Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


YELLOW Elküldve: 2014-03-22 15:01 E46 lámpa

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
MattM325 írta:
hil írta:
YELLOW írta:

már bocsás meg de mi a f.sznak tennél be napapli fényt? ott a tompított, az a nappali a Te autódban.
én nem szeretem a karácsonyfát, inkább nézek egy csupasz fenyőt és koncentrálok az illatára.
egyébként az AE sem elfogadott téma, ha nem világít mellette a tompított. ugyanis a karika csak helyzetjelző szerepet tölthet be, bár lehet hivatalosan nekünk azt sem.
pontosan nem tudom a jogszabályt, de én biztos nem engednék ilyen faszságokat, meg lexus lámpa, meg anyám kínja baromságok. én tényleg nem értem ezt a mai világot... mondjuk azok után, hogy valaki képs a szívargyújtóba tehető fogyasztás csökkentő csodaketyerét betenni, már nem lepődök meg semmin...:mrgreen:
oké érdekel az újdonság, de ez nem az, sak azoknál az autóknál, amikben gyárilag van. ez olyan mint 1-es stiftbe a xenon lámpa... :levele: :fetreng:
én is megvettem a hülye fémpedálokat, de minek... már bánom... :mrgreen:

Sziasztok!
A saját véleményem a nappali menetfény témában: röhejesnek, vásárinak néznek ki az Audi, népautó, Japáni csodák íves tekergős, hivalkodó nappali menetfényei (ismétlem: szerintem és ezzel nem akarnék senkit sem megbántani). Az, hogy hülyén néz ki (ismétlem: szerintem) még csak hagyján, de a használói sem igazán ész emberek, meg akik a törvényileg lehetővé tették ezeket a ..... Mert: alkonyatkor, sötétben, ködben vígan mennek a barmok a nappali menetfényükkel és rohadtúl nem érdekli őket az, hogy hátrafelé nincs láthatóságuk, mert arrafelé nem világítanak. Ilyet láttam már ködben is, amikor a látótávolság úgy 3 felezővonal volt de ők mentek lámpakapcsolás nélkül.
A másik véglet persze a lakott területen történő zárófény és/vagy ködlámpa használat. Aztán gyakran látni azt is, hogy helyzetjelző mellé felkapcsolja az első ködlámpát. Vajon ezek az emberek vizsgáztak a jogosítványukért???
hil



Én is undorítónak tartom a menetfényeket, legszívesebben valami géppuskát szerelnék a helyzetjelző helyére és szétlőném az ilyen vakítós ködlámpás barmokat, főleg miután egyszer majdnem átmentem egy ilyen barmon, mert hátul semmi nem jelezte, hogy megy...
:neszorakozz:
E46-ban egyébként be kell kapcsolni a menetjelző funkciót, akkor a refi világít csökkentett fénnyel.

Meggyőztetek!:kiraly:
Egyébként a nappali fényt azért gondoltam mert van amikor elfelejtem felkapcsolni a lámpát ha sietek!:vazze:(nem értem miért nincs rajta egy "automata"funkció(állás) ami kapcsolná a lámpát az ilyen feledékeny öreg szaroknak!!:biglol:

Ezt a menetjelző funkciót hogyan kapcsolom be?
Én mindíg simán csak világítás kapcsolót kapcsolom be és a tompított világít!



pont ezért lenen neked jó ez a refis nappalifény megoldás. mert az gyújtásra nyomja is fel, vagy indítás után. vagy sötétedés érzékelős automata lámpakapcsolód van? mert akkor leragasztod a szenzort, oszt megy mindig automatán :D

De hogyan csinálom meg ezt a refis nappali fényt??
Sztem nincs érzékelős kapcsolóm.(honnan tudom hogy van-e?)



van a lámpakapcsolón egy automata állás középálláshoz képest balra, meg esőérzékelős ablaktörlőd

rece65 Elküldve: 2014-03-22 14:44 E46 lámpa

YELLOW írta:
rece65 írta:
MattM325 írta:
hil írta:
YELLOW írta:

már bocsás meg de mi a f.sznak tennél be napapli fényt? ott a tompított, az a nappali a Te autódban.
én nem szeretem a karácsonyfát, inkább nézek egy csupasz fenyőt és koncentrálok az illatára.
egyébként az AE sem elfogadott téma, ha nem világít mellette a tompított. ugyanis a karika csak helyzetjelző szerepet tölthet be, bár lehet hivatalosan nekünk azt sem.
pontosan nem tudom a jogszabályt, de én biztos nem engednék ilyen faszságokat, meg lexus lámpa, meg anyám kínja baromságok. én tényleg nem értem ezt a mai világot... mondjuk azok után, hogy valaki képs a szívargyújtóba tehető fogyasztás csökkentő csodaketyerét betenni, már nem lepődök meg semmin...:mrgreen:
oké érdekel az újdonság, de ez nem az, sak azoknál az autóknál, amikben gyárilag van. ez olyan mint 1-es stiftbe a xenon lámpa... :levele: :fetreng:
én is megvettem a hülye fémpedálokat, de minek... már bánom... :mrgreen:

Sziasztok!
A saját véleményem a nappali menetfény témában: röhejesnek, vásárinak néznek ki az Audi, népautó, Japáni csodák íves tekergős, hivalkodó nappali menetfényei (ismétlem: szerintem és ezzel nem akarnék senkit sem megbántani). Az, hogy hülyén néz ki (ismétlem: szerintem) még csak hagyján, de a használói sem igazán ész emberek, meg akik a törvényileg lehetővé tették ezeket a ..... Mert: alkonyatkor, sötétben, ködben vígan mennek a barmok a nappali menetfényükkel és rohadtúl nem érdekli őket az, hogy hátrafelé nincs láthatóságuk, mert arrafelé nem világítanak. Ilyet láttam már ködben is, amikor a látótávolság úgy 3 felezővonal volt de ők mentek lámpakapcsolás nélkül.
A másik véglet persze a lakott területen történő zárófény és/vagy ködlámpa használat. Aztán gyakran látni azt is, hogy helyzetjelző mellé felkapcsolja az első ködlámpát. Vajon ezek az emberek vizsgáztak a jogosítványukért???
hil



Én is undorítónak tartom a menetfényeket, legszívesebben valami géppuskát szerelnék a helyzetjelző helyére és szétlőném az ilyen vakítós ködlámpás barmokat, főleg miután egyszer majdnem átmentem egy ilyen barmon, mert hátul semmi nem jelezte, hogy megy...
:neszorakozz:
E46-ban egyébként be kell kapcsolni a menetjelző funkciót, akkor a refi világít csökkentett fénnyel.

Meggyőztetek!:kiraly:
Egyébként a nappali fényt azért gondoltam mert van amikor elfelejtem felkapcsolni a lámpát ha sietek!:vazze:(nem értem miért nincs rajta egy "automata"funkció(állás) ami kapcsolná a lámpát az ilyen feledékeny öreg szaroknak!!:biglol:

Ezt a menetjelző funkciót hogyan kapcsolom be?
Én mindíg simán csak világítás kapcsolót kapcsolom be és a tompított világít!



pont ezért lenen neked jó ez a refis nappalifény megoldás. mert az gyújtásra nyomja is fel, vagy indítás után. vagy sötétedés érzékelős automata lámpakapcsolód van? mert akkor leragasztod a szenzort, oszt megy mindig automatán :D

De hogyan csinálom meg ezt a refis nappali fényt??
Sztem nincs érzékelős kapcsolóm.(honnan tudom hogy van-e?)

