Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Bszilviacska Elküldve: 2018-09-07 15:50 Krómozás, krómcsíkok

YELLOW írta:
Bszilviacska írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Vettem egy E90 BMW-t Ausztriából. Fekete színű. Alapvetően világos kéket szerettem volna, de ez volt jó árban és állapotban. Jó kapcsolatot ápolok egy csepeli fóliás céggel, kaptam is rá egy jó árat. Viszont van most egy akciójuk amiben matt króm fóliával, minden BMW 260 000 Ft. Azt mondják, hogy legális, de én úgy tudom, hogy mindenféle krómért elveszik a forgalmit. Ha matt, ha fényes. Kinek van igaza?


egy műszaki állomást kérdezz meg!
de én is úgy tudom, ha showcar akkor mehet, de forgalomba nem igazán használható, hanem csak felvonulás max. de nekem az rémlik, hogy nem igazán lehet valóban.


Akkor ami ebben az árban van, az megbukik a műszaki vizsgán? Azt írják, hogy matt és szatén króm!

Autófóliázás árak és akciók

YELLOW Elküldve: 2018-09-07 13:37 Krómozás, krómcsíkok

Bszilviacska írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Vettem egy E90 BMW-t Ausztriából. Fekete színű. Alapvetően világos kéket szerettem volna, de ez volt jó árban és állapotban. Jó kapcsolatot ápolok egy csepeli fóliás céggel, kaptam is rá egy jó árat. Viszont van most egy akciójuk amiben matt króm fóliával, minden BMW 260 000 Ft. Azt mondják, hogy legális, de én úgy tudom, hogy mindenféle krómért elveszik a forgalmit. Ha matt, ha fényes. Kinek van igaza?


egy műszaki állomást kérdezz meg!
de én is úgy tudom, ha showcar akkor mehet, de forgalomba nem igazán használható, hanem csak felvonulás max. de nekem az rémlik, hogy nem igazán lehet valóban.

Bszilviacska Elküldve: 2018-09-07 13:07 Krómozás, krómcsíkok

Sziasztok!



Szeretnék segítséget kérni. Vettem egy E90 BMW-t Ausztriából. Fekete színű. Alapvetően világos kéket szerettem volna, de ez volt jó árban és állapotban. Jó kapcsolatot ápolok egy csepeli fóliás céggel, kaptam is rá egy jó árat. Viszont van most egy akciójuk amiben matt króm fóliával, minden BMW 260 000 Ft. Azt mondják, hogy legális, de én úgy tudom, hogy mindenféle krómért elveszik a forgalmit. Ha matt, ha fényes. Kinek van igaza?

YELLOW Elküldve: 2018-09-06 15:12 elektromos ablakemelõ_

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.


ha az üveget tartod vissza az kevés. ahova bezáródik az üveg ott is érzékel. azért mondtam, hogy valami vastagabb, esetleg polifoam szivaccsal próbálkozz.

notoriusbg Elküldve: 2018-09-06 15:07 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.


Köszi az ötletet, ma megnéztem és simán le akarta vágni a karomat, amikor felfelé húzás közben vissza akartam tartani. Ez akkor elvileg a második eset lesz. Kiderülni csak hónap vége felé fog, majd megírom, mi lett.

YELLOW Elküldve: 2018-09-06 06:44 Hűtővíz..:S

m_vivi98 írta: Sziasztok! Egy rejtéllyel fordulnék hozzátok.
Új (használt :D ) autó, vásárlás után egy hónappal elkezdett problémázni.:nyelvcsova: Egészen addig semmi baja nem volt, jött-ment, minden rendben volt, majd egyik napról a másikra a hűtővíz csepegni kezdett. A tűzfalon lévő kis vízcső cseréje után ez megszűnt. Ezek után pár napi használat után feltűnt, hogy a vízcsövek bekeményedtek, mint a beton, majd ha leállítottam az autót, összeszívta a csövet. Rendesen le volt légtelenítve a kis vízcső csere után, így nem valószínű, hogy az lett volna akkor a gond. Azt gondoltuk hengerfejes, ezért meg lett hengerfejezve, ami után egy-két kör erejéig minden rendben is volt, majd újra ezt csinálta. A hengerfejezésnél nyomáspróba is volt, midnen rendben volt vele. Szóval újra elkezdte ezt csinálni, szinte azonnal az összerakás után. Gondoltuk, hátha termosztát baja van. Kicseréltük, nem az volt a baj. Új vízpumpát kapott, azzal is szintén ez a helyzet áll fenn. Hűtőt átmostuk, hátha dugulás okozza, az sem valószínű, vadi új hűtővel is szintén ez a szindróma.
A víz kibgbugyog, forró, hőfok jelző normál hőfokot mutat, de a vizet kidúrja, ha levesszük a sapkát. Ha nem, akkor a csövek bekeményednek majd összeszívja őket.
Minden létező dolgot kicseréltünk, amit lehetett ilyen téren, hengerfejezés megvolt mégis rakoncátlankodik.
Egy ismerős azt mondta, szerinte "hüvelyrepedés" a hiba oka.
Ti mit gondoltok erről? Járt már így valaki? Szerintetek is ez a gond, vagy valamit esetleg kihagytunk, és ott lehet a megoldás kulcsa?
Előre is köszi hogy elolvastátok! :D


hát pedig ez olyan, mintha kipufogógáz kerülne a hűtőrendszerbe. avagy kartergáz.

