Összesen 3162 találat
kisg325
Elküldve: 2016-04-22 20:56 Izzítás vezérlõ
lantika írta:
Mert nem jo. A 2-ik hengerednek a vezerlese hibäs. Ez lehet egy kontakthiba,vagy käbelszakadäs stb.
A mäsik kerdere välasz: INPA Izzitäs vezerlö teszt nem a müszerfalat teszteli,hanem az izzitäst,gondolom a teszt vegen kiadja a teszt adatait. A müszerfalon nem fogod lätni,hogy teszteli az izzitäst.:kiraly:
Szóval vehetem le a szívósort... mondjuk a vezérlőt is rakhatták volna elérhetőbb helyre.
Jó lesz pepecselni vele,hogy egyáltalán eljut-e a feszültség az izzítógyertyáig,de ahogy az ábra mutatja sajnos nem igazán.
Arra gondoltam,hogy ha szoftveresen be lehet kapcsolni az izzítást,akkor azt ugyanúgy jelzi a műszerfalon,mintha az autó üzemszerűen izzítana,de akkor ez rossz elgondolás volt részemről.
kisg325
Elküldve: 2016-04-22 17:51 Izzítás vezérlõ
Tano írta:
Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.
Oké,akkor a faceliftesnél is ez lehet a helyzet,mert nekem sem jelzi.
Tano
Elküldve: 2016-04-21 21:35 Izzítás vezérlõ
kisg325 írta:
Sziasztok!
Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.
Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?
Én a FL előtti verzióról tudok nyilatkozni, annál ilyenkor nem jelzi a műszerfalon.
kisg325
Elküldve: 2016-04-21 19:22 Izzítás vezérlõ
Sziasztok!
Az OBD fórumban már feltettem a kérdést,de hátha itt olvassa olyan,aki ott nem olvasta.
Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?
Jesse
Elküldve: 2016-04-20 00:23 320d Motor
Tano írta:
Jesse írta:
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!
A kiegyenlítő tartályban olajos a hűtővíz? Van olajos szaga, habzik esetleg, a vízhőfok rendben?
Ha ezek nincsenek, akkor nagy valószínűséggel az EGR hőcserélőjén keresztül szívja be a vizet, mert valamelyik cső megrepedt benne. Többünknek is volt már ilyen esete.
A vizhofok lejjebb van kicsit a közepétől a tobbi jelenség negativ remelem az lesz a hiba,az ingadozó alapjárat akkor mivel magyarázható?
Tano
Elküldve: 2016-04-20 00:07 320d Motor
Jesse írta:
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!
A kiegyenlítő tartályban olajos a hűtővíz? Van olajos szaga, habzik esetleg, a vízhőfok rendben?
Ha ezek nincsenek, akkor nagy valószínűséggel az EGR hőcserélőjén keresztül szívja be a vizet, mert valamelyik cső megrepedt benne. Többünknek is volt már ilyen esete.
Jesse
Elküldve: 2016-04-19 21:49 320d Motor
Sziasztok!
Nekem egy olyan problémám lenne hogy a motor megeszi a hűtővizet.
Olajcseren megnezettem nem folyik belőle sehol akkor ez hengerfej lesz?
Kicsit erős az alapjárat is úgyhogy erre tudnék gondolni de körülbelül 200-300km után tölteni kell mert jelez a műszerfal.nemtudom,ha hengerfejes is ilyen gyorsan elenné az összeset?!
1999.320d e46 136lo
Köszi!
GNoRbY88
Elküldve: 2016-04-18 09:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
kisg325 írta:
Sziasztok!
Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?
Illetve van egy 32-es AUC HEATING hibakódom. /Short circuit to ground/ Találkozott már valaki ilyen hibával? Mondjuk,ha lehúzom a szenzor csatiját,akkor is kiírja ugyanezt,plusz mellé még a szakadást is.
A kis dobozban szenzor mögött van fűtés része (
2. képen láthatod), ami csak valami előmelegítő szerepet tölt be ha jól olvastam valahol.
AUC sensor. Klímás topikban több infót találsz róla.
kisg325
Elküldve: 2016-04-17 20:25 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Tudja esetleg valaki,hogy E46 320D 150LE esetében,ha az INPA-ban aktiválom az izzítást,akkor azt jeleznie kéne a műszerfalon,hogy éppen izzít?
Illetve van egy 32-es AUC HEATING hibakódom. /Short circuit to ground/ Találkozott már valaki ilyen hibával? Mondjuk,ha lehúzom a szenzor csatiját,akkor is kiírja ugyanezt,plusz mellé még a szakadást is.
lantika
Elküldve: 2016-03-31 11:17 Műszerfal kijelzés
juhaszadika írta:
lantika írta:
juhaszadika írta:
Most ezt jelzi:
Fekbetet kopäsjelzö?
Jaja sztem az. De van ilyen, h az hamarabb megadja magát mint a fékbetét?
"Tárcsafékeknél három rendszer terjedt el a fékbetétkopás visszajelzésére, ebből kettő elektronikus (vezetékes és tüskés), egy pedig mechanikus elven működik. Elektronikus kopásjelzőknél a dörzsanyagba beágyazott kopásjelzők elkopott fékbetéteknél, a féktárcsával érintkezve áramkört nyitnak meg vagy zárnak be, és ennek hatására a műszerfalba elhelyezett lámpa figyelmeztet a kopási határ (kb. 2 mm) elérésére."
Egyebkent lehet käbel kontakt hiba is a kerekjärati ivben levö dobozban,es az is elöfordulhat,hogy rosszul erzekel. Nekem is ez volt,kicsereltem a käbelt es jo lett.:kiraly: