Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


bigben Elküldve: 2018-04-23 11:21 Olajszint érzékelő szenzor

YELLOW írta:
BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.


Szia! Nem tudod elvinni egy szervizbe diagnosztizálni? Ott is sok minden kiderülhet. Hátha bedob egy hibakódot, hogy mi a gond.

YELLOW Elküldve: 2018-04-23 10:07 Olajszint érzékelő szenzor

BmwFanaT írta:
YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?


ebben az esetben valóban szenzorra gyanakodnék. ugyanis gyújtáson már onnan vesz jelet a szenzorról és azért jelez, mert ugye a motor nem jár, nincs olajnyomás. valamiért azt jelzi, hogy van.
még okosság így is lehet, hogy szándékosan azt jelezze mindig, hogy van olajnyomás.
mert amúgy lehet menetközben sem volna.
mindenképp a szenzort kell megnézni, csatlakozást, van-e mókolás. ha nincs, akkor cserélni. és megnézni úgy járó motornál is minden rendben van-e.

BmwFanaT Elküldve: 2018-04-23 09:24 Olajszint érzékelő szenzor

YELLOW írta:
BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.


Meg csináltuk a tesztet és akkor fel villant a olajkanna.
Csak akkor mi lehet annak az oka amikor gyújtást adunk rá akkor nem jelez ki?

bigben Elküldve: 2018-04-22 21:52 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Gondoltam hátha érdekel valakit a fejlemény. Légtömegmérőt kicseréltem, adaptáció törlés nélkül ment gond nélkül, viszont a hibakódtörlés után a lambda visszadobta a hibát. Már azt is kicseréltem, és azóta hibakódmentes az autó.
Szép hetet mindenkinek!

bigben írta: Sziasztok!
Október óta vagyok tulajdonosa egy e46 kombinak (N42B20). Az egyetlen hibakód az autóban légtömegmérő hiba volt eddig (jan. közepén voltam vele diagon). Mivel semmilyen tünetet nem produkált, nem foglalkoztam vele. Nemrég viszont kigyulladt a check engine, és az alapjárat is finoman imbolyog azóta. Ezen kívül semmi más tünet nincsen. Így lehet a légtömegmérőtől a check engine? Ha igen, akkor van még néhány további kérdésem. :)
Jelenleg egy Bosch 0 280 218 075 (7 566 986) MAF sensor van benne, és van egy Bosch 0 280 218 075 (1 438 687) bontottan szabadon. Ez utóbbi ránézésre rendben van, legalábbis a katódok egyben vannak, egészen tiszták, sérülés nem látszik rajta. Kérdésem az, hogy ha kicserélem (ha jól tudom, akkor az újabbat a régebbire), szükséges-e az adaptációk törlése? Illetve ha valóban a MAF miatt ég a check engine, akkor a csere után az kialszik, vagy amíg a tárolóban benne van a hiba, addig ég? Le tudom valahogyan tesztelni, hogy a bontott légtömegmérő valóban jó-e?
Köszönöm a segítséget!

UPDATE: Ma volt diagon a kocsi, és a légtömegmérő mellett a lambdaszonda hiba van benne. A szerelő, aki a diagot csinálta, elsőre csak a légtömegmérőt cserélné ki. Így már csak az a kérdésem, hogy szükséges-e az adaptációk törlése a cserekor? Ha igen, tudom BMW Scanner 1.4-gyel törölni?



bigben Elküldve: 2018-04-22 21:50 Car key memory

Sziasztok!
A minap állítgattam a CKM-et NCS experttel. Egészen pontosan beállítottam, hogy
1, ha tompítotton hagyom a világításkapcsolót, és leveszem a gyújtást, akkor kapcsoljon le minden világítás (mintha kézzel kikapcsoltam volna);
2, csipogjon, ha kinyitom az ajtót és benne van a kulcs a gyújtáskapcsolóban;
3, kulcshoz társítsa a rádiót, így nem kell a feleségem után kézzel a Bartókról CD-re állni.
Ezek működnek is gond nélkül, viszont amikor "broadcastingoltam" a beállításokat, az 1. esetben semmi feltűnő nem történt. (Ez volt az első próbálkozás, úgyhogy az 1.-est külön csináltam.) Miután kipróbáltam és működött, a 2-3-ast egymás után állítottam be, és csak utána "broadcastingoltam". Ekkor viszont a műszerfal mögül eléggé fura zaj jött, majd az eddig 7050 km hátralevő távolságot az inspectionig megnövelte 12050-re illetve a napi km adatokat is törölte. (Illetve az addig beprogramozott rádióadók is elvesztek, de az gondolom a 3. pont miatt).
Az a kérdésem, hogy más is tapasztalt már hasonlót? Szerintem nincsen igazán jelentősége, csak meg kell jegyeznem, hogy majd akkor kell az inspectiont megcsináltatni, ha 5000-et mutat mjad a visszaszámláló. Vagy rosszul gondolom, és mást is átállíthattam? Az össz km nem változott, az autó ugyanúgy pöccröff indul, mindkét kulccsal működnek a beállított dolgok.
Előre is köszi a válaszokat!

