Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


John Elküldve: 2020-05-14 21:32 Csomagtérajtó nem nyílik

Sky írta:
hil írta:
Sky írta: Sziasztok!
Csomagtartó ajtó nyitási gondom van.
A rendszámtábla felett van az a kapcsoló/gumilemez, amivel kézzel lehet nyitni a cs. ajtót, nem működik. Pár éve kezdett „szarakodni” aztán mindig magától megjavult.
Használat: nálam az „alapeset”van, tehát a kulcs központi nyitógombbal kinyitom a kocsit és a kocsi nyitott állapotában kézzel a rendszám feletti kapcsolóval nyitom ki a cs.ajtót. Eddig így volt. Ha a kocsi a kulcs központi záró gombbal be van zárva, akkor a cs.ajtó kézzel nem nyitható.
- a kulcson a távszabályozón minden gomb jól működik, a csom. ajtó nyitás is (most így nyitom a cs.ajtót)
- a csom. ajtón lévő kulcsnyílásba kulcsot dugva mechanikusan szintén nyitható a csom.ajtó.
- a műszerfalon semmilyen (rossz) jelzés nincs
Gondoltam, hogy a rendszámtábla feletti gumilemez mögött a mikrokapcsoló hibásodott meg, de úgy tűnik nem az a baj. Ugyanis, azt kiszereltem, megvizsgáltam, jól működik, az érintkezőket nagyon finom csiszolópapírral megcsiszoltam megtisztogattam. Az érintkezőket csavarhúzóval összezárva, kinyitva, összezárva … sem működött, ill. néha igen (?) A szerelés közben aztán megint jó lett (hogy mitől azt nem tudom!!!), összeraktam, kész , jó párszor próbáltam, nyitott, ok. Állt a kocsi 2 hetet, aztán megint nem tudtam kézzel kinyitni. Azóta egyszer sem .
A rendszámtábla világítást ellenőriztem. A bal oldali ki volt égve, kicseréltem az izzót újat tettem be. A jobb oldali jó volt, ennek ellenére ezt is kicseréltem, újat tettem ide is. Mindkettőnél az érintkező felületek alapos tisztítása, izzó sokszor mozgatása (körbeforgatás). Rendszámtábla világítás jó. >>> cs.ajtó nyitás változatlan, nem működik kézzel.
Szerintetek, mi lehet a gond? és hogy lehet orvosolni? Szeretném, ha továbbra is kézzel lehetne nyitni a cs. ajtót.
Köszi a segítséget. Sky

Szia,
amennyiben kulccsal nyitod a csomiajtót, a kulcs is egy mikrokapcsolót nyom meg, pont úgy, mint amikor a rendszám fölötti kapcsolóval nyitod. Nagy valószínűséggel a csomitér étvezető kábelkötegben (jobb oldalon a gumi harmonikában)meg van szakadva egy vagy akár több vezeték is, esetleg a szigetelésük van ledörzsölődve. A sok nyitogatástól ez történik. Azt a kábel köteget lenne érdemes megnézni, a csere eléggé macerás, bontott kábel kötegben ne is gondolkodj.
Bye: hil


Sziasztok,
Meglett a megoldás, gondoltam, megosztom Veletek. A mikrokapcsoló jó volt, a csom. ajtó átvezető gumi kábelkötegben nem volt szakadás (ott 2 db másik vezetéken volt szigetelés sérülés, azt leszigeteltem). A mikrokapcsoló funkciója az, hogy az autó elejéből jövő vezetéket kapcsoláskor testre teszi. Nos ez a testvezeték nem jutott el a testhez. Érintkezési hiba volt ott, ahol a testre volt kötve: a jobb o. rendszámvilágító égőnél. Kapott egy „rendes” testet a vezeték, és a csom. ajtó kézi nyitása jó lett!
Üdv: Sky


Szia.Köszönöm a tippet,nemgem is utolért hogy csak kulcsal nyílik távkapcsal csak ha kedve van eddig nem volt gond vele,köszönöm hátha be jön a tipp. (Ja és hibakódot is dob rá: 61 Central locking system short circuit or open circuit at motor tail gate,ha jól írtam...)



