Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


MattM325 Elküldve: 2019-06-03 22:33 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Meg is jött a görgő,Audi,Seat,VW, 4500 volt. A bezzeg BMW be csak kompletten lehet venni, 20 ezerért, majd mindjárt futok.
A régi.


Az új.


akinek ehhez kel görgő, ne vegye meg komplett.

http://lagunamotorsport.com/im...ac_571.jpg


Örülök. :D
Szerintem nem te leszel az egyetlen, aki ezek után jobban körbe fog nézni az alkatrészpiacon. Nem ez az egyetlen olyan alkatrész, ami más autóhoz is jó.


Mondjuk te találtad, de basszus, azon az oldalon 9000 volt, aztán találtam ugyan azt 7500 ért, egy másikon meg le volt akciózva 4500 ra. Igaz csak Optimal, de kérem mégse 18-20 ezer. Ott csak a klima kompresszor van, csak az a rövid szar ékszíjat vezeti meg, nincs terhelve mint a nagy feszítő a generátornál. A régit még megzsíroztam, majd kicserélem a lesz hangja, már nem bontom ki újra. Gyönyörűen meg lehet kenni ha a zárógyűrűt ki pattintjuk. Kimostam benzinnel tisztára, aztán tele zsírral. Persze ha már el is kopott akkor ez nem sokat ér, de még nem kotyogott.

itt rendeltem meg.
http://autoalkatreszed.hu/list...3%ADj.html


Tudom, hogy régi a téma! De itt van a cikkszám INA-ból fillérekért: 531 0891 10

MattM325 Elküldve: 2019-06-03 22:21 Minimális hifi upgrade

mgergo200 írta: Kedves E46 tulajok!
Egy faceliftes touring e46-ban szeretném kicserélni az első hangszórókat. A hsz. készlet már meg van. Két kérdésem lenne:
1. Jártas-e valaki az ajtók bitumenlappal (vagy bármi mással) történő "szigetelésében"? Mi a menete, mit vegyek, mennyit, hova tegyem stb...
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

2. Szerelt-e már be valaki mély-közép hangszórót mdf átalakítóval? Ez az --> https://caraudiosklepy.pl/bmw-...stanse-mdf
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

A célom az lenne, hogy mélyláda nélkül élvezhető, dinamikus hangzást teremtsek az első utasok számára.(a csomagtartóban sajnos nem utaztatok senkit, így a hátsó hangszórók maradnak)
Nem hangnyomás versenyre készülök, illetve nem az a cél, hogy a szomszéd utcában is hallják, hanem, hogy a jelenlegi ipari hulladék hsz. készletet kicseréljem, és végigtudjak hallgatni egy tracket az autóban élvezettel.

Köszönök szépen minden építő jellegű hozzászólást, minden tanácsot szívesen fogadok!
[img]https://caraudiosklepy.pl/imag...9b1c27.jpg[/im
g]

Anno az E46-ban cseréltem hangszórókat jó minőségű Hertz szettekre.
Erősítő nélkül sokkal rosszabb hangzás várható, mondom ezt úgy, hogy kifejezetten érzékeny szetteket vettem. Ha komolyan gondolod, akkor erősítőre rákötöd az első szetteket, hátra, hogy mély is legyen teszel valami 3 utas szettet, mondjuk oválokat. Szigetelést gyárilag nagyon jól megoldották, de az csak az eredeti hangszórókhoz illeszkedik, negen találsz instrukciót képekkel. Van olyan erősítő, ami rendelkezik hangszóró jel kimenettel (ha jól emlékszem ez a neve), így maradhat a gyári rádió. Amúgy talán legjobb lenne egy gyári HK-t szerezni, nagyon kellemesen szól. Három E46-om volt, sima, hifi, és harman kardonos, utóbbi kettő gyárilag erősítős, nagyon nagy a differencia.


mgergo200 Elküldve: 2019-06-03 21:04 Minimális hifi upgrade

Kedves E46 tulajok!
Egy faceliftes touring e46-ban szeretném kicserélni az első hangszórókat. A hsz. készlet már meg van. Két kérdésem lenne:
1. Jártas-e valaki az ajtók bitumenlappal (vagy bármi mással) történő "szigetelésében"? Mi a menete, mit vegyek, mennyit, hova tegyem stb...
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

2. Szerelt-e már be valaki mély-közép hangszórót mdf átalakítóval? Ez az --> https://caraudiosklepy.pl/bmw-...stanse-mdf
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

A célom az lenne, hogy mélyláda nélkül élvezhető, dinamikus hangzást teremtsek az első utasok számára.(a csomagtartóban sajnos nem utaztatok senkit, így a hátsó hangszórók maradnak)
Nem hangnyomás versenyre készülök, illetve nem az a cél, hogy a szomszéd utcában is hallják, hanem, hogy a jelenlegi ipari hulladék hsz. készletet kicseréljem, és végigtudjak hallgatni egy tracket az autóban élvezettel.