m_vivi98 Elküldve: 2018-09-05 20:41 Hűtővíz..:S

Sziasztok! Egy rejtéllyel fordulnék hozzátok.
Új (használt :D ) autó, vásárlás után egy hónappal elkezdett problémázni.:nyelvcsova: Egészen addig semmi baja nem volt, jött-ment, minden rendben volt, majd egyik napról a másikra a hűtővíz csepegni kezdett. A tűzfalon lévő kis vízcső cseréje után ez megszűnt. Ezek után pár napi használat után feltűnt, hogy a vízcsövek bekeményedtek, mint a beton, majd ha leállítottam az autót, összeszívta a csövet. Rendesen le volt légtelenítve a kis vízcső csere után, így nem valószínű, hogy az lett volna akkor a gond. Azt gondoltuk hengerfejes, ezért meg lett hengerfejezve, ami után egy-két kör erejéig minden rendben is volt, majd újra ezt csinálta. A hengerfejezésnél nyomáspróba is volt, midnen rendben volt vele. Szóval újra elkezdte ezt csinálni, szinte azonnal az összerakás után. Gondoltuk, hátha termosztát baja van. Kicseréltük, nem az volt a baj. Új vízpumpát kapott, azzal is szintén ez a helyzet áll fenn. Hűtőt átmostuk, hátha dugulás okozza, az sem valószínű, vadi új hűtővel is szintén ez a szindróma.
A víz kibgbugyog, forró, hőfok jelző normál hőfokot mutat, de a vizet kidúrja, ha levesszük a sapkát. Ha nem, akkor a csövek bekeményednek majd összeszívja őket.
Minden létező dolgot kicseréltünk, amit lehetett ilyen téren, hengerfejezés megvolt mégis rakoncátlankodik.
Egy ismerős azt mondta, szerinte "hüvelyrepedés" a hiba oka.
Ti mit gondoltok erről? Járt már így valaki? Szerintetek is ez a gond, vagy valamit esetleg kihagytunk, és ott lehet a megoldás kulcsa?
Előre is köszi hogy elolvastátok! :D

YELLOW Elküldve: 2018-09-05 12:24 elektromos ablakemelõ_

notoriusbg írta: Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?


én is ezt gondolom, hogy gyárival kellene rámenni. és biztos, hogy a becsípődésgátló miatt nem lehet inicializálni.
de becsípődésgátlót próbáld ki. rakj oda valamit, aztán kézzel húzzad az ablakot 2-es fokozatban. elvileg ha működik, akkor akkor is megindul vissza le. ha nem indul vissza le, vagy nem áll meg, akkor valószínű nem dugták vissza.
ajtó nyitás/zárás esetén lévő le/fel mozgásnak nincs köze ehhez, az ettől független.

notoriusbg Elküldve: 2018-09-05 10:48 elektromos ablakemelõ_

Sziasztok!
Lett egy olyan problémám, hogy az ablakok (csak az elsők, coupe-ról van szó) csak lefelé működnek automatikusan, felfelé viszont csak a kapcsoló második - ami normál esetben automatikusan teljesen felhúzza az ablakot - fokozata működik, és az is csak manuális módban, azaz folyamatosan tartani kell. Kulcsos lehúzás működik, kulcsos felhúzás nem. Ajtó kinyitásakor automatikusan lecsúsznak kicsit az ablakok, záráskor vissza fel, ez rendben működik.
A háttere a problémának, hogy a jobb ajtónál a légzsák csatlakozója úgy lett széthúzva, hogy akksisaru nem volt levéve és kigyulladt a műszerfalon a légzsáklámpa. Ezt követően az ablakokat csak részben sikerült inicializálni.
Próbáltam - gép nélkül - törölni az ablakok inicializációját, majd újratanítani őket, de nem jártam sikerrel. Nem gyári szoftver (talán Delphi?) rá lett dugva az autóra, azzal törölve lett az a hibakód, ami a légzsáklámpát okozta, de a fenti probléma megmaradt. Ez a szoftver folyamatos 'becsípődésgátló' hibát jelzett mindkét ablaknál.
Utánaolvastam a jelenségnek és azt találtam, hogy az ablakok inicializációját gátolja, ha az autó 'toll-mode'-ban (vontató módban?) van, vagy gond van az 'anti trap circuit'-tel (ez talán a becsípődésgátló funkcióhoz kapcsolódik, olvastam olyan esetet, ahol ennek a csatlakozóját nem dugták vissza és ez okozta a gondot).

Ezek alapján én 2 dologra tudok gondolni:
1. a légzsákszéthúzós dolog miatt beíródott egy olyan hibakód/állapot a szoftverbe, amit csak gyári szoftverrel lehet kiütni
2. mivel eléggé szét volt kapva az autó (kapott egy telifényt), ezért el tudom képzelni, hogy mindkét oldalon nem lett visszadugva a becsípődésgátló csatlakozója és ez okozza a hibát.

Ti mit gondoltok erről? Ki lehet zárni valamelyik esetet?

YELLOW Elküldve: 2018-09-02 16:28 Mi lehet a baj?

bitterricsi írta:
YELLOW írta:
bitterricsi írta: Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.:-)
Üdv:Ricsi


minek addig pörgetni? :D
gyanítom az üzemanyag ellátással lehet gond. injektor, üzemanyagszűrő, pumpa.
ha tele a tank, akkor is csinálja? vagy addig nem sikerült még megtankolni? ;) :D
én ezen a vonalon gondolkoznék.


Teli tanknál is csinálja. Az üzemanyagszűrő 1 hete lett cserélve.



élő adatokat kellene nézni. találgatás helyett inkább egy normális szerelőhöz vidd el. ;)