YELLOW Elküldve: 2014-03-22 14:22 E46 lámpa

rece65 írta:
MattM325 írta:
hil írta:
YELLOW írta:

már bocsás meg de mi a f.sznak tennél be napapli fényt? ott a tompított, az a nappali a Te autódban.
én nem szeretem a karácsonyfát, inkább nézek egy csupasz fenyőt és koncentrálok az illatára.
egyébként az AE sem elfogadott téma, ha nem világít mellette a tompított. ugyanis a karika csak helyzetjelző szerepet tölthet be, bár lehet hivatalosan nekünk azt sem.
pontosan nem tudom a jogszabályt, de én biztos nem engednék ilyen faszságokat, meg lexus lámpa, meg anyám kínja baromságok. én tényleg nem értem ezt a mai világot... mondjuk azok után, hogy valaki képs a szívargyújtóba tehető fogyasztás csökkentő csodaketyerét betenni, már nem lepődök meg semmin...:mrgreen:
oké érdekel az újdonság, de ez nem az, sak azoknál az autóknál, amikben gyárilag van. ez olyan mint 1-es stiftbe a xenon lámpa... :levele: :fetreng:
én is megvettem a hülye fémpedálokat, de minek... már bánom... :mrgreen:

Sziasztok!
A saját véleményem a nappali menetfény témában: röhejesnek, vásárinak néznek ki az Audi, népautó, Japáni csodák íves tekergős, hivalkodó nappali menetfényei (ismétlem: szerintem és ezzel nem akarnék senkit sem megbántani). Az, hogy hülyén néz ki (ismétlem: szerintem) még csak hagyján, de a használói sem igazán ész emberek, meg akik a törvényileg lehetővé tették ezeket a ..... Mert: alkonyatkor, sötétben, ködben vígan mennek a barmok a nappali menetfényükkel és rohadtúl nem érdekli őket az, hogy hátrafelé nincs láthatóságuk, mert arrafelé nem világítanak. Ilyet láttam már ködben is, amikor a látótávolság úgy 3 felezővonal volt de ők mentek lámpakapcsolás nélkül.
A másik véglet persze a lakott területen történő zárófény és/vagy ködlámpa használat. Aztán gyakran látni azt is, hogy helyzetjelző mellé felkapcsolja az első ködlámpát. Vajon ezek az emberek vizsgáztak a jogosítványukért???
hil



Én is undorítónak tartom a menetfényeket, legszívesebben valami géppuskát szerelnék a helyzetjelző helyére és szétlőném az ilyen vakítós ködlámpás barmokat, főleg miután egyszer majdnem átmentem egy ilyen barmon, mert hátul semmi nem jelezte, hogy megy...
:neszorakozz:
E46-ban egyébként be kell kapcsolni a menetjelző funkciót, akkor a refi világít csökkentett fénnyel.

Meggyőztetek!:kiraly:
Egyébként a nappali fényt azért gondoltam mert van amikor elfelejtem felkapcsolni a lámpát ha sietek!:vazze:(nem értem miért nincs rajta egy "automata"funkció(állás) ami kapcsolná a lámpát az ilyen feledékeny öreg szaroknak!!:biglol:

Ezt a menetjelző funkciót hogyan kapcsolom be?
Én mindíg simán csak világítás kapcsolót kapcsolom be és a tompított világít!



pont ezért lenen neked jó ez a refis nappalifény megoldás. mert az gyújtásra nyomja is fel, vagy indítás után. vagy sötétedés érzékelős automata lámpakapcsolód van? mert akkor leragasztod a szenzort, oszt megy mindig automatán :D

Tano Elküldve: 2014-03-21 21:42 Műszerfal kijelzés

Jancsusz írta: Sziasztok!

Nem rég lettem BMW tulajdonos és még zöldfülű vagyok minden téren!
Tud nekem valaki segíteni abban hogy lecseréltem az olajat a többi alapvető dolgot.
A kérdés az lenne,hogy a műszerfalon a szerviz feliratot hogy lehet eltüntetni???

Előre is köszönöm! :)


Így!

Jancsusz Elküldve: 2014-03-21 19:20 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

Nem rég lettem BMW tulajdonos és még zöldfülű vagyok minden téren!
Tud nekem valaki segíteni abban hogy lecseréltem az olajat a többi alapvető dolgot.
A kérdés az lenne,hogy a műszerfalon a szerviz feliratot hogy lehet eltüntetni???

