Összesen 3162 találat
rece65
Elküldve: 2016-01-01 17:46 Műszerfal kijelzés
Hi!
Ma egy piros "lámpa" ikon gyulladt ki a műszerfalamon.
Tudja vki mi ez mert a kézikönyvében nem találok ilyet...
Megnéztem az összes első és hátsó lámpát amire sztem utal a hiba jelzés de minden izzó ás lámpa rendben van.
YELLOW
Elküldve: 2015-12-31 14:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Gabor32 írta:
Bitu79 írta:
Gabor32 írta:
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy 2000-es évjáratú 320d-n hogyan lehet olajcsere periódust nullázni? OBD2-es csati van az utastérben a pedáloknál. Műszerfal reset nem működik, a teszteket megcsinálja, viszont hosszan nyomva tartva a gombot csak visszalép. Ha szoftveresen lehet csak , milyet vegyek hozzá ami tuti hogy jó lesz?
Pl. Bmw scannerrel lehet nullázni simán.
De szerintem nem jól próbálod.
https://www.youtube.com/watch?v=fJQ3xhv9TQA
https://www.youtube.com/watch?v=d999raJ1maU
Mennie kell,csak nézd meg a vidiket.
Már az összes videót megnéztem 8O Ha gyújtás nélkül hosszan nyomom a gombot akkor bejön a kijelző, viszont egy idő után le is kapcsol,nem jön be a teszt sem. Ha nyomom a gombot , és ráadom a gyújtást akkor bejön a teszt , és ennyi. A reset sehogy nem akar összejönni. Bmw scanner? Ez hogyan működik? Plc programozással foglalkozom , nem vagyok teljesen analfabéta :D De ezekről semmit nem tudok... :(
pedig nem jól csinálod.
benyomod a bal oldali pöcköt, majd ráadod a gyújtást. de közben nyomva kell tartani a pöcköt. akkor lép be a service menübe. ha belépett el lehet engedni a pöcköt. ha ezután röviden nyomod meg, akkor azt tudod kiválasztani, hogy az időszakos, vagy a km-es szervízt akarod-e nullázni. ha meg van melyiket, akkor hosszan kell megnyomni a pöcköt, kb. 2-3sec-ig. elkezd villogni a RESET felirat azt hiszem. akkor megint rányomsz. vagy hosszan, vagy röviden, már nem tudom. ha kiírja, hogy END, akkor megcsinálta.
szerk.: amúgy nekem sem sikerül sosem elsőre :D diaggal egyszerűbb, csak én azért lusta vagyok elővenni. laptop-nak kell áramforrás, mire odakészítem, addigra nyomkorászással is kész vagyok simán.
Gabor32
Elküldve: 2015-12-31 14:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Bitu79 írta:
Gabor32 írta:
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy 2000-es évjáratú 320d-n hogyan lehet olajcsere periódust nullázni? OBD2-es csati van az utastérben a pedáloknál. Műszerfal reset nem működik, a teszteket megcsinálja, viszont hosszan nyomva tartva a gombot csak visszalép. Ha szoftveresen lehet csak , milyet vegyek hozzá ami tuti hogy jó lesz?
Pl. Bmw scannerrel lehet nullázni simán.
De szerintem nem jól próbálod.
https://www.youtube.com/watch?v=fJQ3xhv9TQA
https://www.youtube.com/watch?v=d999raJ1maU
Mennie kell,csak nézd meg a vidiket.
Már az összes videót megnéztem 8O Ha gyújtás nélkül hosszan nyomom a gombot akkor bejön a kijelző, viszont egy idő után le is kapcsol,nem jön be a teszt sem. Ha nyomom a gombot , és ráadom a gyújtást akkor bejön a teszt , és ennyi. A reset sehogy nem akar összejönni. Bmw scanner? Ez hogyan működik? Plc programozással foglalkozom , nem vagyok teljesen analfabéta :D De ezekről semmit nem tudok... :(
Elküldve: 2015-12-31 14:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Gabor32 írta:
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy 2000-es évjáratú 320d-n hogyan lehet olajcsere periódust nullázni? OBD2-es csati van az utastérben a pedáloknál. Műszerfal reset nem működik, a teszteket megcsinálja, viszont hosszan nyomva tartva a gombot csak visszalép. Ha szoftveresen lehet csak , milyet vegyek hozzá ami tuti hogy jó lesz?
Pl. Bmw scannerrel lehet nullázni simán.
De szerintem nem jól próbálod.
https://www.youtube.com/watch?v=fJQ3xhv9TQAhttps://www.youtube.com/watch?v=d999raJ1maUMennie kell,csak nézd meg a vidiket.
