Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


bagika Elküldve: 2022-12-03 12:21 N45 motorok

Sziasztok!
Autó:2006 évj. BMW 116i. Motorkód: N45B16
Az történt hogy az autó bent állt kereskedésben kb. 4 hónapot, mert el szerettem volna adni.Aztán el szerettem volna hozni de az autó nem indult, az aksi alig tekert, így segítettünk másik aksival. Úgy sem indult be,tréler-szerelő,hibaolvasás, motorvezérlőt nem látja. Motorvezérlő ki, szaki kiméri, semmi baja, vissza az autóba, rá gépre motorvezérlő sehol. Biztik, relék rendben, aksi kicserélve, gyújtás ráadása után teker, minden visszajelentő a műszerfalon megvan aminek meg kell lennie, csak a motor check lámpa nincs sehol, és nem indul. Más hibát nem hoz. Vajon miért nem látni a motorvezérlőt ha rárakjuk gépre amikor elvileg az rendben van? A gyenge aksi első indításnál letilthatott a kis feszültég miatt valamit?

Noresz Elküldve: 2022-12-03 08:42 Hajtáslánc

Sziasztok.

Bmw F31 2013 316D os autom van. Mar harmadszor irja ki, hogy "hajtáslánc,nem all rendelkezesre telyes hajtasero" , de kb havona... Először pdf h nem regeneral, teszterrol lett regeneralva, eltűnt, masodszor kuplung sérülés, be lett tanitva eltűnt és most megint. Nincs is annyi ero az autoba.
Valakinek volt ilyen gondja? Előre is köszönöm

YELLOW Elküldve: 2022-11-27 21:53 N46 és N42 motorok

Bmwcooler írta: Üdv.
Sziasztok, egy kérdéssel fordulnék hozzátok van egy 2005-ös E90 318i manuál amit kinéztem és most tervezem majd megnézni,lekérdeztem és látszólag minden rendben van egy tulaj,nincs tekerés, sérülés, km húzós: 244.000 vezérlés még nemvolt cserélve..
...Az alany N46B20B de a többi úgyis személyesen derül ki.
Az lenne a kérdésem ,hogy tudok egy két rossz dolgot erről a motorról:roll:.. de mégis bevállalható lenne-e így ez a motor ,vagy felejtős?
Nyilván lesz rá költve nem kevés, vezérlés és a többi kötelező dolog.
Köszönöm.


az a baj, hogy 17 éves autó, relatíve magas futással, már ha valós. nagyban függne az előéletétől. hány tulajdonosa volt az is árulkodó. ha sok, akkor inkább kerülendő, mert arra kb. senki nem költött akkor. ha betartották a 20-25ezres szerviz ciklust, akkor szintén hanyagolnám.
itt nem a vezérléssel van a legnagyobb baj, bár ugye meg tud ugrani. de minden összefügg mindennel. rossz olaj, hosszú csereintervallum, feszítőpatron nem feszít, lánc megugrik, nyúlik, láncvezetők törnek. a rossz olaj, vagy hosszú cserék miatt a Valvetronic excenter tengelye hamarabb kopik meg. persze ettől a motorja használható, de ez a része drága mutatvány.
az N46B20 hajlamosabb hajtókarcsapágy lenni, de ez megint inkább az olajos témára vezethető vissza. ezek a mocik nagyon érzékenyek erre.
én ennyi km-nél már lehet nem merném bevállalni, max ha lesz keret esetlegesen felújításra.
amúgy ha jó, ez egy nagyon jó motor. csak mivel összetett, bonyolult vezérlések vannak benne, ezért nagyobb a hibalehetőség.
amúgy tipikus egyéb hibák, a trafók, vákuum rendszer tömítései, PCV szelep, amik érintik a mocit, de az kb bármelyik mocira elmondható.

SereS Elküldve: 2022-10-24 09:13 xenon próbléma.

Sziasztok!

Olyan problémám van az autóval az alany egy BMW e70-es ,hogy a távolsági fényszórót nem kapcsolja vissza tompítottra.Esetleg valami relé vagy vezérlő lehet a baj mert hibakódot nem ír.

Gabee Elküldve: 2022-10-21 14:01 Kulcs hiány!

Sziasztok!
3 gombos kulcsot szeretnék másoltatni.
Sajnos eddig ahol próbálkoztam,mindenhol elutasítottak.
Tudnátok ajánlani olyan helyet,vas megyében vagy legalább valahol a közelébe,esetleg a dunántúlon,ahol vállalnák a kulcs másolását?
Próbáltam a BMW márkakereskedést is,de az most nagyon "fájna",valami olcsóbb megoldást szeretnék.
Köszönöm!
Üdv.


YELLOW Elküldve: 2022-09-03 17:14 M43TU motor

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok, Engem már nem érint, csak tudni szeretném, hogy az M43-as motorokról az utóbbi időben és több helyen is olvasom, hogy a hajtókar csapágy szokott tönkremenni. Mitől lehet ez és szinte csak ennél a motornál?
Bye: hil


tuti? inkább N43 lesz az. meg N47 és főként a dízelek.


Tuti, nem tévedés: Több fórumon is az M43TU motorokról olvastam a gyakori hajtókar csapágy problém, pedig azt mondják, az a legtutibb motor, örök élet meg egy nap, csak ugye a hajtókar csapágy. Az előző hozzászóló is erről írt (Bmwcooler).


na de mit ír? motorolaj hiányában lett hajtókarcsapágyas. segítek, bármi az lenne olaj nélkül... :lol: ha nincs meg az olajnyomás, akkor fém a fémen fut.
ez a baja az N47-nek is, hogy 25-30ezrenként cserélnek olajat. vagy ki tudja. annyi tróger van, mindegyik friss olajcserével árulja, aztán már ő is így vette. sokan nem képesek egy olajszervizre se, hanem eladják előtte, aztán ki tudja mióta nem volt cserélve.

