Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


lela Elküldve: 2015-05-04 19:03 klíma tisztítás

Üdv!
Tavaly és az idén is "bombát"(ózonos) használtam klíma tisztításra, de szeretném látni azért vajon milyen lehet a hőcserélő. Ez a habos tisztítás lenne jó, de csak közvetlenül a hőcserélő radiátorra, nem akarom hogy oda is menjen a habból ahova nem való, illetve utána meleg vízzel átspriccelve kimosnám a feloldott szennyeződést. Elölről csak a fűtőradiátorhoz férek hozzá, azt már egyszer átmostam. Ha kiveszem a fűtőventilátort az olvasottak alapján meg lehet csinálni, van erről képe valakinek hogy kibontva hogy néz ki? Ezen sajnos pont a lényeg nem látszik. Az egész műszerfalat stb. kiszedni.
Esetleg így a süni felől megoldás lehet?



KGR Elküldve: 2015-05-02 16:54 Műszerfal kijelzés

bandy544 írta:
YELLOW írta:
bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni :D valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


lusta volt gondolkodni. Világít.....kitépem oszt cső


Nekem össze volt forrasztva a légzsák visszajelző egy másik leddel. Így szépen kigyulladt, majd ahogy kellett kialudt. Ugyanez a móka volt a check engine lámpával is. Az egészre úgy derült fény, hogy egyszercsak nem működött a km óra. Gondolom a forrasztások során megsérülhetett. A műszeregység javítása 30 eFt volt. A légzsáknál a szokásos ülésfoglaltság érzékelő. 5 eFt bypass modullal. A motornál pedig egy 40 eFt-os érzékelő volt a ludas (talán főtengely kipufogó oldali jeladó). :(

bandy544 Elküldve: 2015-05-02 12:02 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni :D valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.


lusta volt gondolkodni. Világít.....kitépem oszt cső

YELLOW Elküldve: 2015-05-02 11:37 Műszerfal kijelzés

bandy544 írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem


de egy bizti csere egyszerűbb, mint a km órát kiszedni :D valószínű azt hitte nagy a baj. viszont ha valóban nagy lett volna, azért csúnyán megüthette volna a bokáját, hisz biztonsági rendszer működőképtelenségéről hallgatott. ami már..... eléggé bűncselekmény szerintem.

bandy544 Elküldve: 2015-05-02 10:05 Műszerfal kijelzés

lantika írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:



Az eladásra szánt autóknál legtöbb esetben a gyorsabb megoldást választják....
Esetemben még mindig nem világos. Valaki leragasztja mert van egy hiba. Én megcsinálom és nincs hiba. ?? Nem értem

lantika Elküldve: 2015-05-02 09:40 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.


Kicsit OFF. Amikor kineztem az autot eszrevettem,hogy a legzsäk lämpa nem vilägit soha. Mondtam a kereskedönek,hogy -500€. Azt mondta legyen -300. Mondom jo. Hazahoztam,INPA-val meg akartam nezni mi a baj. Nem tudott a legzsäkrendszerrel kommunikälni. Kivettem a KM-orät,es szetszedtem. Le volt törve a led a legzsäk visszajelzönel. Rendeltem 10 db-ot (mert 1-et nem lehetett),räforrasztottam es visszatettem. Eredmeny az lett,hogy legzsäk mindig vilägit. INPA toväbbra sem kommunikält a legzsäkkal. Megneztem a biztositekokat es a legzsäk biztositek ki volt menve. Uj bizti bele,es azota müködik minden rendesen,gyujtäskor kicsit vilägit aztän elalszik,INPA kommunikäl a legzsäkkal es nincs benne hibakod. Szoval hihetetlen emberek vannak. Biztositek csere helyett kivenni a KM orät,es letörni a ledet sokkal egyszerübb.:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2015-05-02 09:32 Műszerfal kijelzés

Robin68 írta:
bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.


indítás után olyan 1-2sec múlva alszik el. de nem véletlen lett leragasztva az tutti. hihetetlen, hogy valaki képs szétszedni és leragasztani a LED-et, ahelyett, hogy megcsinálná. vagy nagyon költséges hibára gondolt, vagy már nem akart foglalkozni semmivel.

Robin68 Elküldve: 2015-05-02 09:07 Műszerfal kijelzés

bandy544 írta: Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?


Le volt ragasztva. Hát érdekes szerelési módszer. Én elvinném egy diagra.

bandy544 Elküldve: 2015-05-02 08:42 Műszerfal kijelzés

Sziasztok.
Egy hónapja vettem első BMW-et. Még tanulom. Ezért előre is bocs, ha hülyeséget kérdezek. Kíváncsi voltam tárol e valami hibakódot az autó. Sárga lámpa nem világított, ezért csináltam egy műszerfaltesztet. Sárga lámpa akkor sem mutatta magát. Szétszedtem és le volt ragasztva :( Megcsináltam, összeraktam és most gyujtásnál világít és kb 3mp-el a motor beindulása után alszik el. Ez hibát jelent vagy minden ok?

SP_323i Elküldve: 2015-04-29 21:02 Fékjavítás

YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Most kivételesen e46 M3-asról lenne szó.
Jelenség: rohadtul lent fognak és gyengén a fékek. A saját 320d-em jobb fékerő van, mint ezen. :? és természetesen világít a DSC jel is a műszerfalon...
Amikor nem jár a moci rendben lévőnek tűnik a fék, ez alatt azt értem, hogy a megfelelő ponton van ellenállása. Ahogy megkapja a depressziót a mocitól elmegy a fékezési pont befelé :evil: Sajnos e miatt szervóra tudok gyanakodni, de hátha nem az.
Előzmény: a jobb hátsó fém fékcső átrohadt úgyhogy oda újat kapott. Kompresszoros légtelenítővel mind a négy nyereg át lett járatva utána új 5.1 fékfolyadékkal úgyhogy az kizárt hogy levegős legyen.
Mondjuk a fékcső kilyukadása előtt se volt acélos a fékezése, de most botrányosan szar. Hibatárolót még nem tudom, mert holnap megyünk kiolvasni.

vki találkozott már hasonló hibajelenséggel?


első körben, mielőtt bármit cserélnétek, egy DSC frissítést kellene végrehajtani. illetve INPA-ban van egy olyan beállítás is, amikor a program utasít, hogy x%-ig nyomd be a pedált, ő ekkor ha jól tudom kalibrál. iylenkor állítja be a fogáspontot. ha rosszul mondom nyugodtan ki lehet javítani.


OK
Ezek szerint az elektronika jól beleszól a dscnél lévő nyomásszenzorok szerint vagy vmi hasonló. A kalibrációja elmehetett azért, mert lyukas fékcsővel mentem kb 10 km-t? (Tudom nem kellett volna, de mivel tudtam, hogy gáz van a fékkel úgy is mentem szal nem kockáztattam senki életét ;) )