Köszönök szépen minden építő jellegű hozzászólást, minden tanácsot szívesen fogadok!

MattM325 Elküldve: 2019-06-03 20:40 Differenciálmû

User01 írta: Üdv mindenkinek!
Difi csere előtt állok viszont nem nagyon vagyok otthon a témában.
118D 122Le M47204D4 motorkódú BMW-be kéne.
Nem igazán tudom, hogy milyen áttételezésű difit keressek bele. Esetleg bele megy e egy másik fajta. Nézegettem több weboldalon, de többségében az N motorkódú-hoz láttam.
Esetleg egy 3-as e46-os vagy e90-snek a difi-je jó lehet e bele?


Vagy felújittatod, vagy 120d difijét teszed bele kardannal egyutt...
Bontott 118d csak időnyerés, mind szar, valószínű màr a bontott is.

YELLOW Elküldve: 2019-05-28 22:33 Motorgenerál!

muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.

tamaslaczi Elküldve: 2019-05-28 15:39 hangos a motor

tusi_ írta:
Pocses írta:
Mike83 írta:
Pocses írta:
Mike83 írta: Mi lehet baj - csak hideg inditásnál ilyen, talán hidrotőke?

https://www.youtube.com/watch?v=NyZBh3xnBxY


Így hallásra az lehet mert ugye megjön a nyomással a kenés és egyből elhallgat. Mikor volt olajcseréd? Mit használsz bele? Castrol 5W-40 amit én használok igaz az öreg 8 szelepes motoromba de nem zörögnek a tőkék. Max 15ezeret használd vagy egy év. Olajcsere után feltűnően csendesebb lesz majd! 8)


Most volt olajcsere 5000KM el ezelőtt Mobil 5W30 ESP BMW hez engedéjezett, a szerelőm vezérésmodosítóra gyanakszik videó alapján de jövő héten elviszem. Neked volt már hasonló?
Szia mi leztt a hiba, én ezzel küzdök


Volt a gyári 5W30-al. Azt akkor mondta szerelőm rakjunk bele 5W40-et amúgy is kicsit csipegeti bár szinte melyik nem. Baromság a 30ezres olajciklus ugye amit a kinti vásárlók anno be is tartottak. :| Ugyanannyi fillér b@szó van kint is, ha nem több mint nálunk. :roll:



Ámen



muszka93 Elküldve: 2019-05-28 12:37 Motorgenerál!

Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)

torokrobi Elküldve: 2019-05-23 21:27 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
b_imi írta:
torokrobi írta:
b_imi írta:
torokrobi írta: Sziasztok ! Következő a problémám.2006-os 120D indításkor és leállításkor nyikorgó hangot ad, menet közben semmi.A szíjtárcsára gyanakszom, de segítséget kérnék hátha volt valakinek ilyen hibája. Köszönöm !


Milyen szíj van rajta?

Conti



Vegyél BMW feliratos (gyári) szíjat.


vagy inkább szíjtárcsát kellene cserélni Corteco-ra.
bár van aki panaszkodik a román gyártású Conti szíjakra. pedig korábban sosem volt probléma velük.

Vízpumpa volt

John Elküldve: 2019-05-22 18:46 Gyújtógyertya.

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.M43tub16 esetében miért fontos az 1.6/8 szelepesnél hogy 4 pólusú legyen? A másik kérdésem hogy olvasgatom hogy az új gyertya tönkreteszi a trafót ez az egybetrafónál is így van? Meg csak a gyárit (Az van nekem még benne.) A másik hogy ír 3 verziót is:(BOSCH FGR7DQP 12120141871,NGK BKR6EQUP 12129071003,12120037607.)A gyárinak mi a pontos hőértéke? Köszi előre is


nem fontos amúgy a 4 pólusú. elég a 2-es is. de jobb a szikrakép, biztosabb. nekem az NGK van, amit írtál típust.
az új gyertya akkor jelent gondot, ha a trafó már haldoklik. egybe trafónál is.
de a külön trafósnál már csak azért is, mert ott gyárilag is problémásak. én pont így jártam, de biztos olvastad.
amúgy marja sok márkánál problémás a trafó. népautó konszernéknél pláne. fater kopeljében, 15ezernék kapu lett a trafóhíd. mondhatni általános jelenségnek számít ez már.

Köszönöm.Igen olvastam és éreztem hogy írni fogsz :)Annyiban javítanék hogy nem biztos hogy még a gyárból amikor kijött azok a gyertyák vannak benne de gyári mert Bmw írás van rajta és k575 bkr6eqp Ngk és biztos nem bírna ki 233710 Km-et.(Haver mondta is múltkor hogy:"Biztos nem 4 pólusú való bele mert az Gti-k be való ráadásul nem Japán gyertyával tervezhették" Ha 2 pólusú is jó bele akkor milyen cikkszámút javasolsz és milyen márkájú legyen? ( 12129064619 Ez jó?)


4 pólosú GTi-be való.... jó nagy baromság, ne hallgass arra a haverodra. nincs jelentősége. én úgy tudom gyárilag NGK és Bosch gyertyákat raktak a BMW-be.
azok közül kell választani amit a realoem ajánl mondjuk. nem csak az a lényeg, hogy mennyi a pólus, hanem elvileg ezek gyárilag be vannak lőve megfelelő gyertyahézagra. tehát csak berakod és kész.
sok féle gyertyát be lehet tenni, ha a menetelése méretei stimmelnek, de lehet a gyertyahézag nem megfelelő az adott motorhoz.
egyébként ezek a gyertyák sokat elmennek. nem véletlen drágábbak, nem csak a 4 pólus miatt. én is 80-85ezernél cseréltem, de nem igen kellett volna még.
sok típusnál, márkánál a dobozon is feltüntetik mennyi km az élete kb. ami persze lehet több vagy kevesebb is.

Köszi.Tudsz olyan Webshopot ami nem olyan mint a Bárdi hogy cikkszám alapján sose a gyárit (Csak viszonteladói jelszóval engedi a gyári termékeket..)hanem a referenciákat adja ki?


a gyári szerelést a realoem adja. amit ott látsz gyárilag olyannal jöttek ki. azokat a típusokat meg lehet keresni bármelyik alkatrész webshop-on, ha forgalmazzák.

Igen az Om-ben néztem a cikkszámokat de ha Bárdinál beírod a keresőbe csak a referenciákat adja ki kivéve ha viszonteladói jelszóval lépsz be és konkrétan a találatok közé mindent be tesz kivéve a gyári alkatrészeket és nem szeretnék helyettesítő termékeket hanem konkrétan olyant dobjon be nekem a találatok közé ami kimondottan gyári. (Mondjuk a Schmiedmannnál (Ceglédtől ez messze van.) le lehet kimondottan gyárira szűkíteni kivéve a Bárdinál )

YELLOW Elküldve: 2019-05-22 16:57 Gyújtógyertya.

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.M43tub16 esetében miért fontos az 1.6/8 szelepesnél hogy 4 pólusú legyen? A másik kérdésem hogy olvasgatom hogy az új gyertya tönkreteszi a trafót ez az egybetrafónál is így van? Meg csak a gyárit (Az van nekem még benne.) A másik hogy ír 3 verziót is:(BOSCH FGR7DQP 12120141871,NGK BKR6EQUP 12129071003,12120037607.)A gyárinak mi a pontos hőértéke? Köszi előre is


nem fontos amúgy a 4 pólusú. elég a 2-es is. de jobb a szikrakép, biztosabb. nekem az NGK van, amit írtál típust.
az új gyertya akkor jelent gondot, ha a trafó már haldoklik. egybe trafónál is.
de a külön trafósnál már csak azért is, mert ott gyárilag is problémásak. én pont így jártam, de biztos olvastad.
amúgy marja sok márkánál problémás a trafó. népautó konszernéknél pláne. fater kopeljében, 15ezernék kapu lett a trafóhíd. mondhatni általános jelenségnek számít ez már.

Köszönöm.Igen olvastam és éreztem hogy írni fogsz :)Annyiban javítanék hogy nem biztos hogy még a gyárból amikor kijött azok a gyertyák vannak benne de gyári mert Bmw írás van rajta és k575 bkr6eqp Ngk és biztos nem bírna ki 233710 Km-et.(Haver mondta is múltkor hogy:"Biztos nem 4 pólusú való bele mert az Gti-k be való ráadásul nem Japán gyertyával tervezhették" Ha 2 pólusú is jó bele akkor milyen cikkszámút javasolsz és milyen márkájú legyen? ( 12129064619 Ez jó?)


4 pólosú GTi-be való.... jó nagy baromság, ne hallgass arra a haverodra. nincs jelentősége. én úgy tudom gyárilag NGK és Bosch gyertyákat raktak a BMW-be.
azok közül kell választani amit a realoem ajánl mondjuk. nem csak az a lényeg, hogy mennyi a pólus, hanem elvileg ezek gyárilag be vannak lőve megfelelő gyertyahézagra. tehát csak berakod és kész.
sok féle gyertyát be lehet tenni, ha a menetelése méretei stimmelnek, de lehet a gyertyahézag nem megfelelő az adott motorhoz.
egyébként ezek a gyertyák sokat elmennek. nem véletlen drágábbak, nem csak a 4 pólus miatt. én is 80-85ezernél cseréltem, de nem igen kellett volna még.
sok típusnál, márkánál a dobozon is feltüntetik mennyi km az élete kb. ami persze lehet több vagy kevesebb is.

Köszi.Tudsz olyan Webshopot ami nem olyan mint a Bárdi hogy cikkszám alapján sose a gyárit (Csak viszonteladói jelszóval engedi a gyári termékeket..)hanem a referenciákat adja ki?


a gyári szerelést a realoem adja. amit ott látsz gyárilag olyannal jöttek ki. azokat a típusokat meg lehet keresni bármelyik alkatrész webshop-on, ha forgalmazzák.