Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


painkillerz Elküldve: 2018-05-13 08:34 Légtömegmérõ

Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?

YELLOW Elküldve: 2018-05-11 20:01 Autóvásárlás

mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni:)

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem 25i, 30i. NO összkerék. sima manuális váltó. az SMG majdnem ugyanaz, de be szokott kullantani a váltó kapcsolószerkezete. ha FL előttiben is gondolkozol, akkor 28i is lehet, vagy 23i-ből nem túl nagy dolog 25i-t csinálni, de legalább kevesebb adót fizetsz utána :twisted:
mire figyelj? rozsda. emelési pontok, sárvédők. hátsó futómű felfüggesztés. illetve azért ezeknek már lehettek olyan tulajai, aki sztrítréjszing hülyegyerkek.

mrdani Elküldve: 2018-05-11 13:43 Autóvásárlás

Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni:)

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!

YELLOW Elküldve: 2018-05-09 17:03 radio probléma

Gabesz1 írta: Először is köszönöm a választ segítséget.
Nos nem volt utólagos hang rendszer a kocsiban minden gyári! De be ázásnak sincs jele nyoma....
Ha pihen a kocsi pár percet majd gyújtásra teszem akkor valamikor szól az összes majd szép lassan el halkul és csak bal oldalt hátul a csomagtartóban szól.
Viszont most azt vettem észre hogy újabban azt csinálja ha halkra van állítva szól elöl felőlem halkan de ha felhangosítom picit szol majd pár másodperc múlva csak hátul ismét.
Nem tudom nagy lehet-e a gond vagy valóban ic szarakodik vagy a komplett rádió modult kell cseréljem amit a csomiban találtam meg pótkerék fölött kicsit előrébb.Bár igaz ott van több valami is fehér doboz bmw felirattal kicsi fekete doboz meg még valami más is de az jobb oldalán van. Nem tudom azoknak mi a funkciójuk mihez tartoznak.


a fehér a PDC doboza lesz, a másika HK hangrendszeré. elvileg rá is van írva.

Gabesz1 Elküldve: 2018-05-09 13:43 radio probléma

Először is köszönöm a választ segítséget.
Nos nem volt utólagos hang rendszer a kocsiban minden gyári! De be ázásnak sincs jele nyoma....
Ha pihen a kocsi pár percet majd gyújtásra teszem akkor valamikor szól az összes majd szép lassan el halkul és csak bal oldalt hátul a csomagtartóban szól.
Viszont most azt vettem észre hogy újabban azt csinálja ha halkra van állítva szól elöl felőlem halkan de ha felhangosítom picit szol majd pár másodperc múlva csak hátul ismét.
Nem tudom nagy lehet-e a gond vagy valóban ic szarakodik vagy a komplett rádió modult kell cseréljem amit a csomiban találtam meg pótkerék fölött kicsit előrébb.Bár igaz ott van több valami is fehér doboz bmw felirattal kicsi fekete doboz meg még valami más is de az jobb oldalán van. Nem tudom azoknak mi a funkciójuk mihez tartoznak.

villas Elküldve: 2018-05-05 21:11 bluetooth probléma

A kocsimban a gyári bluetooth kihangosító tökéletesen működött, de nemrég valami miatt "eltűnt", olyan, mint amikor egy izzó kiég.
A BMW szervizben teljes fejegység cserével tudnák megoldani a problémát. Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy miként lehet esetleg javítani? A linken látható a probléma, véletlenül találtam:
https://www.youtube.com/watch?v=8NH6wQsJJrk

Ezt a problémát már valaki írta egyszer de nem jött rá válasz!
Nekem is ez lenne a problémám csak annyi külömbséggel hogy nekem ki be kapcsol a Bluetooth a kocsiba! És a magnó meg is szakítja a zenét mikor kikapcsol a modul!
Mi lehet a probléma?!
A válaszokat előre is köszönöm!
BMW E91 2006

Pitykoo Elküldve: 2018-05-05 16:51 világításmodul programozása

Hali.
Találtam egy ilyen beállítást amit ki is akartam próbálni.
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv

Ha jól tudom ez az ha kiveszem a kulcsot akkor lekapcsol minden világítást.
Nekem viszont a helyzetjelzőt nem kapcsolja le.
Tompítottat, refit igen de azt nem sajna.
Van valami még amit át kell programoznom?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Szerk. Bár most találtam olyat, hogy ez az Európai nappali menetfény.

Akkor az melyik lehet amit én szerettem volna?

Turbo73 Elküldve: 2018-05-03 13:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Adott egy e36 328, ami 1996. 12. havi gyártás. A problémám az, hogy ediabas-al csatlakozva egy pár másodpercig van adatkapcsolat, aztán semmi. Az INPA-val még tudok adatokat kiolvasni, de az NCS Expert-el már odáig sem jutok el, hogy a GM modult kiolvassam. Pedig már GM4 van benne, ami tud sok komfort okosságot. A kapcsolat egy k-bus-os, USB-s csoda, ami e46-al tökéletesen működik. Elvileg mindennel kompatibilis, ADS-el is. Mivel ebben az autóban már néhány dolog facelift-es alkatrész, néhány meg még régi, nem tudom eldönteni, hogy mi a probléma. Még ADS interface kellene hozzá? A neten ellentétes infókat találok. Elvileg ADS 1995-ig, de az e46-nál is használt protokoll meg 1998-tól. És a kettő között? Van egy iCarsoft-os műszerem is, azzal a hibakódokat tökéletesen lehet olvasni/törölni, de én komfort programozást szeretnék csinálni (ablak 1 gombnyomosra feljöjjön, indexek villanjanak nyitáskor/csukáskor, csomagtartó nyíljon kulcsról, stb) A GM4 már tudja ezeket. Valaki tudna segíteni a megoldással?

