Összesen 44977 találat
bitterricsi
Elküldve: 2018-09-01 19:04 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
bitterricsi írta:
Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.:-)
Üdv:Ricsi
minek addig pörgetni? :D
gyanítom az üzemanyag ellátással lehet gond. injektor, üzemanyagszűrő, pumpa.
ha tele a tank, akkor is csinálja? vagy addig nem sikerült még megtankolni? ;) :D
én ezen a vonalon gondolkoznék.
Teli tanknál is csinálja. Az üzemanyagszűrő 1 hete lett cserélve.
YELLOW
Elküldve: 2018-09-01 09:24 Mi lehet a baj?
bitterricsi írta:
Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.:-)
Üdv:Ricsi
minek addig pörgetni? :D
gyanítom az üzemanyag ellátással lehet gond. injektor, üzemanyagszűrő, pumpa.
ha tele a tank, akkor is csinálja? vagy addig nem sikerült még megtankolni? ;) :D
én ezen a vonalon gondolkoznék.
bitterricsi
Elküldve: 2018-08-31 23:58 Mi lehet a baj?
Sziasztok,
Van egy "kisebb problémám" remélem tudtok segíteni. Adott egy BMW e46 316i, azt a jelenséget vettem észre, hogy bármelyik sebességi fokozatba, üresbe is 3800-4000- es fordulatnál az autó "be bólint" a fordulatszám vissza esik 3000-ig és a jelenség kezdődik újra. Válaszotokat előre is köszönöm.:-)
Üdv:Ricsi
Sparta
Elküldve: 2018-08-27 15:44 Vizhőmérséklet jeladó
YELLOW írta:
Sparta írta:
Sziasztok.
Egy 99es 318i-n hol talalom a vizhőmérséklet jeladot?
13-as víz/olaj motorhőfok

11-es vízhőfok

Köszönöm szépen a segítséget!!!
Bitu79
Elküldve: 2018-08-27 04:26 Kuplung
BMW_Noob83 írta:
Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra. :):)
BMWblk írta:
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
Difi tartó szilent.De sokaknál a csere után is megmaradt a hang.Az enyém is kopog kicsit,ha rondán váltok...
Difi kopogás
BMW_Noob83
Elküldve: 2018-08-27 00:34 Kuplung
Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra. :):)
BMWblk írta:
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
YELLOW
Elküldve: 2018-08-26 23:00 Vizhőmérséklet jeladó
Sparta írta:
Sziasztok.
Egy 99es 318i-n hol talalom a vizhőmérséklet jeladot?
13-as víz/olaj motorhőfok

11-es vízhőfok

YELLOW
Elküldve: 2018-08-26 14:11 légzsak_
SimonD írta:
Sziasztok! E87 vásárlás előtt állok. A légzsák és az öv lámpa világit. Az eladó megígérte hogy rendbe teszi, de ez kb egy kód kiütés lesz, 2 hét múlva újra világítani fog, már most tudom.
Van valaki, aki felelelősen, emberi áron meg tudná csinálni nekem Budapesten?
Köszönök előre is minden segítséget!
ezeknél és E90 szériánál jellemzőbb az ülés alatti csatlakozó kontakt hibája.
de hogy konkrétan miért jelez, azt BMW spec diaggal lehetne megmondani.
Lzoli
Elküldve: 2018-08-26 10:36 Ajtónyítási Gondok!
Sziasztok. Lenne egy kis gondom, nem ismerem még a bmw-ket. Vettem egy e39 sedant és a jobb hátsó ajtót nem tudom kinyitni. A kis "pöcök" nem ugrik fel se kulcsos se gombos nyitásra,ha belülről próbálom nyitni az ajtót akkor a pöcköt felnyomja ahogy húzom a kilincset, de az ajtó nem nyílik. Kézzel felhúzom a pöcköt se tudom kinyitni. Van valami ötletetek hogyan tudnám kinyitni rongálás nélkül? Előre is köszi! Lzoli
Edmond
Elküldve: 2018-08-24 19:09 Autóvásárlás
YELLOW írta:
Edmond írta:
Üdv tagok. A segítségeteket szeretném kérni. Első BMW-m lesz,tehát nem ismerem a típusokat. Adott egy 2003 E46 sorhat 2200ccm, ill. egy 2005 E90 320i.Melyik lenne a szerencsésebb választás,gondolok itt a típusok esetleges hibalehetőségeire,km szinte megegyezik 170 ezer,a tulajok elmondása szerint jó állapotnak örvend mindkettő, mint motorikusan, mint pedig esztétikailag. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm.
hát az E90 20i az 4 hengeres. N43 vagy N45 motorkódú, de éppen lehet N46 is. annyira egyik sem jó, főleg, hogy a km mennyire valós.
az E46 2.2-ese 6 hengeres. az olajat szereti enni (a fentebb lévők is ha olyanja van már), de amúgy jó motorok. az olajfogyasztáson kívül, más motorokra is jellemző általános dolgok fordulhatnak elő. trafó hiba, de az jellemző már minden autóra.
ha nem számít, hogy újabb típus legyen és az E46 állapota is olyan, én akkor azt választanám.
nekem az E90 nem ad többet, de lehet csak engem nem győzött meg. mindenképp állapot alapján válassz szerintem, de az E46-ot én jobbnak tartom.
Köszönöm a részletes leírást. :kiraly: