Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 3162 találat


kisg325 Elküldve: 2016-04-22 20:56 Izzítás vezérlõ

lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.

A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.:kiraly:


Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.

Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.

kisg325 Elküldve: 2016-04-22 17:51 Izzítás vezérlõ

Tano írta:
Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.


Oké,akkor a faceliftesnél is ez lehet a helyzet,mert nekem sem jelzi.

Tano Elküldve: 2016-04-21 21:35 Izzítás vezérlõ

kisg325 írta: Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?


Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.

kisg325 Elküldve: 2016-04-21 19:22 Izzítás vezérlõ

Sziasztok!

Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?

Jesse Elküldve: 2016-04-20 00:23 320d Motor

Tano írta:
Jesse írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!


A kiegyenlítő tartályban olajos a hűtővíz? Van olajos szaga, habzik esetleg, a vízhőfok rendben?
Ha ezek nincsenek, akkor nagy valószínűséggel az EGR hőcserélőjén keresztül szívja be a vizet, mert valamelyik cső megrepedt benne. Többünknek is volt már ilyen esete.


A vizhofok lejjebb van kicsit a közepétől a tobbi jelenség negativ remelem az lesz a hiba,az ingadozó alapjárat akkor mivel magyarázható?

Tano Elküldve: 2016-04-20 00:07 320d Motor

Jesse írta: Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!


A kiegyenlítő tartályban olajos a hűtővíz? Van olajos szaga, habzik esetleg, a vízhőfok rendben?
Ha ezek nincsenek, akkor nagy valószínűséggel az EGR hőcserélőjén keresztül szívja be a vizet, mert valamelyik cső megrepedt benne. Többünknek is volt már ilyen esete.

Jesse Elküldve: 2016-04-19 21:49 320d Motor

Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!

GNoRbY88 Elküldve: 2016-04-18 09:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kisg325 írta: Sziasztok!

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?

Illetve van egy 32-es AUC HEATING hibakódom. /Short circuit to ground/ Találkozott már valaki ilyen hibával? Mondjuk,ha lehúzom a szenzor csatiját,akkor is kiírja ugyanezt,plusz mellé még a szakadást is.


A kis dobozban szenzor mögött van fűtés része (2. képen láthatod), ami csak valami előmelegítő szerepet tölt be ha jól olvastam valahol. AUC sensor. Klímás topikban több infót találsz róla.

kisg325 Elküldve: 2016-04-17 20:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?

Illetve van egy 32-es AUC HEATING hibakódom. /Short circuit to ground/ Találkozott már valaki ilyen hibával? Mondjuk,ha lehúzom a szenzor csatiját,akkor is kiírja ugyanezt,plusz mellé még a szakadást is.

lantika Elküldve: 2016-03-31 11:17 Műszerfal kijelzés

juhaszadika írta:
lantika írta:
juhaszadika írta: Most ezt jelzi:


Fekbetet kopäsjelzö?

Jaja sztem az. De van ilyen, h az hamarabb megadja magát mint a fékbetét?



"Tárcsafékeknél három rendszer terjedt el a fékbetétkopás visszajelzésére, ebből kettő elektronikus (vezetékes és tüskés), egy pedig mechanikus elven működik. Elektronikus kopásjelzőknél a dörzsanyagba beágyazott kopásjelzők elkopott fékbetéteknél, a féktárcsával érintkezve áramkört nyitnak meg vagy zárnak be, és ennek hatására a műszerfalba elhelyezett lámpa figyelmeztet a kopási határ (kb. 2 mm) elérésére."

Egyebkent lehet käbel kontakt hiba is a kerekjärati ivben levö dobozban,es az is elöfordulhat,hogy rosszul erzekel. Nekem is ez volt,kicsereltem a käbelt es jo lett.:kiraly: