jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.


Pedig abszolút megbízható technika!Szerintem! Vennék simán!
A 3 turbós 550d se megbízható akkor???


3,5bar töltőnyomás? Számomra nem lenne az... De szerintem térjünk vissza erre 10év múlva. Majd akkor meglátjuk, hogy hol lesznek az ilyen motorokkal szerelt autók. Hozzáteszem, hogy az E46 3 literes dieselek még menni fognak.
Ez persze csak az én véleményem, de a feleslegesnek mondott hatalmas ccm-s amerikai meg egyéb autók még mennek. És hol vannak a nem túl sok "túlmérettel" készített autók.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-11 21:31 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

jlaci74 írta:
BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


Technika ide-oda, én sosem bírnék megbízni egy 200hp feletti 2 literes 4 hengeres diesel motorban.

ecr33rb25dett Elküldve: 2013-04-06 22:27 Hifi beszerelése e46-ba

YELLOW írta: már lehet írtam...

de nem értem. én igen vájtfülű vagyok, de smán elégnek tartom a gyári fejegység tudását. nem értem minek tőle jobb? a hangos zene, nem csak hallás károsító, de stresszeli is az embert. ergó felesleges az erősítő stb. max annak kell, akik hangnyomás versenyre járnak, vagy így csajoznak a dübörgő tucc-tucc zenével.
sokan inkább a biztonságért felelős alkatrészek cseréjére költenének, mint ilyen hülyeségekre. bocs.


Én ezzel nem értek egyet. Az, hogy valaki zenét csinál az autójába nem azt jelenti, hogy a biztonságos közlekedéshez szükséges alkatrészek nincsenek rendben. A másik, hogy a jó zene nem csak arra való, hogy kifele nyomd a tucc-tucc zenét. Már csak azért sem, mert vannak rock and roll pártiak is. De gondolom már te is tapasztaltál már olyat, hogy hallottál egy számot, ami nagyon tetszett és mikor máshol hallottad, akkor nem szólt olyan szépen, olyan minőségben. Ezzel annyit szeretnék csak mondani, hogy a zene építés kocsiba nem mindenkinek arra való, hogy "nagy" zenét, hanem, hogy kifogástalan hangzású zenét csináljon. És ez egy jó dolog! Ez is egy érzés, amire neked lehet nincs szükséged.
Az előző kommenthez meg annyit, hogy ha az összképet nem akarod elrontani egy nem gyári fejegységgel (ami a jó zenéhez elengedhetetlen), akkor egy komoly E46-hoz gyártott gyári helyre passzoló 16/9-es navis multimédiás egységet kell venni. Ez nem egy olcsó megoldás, de ha bármiből jót meg igényeset akarsz, akkor az valamit valamiért elven megy...
« előző12következő »