Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Adriano98 Elküldve: 2017-12-15 14:46 X3 Navi - E46-ba

rece65 írta:
Adriano98 írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Témaindító poszt következik, ami szerintem sok ember tetszését elnyerni.
Megmondom őszintén szerintem nem jó és biztonságos megoldás hogy E46-ban lent van a NAVI kijelzője. Nagyon régóta gondolkozom azon hogyan lehetne ezt kiváltani.
Az X3-ban és az Z4-ben ugyan az a NAVI rendszer van mint az E46-ban csak külön van választva az irányítás egy Fejegységre és egy kijelzőre.
Ezért gondoltam hogy mindezt meg lehetne oldani E46-ban is azonban egyetlen egy szűk keresztmetszet van, a "vezérlő" fejegység beépítése.
Ez a rendszer egyrészt szerintem biztonságosabb lenne, másrészt egyedi és nekem tetszik! :)



Erre 3 megoldást gondoltam ki:

1. Beépítek egy E46 navi kijelzőt, de a 2 csatlakozó közül azt amelyiken a kép megy a billenős kijelzőbe dugom így a vezérlést a naviról lehet megoldani míg a képet a műszerfal tetején látom. Ezt a megoldást még esetleg ki lehetne úgy egészíteni hogy egy kapcsolóval váltogatok a 2 kijelző között és amikor kinyitom a felső kijelzőt akkor kikapcsol az alsó.

2. Valahogy csinálok egy olyan előlapot az X3 vezérlőjére hogy belemenjen az E46-ba, Ez valószínűleg nem lesz olyan szép mint a gyári és rengeteg energiával is járna.

3. Szétszedem az X3 fejegységet (ami egyben a BM54 modul) és átültetem egy Business CD-be. Így megmarad a CD lejátszó és a hangerő állítási lehetőség, de az extra gombokat és a tekerenytűt átrakom egy kis gonzolra a pohártartó/elhúzhatós rekeszbe akár úgy hogy rárakok egy I-Drive tekerentyűt és ezzel tudom irányítani a navit.
Kis technikai rész: Mind a 2 fejegység úgy van kialakítva hogy ez előlapja egy önálló egységet képez és ez is I-BUS-on keresztül kommunikál magával a rádión. Ezért ha a CD nyílás teljesen passzol akkor minden gond nélkül átszerelhető, csak elektronikai módosítások lesznek benne, sőt még azt is megkockáztatom hogy a Business CD kijelzője szépen kiírja majd a Rádióállomásokat. Ha nem írja ki akkor inaktív állapotban lehet hasznosítani, és I-BUS-on tetszőleges felirakat információkat küldeni rá, például motor hőmérséklet, olajnyomás, vagy bármi amit ki lehet olvasni a kocsiból (természetesen ehhez egy egyedi kis vezérlőt kell gyártani)



A műszaki megvalósítást mind a 3 esetben meg tudom valósítani, nem kérdéses. Azonban mivel nekem nagyon fontos a gyári kinézet, várnék további ötleteket, javaslatokat, stb...

Köszönöm, olyan hozzászólásokat nem várok, hogy van ilyen utólagos Androidos, Windowsos érintős szar amit be lehet építeni. CSAK GYÁRI RENDSZER Kerülhet az autóba, az okosítását majd én megoldom tetszésem szerint.

Üdv,
Balu







Szia! Ilyen már bennem is megfordult, csak F30-nak a navijával.Itt egy videó hasonlóról, igaz E39-ben és bár ez nem épp Z4 vagy X3 navi, de az elképzelés ugyanaz. Navi E39

Ilyen vékony kijelzőnél talán a fűtés fúvókájának (vagy minek is nevezik pontosan) kisebb módosításával helyet lehetne szorítani a kijelzőnek, vagy ha egyáltalán nem hiányzik, az egész fúvóka helyére.

De itt egy másik vidi is, hogy Z4-be hogyan teszik be utólag, de ezt én nem merném megtenni, mert ha elrontanám a vágást a műszerfalon, akkor van nagy baj. :?:?
Navi Z4

Bár gondolom azóta már bent is van :)





Z4-es megoldás nagyon tetszik,kíváncsi lennék menyibe fájna ennek a beszerelése mindenestől...