Jani69 Elküldve: 2018-04-22 21:33 Kormány légzsák, hogy kel kinyitni?

Sziasztok! A kormánylégzsákról annyit szeretnék írni,hogy aki még nem hallott róla és eredeti kormány van a kocsijában VISSZAHÍVÁS van az E46 ,E39 típusokra,mert INGYEN kicserélik a vezető oldali légzsákot. Alvázszám alapján beazonosítják bármelyik BMW márkaszervízben és megmondják szükséges-e cserélni. Én most voltam szombaton Debrecenben és ingyen cserélték,még munkadíjat sem kell fizetni!

YELLOW Elküldve: 2018-04-22 21:15 Olajszint érzékelő szenzor

BmwFanaT írta: Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?


a neten keress rá, hogyan kell műszerfaltesztet csinálni. ha akkor sem villan fel az olajoskanna, akkor az ki van takarva, vagy ki van forrasztva a LED-je. és az gyanús.

BmwFanaT Elküldve: 2018-04-22 18:39 Olajszint érzékelő szenzor

Sziasztok!

Olyan problémám van hogy szeretnék vásárolni egy e46 330i 2002évjáratú bmw-t elmentem meg néztem viszonylag minden rendben is volt csak amikor rá adtam a gyújtást az olaj vissza jelző lámpa nem villant fel mentünk vele teljesen rendben volt az autó úgy megy ahogy egy ilyen autónak menni kell motorja szépen jár nem füstöl nyomaték is meg van az autóban és én erre a dologra gyanakszom hogy a jeladó van meg hibásodva.És addig az autót nem szeretném meg vásárolni még utána nem járok a dolgoknak.
Ezen kívül milyen hibák lehetnek még mi okozhatja és milyen árakra lehet számolni és menyire komoly hibák lehetnek ez mögött?

kisscs Elküldve: 2018-04-19 20:52 Hűtővíz..:S

YELLOW írta:
kisscs írta: Sziasztok,

F21-nél a 105 celsius fokos Hűtővíz hőmérséklete megfelelő-e ?

Ha tovább melegszik, akkor a termosztát kinyit és a menetszél lehűti 90 celsius fokra és utána ismét felmelegszik 105-re. (autópályán néztem egy OBD2 olvasóval)

Holnap megnézem, hogy városi forgalomban mi a helyzet és hogy a ventillátor mikor indul el és meddig jár.

Köszönettel:
Csaba


ha benzines, akkor jónak kell lenni. BMW benyás motorok így működnek, elvileg a venti 108°C környékén pörög fel és igen olyan 90-95°C-ig hűti vissza.
a 102-105°C üzemi teljesen normális. zárt rendszerben nem 100°C-on van forrás pont.


Köszönöm, akkor nem aggódom tovább !

Csaba

YELLOW Elküldve: 2018-04-19 20:45 Hűtővíz..:S

kisscs írta: Sziasztok,

F21-nél a 105 celsius fokos Hűtővíz hőmérséklete megfelelő-e ?

Ha tovább melegszik, akkor a termosztát kinyit és a menetszél lehűti 90 celsius fokra és utána ismét felmelegszik 105-re. (autópályán néztem egy OBD2 olvasóval)

Holnap megnézem, hogy városi forgalomban mi a helyzet és hogy a ventillátor mikor indul el és meddig jár.

Köszönettel:
Csaba


ha benzines, akkor jónak kell lenni. BMW benyás motorok így működnek, elvileg a venti 108°C környékén pörög fel és igen olyan 90-95°C-ig hűti vissza.
a 102-105°C üzemi teljesen normális. zárt rendszerben nem 100°C-on van forrás pont.