Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


BarG Elküldve: 2018-02-25 21:13 Megvegyem? Vegyek ilyet?

MattM325 írta:
YELLOW írta:
jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok:), de szerintetek (?):
A link neve


túlárazott szerintem. ha fele ennyi valós km lenne benne, elgondolkodtató lenne. szerintem!


Gondolom havonta váltócsere...


Ha van mindig a zsebben 1M HUF, ami másra nem kell, meg egy másodautó, amivel lehet dolgozni menni, amikor kell, akkor miért ne?!

MattM325 Elküldve: 2018-02-25 20:41 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok:), de szerintetek (?):
A link neve


túlárazott szerintem. ha fele ennyi valós km lenne benne, elgondolkodtató lenne. szerintem!


Gondolom havonta váltócsere...

YELLOW Elküldve: 2018-02-25 19:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

jabo írta: Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok:), de szerintetek (?):
A link neve


túlárazott szerintem. ha fele ennyi valós km lenne benne, elgondolkodtató lenne. szerintem!

jabo Elküldve: 2018-02-25 15:05 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok,
tudom elvetemült ötlet (:hulyevagyok:), de szerintetek (?):
A link neve

digitalboy74 Elküldve: 2018-02-24 17:48 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos. :(
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


kérdés mivel lett hibakód olvasva? nem mindegy. mezei vackokkal sokra nem mész.
ha jól hallom közben megy az autó? kicsit tompa nekem a hang, a motor járása is ugrál amikor csinálja?
én főtengely jeladóra és motorvezérlőre gyanakodnék.
minden fokozatban csinálja? csak ennél a fordulatnál?


A főtengely jeladó is ki lett cserélve kb 2 hete, mert hasonlót csinált de akkor le is állt de akkor nem lehetett beinditani, letiltott. Minden sebesség fokozatban csinálja, csak kis fordulaton nem. És igen megy az auto, ha megállok alapjáraton nem ugrál. És ezt is csak akkor ha már jól bemelegedett az autó, kb 20km után.
Igen a motor járása is szaggatt megáll elindul nem csak a műszerek ugrálnak!

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:05 Műszerfal kijelzés

digitalboy74 írta: A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos. :(
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!


kérdés mivel lett hibakód olvasva? nem mindegy. mezei vackokkal sokra nem mész.
ha jól hallom közben megy az autó? kicsit tompa nekem a hang, a motor járása is ugrál amikor csinálja?
én főtengely jeladóra és motorvezérlőre gyanakodnék.
minden fokozatban csinálja? csak ennél a fordulatnál?

YELLOW Elküldve: 2018-02-24 14:01 Izzítás vezérlõ

oldwarrior írta: Sziasztok :kockafej:
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!


ventilátor előtét ellenállás (süni) kuka. az álláskor is valószínű beindult a venti leszívta az akksit. ha próbál tekerni, de kattog, villog a műszerfal, és valószínű az első lámpa is, az gyenge akksira utal. fel kell tölteni. de a rossz süni miatt bárikor beindulhat a venti, és leszívja. csak úgy mondom, hogy kb 20-30 perce venti járás leszívja úgy az akksit, hogy utána nem fog beindulni az autó.

digitalboy74 Elküldve: 2018-02-24 10:38 Műszerfal kijelzés

A segítségeteket szeretném kérni, egy régóta húzódó valószínűleg valami elektromos problémában, hátha valaki találkozott már ilyennel.
A dolog nehézsége hogy ritkán jön elő és persze sosem akkor amikor szervizben van. Tegnap mentem vele majdnem egy órát a városban és tökéletes volt, aztán kiértem a nullásra felgyorsultam 110-re és el is kezdte.
Az Autóm egy 2002-es E46-os 2000-es benzines.
Csináltam egy videót is a problémáról amit linkelek is!

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

SZóval jeleneleg az autó tökéletesen hiba nélkül működik kb. 20km-ig, aztán elkezdi ezt csinálni! Amikor elkezdi akkor ha kirakom üresbe és elveszem a gázt akkor alapjáraton megy, de amint felmegy a fordulatszám 2000 fölé elkezdi az ugrálást megint.
Kicserélték nekem a generátort, mert hogy mintha valami áram ingadozás okozná, de nem segített rajta sajnos. :(
Az computer igazábol nem ír semmi kézzel foghatót.

Itt elég sok tapasztalt bmw-s van, hátha tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm!

oldwarrior Elküldve: 2018-02-24 10:08 Izzítás vezérlõ

Sziasztok :kockafej:
szeretnék segítséget kérni tőletek a következőhöz
E91 320d touring automata
Kb 2 és fél éve használom, 50-60 ezer km-t tettem meg vele.
Az utóbbi 3 hónapban garázsban állt,
Havonta 1x mentem vele 20-30 km-t hogy járassam a téli hónapokban
Olajcserén nemrég volt,eddig csak a shellnél tankoltam, kevesebb mint fél éve új osztrák akksit kapott
Eddig elsőre indult mindig, nagy hidegekben kicsit tovább köszörült,
Viszont legutobb meg se nyikkant, és mintha megbolondult volna az autó elektronikája. Hullámzóan elkezdte fujni a levegőt, minden lehető lámpa kigyulladt a műszerfalon, perec, abs, stb...
Eddig még 1x sem csinált ilyet
2 hónapja volt műszakin, eddig megbízható autónak tartottam.
Betoltam a kulcsot(ezzel ráadtam a gyujtást, pedál benyomva , start stop gomb megnyomva erre felugrik a csomagtartó résznél a retesz...
miután kivettem a kulcsot a ventillátor ugyanugy fújt tovább hullámzóan.
Mi lehet a probléma forrása?
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv!

Fireman86 Elküldve: 2018-02-23 23:13 Vezérműlánc

konkolyd írta:
Fireman86 írta: Sziasztok!
Van egy M43B19 motoros 318i-m. Hengerfejezést csináltam, ma raktam vissza a hengerfejet, de egy szerencsétlenség folytán sikerült elraknom a vezérlést alul a főtengelynél.
A kérdésem az hogy a főtengely ékszíjtárcsán an 4 lyuk és egy kis bemetszés jelölésként, ezekkel be lehet valahogy állítani a főtengely nulla pozícióját, mert nem muszáj, nem szeretném leenni a tárcsát, mert ki kellene hozzá támasztani a lendkerék felől, de nem aknán és nem emelőn van a kocsi így macerás lenne.
Ha valaki állított már be vezérlést így kérem segítsen!
Köszönöm!


Önindító alatt van egy kis lyuk, oda kell betenni a motor rögzítő tüskét, ami egy 8-as vagy 10-es átmérőjű tüske, amikor forgatod a motort és nyomod befele ezt a tüskét egyszer be fog akadni, beljebb fog menni, na az a felső holtpont és ahhoz kell állítani a vezérlést is.
Egyébként workshop-manuals.com oldalon teljes szervíz leírást megtalálod, képekkel hogy mit hova hogyan kell csinálni.
kikerestem neked itt a link a vezérlés cseréről:
http://workshop-manuals.com/bm...1__engine_(m43tu)/31__camshaft/3_ra__replacing_timing_chain_(m43tu)/


Hálás köszönet!!!