Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-27 12:54 Tolató radar

Sziasztok
Ha csak hátul van PDC egy E90-ben akkor utólag szerintetek be lehet építeni, hogy elől is legyen? Gondolom kellenek a szenzorok az első lökösbe, meg a műszerfalra egy gomb hozzá, meg a szoftveren kell még frissíteni vagy ilyesmi.
Csinált már valaki ilyet?

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-27 12:00 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.


Nekem is hasonló volt még az E46 318i-mmel. Mondjuk én fogyasztást nem néztem, de hogy 2-esbe visszakapcsolva se tudtam előzni az már gáz volt. Rendesen megtorpant az autó ha gázt adtam.
Lehúzott légtömegmérővel már jó volt (ilyenkor emelkedik a fogyasztás is úgy tudom)
Így lehet járni simán egy darabig aztán én gyárit vettem, azt hiszem 50ezer volt (és Bosch) de van Bosch utángyártott is az olcsóbb talán egy 10-essel, de a gyárira 2 év az utángyártottra 1 év garit adtak.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 10:36 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.

Mauser84 Elküldve: 2017-04-26 10:32 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.

Tano Elküldve: 2017-04-23 12:12 diagnosztikai programok

lela írta: Ezt melyik programban lehet állítani?


NCS-sel a műszerfalban.

YELLOW Elküldve: 2017-04-21 18:00 iDrive

MrStratoBlue írta: Sziasztok!

Valaki csinált már utólag iDrive-ot E92-be? Ha igen ez kb milyen költséggel jár? Persze nem új alkatrészekből gondoltam... de főleg az a kérdés lehetséges-e?

Köszi
Üdv


mindent lehet, de nem kis munka, sok bontás, ami egy csomó hibát hozhat magával. műszerfalat kell cserélni. gondolhatod... én saccolni tudom, de 300e körül bizos benne lenne.

YELLOW Elküldve: 2017-04-12 18:44 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta: valaki nem tudja esetleg fejből, hogy melyik sorban lehet deaktiválni azt, hogy ha kiég az egyik oldalon a helyzetjelző, vagy tompított, akkor ne kapcsoljon fel azon az oldalon az index?


Szerintem a kaltüberwachung meg warmüberwachung-ot kell kikapcsolni,nicht_aktiv-ra tenni. Külön programozäs erre nincs,illetve nem talältam a LSZ-ben. Ha a felügyelet ki van kapcsolva,nem fogja tudni,hogy jo vagy rossz igy nem fogja biztonsägi modba kapcsolni,es nem vilägit az iränyjelzöd a helyzetjelzö helyett. Viszont a müszerfalon sem fogja jelezni.


az ki van kapcsolva.

szerk.: egyébként pont ez az érdekes számomra. a lényeg, hogy AE lett beleszerelve. emiatt kapcsoltam ki a tesztet. bár ez egy FL eőtti itt azt hiszem csak hidegteszt volt. még tavaly volt. utána nem volt semmi gond. szóval pont a helyzetjelző tesztje lett kikapcsolva. erre ha az kiég, akkor világít az index. logikát abban látnám, hogy így jelzi, ha már a műszerfalon nem fogja, hogy valami gond van azon az oldalon.

John Elküldve: 2017-03-29 13:41 kiegyenlítő tartály

YELLOW írta:
John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! :) Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16


logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csinálja


először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.
Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?

(Haver megnyugtatott hogy hengerfejes,remélem téved...)

Na rá jöttem ha a légtelenítőt nem csavarom vissza koppanásig akkor ott kiengedi a levegőt de nem csavarhatom vissza mert akkor megint szar lesz,viszont tartja a max 96 fokot és kapcsol a ventim is bár halk módban viszont arra gyanakszom hogy van-e túlfolyó a tartályon és nem-e el van tömődve,azt hol találom pontosan és hova vezeti a töbletet? (Víz nem olajos és olaj se vizes olajbetöltő sem taknyos vizet nem eszi,biztos hogy ez hengerfej hiba?)


nincs túlfolyó. fagydugó van max a blokk környékén. a kiegyenlítő kupakja maga egy szelep. ha túlnyomás van (nem tudom mennyi), akkor ott enged el. de ha már el van öregedve valami, akkor lehet hamarabb megy ki a tartály oldalán, vagy máshol, ahol el van gyengülve.
de nehezen levegőtlenedik le. meg mindig nézni kell a szintet, mert ahogy a levegő kimegy, úgy csökken a szint, és utána kell tölteni.
Igen köszönöm,jelenleg nem visszatekert légtelenítővel minden ok,megpróbálok menni vele így hátha kitermelődik de tegnap 5 km után felforrt.Megpróbáljam a régi trükköt hogy megemelem a bal oldalát és úgy légtelenítem? Videón láttam M43-nál

YELLOW Elküldve: 2017-03-29 13:32 kiegyenlítő tartály

John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! :) Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16


logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csinálja


először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.
Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?

