Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Danesz Elküldve: 2018-01-15 17:49 Műszerfal kijelzés

Sziasztok

Segítségre lenne szükségem E46-osomon felmerülő probléma miatt:

generátor csere után akku sarut visszaraktuk és indítottuk az autót. Indul, de a műszerfalon a kézifék visszajelzőn és a légzsákon kívül se kép se hang + ha a kulcsot gyújtásra fordítjuk elindul a hűtőventilátor.
Biztosítékok rendben vannak, töltést kap.
Találkozott valaki már hasonló problémával?

köszi

Arpad Elküldve: 2018-01-12 16:41 M43TU motor

konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...

Pocses Elküldve: 2018-01-12 13:04 Csomagtartó nyitás

Doxa320d írta: Sziasztok,

E90 2005-ös modellbe csomagtartó gázteleszkópot honnan tudok rendleni?vagy mi a pontos megnevezése?
köszi


Unixban van raktáron többféle. Ajtóteleszkóp így keresd! Én anno az enyémhez Meyle márkát vettem azóta is teszi a dolgát épp csak nem nyitja fel mikor megnyomom a kulcson a gombot.

konkolyd Elküldve: 2018-01-12 10:32 M43TU motor

Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)

YELLOW Elküldve: 2018-01-11 21:49 DSC+EML

Tommyboy79 írta: Folyamatosan ég a EML+kipörgésgátló!!!83km/óra a végsebessége...olyat művel az autó hogyha tökig van nyomva a gázpedál akkor csak úgy érzékeli mintha épphogy nyomnám a gázt vagy ha 3-asba visszaváltok meg se nyikkan 1-2mp után már veszi a jelet hogy nyomva van a gázpedál akkor rángat....ha 83km-nèl lassul majd visszagyorsul... cseréltem benne vezérműtengely jelsdót de az se oldotta meg a problémát sőt már csak így indul az autó:EML+ASC....ötlet valami?


hát kár volt jeladót cserélni, legalábbis ott.
találgatni nem szeretnék, sok minden lehet. sajnos BMW spec diag nélkül nehéz lesz.
sok lehetőség lehet, nem fogom felsorolni, mert lehet eszembe sem jut az összes.
hogy ne cserélgess felesleges alkatrészeket, rá kell olvasni, nincs mese.

Dinnye11 Elküldve: 2018-01-10 19:56 M43TU motor

Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!

Jerik92 Elküldve: 2018-01-09 10:59 világításmodul programozása

Jerik92 írta:
YELLOW írta:
Jerik92 írta: Sziasztok! Lenne egy kérdésem hozzátok. Adott egy 97-es E38, szeretném felkódolni az usa fényt,nappali menetfényt. Lehetséges ez az én lcm-modulommal? Előre is köszönöm a segítséget! Képet nem sikerült feltölteni, de ezek a számok vannak rajta: HW1.0, SW3.2.


én már ilyet csak az alapján mondok, ha látni mi van benne, de még akkor sem biztos.
elvileg lehet, de annyi, hogy azt hiszem a hátsó lámpa is USA jelzős lesz, csak ott nem az index.


És milyen programmal lehet? Délután megnézném hogy sikerül-e. Ja igen az kimaradt hogy lcm2!





YELLOW Elküldve: 2018-01-05 11:22 Hova kössem...

Lacika79 írta: sziasztok.
Segítséget kérek abban, hogy a 2009-es 3 e90-es bmw-nél, nappali menetfény szabályos bekötésénél, a zöld kábelt elvileg a helyzetjelző pozitív pontjára kell kötni, amit szabványos #58-as csatlakozón találom. Hol találom ezt pontosan? köszönöm


de minek kötögetsz nappali menetfényt? mikor gyárilag be lehet programozni a lámpát.
bekötési rajz nincs hozzá? ha gagyi kínai termék, akkor lehet bármilyen színű a vezeték, ami kéznél van.
arra készülj, hogy a nappali menetfénynek így kell működnie!
- gyújtáson/motor indítás után világít teljes fényerővel.
- tompított kapcsolásra csökkentenie kell a fényerejét, vagy ki kell kapcsoljon.
ha nem így működik, akkor számíts arra, hogy büntit is fogsz kapni.