Pocses Elküldve: 2020-05-05 12:50 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom. :D
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól. :(


Igazán köszönöm, Attila remélem hamarosan meggyógyul, eddig is Ő szervizelte az autónk mégsem kapcsolta ki egyszer sem.


nekem az jött le, hogy ő a gyári megoldás híve és/vagy jobb ha veszel gyári cuccot a hiba megoldásához.


Így is van! Ezért nem is szemétdomb az öreg náci bárkánk. :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2020-05-05 11:54 légzsák lámpa világít

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom. :D
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól. :(


Igazán köszönöm, Attila remélem hamarosan meggyógyul, eddig is Ő szervizelte az autónk mégsem kapcsolta ki egyszer sem.


nekem az jött le, hogy ő a gyári megoldás híve és/vagy jobb ha veszel gyári cuccot a hiba megoldásához.

Pocses Elküldve: 2020-05-05 07:36 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom. :D
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól. :(


Igazán köszönöm, Attila remélem hamarosan meggyógyul, eddig is Ő szervizelte az autónk mégsem kapcsolta ki egyszer sem.

YELLOW Elküldve: 2020-05-04 22:20 légzsák lámpa világít

Pocses írta: Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?


ha eljössz az ország másik végébe, megoldom. :D
mondanám L. Attilát, de ő most nem van jól. :(

Pocses Elküldve: 2020-05-04 19:36 légzsák lámpa világít

Na kérem egy hét elteltével megint világít a légzsák lámpa "kicsi kövér ember". (A1 ben javították)
Tudna esetleg valaki ebben segíteni, hogy ne pirítson állandóan a műszerfalon?

Adriano98 Elküldve: 2020-04-04 09:04 Automata váltó letilt (hiba kijelzés)

KIKI69 írta: Sziasztok!



Van 1 520i E60 2004 es BMW m .tudna valaki segiteni mit kell cserelnem a valtoban (Automata?

Mostanaban neha nem engedi inditani az autot...a muszerfalon R mutat de a valto P be van...ez foleg vagy mostanaban esos idoben jon elo...eltelik 4-5 ora es megint indit..:vazze:


Én arra tippelek, hogy az elektronika ázik be (ha eső idején van a hiba, ebből gondolom), és azért tilthatja az indítást, mert úgy érzékeli, hogy R-ben van (ahogy a műszerfal is mutatja). Szerintem jobb lenne ha egy szerelő, lehetőleg akkor mikor fennt áll a hiba ránézne diaggal, ő pontosabban meg tudná mondani, hogy hol a hiba.

MaybeNot12 Elküldve: 2020-03-19 18:49 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak!:) Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. :hulyevagyok: Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi! :iszunkra:


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.


Köszi a gyors reakciót.. Igen ahogy írod is, a beltér világítás rendeltetésszerűen teszi a dolgát, tehát az autó tudja hogy mikor van nyitva ajtó, és mikor csukva.. De azt mondod hogy az előző tulaj valószínűleg egy rossz szenzor miatt kikapcsoltatta.. (NCS-el, akármivel).. De ha nem lenne jó egy szenzor akkor az belekavarna a beltér világításba is nem? Én anno egyszer kiolvastam NCS-el már nem tudom melyik modul tárolja de találtam egy "programsort" CC_TUEREN névvel.. A Tür németül ajtó.. A Türen a többesszám.. a CC a check controlt rövidíti, ergo szerintem ennek kell lenni. Na most a helyzet az hogy ez a sor AKTIV, és soha nem volt NICHT_AKTIV.. :/ Tehát szerintem nincs offolva programozással.. Ötletem nincs.

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 17:02 Műszerfal kijelzés

MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak!:) Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. :hulyevagyok: Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi! :iszunkra:


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.

MaybeNot12 Elküldve: 2020-03-19 16:36 Műszerfal kijelzés

Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak!:) Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. :hulyevagyok: Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi! :iszunkra: