Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


lantika Elküldve: 2016-09-21 08:38 világításmodul programozása

YELLOW írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.


Ci 37 vagy ujabb az kb 2004 szeptemberben jelent meg,leginkäbb QP-ban fellelhetö. Semmilyen problemät nem okoz.

YELLOW Elküldve: 2016-09-20 18:51 világításmodul programozása

YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D


mondjuk azt nem tudom, hogy ez a CI37 már nem FL-ekbe volt? a hátsó lámpával nem fog anomáliákat csinálni vajon? mert ugye más.

YELLOW Elküldve: 2016-09-20 12:46 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta: hi,
adott egy FL előtti E46, nem xenon-os (2000)

1. AE lett berakva, helyzetjelzőre kötve + ajtónyitásra. hibát jelez, de csak bal oldalra. Low Beam hidegteszt és a BC kijelzés is kikapcsolva, akkor is jelez. csak akkor nem, ha a tompított figyelése is ki van kapcsolva. érdekesség, hogy csak gyújtáson jelez, járó motornál nem. valamint sem Scanner-rel, sem NCS esetén nincs melegteszt-re utaló állítási lehetőség, miközben pl nekem van a FL-ben.

2. létezik, hogy nem lehet az indexet beállítani 1 klikk-re 3x villanást? CYCL_TI_BLK nincs is benne a kiolvasott adatban.

lehetséges, hogy maga az LSZ buta és nem tudja ezeket? komolyan mondom, eddig egy egyforma programú vezérlőt nem láttam.

thx!



Úgy tudom, hogy a 3x indexet a 4.0-ás és feletti lámpamodulok tudják csak. Kétlem, hogy a 2000-es évjáratban ez lenne, hacsak nem volt utólag kicserélve. :kiraly:


gyári van benne.
csak ugye az a gáz benne, hogy az autó német így TÜV-ös vizsga van, ott pedig kiszedik a tompított izzót és jelezni kell, hogy nincs bent. viszont csak úgy nem jelez ha annak is ki van véve a hideg tesztje. ha meg nem veszed ki, akkor meg azért jelez.
index-en meg azon agyalok, hogy a PSW_FSW fájlba beírom azt a sort, ami ehhez kell.
ha nem jó, akkor NCS úgyis pofázik, hogy olyan karakter van a MAN fájlba, amit nem képes feldolgozni.
mert volt, hogy mást át akartam írni, wert_01-ről pl és semmi mást nem engedett, tehát gondolom én tudta, hogy a hardver sem képes rá. pedig ahol van wert_01 ott válsztható lenne más is elvileg.


Hiäba irod be az SW alacsony hozzä. Ci 37-töl megy a 3 villanäs.
Miert szedik ki a tompitott izzot TÜV-ön? Eddig nekem 1x sem szedtek ki semmit.
Ki kell kapcsolni a tompitott figyelest az ennyi,akkor nem fog jelezni. Vagy vegyen bele egy ujabb LSZ-t. Ci35-ig lehet kb 20€-ert talälni. Ci 37 vagy felette (38,40,45 van) az meg kb 50€ de ki kell fogni,mert ritka. A kinälat.


hát nekem azt mondta, hogy ugye nem lehet jelzés. viszont neki legutóbb úgy volt, hogy kivették a bal tompított izzót, és ugye a műszerfalon jeleznie kellett, hogy hiba van.
legközelebbi műszakija januárban lesz ha minden igaz.
de akkor sem értem, ha low beam ki van kapcsolva, akkor is miért jelez. azt hittem rosszul van bekötve, de nem. na ezért nem kínlódok én AE-val :D vagy külön tápot kap külön kapcsolóval aztán csókolom :D

zlatan23 Elküldve: 2016-09-03 21:09 Mi lehet a baj?

viktor írta:
zlatan23 írta: Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?


Olaj csere vagy inspekció.


Olajcsere volt egy hónapja. Azt nem tudom miért váltott pirosra. Eddig sárga volt. Kocsi ábrája, alatta meg a Service. Üssem csak ki?

viktor Elküldve: 2016-09-03 13:47 Mi lehet a baj?

zlatan23 írta: Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?


Olaj csere vagy inspekció.

zlatan23 Elküldve: 2016-09-03 13:12 Mi lehet a baj?

Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?

zlatan23 Elküldve: 2016-09-03 13:09 Hibajelzés.

Sziasztok.
Műszerfalon indítás után piros Service felirat jelenik meg. Eddig sárga felirat volt, alatta egy km visszaszámláló(20.000km). Mire utalhat? Fontos?

andrew Elküldve: 2016-08-30 15:30 Műszerfal kijelzés

andrew írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
andrew írta:
Bitu79 írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: Sziasztok
nem világít a műszerfal háttérvilágítása, kivéve a bc-nél világít.

biztosítékok jók néztem őket. hol keressem a hibát valami ötlet?


szerintem a világítás modul lesz a ludas. mert ugye a fényerőt a világításmodulon lévő szenzor alapján szabályozza. vagy nem oké a kommunikáció, vagy valami hasonló lesz szerintem.


a szabályzás is megy a bc kijelzésnél és a klímapanelon is reagál a fényerőre


Valamit kötöttél be mostanában?Az miatt is előfordulhat ez.Arra gondolok,hogy valami bekever a K-bus-on.Előtte működött rendesen?Az is lehet,hogy megtört valahol a kábel az LCM környékén.Esetleg behaltak a ledek.

Itt egy videó segítségnek:

https://www.youtube.com/watch?v=890e6VQsDDw
Így kiméricskélheted te is.Enélkül ugyanis nem lehet rájönni,mi okozza.


tolató kamerát szereltem. annak a tápellátását a jobb hátsó helyzetjelzőről vettem.
talán ezzel az idővel van összefüggésben amióta nem működik, azelőtt igen világított rendesen



jaja kösd le, ha utána jó, akkor meg lehetne próbálni, hogy a lámpa modulból kikapcsolni a lámpák hideg és meleg tesztjét, felügyeletét.
vagy máshonnan kell venni 12V-ot.
bár én a tolatóról venném, de lehet az sem jó megoldás, nem tudom a kamera mennyi idő alatt éledne fel.


A tápot kösd át a tolató lámpára.


egyelőre lekötöttem de semmi változás. lehet tönkre vágta a lcm-et

aksit is lehúztam pár percre



lcm kicserélve műszerfal továbbra sem világít

viszont a km után megjelent egy pont az mit jelenthet? valahol már tuti olvastam....

YELLOW Elküldve: 2016-08-27 21:11 Szélvédő II. Újraragasztás,

p2010 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.


Már csaj egy faja eső kellene, hogy tesztelhesd. :-)


megy majd kamionmosóba.
egy kicsit rosszul lett berakva, ugyanis a bal felső sarka kiáll. az a baj, hogy közben ott hagytam az autót a parkolóba, és gyalog mentünk vásárolgatni. mire végeztünk, pont akkor ment el a góré. de már mondta, hogy nyugodtan mehetek. ekkor már legalább 1,5 órája állt az autó. aztán vettem észre eláll egy kicsit. és megnyomva mozgott. azonnal telefonáltam, mert azért még egy 30 percet szellőztettünk, dög meleg volt az autóban.
jött a magyarázkodás, hogy biztos a szélvédő ívhibás. mondom persze én is meg tudom magyarázni, de előtte semmi baja nem volt a BMW emblémás Pilkington szélvédőnek. nagy nehezen az egyik kolléga csapkodva visszajött, de közben ment vagy 6 hívás keresztbe kasba. azt mondta ő azért mert eláll egy 1-1,5 mm-t ki nem vágja. mondom oké, engem az zavar, hogy mozog. ugye megint a terelés. mondtam neki én a főnöknek is mondtam (mert úgy jött oda, hogy a főnök mondta mindent hagyjon abba és azonnal jöjjön, hát mondtam a főnöknek, hogy nem akarok ott 1 órát még szobrozni), hogy majd pár napot szárad és meglátjuk, akkor.
na ma néztem így 24 órával később ahogy láttam már nem mozog, de eláll ugyanúgy. végül is annyira nem zavar, csak ne ázzon be. lehet 10 évig nem kaptam követ, most meg 2 hét után kapok majd.
szerintem az volt a gond, csak nem akartam már mondani, hogy az autó ahogy beálltam jobb oldalra dőlt a parkoló miatt, nem is értettem miért így csinálják.

közben olvasgattam azért, és másnak nagyobb fékezéstől peregtek ki szélvédők, az enyémet nem tudom mi tartotta be. de én olyat sem tapasztaltam, hogy ajtó becsapásnál kifelé mozdítsa a szélvédőt.

p2010 Elküldve: 2016-08-27 20:58 Szélvédő II. Újraragasztás,

YELLOW írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: haller!

nos beigazolódott a gyanúm. a műszerfal felől nagy eső, vagy mosáskor vízcseppek jelentek meg. egy ideje, fura tompa ropogást is hallottam, igaz az ázást később észleltem.
most itt a mobil üvegeseknél megnézettem, és mozog a szélvédőm, elengedte a ragasztás. (és még mondják kevés a gyári Business hifi :fetreng: ) érdekes, mert a vezető oldalon rosszabb a helyzet, ott mégsem ázok. illetve a szélvéő alatti műanyagnak sincs elvileg köze hozzá, azt mondta a srác, hogy az alá be is kell folynia, az nem gond. mindegy ha már van egy új, kicseréltetem azt is.

szóval újra kell ragasztani a szélvédőt, nem cseréltetem másikra, mivel nincs baja.

na de a kérdesem arra irányulna, hogy a szélvédő körüli gumit ki fogják tudni vajon úgy szedni, hogy ne sérüljön? mert erre a kérdésemre 50-50% esély választ kaptam.
videókat nézve olyan mintha ezt a gumit beragasztás előtt kellene a szélvédőre rakni, majd úgy beragasztani. de ez alapján sérülésmentesen lehetetlen kiszedni, mert a damil amivel kivágják a helyéről, az fogja elroncsolni.

szóval akinek ragasztottak már be szélvédőt, és van tapasztalata, azt szívesen meghallgatom. köszi!


Nálam cserélték, nem is volt kérdés, mivel fontosabb volt, hogy a fényezett részek épek maradjanak. Az ára meg nem érdekelt a casco miatt.


nekem arra a gumira olyan 6ezer körül mondta. nem is az ár miatt, csak mondom hátha van tapasztalat. én amúgy a rettegek a procedúrától, de hát videókat nézve, drágább autókban is simán cserélnek. szóval már nem aggódom.
köszi a választ!


Nem vészes meló annak, aki ért hozzá. Pontosan kell illeszteni és jól kell felvinni a ragasztót. Na meg persze a zsírtalanítás és az alapozás is lényeges.
Az újra ragasztás azért más téma, mert úgy kell kivenni az üveget, hogy ne sérüljön. Na ez nem annyira egyszerű feladat.

A szélvédő alsó részénél lévő műanyagnak tényleg semmi köze a beázásokhoz, csak ezt valaki kitalálta, aki még nem látott ilyet.


mondta, hogy garanciát nem vállal az üvegre, hogy nem törik össze, de nem lesz gond azt mondta.
gyári üveg, BMW jeles Pilkington, de már volt ragasztva, ez látszik is belül a ragasztás, ami már nekem is feltűnt.
valószínű az üveg nem lett alapozva, vagy azzal az edzővel lekezelve, ami a ragasztóhoz kell.
ezek régóta csinálják az tény, szóval reménykedem. biztos csinált már E46-ot, sőt mondta neki is volt, neki a tetőablak csatornájánál ázott.


Yellow cseréld a szélvédő körüli gumit is. A gyàri kb 7-8e ft. Nyugi nem nagy mutatvàny, nem rég csinàltam én is.


majd kérek ajánlatot a forrásomtól, mennyiért tud gumit. akkor jól láttam, hogy a gumit beragasztás előtt kell felrakni a szélvédőre?
szerencsére házhoz is jönnek az üvegesek. bár még azon agyalok, hogy a régi ragasztót le tudják-e szedni normálisan az üvegről. azért ha nem lenne muszáj üveget nem szeretnék újat venni :D


no szóval elég rossz ajánlatot kaptam, 7.800.- a szélvédő keretre. még más BMW-s kereskedésnél is 7.200.-

úgyhogy hozattam az üvegessel.
5.500.- szélvédőkeret gumi (nem tudom gyári-e, de jól néz ki)
10.000.- újraragasztás, szerelésekkel együtt.
gyors kötésű ragasztó +2.000.- (de nem kértem) ezzel 30 perc, amúgy 1,5 óra a szervíz elhagyási idő. azaz még nem köt meg full, de a légzsák már nem nyomná ki a szélvédőt.

hát gyerekek a döbbenet fogott el. a körbevágó cucc, simán húzták körbe. azaz szinte semmi nem fogta a szélvédőt. a szélvédő jobb alján maradt csak némi ragasztó, az összes többi a kasztnin maradt. szóval előre igaza volt a mesternek, hogy rosszul kezelték a szélvédőt, lehet az aktivátor lemaradt róla. ahhoz képest nem is áztam, és nem tűnt fel. sem huzat sem semmi. jól zárt az autó is, ajtózárásnál nem szökött a szélvédő mellett a nyomás. szóval nem értem. remélem az a furcsa ropogás is ettől volt.
szóval korábban volt ragasztva a szélvédő, esetleg cserélve, és mivel BMW jeles, így szervizben csinálhatták, akik elég sz@r munkát végeztek, a kasztni is össze volt kicsit bacva.
ami még fura volt, hogy sok videót néztem, mindenhol a kasztnira nyomták a ragasztót, ők az üvegre. végül is lényegtelen, csak fogja.
a szélvédő alatti műanyag 2 helyen volt picit elrepedve, most sikeresen kitörtek belőle egy darabot, de hát el van érve. szerencsére van másik (új, gyári), majd magamnak cserélem.


Már csaj egy faja eső kellene, hogy tesztelhesd. :-)