Lacika79 Elküldve: 2018-01-05 10:55 Hova kössem...

sziasztok.
Segítséget kérek abban, hogy a 2009-es 3 e90-es bmw-nél, nappali menetfény szabályos bekötésénél, a zöld kábelt elvileg a helyzetjelző pozitív pontjára kell kötni, amit szabványos #58-as csatlakozón találom. Hol találom ezt pontosan? köszönöm

sndrs Elküldve: 2018-01-04 16:07 Motor hibajel(sarga)

sndrs írta:
YELLOW írta:
sndrs írta: Üdv!

E90, 2007, 318i (95kw) járművem az alábbi fórumon olvasható jelenségeket produkálja (váratlanul, egy indításkor jött elő).
http://www.bmwforums.info/bmw-...ode-3.html
Lassú menet, nem húz, remeg, alacsony rpm. 50km után, kb. 15 perces parkolást követően indításnál jött elő.

Miután sokat keresgéltem, több helyen is olvastam, hogy ez elég gyakori probléma, de konkrét megoldást nem sikerült találnom. Elméletileg a Valvetronic motor nem működik megfelelően, vagy nem érintkezik. Holnap napközben megpróbálom megkeresni, hogy hol is van ez és akkor a csatlakozót is leszedem és megnézem, viszont ahogy olvastam ez nem oldotta meg a problémát.

Az első hibát ma tapasztaltam, mikor 50km után kb. 15 percre leállítottam, majd mikor indítottam egyből jött a motorhiba jelzés (félig telt sárga ikon).
Miután leraktam kb. 5-6 órára, a hibajelzés maradt, de nem tapasztaltam a csökkentett performancet, viszont ismét 50km és 10 perc szünet után előjött ugyan az (beremeg, alig megy).

Szerintetek tényleg VVT motor probléma lehet? Hol találok hozzá ilyen alkatrészt?

(Kiolvasott hibakódok: P1050, P1062)

Üdv,


melyik motor van benne neked?
meg nem univerzális diaggal kellene olvasni feltétlen. + nézni kellene élő adatokat
ez nem feltétlen VVT hiba.
ha az a motor amire gondolok, akkor van egy rail cső, aminek méri a nyomását egy szenzor. vagy a szenzor rossz, vagy a rail csőben valami miatt nem jó a nyomás. dugult üzemanyagszűrő, gyenge benzinpumpa. mivel bemelegedés után van, így pumpa lehet, vagy szenzor.
továbbá nem megfelelő levegő mennyiség is okozhatja.
ezt így neten keresztül nem mondja meg konkrétan szerintem senki.


N46B20(U1) a motor típusa.
Csak ilyen olvasóm van, szervizbe vinni csak jövőre tudom.

Szerk: Gondoltam az üzemanyagellátásra én is, mert üresben alapjáraton néha leesik a fordulatszám 500 alá, aztán egyből vissza 6-700 körülire.

Egyelőre a csatlakozásokat tudom átnézni + telenyomom a tankot hogy könnyebb legyen a szivattyúnak, ha nem használ, jövőre nekiesünk komolyabban.


Megnéztük rendes olvasóval, ezek jöttek ki: 2A67 és 2A6F
Ezek alapján szinte biztos, hogy Valvetronics Motor probléma lehet. A limp mód most jött elő másodjára. Indítás ilyenkor sokkal több idő, valamint elég traktor motor hangja van.


Motorkód: N46B20B


Update: Ha gyújtást ráadom és leveszem (nem indítom el) egymás után párszor, megjavul egy darabig.