(Haver megnyugtatott hogy hengerfejes,remélem téved...)

Na rá jöttem ha a légtelenítőt nem csavarom vissza koppanásig akkor ott kiengedi a levegőt de nem csavarhatom vissza mert akkor megint szar lesz,viszont tartja a max 96 fokot és kapcsol a ventim is bár halk módban viszont arra gyanakszom hogy van-e túlfolyó a tartályon és nem-e el van tömődve,azt hol találom pontosan és hova vezeti a töbletet? (Víz nem olajos és olaj se vizes olajbetöltő sem taknyos vizet nem eszi,biztos hogy ez hengerfej hiba?)


nincs túlfolyó. fagydugó van max a blokk környékén. a kiegyenlítő kupakja maga egy szelep. ha túlnyomás van (nem tudom mennyi), akkor ott enged el. de ha már el van öregedve valami, akkor lehet hamarabb megy ki a tartály oldalán, vagy máshol, ahol el van gyengülve.
de nehezen levegőtlenedik le. meg mindig nézni kell a szintet, mert ahogy a levegő kimegy, úgy csökken a szint, és utána kell tölteni.

John Elküldve: 2017-03-29 13:04 kiegyenlítő tartály

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok megszeretném köszönni K.Rolandnak Kecskemétről a kiegyenlítő tartályt! :) Egy kérdésem lenne rendszer feltöltés után forró motornál az alsó cső miért hideg és ha a légtelenítő csavart enyhén kicsavarom akkor van sziszegés és olyankor kezd átmelegedni az alsó cső és érezni ha fogom az alsót hogy mintha rotyogna,ez természetes vagy sem? Kiegyenlítő sapkát hogy tudom letesztelni hogy a túlnyomást ki engedi-e? Mert előző lyukas tartálynál egy deka gőz se víz nem jött a sapka környékéről ellenben a kieg lyuknál.. Motor hőfok 108-114 között van a műszerfalon T-menüben M43b16


logikusan ha sziszeg mit jelent? főként hűtővíz csere után.
talán azt, hogy levegős.
légtelenítés, utántöltés, légtelenítés, utántöltés. és sokszor eljátszottam.
Rendben de ma kilengett majdnem pirosig fűtés rá és be állt középre és kemények a csövek,az alsó nem melegszik csak ha kiengedem a levegőt de akkor rotyog mindkét cső és ha leveszem a sapkát akkor fent mintha nem pisilne a betöltésnél csak ha megnyomkodom kézzel,biztos nem vízpumpa nem keringet vagy dugulás a hűtőben? Nem létezik hogy ennyiszer légtelenítem és ezt csinálja


először a levegőztetőkön kellene elengedni a nyomást... meg van ennek a folyamata, sorrendje.
Most jöttem meg 10 perce és nem fogy el a levegő belőle,más lesz a baj,valahogy szerintem nem időben kapcsol a ventim és lassú fokozaton fúj mitől lehet hogy amikor Inpával aktiválom akkor fúj mint egy helikopter,de gyengén forog és hagyja 114-ig is felmenni a hőfokot?

(Haver megnyugtatott hogy hengerfejes,remélem téved...)

Na rá jöttem ha a légtelenítőt nem csavarom vissza koppanásig akkor ott kiengedi a levegőt de nem csavarhatom vissza mert akkor megint szar lesz,viszont tartja a max 96 fokot és kapcsol a ventim is bár halk módban viszont arra gyanakszom hogy van-e túlfolyó a tartályon és nem-e el van tömődve,azt hol találom pontosan és hova vezeti a töbletet? (Víz nem olajos és olaj se vizes olajbetöltő sem taknyos vizet nem eszi,biztos hogy ez hengerfej hiba?)