Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


YELLOW Elküldve: 2022-07-06 18:38 N46 és N42 motorok

Hellboy írta:
YELLOW írta:
Hellboy írta:
YELLOW írta:
Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.


Többen is valvetronic hibára gyanakszanak, de a gép nem írja hibának. Van aki azt mondja szenzor hiba, de az közel 200K, feleslegesen nem költenék olyan alkatrészre ami nem rossz.
Hozzáértő szerelőből nem sok van, (sajnos) okostojásból annál több. Na ezért nem tudom merre menjek tovább.


hát nézd meg a szenzort akkor, ott lesz az 1-es henger mellett. jellemzően olajban szokott állni. ha igen, akkor szanszos. viszont az olaj kapilláris elven, akár a vezérlőbe belekerülhet. hibakód nincs, de diaggal élő adatot nézve, meg lehet nézni, hogy a valvetronic excentertengelyét milyen pozícióban látja a szenzor. de nekem még az is gyanús, hogy lehet a beszívott levegő hőmérsékletét méri rosszul és attól ez a hiba.


Szóval azt mondod, hogy a map szenzor és a légtömegmérő is okozhat ilyen jelenséget? De ha szenzor ment el sz@rni e motorvezérlő miért nem írja be hibának?
Régebben is csinálta 1x 2x, de újra indítás után helyreállt a rendszer és működött rendesen, de most már az sem segít rajta. Ha a valvetronik szenzor rossz, akkor bemelegedés után, hogy tud átállni valvetronik üzemmódra?


nem a légmennyiség mérés rossz, hanem annak hőmérséklet mérése. bemelegszik a motor, de még mindig hidegnek érzi a levegőt, ezért túldúsít. pl. de bármi lehet, meg annak az ellenkezője. erre ráadásul nem biztos, hogy ír be hibát, egyszerűen csak mér vagy -30°C-ot és kész.
a Valvetronic pedig többféle módon tud rossz lenni. ezért kellene normális szerelőhöz vinni, aki normálisan le is tudja diagolni, nem csak hibakódokat olvas 10-15ezerért, mint sokan.
ezt a hibát nem itt fogjuk megoldani, abban biztos lehetsz. semmi értelme, hogy mondjuk ezt vagy azt cseréld ki, mert 50% esély van rá, hogy az a baja. szisztematikusan végig kell menni, géppel élő adatokat nézni, értelmezni azokat, fizikálisan csatlakozásokat megnézni, levegő és vákuum csöveket. amit leírtál hibát, ennél a motornál van egy pár lehetőség, ami okozhat ilyen jellegű hibát. én nem sorolnám fel, mert tételesen vagy 20 biztos eszembe jutna.

Hellboy Elküldve: 2022-07-06 07:10 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
Hellboy írta:
YELLOW írta:
Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.


Többen is valvetronic hibára gyanakszanak, de a gép nem írja hibának. Van aki azt mondja szenzor hiba, de az közel 200K, feleslegesen nem költenék olyan alkatrészre ami nem rossz.
Hozzáértő szerelőből nem sok van, (sajnos) okostojásból annál több. Na ezért nem tudom merre menjek tovább.


hát nézd meg a szenzort akkor, ott lesz az 1-es henger mellett. jellemzően olajban szokott állni. ha igen, akkor szanszos. viszont az olaj kapilláris elven, akár a vezérlőbe belekerülhet. hibakód nincs, de diaggal élő adatot nézve, meg lehet nézni, hogy a valvetronic excentertengelyét milyen pozícióban látja a szenzor. de nekem még az is gyanús, hogy lehet a beszívott levegő hőmérsékletét méri rosszul és attól ez a hiba.


Szóval azt mondod, hogy a map szenzor és a légtömegmérő is okozhat ilyen jelenséget? De ha szenzor ment el sz@rni e motorvezérlő miért nem írja be hibának?
Régebben is csinálta 1x 2x, de újra indítás után helyreállt a rendszer és működött rendesen, de most már az sem segít rajta. Ha a valvetronik szenzor rossz, akkor bemelegedés után, hogy tud átállni valvetronik üzemmódra?

YELLOW Elküldve: 2022-07-05 20:30 N46 és N42 motorok

Hellboy írta:
YELLOW írta:
Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.


Többen is valvetronic hibára gyanakszanak, de a gép nem írja hibának. Van aki azt mondja szenzor hiba, de az közel 200K, feleslegesen nem költenék olyan alkatrészre ami nem rossz.
Hozzáértő szerelőből nem sok van, (sajnos) okostojásból annál több. Na ezért nem tudom merre menjek tovább.


hát nézd meg a szenzort akkor, ott lesz az 1-es henger mellett. jellemzően olajban szokott állni. ha igen, akkor szanszos. viszont az olaj kapilláris elven, akár a vezérlőbe belekerülhet. hibakód nincs, de diaggal élő adatot nézve, meg lehet nézni, hogy a valvetronic excentertengelyét milyen pozícióban látja a szenzor. de nekem még az is gyanús, hogy lehet a beszívott levegő hőmérsékletét méri rosszul és attól ez a hiba.

Hellboy Elküldve: 2022-07-05 18:53 N46 és N42 motorok

YELLOW írta:
Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.


Többen is valvetronic hibára gyanakszanak, de a gép nem írja hibának. Van aki azt mondja szenzor hiba, de az közel 200K, feleslegesen nem költenék olyan alkatrészre ami nem rossz.
Hozzáértő szerelőből nem sok van, (sajnos) okostojásból annál több. Na ezért nem tudom merre menjek tovább.

YELLOW Elküldve: 2022-07-05 18:42 N46 és N42 motorok

Hellboy írta: Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.


amikor a kéket elhagyja, akkor vált át valvetronic-ra. menet közben ezt nem hallani, vagy venni észre, de alapjáraton igen. pedig hidegen se nagyon kellene húznia, amíg a Valvetronic nem aktív. ha neked utána rosszabbul megy, mármint melegen, akkor a Valvetronic-kal lehet nem jó valami,d e ezt meg kell vizsgálni, kapásból senki nem mondja meg a tutit. keress fel egy hozzáértő szerelőt, aki BMW-ben jól mozog és látott már ezt-azt. tényleg ez a legjobb tanácsom.

Hellboy Elküldve: 2022-07-05 17:17 N46 és N42 motorok

Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni nekem!
N42B20a. Jelenség a következő. Meleg motornál 3000-s fordulatszámig nincs benne erő és mélyen búgó motor hangja van, felette húz, de ott sem igazán. Hidegen (ameddig ki nem ér a víz hőfokjelző a kék zónából) húz rendesen, majd egyszer csak elmegy belőle az erő.
Van aki azt mondja vanos hiba. Szolenoidokat kiszedtem, cseréltem tömítéseket, kitisztítottam, az elektromos csatlakozókat is, lepróbáltam akkumulátorról működnek.
Van aki azt mondja valvetronik hiba. Melegedés után (amikor befejezi a dúsítást) 1-2 mp-ig beremeg a motor mintha valamit átállítana a motorvezérlő (lehet ilyenkor állítja a valvetronikot), de ezek után nincs benne erő. Ha kihűl, egy kis ideig újra van benne erő.
Motorolaj 7-8.000 Km-ként cserélve BMW LL04 olajjal járok, a kocsiban 189ezerpárszár garantál km van.
Hibakód olvasáson volt p2850 hibát írt be, de törlés után nem írta vissza.

Segítségeteket előre is köszönöm.

imreandris Elküldve: 2022-06-20 21:05 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!
A problémám a következő: elindulok az autóval, a műszerfalon kijelzni az autó, hogy a csomagtérajtó nyitva. Megállok a lámpánál, elindulok, ismét ugyan ez. Megnéztem, a csomagtér zárva van. A kapcsoló nyitja rendesen, a központi zár is lezárja... mi lehet a gond? (bmw e90 2005 - ös évjárat)


ha nincs válasz, akkor egy újonnan nyitott topic-ban se lesz. pontosat én sem tudok adni, ezért nem válaszoltam.
nekem leginkább kontakt problémára utalna a dolog. átvezetőnél kábel szakadás, vagy maga a zárszerkezet az csomiajtóban. el kell vinni egy jó autóelektronikáshoz. ha érti a dolgát megcsinálja, megtalálja a problémát. esetleg ha kombi, akkor a külön nyíló üveg is bekavarhat.


Köszönöm a választ, igazad volt, még egyszer megnéztem a kábelköteget a csomagtartónál. Az egyik vezeték ami a zártól jön, elvolt szakadva. Összeforrasztottam, azóta oké.

YELLOW Elküldve: 2022-06-19 22:22 Mi lehet a baj?_

imreandris írta: Sziasztok!
A problémám a következő: elindulok az autóval, a műszerfalon kijelzni az autó, hogy a csomagtérajtó nyitva. Megállok a lámpánál, elindulok, ismét ugyan ez. Megnéztem, a csomagtér zárva van. A kapcsoló nyitja rendesen, a központi zár is lezárja... mi lehet a gond? (bmw e90 2005 - ös évjárat)


ha nincs válasz, akkor egy újonnan nyitott topic-ban se lesz. pontosat én sem tudok adni, ezért nem válaszoltam.
nekem leginkább kontakt problémára utalna a dolog. átvezetőnél kábel szakadás, vagy maga a zárszerkezet az csomiajtóban. el kell vinni egy jó autóelektronikáshoz. ha érti a dolgát megcsinálja, megtalálja a problémát. esetleg ha kombi, akkor a külön nyíló üveg is bekavarhat.

imreandris Elküldve: 2022-06-16 15:37 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!
A problémám a következő: elindulok az autóval, a műszerfalon kijelzni az autó, hogy a csomagtérajtó nyitva. Megállok a lámpánál, elindulok, ismét ugyan ez. Megnéztem, a csomagtér zárva van. A kapcsoló nyitja rendesen, a központi zár is lezárja... mi lehet a gond? (bmw e90 2005 - ös évjárat)

YELLOW Elküldve: 2022-06-14 17:54 320d Motor

Balu21 írta: Sziasztok!

Adott egy 1999-s Bmw 320d 136hp
-adagolós -jeladós porlasztós

Az autó alapjáratban illetve alacsony fordulatù közlekedés során befullad, nem forog le 2-3 ezernél többet és füstöl (nagyon) illetve ilyenkor egyáltalán nem akar gyorsùlni..leálitást követő 5-10 perc után tökéletesen müködik gyorsúl ahogy kéne mindig.

A gyári Bmw program illetve a Delphi program is azt irta hogy ,,Tű elmozdulás'' ez számomra a jeladós porlasztót jelentette így szereztem is egy bevizsgált mechanikusan és elektromosan is tökéletesen müködöt. Beszerelés után ugyan ez a probléma áll fent.

Az autó indul mindig igy talán az adagoló nem ludas.

Ha valaki tud segiteni azt nagyon megköszönöm egyenlőre ötletem sincs..


ha jól rémlik itt csak az 1-es hengerben lévő porlasztó jeladós. a többi nem. viszont gyanús, hogy valamelyik nem jó. mert valóban arra utal. ha újabb dízel lenne azt mondanám, hogy be kellene méretni őket, aztán a kapott kódokat újra beírni a vezérlőbe.
egyébként valószínű a résolaj veszteség nagyobb valamelyiknél, esetleg többnél.
én erre tippelnék.