Hát arra én is, de gondolom 300 felett az biztos, főleg ha még a navi ára is benne van. :D:D

rece65 Elküldve: 2017-12-15 14:28 X3 Navi - E46-ba

Adriano98 írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Témaindító poszt következik, ami szerintem sok ember tetszését elnyerni.
Megmondom őszintén szerintem nem jó és biztonságos megoldás hogy E46-ban lent van a NAVI kijelzője. Nagyon régóta gondolkozom azon hogyan lehetne ezt kiváltani.
Az X3-ban és az Z4-ben ugyan az a NAVI rendszer van mint az E46-ban csak külön van választva az irányítás egy Fejegységre és egy kijelzőre.
Ezért gondoltam hogy mindezt meg lehetne oldani E46-ban is azonban egyetlen egy szűk keresztmetszet van, a "vezérlő" fejegység beépítése.
Ez a rendszer egyrészt szerintem biztonságosabb lenne, másrészt egyedi és nekem tetszik! :)



Erre 3 megoldást gondoltam ki:

1. Beépítek egy E46 navi kijelzőt, de a 2 csatlakozó közül azt amelyiken a kép megy a billenős kijelzőbe dugom így a vezérlést a naviról lehet megoldani míg a képet a műszerfal tetején látom. Ezt a megoldást még esetleg ki lehetne úgy egészíteni hogy egy kapcsolóval váltogatok a 2 kijelző között és amikor kinyitom a felső kijelzőt akkor kikapcsol az alsó.

2. Valahogy csinálok egy olyan előlapot az X3 vezérlőjére hogy belemenjen az E46-ba, Ez valószínűleg nem lesz olyan szép mint a gyári és rengeteg energiával is járna.

3. Szétszedem az X3 fejegységet (ami egyben a BM54 modul) és átültetem egy Business CD-be. Így megmarad a CD lejátszó és a hangerő állítási lehetőség, de az extra gombokat és a tekerenytűt átrakom egy kis gonzolra a pohártartó/elhúzhatós rekeszbe akár úgy hogy rárakok egy I-Drive tekerentyűt és ezzel tudom irányítani a navit.
Kis technikai rész: Mind a 2 fejegység úgy van kialakítva hogy ez előlapja egy önálló egységet képez és ez is I-BUS-on keresztül kommunikál magával a rádión. Ezért ha a CD nyílás teljesen passzol akkor minden gond nélkül átszerelhető, csak elektronikai módosítások lesznek benne, sőt még azt is megkockáztatom hogy a Business CD kijelzője szépen kiírja majd a Rádióállomásokat. Ha nem írja ki akkor inaktív állapotban lehet hasznosítani, és I-BUS-on tetszőleges felirakat információkat küldeni rá, például motor hőmérséklet, olajnyomás, vagy bármi amit ki lehet olvasni a kocsiból (természetesen ehhez egy egyedi kis vezérlőt kell gyártani)



A műszaki megvalósítást mind a 3 esetben meg tudom valósítani, nem kérdéses. Azonban mivel nekem nagyon fontos a gyári kinézet, várnék további ötleteket, javaslatokat, stb...

Köszönöm, olyan hozzászólásokat nem várok, hogy van ilyen utólagos Androidos, Windowsos érintős szar amit be lehet építeni. CSAK GYÁRI RENDSZER Kerülhet az autóba, az okosítását majd én megoldom tetszésem szerint.

Üdv,
Balu







Szia! Ilyen már bennem is megfordult, csak F30-nak a navijával.Itt egy videó hasonlóról, igaz E39-ben és bár ez nem épp Z4 vagy X3 navi, de az elképzelés ugyanaz. Navi E39

Ilyen vékony kijelzőnél talán a fűtés fúvókájának (vagy minek is nevezik pontosan) kisebb módosításával helyet lehetne szorítani a kijelzőnek, vagy ha egyáltalán nem hiányzik, az egész fúvóka helyére.