OK, nála olajhiány volt, de másoknál normál használat során jelentkezett, ahol volt olaj, ami mindig időben volt cserélve.


ebbe azért ne legyél biztos. mert ha hüJe volt úgy sem ismeri be. ha már más cserélte az olajat, ki tudja valóban cserélte-e és mire. most elviszed 10ezer km-ként valahova,szerelő látja, hogy 25ezer a csere, fogja le se sz*rja, csak kiszámlázza. sajnos nem tudok enyhíteni bizalmatlanságomon.
szinte biztos vagyok benne, hogy amelyik ebből a motorból hajtókarcsapágyas lett, ott volt valami gond az olajjal, cserével, vagy használattal.

Bitu79 Elküldve: 2022-09-03 11:17 Centrálzár vezérlő, grundmodul

Bokdav írta: Sziasztok!
BMW 320i, E91-ben egyik pillanatról a másikra nem nyitja/zárja az ajtót a kulcs. A két kulcs jelet ad, akksik bennük jók.
Tudnátok segíteni merre induljak? Nagyon köszönöm!
Dávid
Próbáld meg újratanítani a kulcsokat.

1. Munkavégzés a jármű belsejéből és zárt ajtók mellett

2. Állítsa a gyújtást 1. pozícióba, majd 5 másodpercen belül vissza ki.

3. Vegye ki a kulcsot a gyújtásból, és nyomja meg és tartsa lenyomva a kioldó gombot 15 másodpercig ezalatt nyomja meg a kulcszár gombot 3-szor 5 másodpercen belül.

4. Engedje el mindkét gombot.

5. Az ajtók bezáródnak és kinyílnak, jelezve, hogy a megfelelő programozás történt.

Esetleg még nézd meg a biztit...

https://www.youtube.com/watch?v=GUrrfwMm5xI

Bitu79 Elküldve: 2022-09-02 07:28 Klíma gondok

Bitu79 írta:
Bitu79 írta:
mozgoncz írta: Sziasztok, BMW E46 320d 150LE. Touring. Ma délelőtt hosszabb úton 3órát ment a klíma tökéletesen, megállás után újra elindulva már csak meleg levegő.. :( mi történhetett vele? Pesten hozzáértő szakember esetleg??
Szia.Nálam ugyanez a jelenség jött elő... Vihetem szakihoz. :hulyevagyok:
Állítólag a kompresszorban lévő tekercs krepált be,kimérték.Csere után kell egy gáztöltés majd újra,és a tömítéseket is kicserélik a kompresszoron.A végén kap egy ózonos fertőtlenítést is.Igy majd 75 000 pénzem bánja 2 hét múlva.Gáz nem hiányzott a rendszerből.Még a gyári töltet van benne.
Kész a klíma.Extra meló volt még a tengelynél lévő tömítés cseréje is újra,mert azt mondták kicsit ott is eresztett már...A végén 95 000-et kellett fizetnem.A tekercs sem volt nekik raktáron,azt is úgy kellett megrendelniük,az is dobott az áron. :ijed:

hil Elküldve: 2022-09-02 06:11 M43TU motor

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok, Engem már nem érint, csak tudni szeretném, hogy az M43-as motorokról az utóbbi időben és több helyen is olvasom, hogy a hajtókar csapágy szokott tönkremenni. Mitől lehet ez és szinte csak ennél a motornál?
Bye: hil


tuti? inkább N43 lesz az. meg N47 és főként a dízelek.


Tuti, nem tévedés: Több fórumon is az M43TU motorokról olvastam a gyakori hajtókar csapágy problém, pedig azt mondják, az a legtutibb motor, örök élet meg egy nap, csak ugye a hajtókar csapágy. Az előző hozzászóló is erről írt (Bmwcooler).


na de mit ír? motorolaj hiányában lett hajtókarcsapágyas. segítek, bármi az lenne olaj nélkül... :lol: ha nincs meg az olajnyomás, akkor fém a fémen fut.
ez a baja az N47-nek is, hogy 25-30ezrenként cserélnek olajat. vagy ki tudja. annyi tróger van, mindegyik friss olajcserével árulja, aztán már ő is így vette. sokan nem képesek egy olajszervizre se, hanem eladják előtte, aztán ki tudja mióta nem volt cserélve.

OK, nála olajhiány volt, de másoknál normál használat során jelentkezett, ahol volt olaj, ami mindig időben volt cserélve.

YELLOW Elküldve: 2022-09-01 20:46 M43TU motor

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok, Engem már nem érint, csak tudni szeretném, hogy az M43-as motorokról az utóbbi időben és több helyen is olvasom, hogy a hajtókar csapágy szokott tönkremenni. Mitől lehet ez és szinte csak ennél a motornál?
Bye: hil


tuti? inkább N43 lesz az. meg N47 és főként a dízelek.


Tuti, nem tévedés: Több fórumon is az M43TU motorokról olvastam a gyakori hajtókar csapágy problém, pedig azt mondják, az a legtutibb motor, örök élet meg egy nap, csak ugye a hajtókar csapágy. Az előző hozzászóló is erről írt (Bmwcooler).


na de mit ír? motorolaj hiányában lett hajtókarcsapágyas. segítek, bármi az lenne olaj nélkül... :lol: ha nincs meg az olajnyomás, akkor fém a fémen fut.
ez a baja az N47-nek is, hogy 25-30ezrenként cserélnek olajat. vagy ki tudja. annyi tróger van, mindegyik friss olajcserével árulja, aztán már ő is így vette. sokan nem képesek egy olajszervizre se, hanem eladják előtte, aztán ki tudja mióta nem volt cserélve.