Előre is köszi!
Andris

YELLOW Elküldve: 2018-05-01 11:58 Autóvásárlás

drpeter írta:
YELLOW írta:
drpeter írta: Sziasztok!

Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ajánlanátok-e megvételre egy 2010-2011-es E91-es N43 B20 A-t? (318i kombi, 143 le, kéziváltó) Csak faceliftes érdekel.

Mennyire rizikós 170.000-220.000 km közötti (valós) futással? A vételáron (2.6-3.0 m Ft) felül betárazok 4-500 ezer Ft-ot vezérlés, kuplung, lendkerék stb. cserére. A vezérlés cseréje mikor esedékes, (hátha az előző tulaj cseréltette már) vagy vásárlás után mindenképp cseréltessem? A szokásos kopó-fogyó szervizen kívül vannak nagy csapdák, zsebbe nyúlós szívások? Lendkerék általában meddig bírja? Átnézéskor mikre figyeljek a szokásos dolgokon kívül?

A válaszokat előre is köszönöm!


legnagyobb gondok, ilyen NOx szenzorral, lambdával, gyertyákkal, trafókkal, vízpumpával ás számos dologgal lehet.
őszinte legyek? én nem szívesen vennék 100ezer futás felett se N43, se N45 motoros autót. N42, N46 még mindig jobb szerintem, de azok FL-ben már nincsenek.


Ok, köszönöm. Most mindenképp ellenőrzött futású 170e km-es kocsit vennék, és 220e km-el adnám el. Amiket felsoroltál, azok a nagyker kedvezményemmel pár tízezer forintból megvannak (kivéve a NOx szenzor). Tisztítás plusz Liqui Moly adalék plusz 100-as benzin remélhetőleg elég az injektoroknak. Az a bajom, hogy szívesen vennék Avensis, Accord, Mazda 6 kombit 2011-2012 körüli évjáratban, de azok 7-800e Ft-tal drágábbak. Tudom, hogy jó kocsik és megbízhatóak,és elég sok összetevős a történet, de azért nyugodtabban költök a BMW-re pár 100e Ft-ot. Ha a BMw-t választom, a vezérlést mindenképp cseréltessem rajta (2011-es autó)? Lendkerék nagy átlagban meddig bírja?


lendkerék változó, vezetési stílustól függ.
elmondom neked, hogy lehet a Mazda, stb 800-al drágább, de a jó BMW még többel. ;) ezt elhiheted.

drpeter Elküldve: 2018-05-01 11:32 Autóvásárlás

YELLOW írta:
drpeter írta: Sziasztok!

Azt szeretném Tőletek kérdezni, hogy ajánlanátok-e megvételre egy 2010-2011-es E91-es N43 B20 A-t? (318i kombi, 143 le, kéziváltó) Csak faceliftes érdekel.

Mennyire rizikós 170.000-220.000 km közötti (valós) futással? A vételáron (2.6-3.0 m Ft) felül betárazok 4-500 ezer Ft-ot vezérlés, kuplung, lendkerék stb. cserére. A vezérlés cseréje mikor esedékes, (hátha az előző tulaj cseréltette már) vagy vásárlás után mindenképp cseréltessem? A szokásos kopó-fogyó szervizen kívül vannak nagy csapdák, zsebbe nyúlós szívások? Lendkerék általában meddig bírja? Átnézéskor mikre figyeljek a szokásos dolgokon kívül?

A válaszokat előre is köszönöm!


legnagyobb gondok, ilyen NOx szenzorral, lambdával, gyertyákkal, trafókkal, vízpumpával ás számos dologgal lehet.
őszinte legyek? én nem szívesen vennék 100ezer futás felett se N43, se N45 motoros autót. N42, N46 még mindig jobb szerintem, de azok FL-ben már nincsenek.


Ok, köszönöm. Most mindenképp ellenőrzött futású 170e km-es kocsit vennék, és 220e km-el adnám el. Amiket felsoroltál, azok a nagyker kedvezményemmel pár tízezer forintból megvannak (kivéve a NOx szenzor). Tisztítás plusz Liqui Moly adalék plusz 100-as benzin remélhetőleg elég az injektoroknak. Az a bajom, hogy szívesen vennék Avensis, Accord, Mazda 6 kombit 2011-2012 körüli évjáratban, de azok 7-800e Ft-tal drágábbak. Tudom, hogy jó kocsik és megbízhatóak,és elég sok összetevős a történet, de azért nyugodtabban költök a BMW-re pár 100e Ft-ot. Ha a BMw-t választom, a vezérlést mindenképp cseréltessem rajta (2011-es autó)? Lendkerék nagy átlagban meddig bírja?