De itt egy másik vidi is, hogy Z4-be hogyan teszik be utólag, de ezt én nem merném megtenni, mert ha elrontanám a vágást a műszerfalon, akkor van nagy baj. :?:?
Navi Z4

Bár gondolom azóta már bent is van :)





Z4-es megoldás nagyon tetszik,kíváncsi lennék menyibe fájna ennek a beszerelése mindenestől...

Bitu79 Elküldve: 2017-12-13 23:35 Autómata váltó hibakód

Ladislav írta: Nemrég vettem es azt szeretném kérdezni hogy a váltó kar mellett a kis sárga pont világít mikor sebességbe rakom vagy uresbe szépen jelzi de mikor leallitom és bezarom az autót a kis sárga pont meg mindig vilagit. Ez normális vagy talán szervizbe kellene vinnem ? A műszerfalon egy hibát nem mutat és a váltó is szépen teszi a dolgát. Ha valaki tudja várom a hozzászólásokat. Üdv mindenkinek


Olyasmit írnak a neten erről,hogy normális.15 perc után már nem fog világítani kb.Ezek ilyenek.

Adriano98 Elküldve: 2017-12-13 16:24 X3 Navi - E46-ba

csbalu írta: Sziasztok!

Témaindító poszt következik, ami szerintem sok ember tetszését elnyerni.
Megmondom őszintén szerintem nem jó és biztonságos megoldás hogy E46-ban lent van a NAVI kijelzője. Nagyon régóta gondolkozom azon hogyan lehetne ezt kiváltani.
Az X3-ban és az Z4-ben ugyan az a NAVI rendszer van mint az E46-ban csak külön van választva az irányítás egy Fejegységre és egy kijelzőre.
Ezért gondoltam hogy mindezt meg lehetne oldani E46-ban is azonban egyetlen egy szűk keresztmetszet van, a "vezérlő" fejegység beépítése.
Ez a rendszer egyrészt szerintem biztonságosabb lenne, másrészt egyedi és nekem tetszik! :)



Erre 3 megoldást gondoltam ki:

1. Beépítek egy E46 navi kijelzőt, de a 2 csatlakozó közül azt amelyiken a kép megy a billenős kijelzőbe dugom így a vezérlést a naviról lehet megoldani míg a képet a műszerfal tetején látom. Ezt a megoldást még esetleg ki lehetne úgy egészíteni hogy egy kapcsolóval váltogatok a 2 kijelző között és amikor kinyitom a felső kijelzőt akkor kikapcsol az alsó.

2. Valahogy csinálok egy olyan előlapot az X3 vezérlőjére hogy belemenjen az E46-ba, Ez valószínűleg nem lesz olyan szép mint a gyári és rengeteg energiával is járna.

3. Szétszedem az X3 fejegységet (ami egyben a BM54 modul) és átültetem egy Business CD-be. Így megmarad a CD lejátszó és a hangerő állítási lehetőség, de az extra gombokat és a tekerenytűt átrakom egy kis gonzolra a pohártartó/elhúzhatós rekeszbe akár úgy hogy rárakok egy I-Drive tekerentyűt és ezzel tudom irányítani a navit.
Kis technikai rész: Mind a 2 fejegység úgy van kialakítva hogy ez előlapja egy önálló egységet képez és ez is I-BUS-on keresztül kommunikál magával a rádión. Ezért ha a CD nyílás teljesen passzol akkor minden gond nélkül átszerelhető, csak elektronikai módosítások lesznek benne, sőt még azt is megkockáztatom hogy a Business CD kijelzője szépen kiírja majd a Rádióállomásokat. Ha nem írja ki akkor inaktív állapotban lehet hasznosítani, és I-BUS-on tetszőleges felirakat információkat küldeni rá, például motor hőmérséklet, olajnyomás, vagy bármi amit ki lehet olvasni a kocsiból (természetesen ehhez egy egyedi kis vezérlőt kell gyártani)



A műszaki megvalósítást mind a 3 esetben meg tudom valósítani, nem kérdéses. Azonban mivel nekem nagyon fontos a gyári kinézet, várnék további ötleteket, javaslatokat, stb...

Köszönöm, olyan hozzászólásokat nem várok, hogy van ilyen utólagos Androidos, Windowsos érintős szar amit be lehet építeni. CSAK GYÁRI RENDSZER Kerülhet az autóba, az okosítását majd én megoldom tetszésem szerint.

Üdv,
Balu







Szia! Ilyen már bennem is megfordult, csak F30-nak a navijával.Itt egy videó hasonlóról, igaz E39-ben és bár ez nem épp Z4 vagy X3 navi, de az elképzelés ugyanaz. Navi E39

Ilyen vékony kijelzőnél talán a fűtés fúvókájának (vagy minek is nevezik pontosan) kisebb módosításával helyet lehetne szorítani a kijelzőnek, vagy ha egyáltalán nem hiányzik, az egész fúvóka helyére.

De itt egy másik vidi is, hogy Z4-be hogyan teszik be utólag, de ezt én nem merném megtenni, mert ha elrontanám a vágást a műszerfalon, akkor van nagy baj. :?:?
Navi Z4

Bár gondolom azóta már bent is van :)



Ladislav Elküldve: 2017-12-09 17:43 Autómata váltó hibakód

Nemrég vettem es azt szeretném kérdezni hogy a váltó kar mellett a kis sárga pont világít mikor sebességbe rakom vagy uresbe szépen jelzi de mikor leallitom és bezarom az autót a kis sárga pont meg mindig vilagit. Ez normális vagy talán szervizbe kellene vinnem ? A műszerfalon egy hibát nem mutat és a váltó is szépen teszi a dolgát. Ha valaki tudja várom a hozzászólásokat. Üdv mindenkinek

YELLOW Elküldve: 2017-12-06 17:18 Mi lehet a baj?

Powerpityu írta:
YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán :D gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz :mrgreen:, abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom. :porgosnevetos:


de azt nézd meg, hogy mindegyik kulccsal csinálja-e... ha igen, akkor lehet abban valami, hogy a gyújtáskapcsoló rossz. mondjuk ha nincs fény a műszerfalon, akkor gyanús erőteljesen.
mindenre én sem emlékszem, de felelősséget nem vállalok érte :D

Powerpityu Elküldve: 2017-12-06 16:42 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán :D gyanítom, hogy nincs) is csinálja?


4 gyári kulcs van az autóhoz :mrgreen:, abból a 2 "nagy" kulccsal próbáltam.
Van még benne egy utólag beszerelt immo ami elvileg az üzemanyag szivattyút tiltja, de ha az aktív akkor csipog, és eddig az nem szüntette meg az ellenőrző fényeket.
Ja, és azt ajánlottad (annó), hogy vegyem meg ezt az autót és imádom. :porgosnevetos:

YELLOW Elküldve: 2017-12-06 16:31 Mi lehet a baj?

Powerpityu írta: Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D


gyári a kulcsa? nem utángyártott vagy bicska bisz-baszos gagyi házba van szerelve?
pótkulccsal (már ha van egyáltalán :D gyanítom, hogy nincs) is csinálja?

Powerpityu Elküldve: 2017-12-06 15:56 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Problémám van, még pedig:Adott egy 2001/12-ei 320i e46, 170le.
Egy hete kezdte el produkálni az autó, hogy gyújtást adtam de a műszerfalon nem gyulladtak fel az ellenőrző lámpák és nem lehet beindítani, csak az önindító forgat.
Igazából random módon csinálta ezt, volt hogy a második fordításra pöc-röc.
Eljutottunk odáig, hogy 10 perc próbálgatás után lehet indítani.
Az előző gazdájának gyújtáskapcsoló betét hiba a tippje.
Valakinek valami ötlete?
Amúgy tökéletesen működik, amikor működik :D

Phonixboy Elküldve: 2017-11-30 17:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan problémám van hogy nem engedi törölni a hibákat alapból sárga és úgy gondolom hogy az már azt jelenti hogy nem aktív hiba. Műszerfalon semmi vissza jelzés hogy probléma lenne. Tesztet le futtatam minden működik a műszerfalon.


nem fogja törölni. esetleg INPA-ban lehetne egy DTC törlést csinálni, de az sem garancia. nem aktuális hiba.



Oké akkor meg nyugodtam köszi INPA még nincs de majd beszerzek azt is