Előre is köszönöm! :)

Tano Elküldve: 2014-03-20 14:01 Műszerfal kijelzés

tibee01 írta: Pontosan ezzel kezdtem, hogy nőtt a kerékméret, de azért köszönöm! Az lett volna a tiszteletteljes kérdésem, hogy az ebből fakadó differenciát van-e mód korrigálni szoftveresen?


NCSexpertel kellene megnézni a műszerfal beállításait, abban vannak ezzel kapcsolatban lehetőségek.

andree Elküldve: 2014-03-17 14:11 Mûszerfal karika

andree írta: Sziasztok, nem akarom hirdetni ezért írom ide.
Van egy utángyártott karikákkal ellátott műszerfal plexim. Kicsi pénzért vagy cserébe bármilyen hasznos E46 cumóra.
Ajánlatok privibe.
Üdv!


:kiraly:

andree Elküldve: 2014-03-16 21:00 Mûszerfal karika

Sziasztok, nem akarom hirdetni ezért írom ide.
Van egy utángyártott karikákkal ellátott műszerfal plexim. Kicsi pénzért vagy cserébe bármilyen hasznos E46 cumóra.
Ajánlatok privibe.
Üdv!

gronholm Elküldve: 2014-03-13 20:35 Valaki segítsen

hil írta:
gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.


Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm

Szia!
Javaslom a kopogás érzékelő közös csatlakozójának széthúzását és össze tolását többször, kontakt sprayal kezelve. (a két szenzor ebben a csatlakozóban van közösítve)Talán elmúlik a baj, nálam legalábbis ez volt. A két kopogás érzékelő egyszerre ritkán romlik el. Az a csatlakozó igen rossz helyen van elérhetőség szempontjából. Az Általad felsorolt tünetek is a diag eredményt támasztják alá.

Ha szembe állsz az autóval, akkor a motor jobb oldalon található, illetve tapogatható ki.
hil





Köszönöm. Elég segítőkész válasznak tűnik. Hétvégén az első dolgom ez lesz. Ha tudok valamit írok neked.

YELLOW Elküldve: 2014-03-13 20:33 Mi lehet a baj?

gronholm írta: Sziasztok,

Sikerült lecserélni a "régi" E46 coupe-mat egy faceliftes M-esre. Minden ok a géppel egy dolog kivételével.

Az észrevett tünetek:

1. Alapjárat alacsony 600-700 de nem inog és szépen jár csak szerintem kicsit feljebb kéne lennie olyan 800-900 körül szerintem.

2. Sokat eszik. Tul sokat. 12.5 litert mutat a computer. Tudom BMW meg minden de ez sok az előző 318ci-m 8-10 körül megállt és nem tatás vezetés mellett.

3. Gondolkozik gázadásnál. Ezt ugy értem, hogy 3000-res fordulatig semmi. De abszolut. Utca végén van egy kis emelkedő és szinte padlógázt kell nyomni hogy felmenjen. Eléri a 3000-ret és szinte mint rakéta.

4. 60-70km/h 5.ben gázadásnál érezhető a dadogo hezitálása a motornak. Mintha nem tudná, hogy mit kell csinálni.

Kiolvastuk a hibát és KOPOGÁSERZEKELŐ SZENZOR 1-es és 2-es hibát dobott ki.
Műszerfalon természetesen semmi hiba nem utal semmire.

Motor nem kopog mint egy 2-es Golf 1.6d

Szinte nem is észrevehető a hiba alapjáraton csak ha beülsz és vezeted.

Csak azért merültem bele, hogy valami gáz van vele, mert az előző 318ci-m 1.9l kb 113 lóerejével jobban ment mint ez. Nem gondolkozott gázadásnál...stb

Bárkinek van használható ötlete szeretettel várom. Köszönöm


facelift-es M-esre? mármint 1.8 M-optic-r, vagy M-es motoros? mert akkor a 12,5 liter nem sok fogyasztásnak :twisted: