Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


eLevente Elküldve: 2015-07-27 09:54 Futómû és hibái

Sziasztok!

Mostanában vettem észre, hogy göröngyös úton kicsit nagyobb sebességgel kanyarodva a kocsi háta elkezd pattogni az úton, közben villog a kis sárga ikon a műszerfalon, hogy megcsúszott a kocsi.
Elég ijesztő a jelenség, esetleg van ötletetek, hogy mi okozhatja? A gumik szinte újak.

Előre is kösz a válaszokat!

Norbi988 Elküldve: 2015-07-20 21:39 hûtõ

Tano írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.


Ez így normális. A dízelnél 75-107 fok között van középen a mutató a műszerfalon. A ventit a motorvezérlő fogja szabályozni, ahogy kell neki. Ilyen melegben nyilván magasabb a vízhőfok, de amíg a menetszéltől az üzemi tartomáynban van, addig a DDE nem vezérli ki a ventit. Lassabb tempónál esetleg, mint pl. klímázásnál is, mert akkor nincs meg a kellő hőcsere a menetszéltől.
Szóval no para!:kiraly:


Köszönöm a gyors és hasznos választ! Nem gondoltam volna, hogy a 105 az normális lenne.

Tano Elküldve: 2015-07-20 19:03 hûtõ

Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.


Ez így normális. A dízelnél 75-107 fok között van középen a mutató a műszerfalon. A ventit a motorvezérlő fogja szabályozni, ahogy kell neki. Ilyen melegben nyilván magasabb a vízhőfok, de amíg a menetszéltől az üzemi tartomáynban van, addig a DDE nem vezérli ki a ventit. Lassabb tempónál esetleg, mint pl. klímázásnál is, mert akkor nincs meg a kellő hőcsere a menetszéltől.
Szóval no para!:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2015-07-15 20:41 Idő kijelzése

robipusztai írta:
lantika írta:
robipusztai írta: Sziasztok
Van egy 2001 es 320d-m, órát szeretnék beállitani rajta, nekem is a műszerfalon 2 kis pöcök van, baloldalira reagál a jobboldalira viszont nem.
Létezik más alternativa az óra beállitásához, vagy csak ez köszönöm előre is a válaszokat.


Igyvagy ha van navi azon keresztül is lehet. A KM ora jobb oldali gombot tekergetni kell nem nyomkodni.


csak gyári cd s rádióm van :=(


az óracsoporton tekerd a jobb oldali pöcköt. kb. 10-10 percet tudsz rajta fordítani mindkét irányba. érezni fogod, amikor kattan, akkor jó. kicsit nehéz ez ne rémisszen meg.
ha van BC gomb az indexkaron, akkor azzal léptesd az órára a műszerfalon a kijelzőt.

robipusztai Elküldve: 2015-07-15 20:13 Idő kijelzése

lantika írta:
robipusztai írta: Sziasztok
Van egy 2001 es 320d-m, órát szeretnék beállitani rajta, nekem is a műszerfalon 2 kis pöcök van, baloldalira reagál a jobboldalira viszont nem.
Létezik más alternativa az óra beállitásához, vagy csak ez köszönöm előre is a válaszokat.


Igyvagy ha van navi azon keresztül is lehet. A KM ora jobb oldali gombot tekergetni kell nem nyomkodni.


csak gyári cd s rádióm van :=(

lantika Elküldve: 2015-07-14 21:32 Idő kijelzése

robipusztai írta: Sziasztok
Van egy 2001 es 320d-m, órát szeretnék beállitani rajta, nekem is a műszerfalon 2 kis pöcök van, baloldalira reagál a jobboldalira viszont nem.
Létezik más alternativa az óra beállitásához, vagy csak ez köszönöm előre is a válaszokat.


Igyvagy ha van navi azon keresztül is lehet. A KM ora jobb oldali gombot tekergetni kell nem nyomkodni.

robipusztai Elküldve: 2015-07-14 19:40 Idő kijelzése

Sziasztok
Van egy 2001 es 320d-m, órát szeretnék beállitani rajta, nekem is a műszerfalon 2 kis pöcök van, baloldalira reagál a jobboldalira viszont nem.
Létezik más alternativa az óra beállitásához, vagy csak ez köszönöm előre is a válaszokat.

YELLOW Elküldve: 2015-07-04 07:47 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
lantika írta:
YELLOW írta: valamit nem értek.
ugye az ülésfoglaltság jelző hibás. korábban 2 éve NCS-sel kikapcsoltam a figyelést, az ülés alatti nagy csatiból kihúztam a kb 6 eres (most hirtelen nem is tudom) csatlakozót. utána INPA-ban törölve a hibát oké.
minap alánéztem az ülésnek és visszadugtam azt a csatit a nagy sárgába, és az ülőlap alatt található kék-fehér kis csatit húztam le inkább, hogy az övfeszítő még okés legyen.
na most a hiba újra meg van. kiolvasva a légzsák modult, ki van kapcsolva a figyelés, mégis dobja hibának. hiába törlöm, visszadobja.
korábban többször írtátok, hogy csak az ülésfoglaltságjelzőt kell lehúzni. akkor most miért nem jó? miért csak úgy jó, ha a nagy sárga csatiból kihúzam a több eres csatit?


Mert szerintem a hibakod tärolodik,csak a figyelmeztetest kapcsolod ki. A müszerfalon nem vilägit,es müszakin ez a lenyeg. Mondjuk itt müszakin kiolvassäk az összes tärolt hibakodot.:levele:


YELLOW: ezek szerint neked eddig az övfeszítő is szét volt húzva? 8O Szerintem rossz csatlakozót húztál szét...
Lantika: Ha kikapcsolod, akkor nem tárol semmilyen hibakódot utána, mivel nem is fogja ellenőrizni ezután.


valószínű igen. de látod, most meg jelez a műszerfalon, meg a tárolóba is visszaírja amgát rögtön. figyelés kikapcsolva pedig. akkor mi a baj? amig a nagy csatiból volt kihúzva, addig semmi baja nem volt.

így húztam le most:


YouTube videó

előtte meg innen a sárgából középen felül volt kihúzva, és úgy jó volt. de nem az övfeszítőt jelzi most sem, hanem a foglaltság jelzőt.



A kis dobozból a másik csatit húzd ki! Voáláááá :D A sárgát pedig ne piszkáld!



nos a fekete SBE dobozkából a fehér csatit marhára nem bírom kihúzni :D egyébként meg tök mindegy, hogy ott húzom ki, vagy a sárga csatiból. az övfeszítőnek a két eres vezetéke, nekem fix, legalábbis nagyon úgy tűnik. szóval azt ki sem tudnám húzni.
így hát maradt az eredeti felállás. sárbából kihúzva az, ami a feketébe megy, hibakód törölve és nincs jelzés.
amúgy világos. ha magát az ülésfoglaltság jelzőt hűzom ki (kék-fehér) a fekete doboból, attól az SBE egység ugyanúgy kommunikál, és ugyanazt érzékeli, mintha a szenzor lenne szakadva. tehát visszakommunikál. mondjuk ha ki van kapcsolva a figyelés, akkor miért dolgozza fel a beérkező adatokat?

minimal Elküldve: 2015-07-01 23:33 Autóvásárlás

nickname írta:
minimal írta:
jamborj írta:
krissz írta:
jamborj írta: Szóval megérett bennem egy gondolat...
E46 vagy E60 a két jelölt, ha benzines, akkor Lpg-vel venném, vagy dízel...
A fenntartási, karbantartási, esetleg javítási költség függvényében ti melyik motort javasoljátok?? A fogyasztás nem szempont, mert a dízel és a gázos hasonlóan olcsó...
Max 2 milla van rá...


Ilyen árban csakis E46, E60-ok ilyen árban nagyon lelakottak vannak.. Mindenképp benzinest nézz, akár nagy köbcentivel(20, 25, 28, 30) ha gázozni akarsz.


Erről a motorról mi a vélemény?
http://suchen.mobile.de/auto-i...29983.html


Pedig reális áron van, és nincs a műszerfalán hibakód.



Attól a hiba tároló még tele lehet.


Igen azert irtam hogy a muszerfalon nincs. Jo jel hogy nincs legzsak,motortomb, meg mivel nem rakott felkialtojelet(es nem az ures tankot jelzi) nincs tele a dpf se meg. Ez is valami 5000ert :)

nickname Elküldve: 2015-07-01 20:14 Autóvásárlás

minimal írta:
jamborj írta:
krissz írta:
jamborj írta: Szóval megérett bennem egy gondolat...
E46 vagy E60 a két jelölt, ha benzines, akkor Lpg-vel venném, vagy dízel...
A fenntartási, karbantartási, esetleg javítási költség függvényében ti melyik motort javasoljátok?? A fogyasztás nem szempont, mert a dízel és a gázos hasonlóan olcsó...
Max 2 milla van rá...


Ilyen árban csakis E46, E60-ok ilyen árban nagyon lelakottak vannak.. Mindenképp benzinest nézz, akár nagy köbcentivel(20, 25, 28, 30) ha gázozni akarsz.


Erről a motorról mi a vélemény?
http://suchen.mobile.de/auto-i...29983.html


Pedig reális áron van, és nincs a műszerfalán hibakód.



Attól a hiba tároló még tele lehet.