Gabor32
Elküldve: 2015-12-31 14:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
A kérdésem az lenne hogy 2000-es évjáratú 320d-n hogyan lehet olajcsere periódust nullázni? OBD2-es csati van az utastérben a pedáloknál. Műszerfal reset nem működik, a teszteket megcsinálja, viszont hosszan nyomva tartva a gombot csak visszalép. Ha szoftveresen lehet csak , milyet vegyek hozzá ami tuti hogy jó lesz?
laszlo0918
Elküldve: 2015-12-29 19:19 Műszerfal kijelzés
lantika írta:
laszlo0918 írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy mikor indítom hidegen az autót felvillannak a műszerfalon a sárga háromszög abs meg még egy azt most így nem tudom minek a kontroll égője. Másnál is előfordul ez vagy csak nálam. Az aksi pár hónapos benne 85ah varta sylver dynamic. Örülnék ha más dízeles kolléga megosztaná az észrevételeit ezzel kapcsolatban.Köszi szépen
Hello. Ilyen nekem is van kb evente 4-5 alkalommal. Jellemzöen hideg idöben,de a következö inditäsnäl eltünik. Elvileg kormänyszög jelado hiba,de lehet csak kontakt hiba. Eddig meg nem olvastam ki a hibakodot,igy a pontos okot nem tudom.
Ma megnéztem youtube-on pár hideg indítást e46 320d -k voltak mindenkinek fel villannak azok a lámpák nem tudom hogy ez rossz lehet e vagy normális.
lantika
Elküldve: 2015-12-29 09:38 Műszerfal kijelzés
laszlo0918 írta:
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy mikor indítom hidegen az autót felvillannak a műszerfalon a sárga háromszög abs meg még egy azt most így nem tudom minek a kontroll égője. Másnál is előfordul ez vagy csak nálam. Az aksi pár hónapos benne 85ah varta sylver dynamic. Örülnék ha más dízeles kolléga megosztaná az észrevételeit ezzel kapcsolatban.Köszi szépen
Hello. Ilyen nekem is van kb evente 4-5 alkalommal. Jellemzöen hideg idöben,de a következö inditäsnäl eltünik. Elvileg kormänyszög jelado hiba,de lehet csak kontakt hiba. Eddig meg nem olvastam ki a hibakodot,igy a pontos okot nem tudom.
laszlo0918
Elküldve: 2015-12-29 06:01 Műszerfal kijelzés
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy mikor indítom hidegen az autót felvillannak a műszerfalon a sárga háromszög abs meg még egy azt most így nem tudom minek a kontroll égője. Másnál is előfordul ez vagy csak nálam. Az aksi pár hónapos benne 85ah varta sylver dynamic. Örülnék ha más dízeles kolléga megosztaná az észrevételeit ezzel kapcsolatban.Köszi szépen
hil
Elküldve: 2015-12-16 19:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=864959
Yellow itt egy neked való topik.
Yea, the older clusters don't have any write protection for their EEPROMs, so with the right software you can input any mileage and VIN you want. I've actually done in the past (helped someone recode a used cluster with the mileage stored on the lcm). Almost scary how easy it was - I could've set it to any value I wanted and there was no tamper dot. I think in 2001 or 2002 they added some write protections, so you need to desolder the chip and use an external programmer. Not impossible, but does stop a lot of people.
Lehet ezt írta Hil is
ez alapján az írás alapján, akkor átírni sem lehet. vagyis átlehet, de nem a scanner-rel. bár akkor sem értem, az írási gomb miért aktív. ami pont nem érdekelne. ha már ennyire védik, az írást kellett volna, olvasni meg engedjék :D
Mint ahogyan írtam a levélben: bármilyen algorítmussal is próbálod az átírást, látszólag kettőben el fog indulni, de a végén azt irja a program, hogy sikertelen az átírás.
És ez nem csatlakozó bekötés függő, hanem az eprom ilyen
Ismereteim szerint talán 3 helyen van tárolva a Km állás, amiből 1-et át lehet írni, esetleg kettőt is, ez random változó. Amit viszont látni is lehet a műszerfalon, azt nem (IKE).
Azt lehetne esetleg megpróbálni, hogy az M35080 "W" lábát logikai 0 vagy 1-be tenni és így próbálni az átírást
Elküldve: 2015-12-16 10:18 Segítsetek!
YELLOW írta:
Splr01 írta:
sziasztok,
Egy érdekes problémám van, 1-2 angol fórumon kívül nem fordult elő ez a probléma. Adott egy e60, minden értesítő/figyelmeztető hang jó, hifi szintén kifogástalan, de az index nem ad kit-kat-kit-kat hangot. Megoldás nincs, titkos menüben teszt alatt sem nyikkan meg, de az index villog.
Valakinek ötlet? Előfordulhat hogy offolták pl ncs expertben, vagy hasonló?
előre is köszönöm!
mivel megy a index, ezért semmi köze reléhez. a hangok meg már hangszóró adja ki, vagy valami hasonló. szóval lehetséges, hogy ki lett kapcsolva, mivel kapcsolható, programozható. ha így vetted, vagy valaki turkált bele, akkor simán lehet a programozással gond. ha egyszer csak abba maradt, akkor... ami kiadja a hangot, azzal lehet baj. viszont azt nem tudom, hogy ez a műszerfalban van-e vagy rendes hangszórókon.
Ha idrive-os a kocsi,esetleg ott kell körülnézni.Sztem abban is kikapcsolható az index hang
Ha nincs idrive,akkor a bc-be kell körülnézni.
Itt egy vidi,igy kell előcsalni a titkos menüt:
https://www.youtube.com/watch?v=envKMwftf6wA hangot ki és bekapcsolni,illetve tesztelni a 13-as menüben lehet.
Itt egy teljes lista a titkos menűről angolul pdf-ben:
http://www.scoopz.com/m5board/...ctions.pdf