« előző12következő »

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:24


BarG írta:
jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



Korrekt !


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:21


jlaci74 írta:
BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


Aha!
Szóval, ha Ti javasoltok valamit, akkor pont az ellenkezője lesz az optimális a számomra! De mivel Ti pontosan tudjátok, hogy én megfejtem az üzenetet, ezért az ellenkezőjét fogjátok javasolni, hogy a csel működjön! De én erre is rájövök és akkor újra meg kell fordítani a stratégiát, de aztán Ti is előre látjátok hogy én előre látom, hogy Ti előre látjátok ........

Lesz egy-két javító is, aki meg fogja könnyezni az új autó vételemet. Attól azonban tartok némiképp, hogy egy ilyen agyonhúzott 200LE fölötti 4 hengeres 2 literes dízel szintén a szerelők kedvenc típusa lesz és továbbra is jó ügyfele maradok az alkatrészes garnitúrának.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 21:04


BarG írta: Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!


Ne tedd Gábor! Gondolj a hazai alkatrészforgalmazó-társadalomra ...


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 20:58


Ugyanez a dilemma foglalkoztat mostanában, F30-ban. Meg merjek venni egy 218 LE 450Nm-es 2 literes dízel motoros gépet?!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 20:40


Sziszi81 írta: Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.


Azok a motorok nagyon jók, nincsenek kihegyezve, örökélet meg még egy év. Simán veheted akár 200 ezerrel is abban is találsz megkíméltet. Mondgyuk egy negatívum van már akkor az a partikel filter.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 20:20


Sziszi81 írta: Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.


hát kintről nem biztos, hogy valós 100ezer alatt fogsz találni... az már lehet kint is tekert. kint is hazsnálják az autót. esetleg egy papától aki néha elutazott egy két helyre, országokba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 325d
Évjárat: 2009

státusz Sziszi81

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. április 11. csütörtök, 20:06


Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogyha egy 2009-es 3000-es 197LE-s 325d-t néztem ki magamnak, akkor szerintetek az jó választás? (Ja és automatával) Mennyire megbízható? Esetleg tud-e valaki valamilyen tipushibájáról? Itt olyan hibákat értek ami nagyon költséges.
Az autót mindenképpen 100000km alatt szeretném venni németországból. Esetleg a vételkor mire figyeljek nagyon?
Köszönöm előre is a válaszokat.


lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. október 21. csütörtök, 22:21



[/quote]

Nem hinném, hogy a légtömegmérő típushibás lenne. 207e km óta járok vele, gond nélkül. Inkább nézd át a "típushibás " topikot, ott sokminden le vagyon írva. Sokkal több, mint amit itt várhatsz.[/quote]

igen, valóban: az olvass vissza alapszabály itt is jól műxik /persze így talán kicsit kényelmesebben és célirányosabban lehet összeszedni pár alap infot /
a légtömegmérőnél speckó én a 136 lovas 20d-re gondoltam nem a 30-okra /ebben a saját tapasztalatom és a márkaszervíz is megerősített/



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 21:30


lbalog írta:
BarG írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Tudtommal az E60 semmivel sem problémásabb, mint az E46. Viszont minden alkatrész húzósabb árban - mivelhogy ugyebár luxusautót vettél! Az 525d-k egy része újabban ugyanaz a 2993 cm3-es motorokal szerelt, mint a 30d-k, csak más a turbóverzió meg egy pár kiegészítő és gyengébbre van hangolva. Szerintem nincsenek egetverő különbségek ezek az autók között műszakilag, sokkal inkább a szerencséd számít, hogy milyen gazdától fogod ki az adott példányt.
Másik a pszihés hatás, ha E60-at veszel, akkor piszok burzsuj leszel sokak szemében, sokkal burzsujabb, mint egy E46-nál, pedig lehet, hogy az E46 volt a drágább.


Nos, hasonló a véleményem, de mivel az E60-ast nem ismerem, így nem tudok esetleges létező típushibáról /mint pl a légtömegmérő az e46-nál/. Ezért is érdeklődöm, a tulajok hátha kiokosítanak.
Egyébként szerintem nincs jobb "pilótafülke" mint az e46 belseje, de sajna kicsit szűkös a hátsó tér, ezért szemezek az E61-el, aminek viszont kevésbé tetszik a belseje /pedig azt fogom nézni sokáig/. Motorból pedig egyéb okok miatt csak D-jöhet, de onnan a 20d-től bármi megfelel.
köszi a tanácsot


Nem hinném, hogy a légtömegmérő típushibás lenne. 207e km óta járok vele, gond nélkül. Inkább nézd át a "típushibás " topikot, ott sokminden le vagyon írva. Sokkal több, mint amit itt várhatsz.

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 20:31


Macsek írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Helló!
Én is E60at akartam!Lebeszélt a szerelőm róla mert,hogy sok a probléma vele!De a véleményem,ne vegyél 25d akkor már a 30d!



thnx



lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 20:29


BarG írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Tudtommal az E60 semmivel sem problémásabb, mint az E46. Viszont minden alkatrész húzósabb árban - mivelhogy ugyebár luxusautót vettél! Az 525d-k egy része újabban ugyanaz a 2993 cm3-es motorokal szerelt, mint a 30d-k, csak más a turbóverzió meg egy pár kiegészítő és gyengébbre van hangolva. Szerintem nincsenek egetverő különbségek ezek az autók között műszakilag, sokkal inkább a szerencséd számít, hogy milyen gazdától fogod ki az adott példányt.
Másik a pszihés hatás, ha E60-at veszel, akkor piszok burzsuj leszel sokak szemében, sokkal burzsujabb, mint egy E46-nál, pedig lehet, hogy az E46 volt a drágább.


Nos, hasonló a véleményem, de mivel az E60-ast nem ismerem, így nem tudok esetleges létező típushibáról /mint pl a légtömegmérő az e46-nál/. Ezért is érdeklődöm, a tulajok hátha kiokosítanak.
Egyébként szerintem nincs jobb "pilótafülke" mint az e46 belseje, de sajna kicsit szűkös a hátsó tér, ezért szemezek az E61-el, aminek viszont kevésbé tetszik a belseje /pedig azt fogom nézni sokáig/. Motorból pedig egyéb okok miatt csak D-jöhet, de onnan a 20d-től bármi megfelel.
köszi a tanácsot


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 19:20


lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Tudtommal az E60 semmivel sem problémásabb, mint az E46. Viszont minden alkatrész húzósabb árban - mivelhogy ugyebár luxusautót vettél! Az 525d-k egy része újabban ugyanaz a 2993 cm3-es motorokal szerelt, mint a 30d-k, csak más a turbóverzió meg egy pár kiegészítő és gyengébbre van hangolva. Szerintem nincsenek egetverő különbségek ezek az autók között műszakilag, sokkal inkább a szerencséd számít, hogy milyen gazdától fogod ki az adott példányt.
Másik a pszihés hatás, ha E60-at veszel, akkor piszok burzsuj leszel sokak szemében, sokkal burzsujabb, mint egy E46-nál, pedig lehet, hogy az E46 volt a drágább.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2010. október 20. szerda, 16:44


lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Helló!
Én is E60at akartam!Lebeszélt a szerelőm róla mert,hogy sok a probléma vele!De a véleményem,ne vegyél 25d akkor már a 30d!

lbalog
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lbalog

Újonc

Elismertség: 4% (2 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2010. október 16. szombat, 13:30


Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx

« előző12következő »